Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...
 Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...
 

Discuții despre Formula 1

* * * * * 19 votes
  • Please log in to reply
28450 replies to this topic

#7831
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Care a fost faza cu pantoful? De ce a baut Stroll din pantof?

#7832
mberila

mberila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,667
  • Înscris: 20.11.2005
Ăștia care vă dați de ceasul morții pe aici, cum că Hamilton ar fi trebuit penalizat, poate spuneți aici exact ce prevedere a regulamentului a încălcat?
Nu vă mai luați după comentatorii Digi, că ei sunt fani Ferrari declarați, care nici măcar nu mimează imparțialitatea în timpul cursei, și ca orice oameni pătimași, în focul luptei nu i-a interesat de regulamente ci doar de preferatul lor.
Eu am mutat pe Sky când au început să abereze.

Și mai lăsați și poveștile cum că Mercedes ar fi protejați, când se știe clar că cei de la Ferarri sunt cei mai păsuiți de către FIA. Dacă era Max în locul lui Vettel, sunt sigur că lua penalizare mai mare.

Mie Vettel îmi e oarecum simpatic, dar după ce faci faza asta de manelist cu ceafa lată, să tot insiști pe radio că nu ai idee ce ai greșit, e de prost gust. A fost ca politicienii noștrii care fură sute de milioane și când intră la pușcărie încep să se plângă că-s deținuți politici.

P.S. Le recomand comentatorilor Digi, pe care îi consider cei mai buni din România, și care știu că mai aruncă câte un ochi pe aici, să se uite pe AICI la regulamente.

Edited by mberila, 25 June 2017 - 17:55.


#7833
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,953
  • Înscris: 12.07.2008
Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel !
Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roşii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ?

Nu se aprind !

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m01S9mjhVuU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
.

Edited by ramurel, 25 June 2017 - 17:48.


#7834
mberila

mberila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,667
  • Înscris: 20.11.2005

View PostXL700VA, on 25 iunie 2017 - 17:30, said:

Care a fost faza cu pantoful? De ce a baut Stroll din pantof?

e o tradiție Australiană

#7835
ali_geo

ali_geo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 19.02.2015

View PostXL700VA, on 25 iunie 2017 - 17:30, said:

Care a fost faza cu pantoful? De ce a baut Stroll din pantof?
Cică e un obicei la beție în Australia. Așa mai face ricciardo de bucurie că a ajuns pe podium. Au mai băut din gheata lui ricciardo și verstappen, Mark webber, Gerard Butler, etc.

#7836
mberila

mberila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,667
  • Înscris: 20.11.2005

View Postramurel, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:

Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel !
Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roşii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ?

Nu se aprind !

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m01S9mjhVuU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
.

Ledurile alea se aprind doar în condiții de vizibilitate scăzută sau când pilotul activează sistemul de acumulare de energie în baterii.

Ideea e că Hamilton avea tot dreptul să frâneze acolo, faptul că Vettel se aștepta la cu totul altceva și a fost surprins, e cu totul altă poveste.

#7837
sebisava

sebisava

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 10.12.2001

View Postramurel, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:

Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel !
Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roșii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ?

Nu se aprind !

Habar nu ai de F1. Ledurile alea nu se aprind cand pilotul pune frana. Masinile de F1 si monoposturile in general nu au asa ceva, luminile alea au alt rol.

#7838
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,953
  • Înscris: 12.07.2008
De-a lungul cursei am mai văzut ledurile alea lucrând azi, nu le-am băgat în seamă în mod special, dar le-am văzut! Nu știu ce să zic, nu vreau să te contrazic, posibil să greșesc eu...


Dar știu că avea dreptul să frâneze, e doar nesportiv, e golănească de cartier și de practică în F1, nu e nouă. Oricum, nu îl simpatizez deloc pe Hamilton, nu e un model de campion, a zis bine Bernie acum câțiva ani, după era Schumacher, ăștia nu-s campioni !

Dar aici e vina , sau cel puțin greșeala lui Vetel, nu se face.

Și chiar sunt curios de o analiză a telemetriei lui Strol, io cred că a adormit la final ! :)
Mă tot uit la intrarea în linia dreaptă, ditamai avansul...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-ZinLGtxjZE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
.

Edited by ramurel, 25 June 2017 - 18:41.


#7839
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,359
  • Înscris: 13.01.2007
Mno deci in primul rand...PUNCTE PENTRU MCLAREN !!! 111one
Asa deci revenind...zici ca ma uitam la Spa/Silverstone in vremurile bune nu la Baku care a fost un super somnifer anul trecut...
Se confirma azi iar a nu stiu cata oara ca Hamilton e marlan...poti fi ultra campion mondial nu faci prostii de astea (el oricum a mai facut de astea cand a intrat in Raikkonen la boxe in MP Canada 2008 parca).
Reactia lui Vettel total justificata eu as fi iesit din masina si i-as mai fi dat si doua.
Barrichello a avut noroc de locul 2 si sigur va primi extensie de contract...pacat pentru Stroll a meritat mai mult locul 2
Ocon si-a platit polita siii cam atat... Hai cu Austria !!!

#7840
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,417
  • Înscris: 04.08.2010

View Postmberila, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:

Ăștia care vă dați de ceasul morții pe aici, cum că Hamilton ar fi trebuit penalizat, poate spuneți aici exact ce prevedere a regulamentului a încălcat?
Nu vă mai luați după comentatorii Digi, că ei sunt fani Ferrari declarați, care nici măcar nu mimează imparțialitatea în timpul cursei, și ca orice oameni pătimași, în focul luptei nu i-a interesat de regulamente ci doar de preferatul lor.
Eu am mutat pe Sky când au început să abereze.

Și mai lăsați și poveștile cum că Mercedes ar fi protejați, când se știe clar că cei de la Ferarri sunt cei mai păsuiți de către FIA. Dacă era Max în locul lui Vettel, sunt sigur că lua penalizare mai mare.

Mie Vettel îmi e oarecum simpatic, dar după ce faci faza asta de manelist cu ceafa lată, să tot insiști pe radio că nu ai idee ce ai greșit, e de prost gust. A fost ca politicienii noștrii care fură sute de milioane și când intră la pușcărie încep să se plângă că-s deținuți politici.

P.S. Le recomand comentatorilor Digi, pe care îi consider cei mai buni din România, și care știu că mai aruncă câte un ochi pe aici, să se uite pe AICI la regulamente.
Şi eu ţi-aş recomanda să laşi fanatismul faţă de Hamilton şi să priveşti situaţia în mod obiectiv. Articolul 39.5 din regulamentul sportiv al Formulei 1 din 2017 despre situaţiile de cursă ce se pot petrece sub Safety Car:

Quote

No car may be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person at any time whilst the safety car is deployed. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.

Frânarea bruscă în faţa cuiva atunci când te pregăteşti de restart, cunoscând de altfel că e un moment în care maşinile rulează foarte aproape, reprezintă un mod cu potenţial pericol pentru ceilalţi piloţi. Aşa cum reacţia golănească a lui Vettel trebuia clar penalizată (şi a fost!) şi manevra lui Hamilton trebuia taxată. Noroc cu pedeapsa divină care a făcut dreptate încă o dată. Vettel a fost dobitoc că putea câştiga lejer cursa fără tâmpenia aia.

View Postramurel, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:

Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel !
Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roşii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ?

Nu se aprind !
Acel led roşu nu se foloseşte pentru a-i indica celui din spate că frânează, ca-n trafic... Când acel led luminează înseamnă că bateria ERS înmagazinează energie şi îl informează pe cel din spate că maşina ar putea rula mai încet decât în mod normal. De obicei zonele virajate sunt folosite pentru a încărca bateria. Există totuşi o excepţie, pe ploaie, atunci când led-ul luminează intermitent în permanenţă din motive de vizibilitate redusă.

View Postramurel, on 25 iunie 2017 - 18:12, said:

Și chiar sunt curios de o analiză a telemetriei lui Strol, io cred că a adormit la final ! Posted Image
Se numeşte slipstreaming şi pe un circuit precum cel din Baku, cu o porţiune de viteză de 2 km, poţi să ai şi o viteză cu 20 km/h în plus faţă de cel din faţă, fără DRS. Nu e nicio surpriză că Stroll a fost depăşit.

Edited by Cipry7, 25 June 2017 - 18:59.


#7841
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008

View PostCipry7, on 25 iunie 2017 - 18:57, said:




Frânarea bruscă în faţa cuiva atunci când te pregăteşti de restart, cunoscând de altfel că e un moment în care maşinile rulează foarte aproape, reprezintă un mod cu potenţial pericol pentru ceilalţi piloţi.


Exact așa făcea și Schumi. Și nimeni nu avea nimic împotrivă

#7842
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
@Cipry...cat o fi de dobitoc Vettel nu stiu,dar stiu sigur ca si daca n-ar fi reactionat agresiv,tot ar fi trebuit ca Hamilton sa aiba problema cu carcasa de protectia din zona umerilor,pentru a castiga....
Oricum,cam ciudat mod de judecata are Charlie...nici Botas ,nici Ham n-au primit nicio penalizare desi au provocat pe altii....


#7843
ShevaDani

ShevaDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,922
  • Înscris: 09.03.2012
o cursa palpitanta !! f1 are nevoie de safety car in fiecare cursa. mai ales ca e o diferenta enorma intre Mercedes si ultima echipa. f1 are nevoie de depasiri, de spectacol. imi place circuitul din baku. Hamilton a gresit la acel incident, daca vettel se calma si nu raspundea, atunci german nu ar fi luat si el penalizare.

antal e innebunit dupa americani...nu este cursa in care sa nu faca referire la ceva care are legatura cu trumpisorii. cat naiba a trait in states, de-I asa de americanizat ? bine, antal, cand f1 nu era la digisport, pe comentariul altor curse, zicea ca f1 e plictisitoare...cum a revenit pe digisport, f1 e un spectacol, tehnologie de cel mai inalt nivel si bla, bla, bla....

Charlie ala, e cam ramolit...nu ia nicio decizie in cazul lui bottas vs kimi, insa il sanctioneaza pe vettel. cate sute de ani are Charlie asta? vrea sa ramana in functie pana ce moare in post ?

#7844
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,359
  • Înscris: 13.01.2007
Charlie iese doar cu picioarele inainte daca nu intervine Liberty Media sa il schimbe. Totusi nu inteleg cum de Mercedes avea 350km/h pe linia dreapta (cred ca era aia de start sosire) si Ferrari abia 335 ??? WTF ?? Mapare super agresiva sau e chiar asa de mare diferenta intre MB si Ferrari ?

#7845
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,928
  • Înscris: 31.03.2003
Verificati un pic cursele de pana acum. Am spus-o de 3 ori cel putin, in cazul circuitelor pe care exista portiuni lungi de acceleratie la blana, Ferrari nu au sanse in fata Mercedesului, in conditii normale.

Pacat de gestul lui Vettel, mi-era simpatic.
Putea sa puna presiune ulterior pe comisari si Hamilton daca statea in banca lui si poate la un moment dat se intorcea roata.

#7846
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Legat de reactia lui Vettel,nu omiteti aspectul ca Hamilton franeaza excesiv imediat dupa un viraj strans.
Io cred ca Ham si-a ales anume acel loc,in care Vettel nu avea vizibilitate,pt. a-l face pe acesta sa greseasca.
Vettel a intels aceasta intentie,dar reactia s-a ulterioara nu are scuze.

#7847
octav727

octav727

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,795
  • Înscris: 17.01.2012
Bon, "luna de miere" s-a incheiat. Era de asteptat sa se intample la un moment dat.
Incidentul dintre Lewis si Seb - luminile masinii de siguranta erau stinse, Hamilton se afla pe ultimul sector, putea accelera si incetini, el stabilea ritmul. In fine, regulamentul este interpretabil (si) in situatia asta, depinde de simpatiile fiecaruia. Uite ca manevra lui Lewis nu a fost considerata drept potential periculoasa pentru ceilalti piloti. Asa cum smecheria facuta de Seb in China nu fost interpretata ca fiind neregulamentara. Atunci Charlie a fost bun, acu' este ramolit...
In orice caz, reactia de cocalar a germanului nu are scuze.

Mi-a placut ca Mercedes i-a taiat macaroana lui Hamilton, cand englezul a "sugerat" ca Bottas sa-si sacrifice cursa pentru a-l ajuta. Nu toti finlandezii au probleme cu franele...

Apropo de Valtteri si incidentul acestuia cu Kimi, Coulthard l-a taxat elegant la interviurile de pe podium.

Una peste alta, a fost cea mai interesanta cursa a sezonului.

#7848
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,928
  • Înscris: 31.03.2003
Nu am vazut cursa, dar daca s-a rulat mai mult de un tur in spatele SC-ului se poate determina daca Hamilton a franat excesiv sau nu, comparand datele de telemetrie.
Nu vad de ce Vettel ar fi izbucnit daca nu era nimic.

Ca sa-i acord niste circumstante atenuante lui Vettel, eu m-am simtit frustrat cand am vazut distanta de 1 secunda intre monoposturile Mercedes si Ferrari, d-apoi neamtul...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate