Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum se schimba corect vitezele la o Solenza?
#73
Posted 20 September 2012 - 18:33
Vine un video acum...cum se schimba la modul economic pe drum drept. si surpriza...1-2 se schimba sub 2000 si merge fara probleme.
Uite cat de jos se poate schimba si masina merge rotund. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_wXEX8EpBZk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am filmat cu telefonul dar puteti seta 720 p pentru o vizionare bunicica. PS: 20 la ora aveam sub 2000 rot/min ( parca). mai, mai sa imi sara pistoanele prin capota, nu @Slai? cu a 2 a se misca bine si la 900 rot / min Edited by xtremdriving, 20 September 2012 - 18:35. |
#74
Posted 20 September 2012 - 20:07
Ce chestie... Imi aduc aminte de o discuti de-a noastra luuuunga de vreo cateva zeci de pagini... parca pe vremea aia sustineai altceva...
|
#75
Posted 20 September 2012 - 20:17
valitudor, on 20 septembrie 2012 - 20:07, said:
Ce chestie... Imi aduc aminte de o discuti de-a noastra luuuunga de vreo cateva zeci de pagini... parca pe vremea aia sustineai altceva... daca tu tii minte altceva, vorbim de lucruri diferite. Edited by xtremdriving, 20 September 2012 - 20:19. |
#77
Posted 20 September 2012 - 20:33
valitudor, on 20 septembrie 2012 - 20:24, said:
Pacat, speram sa fi inteles pana acum da' de unde...ai venit si cu ceva grafice. ai mai dat vina pe un lag al turbinei. etc. Si luand-o ca tine, pot accelera evident mai repede si cu consum mai mic intr-o treapta potrivita si nu am nevoie sa fie pedala la fund asa cum am nevoie la cea nepotrivita ca sa suplinesc lipsa alegerii corecte. daca vrei sa incepem iarasi... deci, nu ai zis nimic de 65-90. iti spun altceva. sa vedem ce zici. poti baga in marsarier din mers cu fata fara sa aiba nimic cutia? sau fiind in varful unui deal pe care il urci si ai ajuns aproape in varf, gheata pe jos, no abs. masina o ia la vale cu spatele. daca franezi fuge spatele si cazi in prapastie. ce faci? ptca acum se cam stie - ca deh, am postat-o acum multi ani -, crezi ca salvarea este treapta 1 si accelerare ca sa o opresti? mai am daca vrei. @slai?? te bagi? Edited by xtremdriving, 20 September 2012 - 20:34. |
#78
Posted 20 September 2012 - 20:33
Nu va mai certati si contraziceti atat,la benzinare nu prea are importanta cand se schimba treptele.Adevarata problema este la diesel,acolo trebuie schimbat in jur de 2500-2600.
Am scormonit netul de la cap la coada,am intrebat foarte multi mecanici si asta e turatia optima de schimbat la diesel,nici decum la 3000 cum zicea cineva mai sus,nu are rost sa-l turezi atat. Dragi proprietari de diesel,schimbati la 2500 si veti fi fericiti si voi cat si motorul masinii voastre. |
#79
Posted 20 September 2012 - 20:46
xtremdriving, on 20 septembrie 2012 - 20:33, said:
da' de unde...ai venit si cu ceva grafice. ai mai dat vina pe un lag al turbinei. etc. Si luand-o ca tine, pot accelera evident mai repede si cu consum mai mic intr-o treapta potrivita si nu am nevoie sa fie pedala la fund asa cum am nevoie la cea nepotrivita ca sa suplinesc lipsa alegerii corecte. daca vrei sa incepem iarasi... deci, nu ai zis nimic de 65-90. iti spun altceva. sa vedem ce zici. poti baga in marsarier din mers cu fata fara sa aiba nimic cutia? sau fiind in varful unui deal pe care il urci si ai ajuns aproape in varf, gheata pe jos, no abs. masina o ia la vale cu spatele. daca franezi fuge spatele si cazi in prapastie. ce faci? ptca acum se cam stie - ca deh, am postat-o acum multi ani -, crezi ca salvarea este treapta 1 si accelerare ca sa o opresti? mai am daca vrei. @slai?? te bagi? Cu marsarierul da, se poate. Cu cealalata nu, nu se poate. Daca pierzi aderenta, se invarte cauciucul pe gheata, se incalzeste si se diminueaza coeficientul de frecare (trcatiunea) si mai mult. Daca e pe zapada, poate fi altceva, dar nu pe gheata P.S. Te sfatuiesc sa mai recitesti acele posturi. majoritatea au inteles pana la urma si mi-au dat dreptate. Nu te da batut, daca vrei te ajut si eu Slai, iti inteleg inversunarea, dar limbajul asta nu prea face cinste unui om sanatos la cap. Cred ca te poti face inteles si altfel Edited by valitudor, 20 September 2012 - 20:47. |
#80
Posted 20 September 2012 - 20:49
slai, on 20 septembrie 2012 - 20:43, said:
Man, io ti-am zis ca esti dobitoc ca schimbi dupa 25 a I a. Imi mentin parerea. Ai, oricum, circumstante atenuante, te-o fi prins http://forum.softped...5-ceatza-rosie/ ma abtin sa te jignesc inapoi ( sa ma cobor la iq-ul tau micut) si nici nu cobor la nivelul tau ca ma bati la experienta, si astept sa vada un moderator ce ai scris. nu, tu ai spus ca iti sar pistoanele prin capota la 25 km/h cu a 1 a. esti rau pe dinafara. vezi poate intri mai des la rubrici de barfa la coltul strazii... valitudor, on 20 septembrie 2012 - 20:46, said:
M-ai mai intrebat prostii din astea, la unele ti-am raspuns, m-ai si laudat (iti vine sa crezi?) nu mai tin minte. Cu marsarierul da, se poate. Cu cealalata nu, nu se poate. Daca pierzi aderenta, se invarte cauciucul pe gheata, se incalzeste si se diminueaza coeficientul de frecare (trcatiunea) si mai mult. Daca e pe zapada, poate fi altceva, dar nu pe gheata. da, DAR E SUFICIENT SA NU MAREASCA VITEZA si sa poti controla masina! evident fiind in panta viteza creste. ca dealu' are 100 m...cadere mare. Edited by xtremdriving, 20 September 2012 - 20:49. |
#81
Posted 20 September 2012 - 20:51
Da, ai dreptate. Acum am citit cu atentie ce vrei sa spui. Masina aluneca in spate... nu poti s-o opresti, dar macar menti directia. E ok.
Edited by valitudor, 20 September 2012 - 20:52. |
#82
Posted 20 September 2012 - 21:00
valitudor, on 20 septembrie 2012 - 20:46, said: Slai, iti inteleg valitudor, on 20 septembrie 2012 - 20:51, said:
Da, ai dreptate. Acum am citit cu atentie ce vrei sa spui. Masina aluneca in spate... nu poti s-o opresti, dar macar menti directia. E ok. |
|
#83
Posted 20 September 2012 - 21:20
Este irevant cat de mult o apesi, pentru ca este posibil ca acceleratia sa nu functioneze liniar.
Cel mai bine te uiti in logurile calculatorului sa vezi cata motoria s-a injectat in fiecare ciclu de injectie. Daca faci asta, te luminezi. Daca nu ai cum sa faci asta, te uiti la ceea ce au facit altii aici, aici si aici. Cel mai bine e sa citesti si comntariile, e mai usor de inteles. Bafta! |
#84
Posted 20 September 2012 - 21:30
tu chiar crezi ca o sa reincep sa citesc alea? Ma convingi intr-un singur fel. urcat acelasi deal ( 500 m sa zicem. plecat de pe loc, cu una ramai in a 2 a la 50-55. cu cealalta cu a 3 a, trepte diferite). la treapta superioara vei fi nevoit sa ai pedala la blana. la cealalta nu.
|
#85
Posted 20 September 2012 - 21:48
missionnad, on 20 septembrie 2012 - 20:33, said:
Nu va mai certati si contraziceti atat,la benzinare nu prea are importanta cand se schimba treptele.Adevarata problema este la diesel,acolo trebuie schimbat in jur de 2500-2600. Am scormonit netul de la cap la coada,am intrebat foarte multi mecanici si asta e turatia optima de schimbat la diesel,nici decum la 3000 cum zicea cineva mai sus,nu are rost sa-l turezi atat. Dragi proprietari de diesel,schimbati la 2500 si veti fi fericiti si voi cat si motorul masinii voastre. Asa e, la benzinare nu are importanta, ca alea au motoare desprinse din SF si nu se strica. La benzinare poti schimba si la 1000 de rotatii ca rezultatele sunt aceleasi. A devenit interesant si topicul asta... |
#88
Posted 21 September 2012 - 06:52
Ca sa ne intelegem. Evident in treapta superioara consuma mai putin. Eu doar incerc sa iti gasesc o portita prin care sa dovedesc ca exista si posibilitatea ca o treapta inferioara, pe distante scurte, sa consume mai putin... Adica, urcand un deal, sa ii dai talpa in a 3 a si sa simti ca se " infunda pedala" . Verifica unde se intampla asta la tine, da-i blana si vezi cat consuma. Urca acelasi deal cu a 2, aceeasi viteza pe care ai avut-o in a 3 a. Viteza sa nu creasca mai repede decat in a 3 a. Daca in conditiile astea reusesti sa scoti din computerul masinii date macar asemanatoare... e bine. Dar cum spuneam si inca sustin, nu cred ca vei scoate. Vei avea consum mai mare in treapta superioara si astfel iti voi spulbera mitul. Ca despre asta e vorba. Vreau sa vezi ca nu totul e alb/negru si nu in orice conditii superioara consuma mai putin.
|
#89
Posted 21 September 2012 - 07:43
Eu schimb in functie de cat de tare apas pedala. Ma duc la consum apas 5 mm pedala schimb la turatii mici, apas o treime pedala o schimb pe la 4000 ,daca apas pedala la jumatate deja mi se duce in 5000-6000 de ture asadar cu pedala apasata la jumate sau mai mult , schimb la ~puterea maxima.
Edited by Handicarpati, 21 September 2012 - 07:44. |
#90
Posted 21 September 2012 - 11:44
Uite si a 1 a lejer peste 50. La blana si eventual putin in panta va ajunge la 60. motor de 1,4.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vYbxy5us5wY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users