Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Honda Civic
Ultima postare: dec 14 2006 15:22, Inițiat de
romaximusro
, oct 28 2005 00:15
·
0
#37
Publicat: 09 februarie 2006 - 14:31
yummy
honda_civic_type_r.jpg 14,79K 5396 download-uri Editat de romaximusro, 09 februarie 2006 - 14:31. |
#39
Publicat: 14 februarie 2006 - 19:08
am vazut ieri noul Honda civic. Ce pot sa zic? Arata destul de impresionant.. in interior. Calitatea executiei mi se pare destul de ridicata, volanul ala in care airbagul pare pur si simplu adaugat pe volan imi place, la fel si aranjarea destul de ciudata a interiorului. Dar exteriorul.. desi unui il califica futurist si inafara timpului sau mi se pare destul de ciudat, mai ales la linia laterala si la spate. Din fata arata bine trebuie sa recunosc..
|
#40
Publicat: 01 martie 2006 - 18:57
la geneva a fost prezentat civic-ul hibrid ce se vinde in state. Sa fie asta semn ca il vor vinde si in europa? Sau e cumva deja la vanzare?
Honda_Civic_sedan_Hybrid.jpg 141,72K 86 download-uri Honda_Civic_sedan_Hybrid_2.jpg 132,73K 73 download-uri Honda_Civic_sedan_Hybrid_3.jpg 131K 59 download-urihment] |
#41
Publicat: 08 martie 2006 - 17:43
#44
Publicat: 17 martie 2006 - 00:19
imagini noi oficiale cu Honda Civic Hybrid. Din cate observ eu bateriile alea iau ceva din spatiul portbagajului. Cam la fel ca in cazul gpl-ului, daca vrei sa fii mai putin poluant trebuie sa faci unele sacrificii..
Honda_Civic_Hybrid.jpg 157,36K 66 download-uri Honda_Civic_Hybrid_2.jpg 158,28K 60 download-uri Honda_Civic_Hybrid_3.jpg 158,34K 47 download-uritachment] Honda_Civic_Hybrid_4.jpg 155,45K 54 download-uri Honda_Civic_Hybrid_5.jpg 156,24K 38 download-uri Honda_Civic_Hybrid_6.jpg 154,62K 37 download-uritachment] Honda_Civic_Hybrid_7.jpg 149,55K 40 download-uri Honda_Civic_Hybrid_8.jpg 158,84K 43 download-uri Honda_Civic_Hybrid_9.jpg 156,52K 34 download-uritachment] Honda_Civic_Hybrid_10.jpg 157,43K 55 download-uri Honda_Civic_Hybrid_11.jpg 158,91K 76 download-uri Honda_Civic_Hybrid_12.jpg 122,39K 67 download-uritachment] Honda_Civic_Hybrid_13.jpg 124,83K 47 download-uri Honda_Civic_Hybrid_14.jpg 159,57K 46 download-uri Honda_Civic_Hybrid_20.jpg 159,58K 40 download-uritachment] Honda_Civic_Hybrid_16.jpg 159,34K 66 download-uri Honda_Civic_Hybrid_17.jpg 176,43K 54 download-uri Honda_Civic_Hybrid_18.jpg 159,19K 52 download-uritachment] Honda_Civic_Hybrid_15.jpg 158,74K 42 download-uri Honda_Civic_Hybrid_19.jpg 159,9K 81 download-uri |
#45
Publicat: 27 martie 2006 - 22:21
putin offtopic insa pentru a sublinia avantul pe care-l iau hibridele in state, in campionatul indycar se vor folosi pe post de peacecar-uri Honda accord-uri hybrid :
streck_pace.jpg 86,13K 46 download-uri |
#47
Publicat: 31 martie 2006 - 10:23
Honda Civic a castigat premiul “red dot:best of the best” pentru cel mai bun design.
Juriul a cazut de acord ca designul complet revizuit al noului Civic este intr-adevar menit sa revolutioneze piata auto. Acest premiu face parte din una dintre cele mai mari si mai importante competitii din lume. In fiecare an se organizeaza in Germania acesta competitie internationala in cadrul careia juriul selecteaza produsele care reprezinta o exceptionala calitate a designului. Organizatorii, Design Zentrum Nordrhein Westfalen s-au gandit sa imparta masinile selectate in cadrul acestui eveniment in 11 categorii care nu sunt legate in totalitate de designul masinii ci de designul unui produs in general. Honda a primit premiul la categoria “Transporturi” noul Civic fiind apreciat pentru designul masinii, care conform juriului “marcheaza o evolutie”, si a elementelor inovatoare. Anul acesta au fost acceptate in competitie 2068 de propuneri din 41 de tari, iar premiul “red dot:best of the best” pentru cea mai mare calitate a designului a fost oferit unui numar de 36 de produse. Alte 485 de produse au primit eticheta de design “red dot”. Noul Civic va fi expus la Muzeul de Arta Contemporana din cadrul expozitiei. Acolo va ramane pentru un an pana cand va fi desemnat un alt produs in categoria “Transporturi” care sa-i ia locul. Honda va deveni o vedeta si va apare in anuarul centrului german fiind considerata o opera standard in domeniul designului si care prezinta trendurile actuale ale industriei. |
#48
Publicat: 31 martie 2006 - 11:41
am unit topicul pornit de evolution_girl cu cel deja existent. Titlu in sine nu stiu cat e de important insa e clar ca marcheaza o stare de fapt: masina are un design neconformist. Care surprinzator prinde foarte bine la nemti (un popor mai .. conformist si mai clasic), masina ajungand sa aiba liste de asteptare de aproximativ 4 luni. Ce face insa pe cei de la Honda sa-si frece mainile de bucurie e ca in germania honda civic a ajuns la vanzari lunare de 5.000-7.000 de bucati , adica atatea bucati cat vindeau anual pana acum
|
#49
Publicat: 05 octombrie 2006 - 00:04
romaximusro, on Mar 17 2006, 01:19, said: imagini noi oficiale cu Honda Civic Hybrid. Din cate observ eu bateriile alea iau ceva din spatiul portbagajului. Cam la fel ca in cazul gpl-ului, daca vrei sa fii mai putin poluant trebuie sa faci unele sacrificii.. attachment attachment Honda_Civic_Hybrid_3.jpg 158,34K 47 download-uritachment] attachment attachment Honda_Civic_Hybrid_6.jpg 154,62K 37 download-uritachment] attachment attachment Honda_Civic_Hybrid_9.jpg 156,52K 34 download-uritachment] attachment attachment Honda_Civic_Hybrid_12.jpg 122,39K 67 download-uritachment] attachment attachment Honda_Civic_Hybrid_20.jpg 159,58K 40 download-uritachment] attachment attachment Honda_Civic_Hybrid_18.jpg 159,19K 52 download-uritachment] attachment attachment si imagini de la paris cu o versiune sport a acestui model: honda_civic_hybrid_sports_concept.jpeg 138,45K 18 download-uri honda_civic_hybrid_sports_concept2.jpeg 148,83K 19 download-uri honda_civic_hybrid_sports_concept3.jpeg 137,36K 8 download-uritachment] honda_civic_hybrid_sports_concept4.jpeg 139,04K 12 download-uri honda_civic_hybrid_sports_concept5.jpeg 112,92K 11 download-uri honda_civic_hybrid_sports_concept6.jpg 150,13K 10 download-uritachment] honda_civic_hybrid_sports_concept7.jpg 165,56K 7 download-uri honda_civic_hybrid_sports_concept9.jpg 71,01K 18 download-uri |
#50
Publicat: 14 decembrie 2006 - 14:04
noul Honda civic a obtinut doar 4 stele la testele de impact euroncap, avand 11 puncte la impactul frontal (adica 69%) , 16 puncte la impact laterale (89%) obtinand per total 38 de puncte (cu tot cu cele 3 puncte pentru avertizorul de centura nepusa).Detalii aici
Quote Presedintele EuroNCAP, despre semiesecurile Honda Civic si Audi Q7 Intr-un comunicat de presa difuzat de catre organismul european specializat in testarea sigurantei automobilelor, EuroNCAP, se precizeaza ca patru dintre modelele testare recent au primit punctajul maxim de 5 stele pentru protectia pasagerilor adulti: Ford Galaxy, Mercedes-Benz Clasa B, Lexus IS si Citroen C4 Picasso. Toate celelalte modele testate, inclusiv Honda Civic si Audi Q7, au primit 4 stele. Dincolo de rezultatele seci ale testelor, cei de la EuroNCAP fac si cateva comentarii, deloc lipsite de interes. Masinile cu punctajul maxim au fost laudate de catre presedintele EuroNCAP, Claes Tingvall: “Acesti producatori cred in necesitatea asigurarii celor mai inalte standarde de siguranta pentru clientii lor si este bine ca ei sunt rasplatiti constant cu maximum de puncte.” Noua generatie Civic, un automobil bine primit peste tot in lume, n-a impresionat si la crash-teste. Desi Honda se astepta sa obtina 5 stele, testele EuroNCAP au aratat ca aceasta noua generatie nu poate primi mai mult de 4 stele. Claes Tingvall, despre acest rezultat: “Este o dezamagire, desi nu surprinde ca unii producatori isi anunta asteptarile. Cei de la Honda au afirmat pe site-ul propriu de internet ca se asteptau la 5 stele pentru Civic si continua sa lase aceasta informatie chiar si dupa ce am publicat rezultatele, lucru ce induce publicul in eroare. Honda inca nu a produs o masina de 5 stele si ar trebui sa astepte publicarea rezultatelor testelor inainte de a sugera alte rezultate”. Un alt model cu mari asteptari... neimplinite la testele EuroNCAP este SUV-ul Audi Q7. La testul impactului frontal, zona picioarelor manechinului a avut de suferit. Audi sustine ca au imbunatatit calitatea productiei, ca urmare a rezultatelor obtinute la testele EuroNCAP, dar s-a hotarat sa nu trimita masina pentru retestare. Claes Tingvall, spune ca “Audi Q7 este o masina scumpa, prestigioasa apartinand unei marci recunoscute pentru calitatea produselor ei. Cei care au cumparat-o vor fi dezamagiti ca nu a fost cotata mai bine decat masini mai vechi si mai ieftine, care au obtinut acelasi punctaj. Cei ce platesc un pret premium pentru o masina se asteapta la maximum de protectie.” |
#51
Publicat: 14 decembrie 2006 - 14:14
heh, am eu niste poze cu un civic nou la impact frontal la viteza.... dar nu sunt in masura sa le pun.
Cei din Civic au scapat cu dureri de la centura si deceleratie. "Adversarii" nu au fost asa norocosi... R.I.P.... Prefer oricand alea 4 stele, celor 5 ale Megane-ului, facute doar sa dea bine in teste.... Editat de cryo, 14 decembrie 2006 - 14:15. |
|
#53
Publicat: 14 decembrie 2006 - 14:33
romaximus, chiar daca testele sunt aceleasi pentru toti, nu inseamna ca sunt si relevante. Nu vreau sa am o masina care sa ma protejeze 100% in cazul unui impact perfect frontal, si sa ma lase paralizat la un impact sub un unghi de 15 grade, if you know what I mean...
Sunt multe exemple pe lumea asta de produse concepute sa iasa primele in testele standard, performantele lor reale fiind mult mai jos... Incepand cu placi video si terminand cu automobile... Atat spun doar... stelutzele astea NCAP trebuie si ele mestecate putin, inainte de a fi inghitite... P.S. Voi pune totusi o poza, pentru ca reprosul se lega de impactul frontal... Iata mai jos interiorul civicului, dupa impact frontal, la ~80km/h viteza proprie, plus naiba stie cat mai avea Dacia venita pe contrasens... Ca fapt divers, unul din cei doi ocupanti ai Civicului s-a infiintat a doua zi dimineata, dupa accident, in showroom, sa-si cumpere una.... Fișiere atașateEditat de cryo, 14 decembrie 2006 - 14:45. |
#54
Publicat: 14 decembrie 2006 - 15:00
mai cryo ala e un accident.Si poate si oamenii au avut noroc, poate impactul a avut pe toata suprafata frontala a masinii , poate poate. Si din dacii au scapat oameni din impacturi la viteze mari, un amic a scapat dintr-un Clio ce a avut impact la 130 km/h etc.
Insa asta nu inseamna ca rezultatele obtinute la euroncap nu sunt relevante. Atata timp cat protocoale sunt unice pentru toti e k.. si inca odata nu am nimic cu civic si nici nu am zis ca nu e bun rezultatul obtinut, insa.. se putea mai bine. Oricum e mult mai bine decat un kaveo de exemplu.. Editat de romaximusro, 14 decembrie 2006 - 15:07. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi