Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu

La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!
 Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof

Problema card reader Sandisk

Recomandare acumulator 26650
 Accident nerespectare viteza

Consumul in bord VS consumul la p...

PC-ul nu booteaza

Coada dronei de lupta Fioroasa
 

INSTALATIE GPL

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#73
Eugen1968

Eugen1968

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 27.04.2004
Salut,
Am un Ford Focus 2 din 2007, 150000km rulaj, 1600cmc, 16V si as dori sa montez o instalatie GPL.
Mi s-a recomandat BRC Secvent 32 si as dori sa o motez in Pitesti la LPG Auto Green Expert...
Ce parere aveti despre instalatie si despre service?...
Multumesc,

Edited by Eugen1968, 19 May 2022 - 10:41.


#74
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,558
  • Înscris: 06.02.2006
Cu service n-am idee insa BRC Sequent 32 am eu, in 6 ani si 90k km singura problema avuta a fost cu multivalva care s-a blocat pe inchis (nu mai puteam alimenta) - prima data schimbata pe garantie, a doua oara reparata - nu stiu daca au rectificat problema dar e comuna.

#75
Eugen1968

Eugen1968

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 27.04.2004

 RealThing, on 19 mai 2022 - 17:49, said:

Cu service n-am idee insa BRC Sequent 32 am eu, in 6 ani si 90k km singura problema avuta a fost cu multivalva care s-a blocat pe inchis (nu mai puteam alimenta) - prima data schimbata pe garantie, a doua oara reparata - nu stiu daca au rectificat problema dar e comuna.
Mersi pentru raspuns, dar ce auto si ce motor ? daca se poate...

#76
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,558
  • Înscris: 06.02.2006
Civic 2001, 1.6 16v (singura chestie la motor e ca acum ii reglez tachetii la 20-30k, nu sunt hidraulici).

#77
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,764
  • Înscris: 21.08.2008
BRC pus acum 9 ani, schimbat o dată membrana de la vaporizator, vreo 165000 de km făcuți, coafura rezista.
Una dintre cele mai bune mărci.

#78
Eugen1968

Eugen1968

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 27.04.2004
Si un consum pe gaz... la mine consumul mediu este de 10l benzina la bord, nu a mai fost resetat de foarte mult timp...
De cand mi-a incoltit ideea tot oscilez intre a pune si a nu pune. Am facut programare pentru instalare dar aseara am mai citit pe ici pe colo, am mai discutat cu cineva si deja acum am trecut in partea intunecata a fortei... Posted Image
Intr-a devar trebuie sa fac niste calcule mai exacte, totusi, privind rentabilitatea prin prisma nr. de km parcursi... respectiv, eu fac cca. 1000km pe luna, de aceea ar fi interesat de cunoscut un consum mediu de gaz.

Edited by Eugen1968, 21 May 2022 - 06:36.


#79
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,764
  • Înscris: 21.08.2008
GPL e rentabil dacă ai consum mediu mai mare și un rulaj la fel de mare.
Sa pui GPL pe un Tico și să mergi 1000 de km pe luna e aiurea.
Eu merg aproximativ 3000 de km lunar, consum rotund 10% și de când am pus instalația am economisit 500 de euro la fiecare 10000 de km. Cum am vreo 160000 de km făcuți cu GPL, e o sumă frumușică economisita.

#80
Eugen1968

Eugen1968

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 27.04.2004

 danghetau, on 21 mai 2022 - 12:09, said:

GPL e rentabil dacă ai consum mediu mai mare și un rulaj la fel de mare.
Sa pui GPL pe un Tico și să mergi 1000 de km pe luna e aiurea.
Eu merg aproximativ 3000 de km lunar, consum rotund 10% și de când am pus instalația am economisit 500 de euro la fiecare 10000 de km. Cum am vreo 160000 de km făcuți cu GPL, e o sumă frumușică economisita.
Eu fac 1500 km lunar cu acelasi consum 10%.... si extrapoland as face o economie de 250Euro la 10000km... mergand si mai departe cam 3ani sa amortizez investitia initiala...
Mersi, m-am edificat.

Edited by Eugen1968, 23 May 2022 - 09:07.


#81
sofocle80

sofocle80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 05.12.2006
va rog sa stergeti postarea!

Edited by sofocle80, 25 May 2022 - 16:50.


#82
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,915
  • Înscris: 27.04.2010
@Eugen1968: nu ai cum sa faci doar 250 lei economie la 10k km.
10% benzina inseamna 80 lei/100 km, 8000 lei/10k km.
10-12% gpl (maxim; mie imi consuma la fel ca pe benzina, altora cu 1-1.5L in plus - am zis un maxim de 2L in plus) inseamna 40-48 lei/100km, 4000-4800 lei/10k km.
Diferenta este intre 3200-4000 lei la 10k km. Adica ~650-800 euro.
Benzina e 8 lei, gpl 4 lei, plus/minus la ambele in functie de statie.

Consumul tau de 10% benzina, la 1500 km inseamna 150 L benzina x 8 lei/L = 1200 lei/luna.
Maximizand la 12% gpl (echivalentul celor 10% benzina), inseamna 180 L gpl x 4 lei/L = 720 lei/luna.
Aproape 500 lei (100 euro) pe luna diferenta, la 1500 km lunar.

Edited by shymano, 25 May 2022 - 22:14.


#83
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,764
  • Înscris: 21.08.2008
El a zis 250 de euro nu de lei.
E avantajos cand ai consum mediu mare, peste 8. Nu pui pe Tico pentru ca se amortizeaza in ani.
La o alta masina 4x4 am mers vreo 120000 de km si am scos valoarea ei de cumparare in cativa ani in care am folosit-o, avea consum 9 in carte.

Edited by danghetau, 26 May 2022 - 07:35.


#84
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,915
  • Înscris: 27.04.2010
Euro, scuze, am tastat eu gresit ...
La benzinare nu prea mai vezi consumuri super mici, iar Tico nici atat nu mai gasesti pe strazi.
O instalatie costa in jurul a 1500-2000 lei, alea pentru injectie dir3cta se duc la 4000 lei (atat am dat eu pe a mea).
Banii aia ii scoti din diferenta de juma' de pret dintre combustibili, in maxim 20k km urbani.
Daca faci preponderent extraurban, se presupune ca faci mai multi km decat ai face urban, deci si acolo se amortizeaza destul de repede in timp.
Oricum ai da-o, iesi pe plus, orice calcule ai face.
Presupunand ca nu suntem "bunicuta din Germania, care merge doar la biserica din capul satului", amortizam instalatia in maxim 2 ani (bine, nu si cei care folosesc masina de serviciu in cea mai mare parte a timpului, si personala zace in parcare).

#85
silvuple

silvuple

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 01.11.2013
Va salut, probleme grave a avut cineva, dar nu cu instalatia de gaz, cu motorul. Si aici nu ma refer ca se schimba poate bujiile mai des sau altceva la 3-4 sute de lei maxim. Ma refer la probleme grave din cauza mersului pe gaz, ca idee, supape arse etc. ceva asemanator ?
Am un Astra H 1.6 A16XER si tot am auzit sa am grija, sa nu merg cu ea prea turat, cel putin nu pe autostrada ca se ard supapele.
Va rog sa raspundeti cei care aveti instalatia de mai mult de 40-50.000 km, nu cei care au de 2 luni. Nu de alta, dar e greu sa patesti ceva in 3-4.000 de km sau 2-3 luni din cauza gpl-ului.

#86
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,764
  • Înscris: 21.08.2008
Montat GPL BRC pe Laguna 2.0T 170CP acum 9 ani, 180000 de km facuti, toate sunt la locul lor.
Bujii cu Iridium schimbate chiar la 6 ani si 80000 de km, acum schimb la 40-50000 de km ca sunt cu Platina.

#87
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015

 danghetau, on 01 noiembrie 2022 - 07:58, said:

Montat GPL BRC pe Laguna 2.0T 170CP acum 9 ani, 180000 de km facuti, toate sunt la locul lor.
Bujii cu Iridium schimbate chiar la 6 ani si 80000 de km, acum schimb la 40-50000 de km ca sunt cu Platina.
de ce nu pui bujiile de fabrica denso iridium vk20y? nu de prosti au echipat de fabrica 2,0t cu asa ceva
io le folosesc pe 1,6mpi din 2011 si nu am mai umblat la aprindere de atunci. Porneste la sfert,merge impecabil.E la ani lumina fata de ngk bkr6e sau denso ik20

Edited by MembruAnonim, 02 November 2022 - 09:19.


#88
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,764
  • Înscris: 21.08.2008
Am pus NGK așa cum a venit din fabrica. După ce am pus și GPL am mers pe bujii o treaptă mai reci.


#89
Kavarnap

Kavarnap

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.02.2009

 silvuple, on 31 octombrie 2022 - 22:03, said:

Va salut, probleme grave a avut cineva, dar nu cu instalatia de gaz, cu motorul. Si aici nu ma refer ca se schimba poate bujiile mai des sau altceva la 3-4 sute de lei maxim. Ma refer la probleme grave din cauza mersului pe gaz, ca idee, supape arse etc. ceva asemanator ?
Am un Astra H 1.6 A16XER si tot am auzit sa am grija, sa nu merg cu ea prea turat, cel putin nu pe autostrada ca se ard supapele.
Va rog sa raspundeti cei care aveti instalatia de mai mult de 40-50.000 km, nu cei care au de 2 luni. Nu de alta, dar e greu sa patesti ceva in 3-4.000 de km sau 2-3 luni din cauza gpl-ului.

Salut, NU ar trebui să ai probleme cu mașina datorită mersului pe gaz, singura condiție este să ai o instalație potrivită și întreținută.
Eu am Logan cu motorul 1.6 16v și am pus instalație GPL Lovato când am luat mașina, în 2011.
În aproape 120.000 km nu numai că nu am avut probleme datorită gazului dar niciodată nu am completat ulei între schimburi, dacă asta îți spune ceva.
Am pus bujii mai bune mai des, am schimbat vreo 3 bobine de inducție individuale și vreo 2 senzori de la instalație pe garanție.
În plus, motorul are culbutori hidraulici, se autoreglează.
În rest, am schimbat un kit de vaporizator și muuulte filtre de gaz. A, da, am schimbat și rezervorul anul trecut (multivalva NU!), că împlinise 10 ani.

Am citit și eu că temperatura este mai mare la arderea GPL și nu se recomandă turațiile mari.
Practic însă nu mă dau înapoi de la a o tura (nu schimb niciodată pe benzină în timpul mersului, am setarea hărții să meargă pe GPL fix ca pe benzină), și în concediu am făcut în mod repetat depășiri duse la 5000 de ture sau mers alert la munte unde mai urcam către 4000 RPM. În mod normal însă nu merg turat, iar pe autostradă o țin la maxim 3000 - 3200 RPM.

Edited by Kavarnap, 03 November 2022 - 11:04.


#90
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015

 danghetau, on 02 noiembrie 2022 - 09:36, said:

Am pus NGK așa cum a venit din fabrica. După ce am pus și GPL am mers pe bujii o treaptă mai reci.
nu vine Renault Laguna2 2,0turbo benzina cu Ngk de fabrica.Mai baga o fisa
Iti poate confirma pe celalalt forum turquemada,mars,cj98czh,Fratzica...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate