![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum se schimba corect vitezele la o Solenza?
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#55
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pana ti-oi lua o automata. vei iesi la plimbare si ce sa vezi? va schimba ea in locul tau. ![]() Hai sa ne intelegem.Initiatorul topicului a intrebat cum se sachimba corect vitezele-de regula, iar voi ii spuneti la ce turatii sa schimbe in situatia unui mers linistit prin oras, unde sunt de acord cu voi si am mentionat ca se poate schimba mai jos in astfel de situatii. Omul e novice si citind cele scrise de voi ar putea face o regula din asta si va proceda intocmai indiferent de situatiile de mers in trafic. Facand acest lucru va constata ca masina lui e "puturoasa" si va trai cu impresia ca motoarele pe benzina sunt lesinate. Pai exact asta e si ideea cu implementarea cutiilor automate, ca motorul sa fie exploatat in conditii optime.Tocmai de aceea atunci cand "te infigi" in acceleratie ea retrogradeaza, face treaba pe care un novice nu stie sa o faca. Multi schimba la turatii mici indiferent de situatie ,nestiind ca o benzinara incepe sa traga cu adevarat abia dupa 3000 de ture. Aceeasi greseala o mai fac multi din cei care au trecut de pe o masina cu motor diesel pe una cu motor pe benzina. |
#57
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#58
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Xtrem, hai sa ne intelegem, eu nu te-am contrazis, insa una e traficul intr-un orasel de provincie linistit (unde locuiam cand aveam acel Accord) si una e Bucurestiul. Si ar fi de sperat ca initiatorul sa nu inteleaga ca intr-un oras aglomerat unde cam trebuie s-o calci pe coada in marea majoritate a timpului poti sa schimbi la 1900, si sa calci pedala la fund pentru ca ramai in urma in trafic. Intr-un oras mare apuci sa mergi in stilul linistit dupa 10 seara, in timpul zilei nu prea ai sanse in afara cazului in care ai prins vreo straduta libera (si cam cate de genul poti prinde).
|
#59
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eu plec de pe topicul asta... e deja al 3lea- 4 lea post cand nu sunt in contradictie ( cu valitudor, ca sa inteleaga toata lumea) ... asa nu mai merge. titoo, e de ajuns sa ii dai in goarna 1 data pe luna daca tii neaparat sa o " cureti"... nu e vorba de urlat motorul la 3000, cat de consum, emisii, lipsa necesitatii sa schimbi la peste 3000. si altele. eu cum ma apropii de 60 pe bord ii dau a 5 a si merg linistit, frumusel, cu consum mic si...teava de esapament curata....tu la 3000 nu schimbi nici macar a 4 a... pe langa ca faptul ca consumi 2 l in plus la fiecare 100 km, uzezi placute ptca mersul tau nu e uniform, ai accelerari si franari... am schimbat placutele la 55 000 si mai mergeau vreo 5000. si asta ptca am franat si la viteze mari. altfel, la un mers foarte elegant si fara graba, placutele le-as fi schimbat la 70 000 . ![]() Eu recunosc ca din criza de timp nu merg tocmai linistit si cand traficul mi-o permite ii dau si a v a. Cat despre placute...am 60.000 si inca nu le-am schimbat, sunt alea originale si ma mai tin linistit inca 20.000. |
#60
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ce masina conduci de iti urla motorul la 3000 de ture? Editat de andreic, 20 septembrie 2012 - 15:53. |
#61
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mersul in sarcina nu are nicio legatura cu mersul motorului pe liber
Da, corect, insa mie sub 1500 rpm incepe sa-mi tremure, si cum nu-mi place senzatia daca merg linistit incerc s-o tin in 2000.
eu plec de pe topicul asta... e deja al 3lea- 4 lea post cand nu sunt in contradictie ( cu valitudor, ca sa inteleaga toata lumea) ... asa nu mai merge. ![]() ![]()
Ti-a spus in postul 43 RealThin, cam care ar fi consecintele mersului subturat in mod regulat. Aha. Si tu rezonezi cu el. Ok, insa colegul nu prea stie care sunt cauzele aparitiei calaminei, doar banuia motivele, ascultand la alte opinii pe forumuri, presupun. Uite, daca tu sau el doriti sa aflati de ce apare calamina, puteti incepe de aici. Editat de valitudor, 20 septembrie 2012 - 15:47. |
#62
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ok, o sa filmez cum merg in pluton schimband la 2300-2350 in bucuresti, in aglomeratie. important, daca initiatorul e incepator, e ca nu trebuie sa schimbi sa iti tremure masina. trebuie sa mearga rotund. si schimba des. daca schimbi mai jos, accelereaza treptat. daca ai nevoie de acceleratie, retrogradeaza. in fine. asta e un post care se va intinde pe sute de pagini. s-a mai discutat de n ori.
|
#63
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#64
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
De ce sa pleci,ai ramas tu in alea in care au fost discutii mult mai grele (prioritate de banda, depasirea unui obstacol pe linie continua,etc). ![]() ![]() ![]() la prioritatea de banda parca eram in consens si la depasirea obstacolului e abureala. ai vazut ce a scaldat-o si politia...
Bucata asta din postul tau m-a lamurit, multumesc, e clar ca nu e cazul sa incerc sa te contrazic ![]() nu te hazarda. vezi ca e genul 65-90...arunca vorbe mestesugite. nu trage concluzii pripite ca are dreptate. ![]() Editat de xtremdriving, 20 septembrie 2012 - 15:54. |
|
#65
Publicat: 20 septembrie 2012 - 15:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ok, o sa filmez cum merg in pluton schimband la 2300-2350 in bucuresti, in aglomeratie. important, daca initiatorul e incepator, e ca nu trebuie sa schimbi sa iti tremure masina. trebuie sa mearga rotund. si schimba des. daca schimbi mai jos, accelereaza treptat. daca ai nevoie de acceleratie, retrogradeaza. in fine. asta e un post care se va intinde pe sute de pagini. s-a mai discutat de n ori. citez ce am spus" intr-un oras aglomerat unde cam trebuie s-o calci pe coada in marea majoritate a timpului poti sa schimbi la 1900, si sa calci pedala la fund pentru ca ramai in urma in trafic". E putina diferenta intre 1900 si 2300. Si mai conteaza si raportul de putere versus turatii, asa pot sa-ti arat si eu cxa pot merge cu CX7 schimband la 2300, si depasind cam tot ![]() |
#67
Publicat: 20 septembrie 2012 - 16:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Bucata asta din postul tau m-a lamurit, multumesc, e clar ca nu e cazul sa incerc sa te contrazic Mersul la ralanti, pentru motor/ECU, nu este decat un mers normal, doar ca sarcina este foarte redusa
nu te hazarda. vezi ca e genul 65-90...arunca vorbe mestesugite. nu trage concluzii pripite ca are dreptate. ![]() Editat de valitudor, 20 septembrie 2012 - 16:00. |
#69
Publicat: 20 septembrie 2012 - 16:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ma rog, discutia asta cu subturatul a mai avut loc pe nu stiu cate topicuri, e material acolo de citit cat pentru o saptamana.
@Initiator, in opinia mea, schimbarea treptelor ar trebui s-o faci asa: 1. la mers linistit schimbat in jur de 2200-2500 rpm 2. la mers mai tare, la 3500 sau mai sus, in functie de cat de repede te grabesti Oricum o sa te inveti cu masina relativ repede, si o sa-ti dai seama singur care stil de schimbat si de condus ti se potriveste cel mai bine (e bine sa te si infigi putin in ea, sa vezi ce poate la turatii ridicate si implicit cum te poate ajuta in depasiri sau situatii limita). Editat de RealThing, 20 septembrie 2012 - 16:02. |
|
#72
Publicat: 20 septembrie 2012 - 16:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ehehe...am stat in fata intregului forum cu celebrul 65-90 si am invins. daca nu stii, am lansat un post in care am spus ca pot gasi portiuni de accelerare cu o masina de sub 100 cp sa bat un golf gti r32. tot siteul a sarit ca ars. pana la urma s-au linistit. ![]() la prioritatea de banda parca eram in consens si la depasirea obstacolului e abureala. ai vazut ce a scaldat-o si politia... nu te hazarda. vezi ca e genul 65-90...arunca vorbe mestesugite. nu trage concluzii pripite ca are dreptate. ![]() ![]() Stii prea bine ca eu nu-mi caut aliati si nu fac bisericute ci imi spun si imi sustin cu argumente parerea. Asta nu inseamna ca sunt atotstiutor...orice om se poate insela in anumite privinte, dar de obicei atunci cand nu sunt convins de un lucru prefer sa tac, iar atunci cand realizez ca nu am dreptate recunosc acest lucru. Nu procedez ca altii mergand pana in panzele albe sustinandu-mi aberatia. Revenind la cazul de fata. Recunosc nu sunt expert in mecanica, dar mi-am motivat afirmatiile prin cele vazute in service-uri. Mai mult de atat, am un coleg care schimba regulat pe la doua mii si ceva de ture si acum multi ani, avand acelasi model de masina, acelasi motor, el ajungea regulat in service cu injectoarele infundate iar eu n-am avut niciodata o astfel de problema. E vorba tot de o Solenza, motor 1.4 benzina...am vandut-o la 110.000 km fara a fi avut probleme ,in afara tobelor schimbate si a unui pivot, schimbat si el. E drept ca pe la 95k incepuse sa-i bata o planetara, dar eu zic ca pentru o Dacie e super bine. Editat de titoo, 20 septembrie 2012 - 16:35. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi