Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cauciuc cu galma
Last Updated: May 08 2011 16:56, Started by
kapaionut
, May 07 2011 16:29
·
0
#1
Posted 07 May 2011 - 16:29
Recent am descoperit o groapa noua pe drumul pe coduc aproape in fiecare zi.
Din pacate groapa este atat de mare incat cand am trecut prin ea mi s-a deformat janta si s-a taiat/rupt si textura la cauciuc. Acum cauciucul are o umflatura, cam cat 3-4 monezi de 50 de bani puse una peste alta. Am dat-o jos si am fost la vulcanizare crezand ca se mai poate face ceva pentru ca cauciucurile sunt aproape noi. Din pacate nenea ala de acolo a spus ca el nu poate face asa ceva. Problema este ca luna asta nu am bani de cauciucuri noi, iar jantele mele sunt de 15". Roata de rezerva(adica o janta cu cauciucuri de iarna) este de 13" Acum voi ce recomandati? Sa folosesc roata de rezerva sau cea cu umflatura? Stiu ca de marit nu se poate mari, iar eu nu merg mai repede de 130 km/h cu masina. Exista pericolul de a exploda?! Edited by kapaionut, 07 May 2011 - 16:31. |
#2
Posted 07 May 2011 - 16:31
O poti folosi pe cea cu galma, dar nu trece de 80 Km/h.
Cum faci rost de bani, inlocuieste-o. |
#3
Posted 07 May 2011 - 17:04
Docamdata pe puntea din fata am o roata de 13" si una de 15"
Ma gandesc ca nu ar fi asta o problema atata timp cat am un diferential nu? p.s. e foarte urat afara, ninge si nu vreau sa ies si sa ma apuc de mutat roti. Edited by kapaionut, 07 May 2011 - 17:11. |
#4
Posted 07 May 2011 - 17:09
#5
Posted 08 May 2011 - 16:48
Macar incearca sa o pui pe cea cu galma pe puntea spate, in cazul in care doamne fereste explodeaza ai sanse mai multe sa redresezi masina. In orice caz, incearca sa nu mergi cu asa ceva, niciodata nu stii cum ti se poate intampla (mie mi-a explodat un cauciuc la vreo 40 la ora, dar pe fata, si printr-un noroc chior am trecut pe langa copac).
|
#6
Posted 08 May 2011 - 16:56
kapaionut, on 7th May 2011, 18:04, said: Docamdata pe puntea din fata am o roata de 13" si una de 15" Ma gandesc ca nu ar fi asta o problema atata timp cat am un diferential nu? e f mare problema tocmai pt ca ai diferential. mergi asa si il vei uza inutil. poate nu-l strici dar de uzat clar ca se uzeaza. diferentialul lucreaza doar in curbe sau cand e diferenta de diametru la roti. in rest sta linistit si se invarte cu totul. pune rotile diferite pe spate. pe fata e bine sa fie identice, daca se poate cu uzura identica. sub nici o forma nu rula cu roata aia stricata. nici cu 80 nici cu mai putin. daca explodeaza ai cele mai mari sanse sa iesi de pe drum sau sa intri in cineva de pe contrasens. Edited by undercoverbrother, 08 May 2011 - 16:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users