Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum se schimba corect vitezele la o Solenza?
#109
Posted 23 September 2012 - 08:18
#110
Posted 23 September 2012 - 08:28
Octavian___, on 23 septembrie 2012 - 08:16, said:
Uite ca am gasit un clip d-al meu, kilometrajul e recalibrat sa zic asa (adica sa fure mai putin) nici macar la 50/h nu ajungi cu tr I [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tGXtzTI2CHE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cat cu schimbatul treptelor, indiferent de masina asta se face de cum vrei sa demarezi, de cum e traficul, nu poti sa spui ca asa e corect daca situatia cere sa tii pana in zona rosie, sau sa schimbi la 3000 rpm cand situatia permite la 2500 rpm sa schimbi pt un mers economic. CorneliuRos, on 23 septembrie 2012 - 08:18, said:
Sunt pentru femei acele reviw-uri . si uite screen capture din videoul pus de tine... are 50 in a 1 a demo.jpg 167.89K 15 downloads iar motorul, la cum suna e cam praf. am zis un motor bun. Edited by xtremdriving, 23 September 2012 - 08:31. |
#111
Posted 23 September 2012 - 08:43
Ai vazut cum baleiasa acul ala? Da-o de la et IV si ajunge la 50/h.
Oltcitul avea sanse sa ajunga la 50/h. |
#113
Posted 23 September 2012 - 09:06
xtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 08:28, said:
vorbim de cum se schimba corect si economic, nu de situatiile impuse. ............................................. Corect si economic indiferent de situatia data se procedeaza la fel (cu turatiile)? Corect e sinonim cu economic? Daca am o depasire de facut cu un spatiu x de manevra, e corect sa merg economic si sa ratez depasirea? Nu poti sa mergi numai dupa situatii ideale, adica pe teorie. Edited by Octavian___, 23 September 2012 - 09:06. |
#114
Posted 23 September 2012 - 09:13
Esceptiile sunt exceptii, economia e ceva ideal la un mers normal nu la depasiri.
|
#115
Posted 23 September 2012 - 09:15
Octavian___, on 23 septembrie 2012 - 09:06, said: Daca am o depasire de facut cu un spatiu x de manevra, e corect sa merg economic si sa ratez depasirea? Nu poti sa mergi numai dupa situatii ideale, adica pe teorie. |
#117
Posted 23 September 2012 - 09:34
Octavian___, on 23 septembrie 2012 - 09:27, said:
Ai facut proba de consum sa vezi unde iti consuma la a ta mai putin la 55-60/h? La Logan 1.4 consuma mai putin in tr IV la max 60/h. intotdeauna ( cu o singura exceptie pe care o dezbat cu valitudor de 7 ani. accea de accelerare la deal, cu aceeasi viteze. vei fi nevoit sa apesi mult mai tare pedala in a 3 a la 40 decat in a 2 a, si de aici vine consumul mai mic intr-o treapta inferioara. dar e doar o exceptie. in rest, oriunde treapta superioara consuma mai putin. de aceea e indicat sa mergi la 55-60, daca motorul te ajuta si merge frumos, cu a 5 a decat cu a 4 . daca e liber. daca e aglomerat mergi cu a 4 a. dar nu cu a 3 a cum cineva sugera numai de frica / comoditatea de a retrograda daca e nevoie.) consumul mai mic e in treapta superioara. Edited by xtremdriving, 23 September 2012 - 09:36. |
#118
Posted 23 September 2012 - 09:38
xtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 09:34, said:
intotdeauna ( cu o singura exceptie pe care o dezbat cu valitudor de 7 ani) consumul mai mic e in treapta superioara. trebuie vazut graficul de consum ca sa-ti dai seama la ce turatie consuma cel mai putin. la matiz era 3400, dar ala e motor de turatie, cuplul maxim era la 4200 rpm si puterea maxima la 5900. |
|
#119
Posted 23 September 2012 - 09:40
rasistu, on 23 septembrie 2012 - 09:38, said:
doar daca motorul se simte in largul lui, daca e subturat o sa consume mai mult intr-o treapta superioara. trebuie vazut graficul de consum ca sa-ti dai seama la ce turatie consuma cel mai putin. la matiz era 3400, dar ala e motor de turatie, cuplul maxim era la 4200 rpm si puterea maxima la 5900. linkurile cu graficele le gasesti aici: http://forum.softped...2#entry12004719 Edited by xtremdriving, 23 September 2012 - 09:48. |
#120
Posted 23 September 2012 - 10:38
xtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 09:34, said:
intotdeauna ( cu o singura exceptie pe care o dezbat cu valitudor de 7 ani. accea de accelerare la deal, cu aceeasi viteze. vei fi nevoit sa apesi mult mai tare pedala in a 3 a la 40 decat in a 2 a, si de aici vine consumul mai mic intr-o treapta inferioara. dar e doar o exceptie. in rest, oriunde treapta superioara consuma mai putin. de aceea e indicat sa mergi la 55-60, daca motorul te ajuta si merge frumos, cu a 5 a decat cu a 4 . daca e liber. daca e aglomerat mergi cu a 4 a. dar nu cu a 3 a cum cineva sugera numai de frica / comoditatea de a retrograda daca e nevoie.) consumul mai mic e in treapta superioara. Nu doar cand accelerezi la deal se intampla acest lucru ci in toate cazurile in care mergi subturat si apesi "blana" acceleratia. Nu vad care ar fi frica aici, pentru ca asa cum am incercat sa-ti explic eu am un control mai bun al masinii in a 3 a la 50km/h decat ai tu in a 4 a. Mergand asa cum sugerezi tu, consumi aceeasi cantitate de benzina ca si mine, pentru acel gen de mers economic implica aglomerarea traficului, prinzi mai multe semafoare si in loc sa parcurgi 10 km prin oras in sa zicem 15 minute, vei parcurge aceeasi distanta in 30. De asta se intampla atunci cand se da verde sa treaca doar 7 masini cand schimband mai sus ,ar putea sa treaca 12 de exemplu. Mor cand ii vad pe astia care chipurile merg economic ca se intind pe toate cele 3 benzi si se tarasc pe drum. Eu prefer sa schimb la 3000 si sa merg cu viteza constanta cu 1700-2000 de turatii, consumand (aparent) mai multa benzina, dar protejand motorul. Edited by titoo, 23 September 2012 - 10:41. |
#121
Posted 23 September 2012 - 11:29
xtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 09:34, said:
.............................. de aceea e indicat sa mergi la 55-60, daca motorul te ajuta si merge frumos, cu a 5 a decat cu a 4 . daca e liber. daca e aglomerat mergi cu a 4 a. dar nu cu a 3 a cum ....................................... consumul mai mic e in treapta superioara. Mers constant, drept liniar etc... Daca avea cutia/rapoartele de pe Clio (cum ar fi fost normal sa fie la 1.4!) mergea frumos la 55/60 pe tr V. Edited by Octavian___, 23 September 2012 - 11:29. |
#122
Posted 23 September 2012 - 12:06
Initiatorul topicului intreba cum se schimba corect si vad ca s-a ajuns la extreme. Nu a intrebat cum se schimba vitezele pentru a realiza economie de combustibil. E o diferenta intre a schimba corect si a circula in mod economic.
|
#123
Posted 24 September 2012 - 20:34
Corect, oricum nici asa nu se va ajunge la vreun consens pt ca toi suntem specialisti in domeniu.
|
|
#124
Posted 25 September 2012 - 20:17
titoo, on 23 septembrie 2012 - 12:06, said:
Initiatorul topicului intreba cum se schimba corect si vad ca s-a ajuns la extreme. Nu a intrebat cum se schimba vitezele pentru a realiza economie de combustibil. E o diferenta intre a schimba corect si a circula in mod economic. Edited by valitudor, 25 September 2012 - 20:17. |
#125
Posted 25 September 2012 - 23:56
valitudor, on 25 septembrie 2012 - 20:17, said:
De ce e musai sa fie o diferenta? Pana la urma ce inseamna corect? Pentru tine exista doar alb si negru? Alb inseamna sa merg subturat cu 1000 de ture de exemplu si negru inseamna sa schimb la 6000, . Alege calea de mijloc si asa se schimba corect...cel putin eu asa fac, schimb la 3000 si merg constant cu 1800-2000 de ture. Sper ca se intelege ca vorbim de motoare pe benzina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users