Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Asigurare locuinta - neplaceri
Last Updated: Mar 31 2011 15:59, Started by
geodezie2
, Mar 30 2011 09:39
·
0
#1
Posted 30 March 2011 - 09:39
De 10 ani sunt posesoarea unei asigurari a apartamentului la Allianz Tiriac. La fel si mama mea, la apartamentul ei. Cum anual vine acasa reprezentantul si completeaza corect si cu pixul formularele, chitantza, etc, n-au fost probleme, mai ales ca n-a fost nevoie sa apelam la alte servicii, slava domnului.
Acuma, fiindca politzele urmeaza sa expire, reprezentantul a venit pentru prima data cu unele completate pe computer, direct din baza lor de date. La asigurarea mea am avut surpriza sa constat o eroare la NUMELE DE FAMILIE, plus altele mai mici, sa le zicem nesemnificative, iar la politza pt apartamentul mamei am gasit o eroare la adresa, respectiv la numele strazii si la fel cateva mai putin importante. Se pare ca in baza de date erorile sunt inca din 2001, cand am facut primul contract. Nu actualizeaza, nu verifica, asta e clar. Actele completate de mana de catre reprezentant nu servesc la nimic. Am solicitat, evident, corectarea erorilor. Firma a trimis, in aceeasi zi, cate o completare la fiecare contract, dar in care, culmea, n-a precizat care sunt erorile si care sunt rectificarile!! Cu promisiunea VERBALA ca totul se va rezolva, dar ca dureaza. Evident ca nu am semnat documentele in aceste conditii. Pentru ca ma intreb: daca pentru ca sa indrepte o eroare de redactare computerizata A LOR le trebuie cine stie cat, atunci daca eu as solicita o despagubire conform politei, cum s-ar petrece lucrurile? Poate nici n-ar raspunde la telefon. Sau mi-ar sugera sa am rabdare, ca ei au de lucru, asa cum s-a intamplat cu doamna care a emis politza si pe care am contactat-o. Daca acum, cand au nevoie de mine, se poarta asa, prin extrapolare ma intreb cum ar fi cand EU as avea efectiv nevoie de ei. Daca ati mai patit chestii din astea, n-ar fi rau sa postati. Probabil TOATE firmele de asigurari se comporta la fel, nu-mi fac eu mari iluzii. |
#2
Posted 30 March 2011 - 09:45
#3
Posted 30 March 2011 - 09:51
Polita pe care dumneavoastra o platiti, nu va reprezinta, atata timp cat si un 'Ä' a fost scris gresit 'a', totul s-a schimbat. Nu semnati si nu platiti numic daca datele dv. de identificare nu sunt 100% corecte si precise, fara niciun fel de asigurari verbale, atata timp cat nici pe cele scrise nu putem conta total. La urma urmei, sunt atatea firme de asigurare dornice sa mai castige un client. Modificarea respectiva ar trebui sa facuta din initiativa firmei de asigurari, nu trebuie sa faceti dv. o cerere. Greseala le apartine, sa o repare, sau sa dispara.
|
#4
Posted 30 March 2011 - 11:10
Probabil ca, fiind de atata timp client al lor (de fapot doi clienti chiar), are oarecare avantaje (reduceri, preturi promo etc). E ca si cu serviciul: e bine sa stai si preferi sa stai intr-un loc, mai multa vreme, decat sa te tot muti in fiecare an, de colo colo, precum tiganu' cu cortu' cum se zice. Nimeni nu este perfect. Peste tot, sunt avantaje si dezavantaje. In fine.
Si eu, dupa schimbarea domiciliului, nu mai primeam instiintarea de plata (asigurarea la masina). Mi-am dat seama ca se intampla ceva, am dat telefon, mi-au trimis imediat, pe mail, o copie, si asa am vazut ca blocul era gresit. Am dat imediat din nou telefon, au rectificat, si urmatoarea corespondenta am primit-o. Acum nu stiu ce sa zic. Oi fi fost eu mai norocos (ca s-a rezolvat asa repede)? |
#5
Posted 31 March 2011 - 15:59
Tin sa spun ca, nu stiu prin ce minune, lucrurile s-au corectat dupa o zi. Adica s-a putut. Politza s-a anulat si una noua a aparut ca prin minune.
Oricum nu eram nebuna sa semnez o politza gresit redactata. Culmea este ca se pare ca am creat un fel de minitevatura in firma, dar nu le-a stricat. Doamna cu care am vorbit la telefon s-a facut foc si para pe reprezentantul care a venit la domiciliu si care nu are nici o vina. Cum de a indraznit sa-mi dea numarul ei de contact ??? Ii amintesc pe aceasta cale ca DE LA MINE PRIMESTE SALARIUL, daca cumva are tzinere de minte scurta. Daca n-am fi noi, fraierii care ne asiguram constiincios si le dam anual sume destul de importante, ea de unde ar mai primi leafa? In loc sa ma sune ea, sa se scuze si sa promita ca totul se corecteaza, tot ea se supara... Tipic romanesc. Cei care aveti acum 20 de ani credeti ca la 60 o sa aveti parte de o Romanie europeana? Eu raman pesimista la cum se petrec lucrurile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users