Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu
 La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof
 Problema card reader Sandisk

Recomandare acumulator 26650

Accident nerespectare viteza

Consumul in bord VS consumul la p...
 PC-ul nu booteaza

Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5
 

Noul Honda Civic

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#19
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cam arata a cutie de pantofi. Si nu e o insulta :) sau ceva asemanator insa pe atunci muuuulte masini (inclusiv europene) cam aratau asa. Oricum sa revenim la noul Honda civic.. a vazut careva pana acum live noul civic?

#20
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
honda a anuntat ca nou civic type-r va fi prezentat la salonul auto de la geneva din martie anul viitor. Nu s-au dat specificatiile tehnice asta inseamna insa ca probabil atunci va fi prezentata si o varianta coupe.

#21
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
grrrrrr in privinta hatch-ului in 2 usi. Insa  :inlove: in privinta masinii din punct de vedere tehnic

#22
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
varianta americana arata altfel, mai bine. am luat eu unul hybrid 2006. e dementza... a consumat average 4.6 litrii la suta (52 mpg) in primele 2700 mile. sunt foarte impresionat.

#23
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
l-ai cumparat sau doar l-ai avut pe mana?

#24
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
l'am cumparat

#25
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
[ http://automobiles.honda.com/images/2006/civic_hybrid/customize/base_car/GY_hybrid_34FRONT.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

exact asta e shi culoarea, Gallaxy Grey (anti jeg) :D

pe dinauntru arata cool, imi place... so, Back to Civic... am spus larevedere mashinilor clasice cu motoare otto... de acum inainte nu mai cumpar decat hybride sau ce'a mai fi.. fuel cell :)
[ http://automobiles.honda.com/images/banners/2006/civic_hybrid/interior_gallery/large1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

doar ca e culoare deschisa, asha cum sunt partea de jos a ushilor in imagine...

[ http://automobiles.honda.com/images/banners/2006/civic_hybrid/interior_gallery/large11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#26
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cum ti se pare interiorul ala? Ajuta soferul sau mai mult il incurca? Ce te face sa apreciezi la un hibrid astfel incat sa nu mai cumperi o masina cu motorizare clasica (diesel de exemplu :D) Cat de mare e spatiul interior al masinii? Am inteles ca prin noul civic Honda a cam dat lovitura, au comenzi garla.. ai idee daca e adevarat?

#27
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
modelele hybrid se vand ca painea calda, sunt liste de ashteptare, se plateshte peste pretzul mashinii cu 1500-3000, depinde de dealer. eu m'am negociat cu ei la sange, spectacol, etc, am obtzinut ce vroiam eu, cu 1500 numai, asta avand in vedere ca erau doar 4 mashini (din 5 cate aduc odata pe saptamana) shi zeci de doritori. mi'am ales shi culoarea...

spatziul inauntru e EXTREM DE MARE. asta a fost unul din factorii de decizie la decizia intre civic shi prius. plus ca arata ca o mashina normala. singurul lucru care il tradeaza (de afara) ca ar fi hybrid e ca scrie in spate pe ea... "Hybrid". in rest este identica cu civic'ul normal 2006.

la dealerii de unde cumpar eu de obicei (cerritos auto square) e cel mai mare dealer de Honda din lume :) acolo ai shansele sa gaseshti cele mai bune pretzuri pentru ca baietzii se bazeaza pe volum. au "pe stoc" vreo 2000 de mashini la honda shi vreo 600 la acura... e greu sa trag vreo concluzie cat de hot e civic'ul nou, clasic. sunt convins ca este pentru ca am inceput sa le vad pe strada shi de'abia au aparut.

la hybride insa cum spuneam e dezastru, foarte greu de obtzinut, shi nu doar la honda.. ci peste tot, la Toyota, gmc, etc ... toate cele vreo 20 modele se iau pe liste de ashteptare... toate lumea le vrea...

motivul? consuma extrem de putzin. alternativa diesel in us e una proasta... motorina e mai scumpa decat benzina :) nu cred ca exista in afara de truckuri mari mashini pe motorina facute dupa 80...

shi cum gallonul o ia inapoi spre $3 aici unde stau eu, hybridul a fost o decizie fara dubii...

deshi pare un ozn pe dinauntru, e foarte ushor de intzeles. se conduce exact ca o mashina normala, nu e ca Priusul, cu butoane de Park shi joystickuri la schimbari de viteze. e drept ca e un computer pe rotzi, am fost zilele trecute shi mi'au facut un update de software pentru cruise ca sa'l fac mai eficient dpdv al consumului. iar cand mergi pe autostrada, folosind o tehnica speciala (cu care te obishnuieshti extrem de ushor) numita "Pulse and Glide" obtzi relaxat 75 mpg (3.2 l la suta). desigur ca atunci cand eshti pe strazi shi porneshti shi opreshti media se prabusheshte la aprox 50 mpg ceea ce nu e rau deloc....

inca nu'l conduc eu cum trebuie, mai am de invatzat... sunt unii care au peste 65 average... ei.

sa nu mai spun ca contribui la o planeta cat mai curata...

alt avantaj pe care il am este ca primesc $2000 deductzie la taxe :) shi de ce sa nu mentzionez ca am access SOLO pe benzile rezervate (shi mult mai libere, deci nu stau in traffic) celor cu 2 sau mai multzi pasageri. e grozav sa vezi cum lumea sta shi merge cu 10 mph shi tu treci pe langa ei cu 60 shi consumand o treime...

ce n'am reushit inca e sa combin calendarul d epe telefon cu calendarul mashinii, ca sa'mi sync direct appointmenturile din telefon cu navigatorul mashinii shi sa nu mai bag adresele inca odata la navigatie... se poate dar n'am avut vreme sa incerc cum ash vrea. conexia handsfree cu bluetooth merge perfect cu telefonul meu (treo 650) combinata cu restul, e chiar bine. mai tre sa lamuresc sync'ul de date... cand voi avea timp

#28
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

alt avantaj pe care il am este ca primesc $2000 deductzie la taxe

baieti destepti americanii astia stiu cum sa impuna un lucru

Quote

shi de ce sa nu mentzionez ca am access SOLO pe benzile rezervate (shi mult mai libere, deci nu stau in traffic) celor cu 2 sau mai multzi pasageri. e grozav sa vezi cum lumea sta shi merge cu 10 mph shi tu treci pe langa ei cu 60 shi consumand o treime...

fa-ma sa inteleg mai bine.. vrei sa spui ca sunt benzi pe autostrada destinate autovehiculelor hibride? :o E necesar sa ai un anumit numar de pasageri ca sa poti sa circuli pe ea?

iar faza cu sincronizarea.. sf curat , ma mir ca civic-ul asta nou nu gateste :)

Quote

modelele hybrid se vand ca painea calda, sunt liste de ashteptare, se plateshte peste pretzul mashinii cu 1500-3000, depinde de dealer.
'

faza asta m-a distrat :) un fel de spaga institutionalizata .. in america. Banuiesc ca pretul masinii de care zici e cel MSRP  :peacefingers:

#29
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
am uitat o chestie. la parcarile din L.A. e gratis pentru hybrids, daca ai o chestie (care eu nu o am). avand in vedere ca registrarea mashinii la chestia aia costa $8 shi majoritatea parcarilor sunt $10, meria shi daca parchezi o singura data pe acolo...

zice lumea ca vor face shi in zona mea asha ceva, ar fi prea cool :). am intzeles ca San Diego fac shi ei in curand deci, e aproape imposibil sa nu fie shi la mine in un viitor oarecare. chestia se aplica shi la taxatoarele alea de pe marginea strazii in care bagi monede.

#30
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001

View Postromaximusro, on Jan 17 2006, 11:19, said:

baieti destepti americanii astia stiu cum sa impuna un lucru
da, insa chestia asta e doar odata/mashina. nu anual... ar fi prea de tot.

View Postromaximusro, on Jan 17 2006, 11:19, said:

fa-ma sa inteleg mai bine.. vrei sa spui ca sunt benzi pe autostrada destinate autovehiculelor hibride? :o E necesar sa ai un anumit numar de pasageri ca sa poti sa circuli pe ea?
sun asha numitele High Occupancy Vehicle (HOV) Lanes. astea se afla pe marginea autostrazilor, facand insa parte integranta din autostrada. cateodata se despart de autostrada mare din ratziuni topografice, de ex la schimbarea de autostrazi....

pe benzile astea care sunt 1-2 maxim 3 ai voie sa te bagi doar daca ai cel putzin 2 persoane in mashina. daca treci singur im mashina ai asigurata o amenda de $370, e imposibil sa nu te prinda, pentru ca controlul e computerizat. nu ma intreba cum face... mashinile hybride (anumite modele) au voie pe acolo cu o singura persoana. ca sa nu te opareasca de poamana se aplica nishte stickere care spun computerelor ca eshti ok shi sa nu alerteze vre'un human ca sa sara dupa tine. stickerele alea au rfid in ele, sunt imposibil de falsificat. costa catziva buks sa le obtzii dar trebuie sa ai o mashina hybrida.

treaba asta cu HOV lanes, popular denumite "Car Pool lanes" care sunt in vreo 20 de state, sunt facute ca sa stimuleze lumea sa conduca mai multzi intr'o mashina. e incredibil ce constructzii s'au facut ca sa le aplice.... pentru ca de obicei ca sa nu sari de pe carpool ca s a schimbi autostrada (generator de accidente) potzi sa treci de pe carpool la o autostrada pe carpool la cealalta.... pasarele, poduri... e o nebunie. un traffic eficient, sau cat mai eficient. sunt puncte in care trec 2 M de mashini zilnic, deci itzi inchipui ce probleme ridica, poluare, accidente, consumuri... etc

View Postromaximusro, on Jan 17 2006, 11:19, said:

Banuiesc ca pretul masinii de care zici e cel MSRP  :peacefingers:
practic Pretzul mashinii este MSRP plus cat e peste, over sticker price. e leagea cererii shi ofertei ce mai.... nu e nimic ilegal, banii sunt in acte, la vedere totul. nu doseshte nimeni nimic, se platesc taxe, tot tot.

chestia cu sync'ul practic e normala, la mashina precedenta (acura rl) totul mergea flawless... se poate, sunt sigur pentru ca am vazut mergand exact combinatzia asta. doar ca n'am avut eu timp sa'mi fac settingurile.

#31
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
azi am avut un drum mai lung... 160 x 2 mile. media a fost 78.6 mpg hihihi. facand conevrsie, sub 3 litrii la suta de km.
320 mile (528 km) m'au costat sub $10 :) benzina costa $2.46 acum. inainte sa plec am facut plinul ca sa plec plin. un obicei care mi'a intrat in oase. eram 78% oricum... am ajuns inapoi acasa la 65% plin... dupa 320 mile :)

i love this car!!!!

#32
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
noi informatii despre type r

Quote

The iconic and hugely popular Honda Civic Type R owed its success to an unbeatable combination of high performance and affordability that instantly captured the hearts and minds of driving enthusiasts. At the 76th Geneva Motor Show Honda will be presenting the world debut of the Civic Type R Concept, which forms the basis of its successor.

Based on the new Civic 3-door which will appear in Europe later this year, the Civic Type R Concept adopts the bold and emotional styling of the widely acclaimed 5-door hatchback. The power comes from Honda’s 200 PS 2.0-litre, DOHC i-VTEC unit, the same competition-proven, high-rev pedigree engine as used in the out-going model. That means it will be as exciting to look at as it will be to drive.

The production version, like its predecessor, will be built at Honda’s Swindon, UK, plant and is due to go on sale in early 2007.


#33
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
arty, ce povestesti tu e pur si simplu fantastic :inlove:

Nu deschizi un topic la Jurnal de bord, in care sa ne spui mai multe despre ea?

#34
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
pai nu shtiu ce sa va mai spun... decat ca fac peste 600 mile pe un plin... mashina are aproape 2k mile shi sunt la al patrulea plin... cam la 95% acum, deci mai merg inca 600 cu ea lejer...

pe autostrada pot scoate shi 80 mpg, e chestie sa invetzi sa o conduci. media pe plin insa imi scade pe la 55 din cauza ca prind shi mult trafic, stau la stopuri, etc.

mashina e sf.. e un computer pe rotzi... imi place...

#35
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
azi am vazut primul civic nou. Era la dealerul Honda din iasi (ati) expusa in showroom. Rosie.. Am vazut-o numai prin vitrina caci era inchis , cred ca zilele astea ma duc pe la ei sa vad cum arata , cum se simte in interior, etc.

#36
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
asta sa fie noul civic type-r?

Attached File  civic_type_r.jpg   102.13K   451 downloads

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate