Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?
 Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia
 Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...
 Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri
 

Problema tehnica OPEL VIVARO

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
nimblemi

nimblemi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.07.2007
De vreo luna incoace mi-a facut probleme la pornire, acum cand incerc sa pornesc dor face un tzac si atat, nimic altceva.
Inainte, incercam de cateva ori, facea lafel dar pana la urma pornea, acum nu mai vrea deloc.
Am incercat s-o pornesc tractata, a pornit din primul shut fara probleme, cand am oprit motorul si am incercat din nou, doar un tzac si atat.


S-a mai lovit cineva de aceasta problema ?
Aveti ideie despre ce este vorba, fiind totusi o masina din 2007 ?

Multumesc anticipat !!!

#2
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Bateria e ok?
Daca da, vezi demarorul.

#3
nimblemi

nimblemi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.07.2007

 calinkgb, on 5th April 2011, 21:29, said:

Bateria e ok?
Daca da, vezi demarorul.

Bateria kiar este ok, saraca kiar am kinuito cu atata incercari si vad ca nu dasemne sa ma lase.

Cu scuzele de rigoare pentru lipsa de experienta, demarorul este electromotorul ?

#4
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Demaror, electromotor, starter, etc. E unul si acelasi lucru. De vazut in ce stare sunt periile lui.

#5
nimblemi

nimblemi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.07.2007

 Marius3k, on 5th April 2011, 21:51, said:

Demaror, electromotor, starter, etc. E unul si acelasi lucru. De vazut in ce stare sunt periile lui.

Avand in vedere ca nu s-a umblat pana acum "in ea" de loc, presupun ca nu este chiar asa de simplu de verificat aceste perii.
Credeti ca este o operatie complicata pentru "meseriasii" de prin service-urile din Bucuresti ?

 nimblemi, on 5th April 2011, 21:54, said:

Avand in vedere ca nu s-a umblat pana acum "in ea" de loc, presupun ca nu este chiar asa de simplu de verificat aceste perii.
Credeti ca este o operatie complicata pentru "meseriasii" de prin service-urile din Bucuresti ?

Se schimba electromotorul sau acesta se poate si repara, are cineva ideie si cam cat ar costa, orientativ ?

#6
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Vezi ca sunt ateliere care nu mai cu asa ceva se ocupa.
   Dar mai trebuie sa-l demonteze cineva de pe masina.

#7
nimblemi

nimblemi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.07.2007
S-a rezolvat !

Am scapat ieftin, era doar cablul de alimentare (+) al electromotorului slabit.

Singurul inconvenient este ca a trebuit sa desfaca toata grila fata ca sa aiba acces la electromotor, o data schimbata si stransa piulita se manifesta ca o masina "nemtzeasca" din 2007 cu abia implinitii 100.000 Kmla bord.Kiar ma miram sa fie electromotorul defect, asa de repede in conditiile in care masina este ca si noua.

Despre service ?!!!

Am apelat la "Uncas Nicu". M-au chemat dupa pranz, m-am dus, in 10 min s-au apucat de problema si am fost placut surprins, desi arata a o improvizatie de garaj treaba chiar era organizata, doi baieti tineri si "cooperanti" s-au apucat de desfacut urmand ca dupa o eventuala demontare a electromotorului acesta sa fie preluat la reparatie si cosmetizare de doi "profesionisti" mai in varsta dintr-un atelier care numai asta faceau. Norocul meu a fost ca au constatat ca era doar contactul slabit, au schimbat piulita deoarece aceasta suferise din cauza contactului imperfect, au strans, au ansamblat totul la loc ca la carte si treba a fost gata.

Recomand cu placere "Uncas Nicu" pentru orice problema de electrica, tipii chiar sunt dotati si treaba este chiar organizata.

Mai rar asa ceva !!!

PS: Am uitat sa precizez ca tot deranjul a costat 100 lei, cu factura cu tot (de retinut ca mai mult le-a luat sa demonteze toata grila fata, ca sa aiba acces)

#8
ADYY99

ADYY99

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 15.02.2011
sal
am vazut k ai masina de anu trecut
vreau sa cumpar si eu una
cu aceeasi motorizare
daca esti dragut poti sa-mi zici si mie cum se comporta ce probleme are
vreau sa o iau k masina de famile nu sa fac curse
se merita.....
multumesc

#9
nimblemi

nimblemi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.07.2007

 ADYY99, on 8th April 2011, 23:10, said:

sal
am vazut k ai masina de anu trecut
vreau sa cumpar si eu una
cu aceeasi motorizare
daca esti dragut poti sa-mi zici si mie cum se comporta ce probleme are
vreau sa o iau k masina de famile nu sa fac curse
se merita.....
multumesc


Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, raspund cu placere:

Este o masina ff buna !!!

Este mai mult decat OK pentru familie, nu este o limuzina, dar este cea mai incapatoare varianta ce s-ar putea preta acestui scop. Eu am avut si norocul sa gasesc varianta cu 8 locuri (numai doua locuri in fata, nu trei) care este ca sa zic asa varianta premium din gama, avand alt model de banchete decat varianta standard, cu airbag-uri pentru fiecare pasager in parte, cu aer conditionat pentru fiercare rand de scaune, cu cotiere pentru fiecare loc in parte, scaune mai confortabile pentru pasagerii din fata cu cotiere si modificarea pozitiei scaunului ca la orice berlina si alte dotari.

La capitolul consum sincer nu prea scade sub 8L/100Km, dar in conditiile in care la 130-140 Km/h ai turatia la 2500 rt/min inviteza a sasea, mi se pare OK fiind cel mai economic mod posibil de condus dupa parerea mea, kiar si in cele mai cumplite conditii n-a sarit de 10 L/100Km.

La capitolul taxe, eu 1 am varianta cu motor de 2000 CC (mai precis 1995) si este fix ca si cum ti-ai cumpara orice alt tip de autoturism cu categoria intre 1600-2000 CC.

O recomand in locul altor modele dedicate familiei (Opel Zafira, VW Touran, etc), de specificat ca atat Opel Vivaro cat si Nisan Primastar sunt surorile Renault-ului Trafic, fiind surprins ca pe o marca "nemteasca" sa gasesc pe foarte multe din componentele masinii brandul Renault. Din punctul meu de vedere eu am ales Opel pentru ca mi-a placut mai mult ca finisaje la interior, desi nu difera ff mult si e doar o kestie de gust.

In speranta ca ti-am fost util iti mai stau la dispozitie si cu alte detalii ce te-ar putea interesa.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate