Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW

- - - - -
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#127
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Nu era incarcata cu absolut nimic, masina era si este gol goluta :)

#128
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Roata dreapta spate sta pe un teren mai jos decat stanga spate, de asta pare sa fie incarcata masina cred Posted Image. Apropo, e superba, am mai vazut Exeo pe alte culori, dar pe alb mi se pare ca arata cel mai bine. Multi km fara probleme.

Edited by Galacticul, 05 March 2013 - 22:57.


#129
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Ai dreptate, in pozele 4 si 5 se vede cel mai bine :)
Si un consum recent :

Marghita - Straja, trei adulti, portbagajul plin (schiuri,clapari...) plus cateva opriri pe traseu
Distanta=767 km
Consum=6.3%
Vit.med. = 64 km/h

 Galacticul, on 05 martie 2013 - 22:57, said:

...... Apropo, e superba, am mai vazut Exeo pe alte culori, dar pe alb mi se pare ca arata cel mai bine. Multi km fara probleme.

Merci frumos, la fel iti urez si tie Posted Image

Edited by tytel, 07 March 2013 - 18:57.


#130
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,586
  • Înscris: 11.07.2006
Consum bun,chiar azi am fost prin marghita si ma uitai daca nu iti vad masina,si motorul meu de 1.8 are aceste valori de consum.Cat mai multe drumuri fara incidente.

#131
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Am ajuns la 104.000 km la bord :), masina merge foarte bine, nu bate nimic, nu scartaie nimic.
Am schimbat uleiul cu Liqui Moly Top Tec 4200 5w30, papa cam 1L/2000 km, depinde de talpa, nu ma deranjeaza acest consum, daca as sti ca nu duce inspre alte probleme. :(
Am observat ca ii place mai mult benzina de 99/100 :D , daca am in ea de 95, dimineata la pornire fluctueaza la ralanti, cu cea de 99/100 , deloc.O sa ii schimb si bujiile, inca nu le-am schimbat :D
Consum mediu, undeva pe la 7.1 in ultimii 8000 km, oras plus exterior.
Stergatoarele le-am mai schimbat la 90000 de km cu niste SWF-uri, de care sunt foarte multumit.

#132
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 01.10.2008
Salut !
Ce bine ca  mi-ai reamintit de masina ta, imi amintesc cu ce placere o urmaream... o masina care si acum imi place si mai ales interiorul de Audi care mi se pare mult mai calitativ ca si la actuala Leon ST... Insa sunt foarte mirat de consumul de ulei astronomic... si vad ca la 40 000km afirmai ca iti consuma circa 1 litru la 15 000... stiam de aceasta problema la varianta de 160 CP...interesant la 1.4TSI CAXA nu imi consuma aproape deloc in 15 000 km am avut aproape identic kilometrii tai cand l-am vandut...
In rest o masina intretinuta cum o fac putine persoane. Numai bine si bine ai revenit Posted Image

Edited by andrew1980, 31 August 2016 - 08:07.


#133
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
UN litru de ulei la 2000km?
Știu că prin cărți scrie că ar fi încă normal consumul ăsta, dar parcă e cam mult. Sigur nu pierzi pe undeva?
Mișto mașinuța, s-o folosești cu plăcere și în continuare!

#134
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006

 andrew1980, on 31 august 2016 - 08:07, said:

Salut !
Ce bine ca  mi-ai reamintit de masina ta, imi amintesc cu ce placere o urmaream... o masina care si acum imi place si mai ales interiorul de Audi care mi se pare mult mai calitativ ca si la actuala Leon ST... Insa sunt foarte mirat de consumul de ulei astronomic... si vad ca la 40 000km afirmai ca iti consuma circa 1 litru la 15 000... stiam de aceasta problema la varianta de 160 CP...interesant la 1.4TSI CAXA nu imi consuma aproape deloc in 15 000 km am avut aproape identic kilometrii tai cand l-am vandut...
In rest o masina intretinuta cum o fac putine persoane. Numai bine si bine ai revenit Posted Image

Salut, ai dreptate cu consumul, e mare, dar nu am ce sa fac, vom vedea pe parcurs ce v-a fi.
Daca ar fi sa imi schimb masina cu una noua, tot Leon ST as lua si eu, e superb, atat la interior cat si la exterior, Sa ai noroc si sa te bucuri de ea , numa bine.

buntzi - merci de urari. Da, 1L/2000 km si in carte scrie ca poate sa consume pana la 1L/1000 km :)) super tehnologie noua

#135
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Treaba cu consumul normal de ulei trebuie pusa in context.
E normal consumul de 1l la 1000km dar in ce conditii? Mers la 90% din v max pe autostrada sau mers pe DN, chiar si cu depasiri? Prima varianta, chiar si in lipsa regimurilor tranzitorii fiind clar mai solicitanta pt motor.

La injectia directa consumul de ulei poate avea mai multe cauze decat la restul motoarelor dar atata timp cat compresia e in regula, nu e mare problema.
Am mai scris despre treaba asta cu alte ocazii. E vb de situatia cand motorul porneste greu dar nu numai. In astfel de sit benzina injectata cu presiune, neluand foc, spala pelicula de ulei de pe cilindru (de unde si pierderea de ulei) crescand mult uzura. Uzura asta duce la pierderea compresiei (primul semn ca se intampla treaba asta) si in cele din urma la distrugerea motorului. Au fost documentate asfel de cazuri la motoarele cu injectie directa, de multe ori lasandu-se cu motor distrus chiar si pana in 100k km.
In rest, daca masina porneste usor si compresia e ok (o poti verifica cand schimbi bujiile), nu e problema.

Vad ca scrii mai sus si de bujii. Neaparat schimbate la timp la asfel de motoare, ca tot vb de pornire.

Edited by underb, 03 September 2016 - 10:27.


#136
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Multumesc de sfaturi :)

#137
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Schimbat bujiiile si verificat compresia, am asa : 8, 9, 10, 11 Posted Image , de fabrica e dat 9.6.Va las pe voi sa trageti concluzii :)

#138
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Mașina s-a vânut, se poate inchide, multumesc.

#139
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Poti sa ne dai mai multe detalii, pret, opinii, daca ai fost sau nu multumit de masina si cu ce a fost inlocuita.

#140
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Motivul vânzări este consumul mare de ulei, 1L la 700 km, in rest am fost extrem de multumit de mașină.Am cumpărat un Golf 7 variant 1.6 diesel, o să fac un topic și pt el.Am dat seatul plus 1500€ pt golf care e din 2014.

#141
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Buna afacere!

#142
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Ținând cont ca reparația motorului bătea spre 2000e, ai scăpat ok de el.

#143
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005
Eu stiam ca "asa face toate" si nu prea se repara, te impaci cu gandul ca bagi ulei si asta e.

#144
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nope. Au pus niște o ringuri de metal mai mici și pistoane prost dimensionate care după un x număr de km se Sfarma, rup etc și nu mai etanșeizăm cum trebuie. Pe 2.0tsi e din prima cu schimb de pistoane și se rezolv problema la cele ieșite din garanție, la cele in garantie in funcție de cum te înțelegi cu dealerul și cum pui problema fie plătești tu, fie plătești o parte, fie îți schimba Short-Block-îl cu totul pe garanție. După ce îți pune versiunea revizuita, de după 2011 nu mai ai probleme:). Sunt și in ro care au dat 13.000 de lei la reprezentanta sa le repare mașina...

Motivul:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/G-WrxAOaWDs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Reparația in sine:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oiysSiZdeIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate