Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?
 Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia
 Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...
 Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri
 

Scirocco pornire

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009
Salut!
Am un scirocco mk2,1984, motor 1.9 benzina, carburator dublu corp, soc electronic.
Problema e urmatoare: cand o pornesc dimineata sau oricand daca motorul e rece merge foarte rau, adica sta turata in 1500-2000 de ture pana se incalzeste dupa sta la ~800, si daca plec cu ea fara sa stau 10 min sa se incalzeasca merge foarte rau (isi da in nas, merge in socuri parca nu s-ar alimenta,da sa moara motorul si daca moare nici nu mai porneste ii dau la automat pana e gata bateria si miroase a benzina se ineaca si o mai pornesc doar impinsa) in rest dupa ce se incalzeste motorul merge foarte bine.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc!

#2
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010

 Maka20, on 19th February 2011, 04:50, said:

Salut!
Am un scirocco mk2,1984, motor 1.9 benzina, carburator dublu corp, soc electronic.
Problema e urmatoare: cand o pornesc dimineata sau oricand daca motorul e rece merge foarte rau, adica sta turata in 1500-2000 de ture pana se incalzeste dupa sta la ~800, si daca plec cu ea fara sa stau 10 min sa se incalzeasca merge foarte rau (isi da in nas, merge in socuri parca nu s-ar alimenta,da sa moara motorul si daca moare nici nu mai porneste ii dau la automat pana e gata bateria si miroase a benzina se ineaca si o mai pornesc doar impinsa) in rest dupa ce se incalzeste motorul merge foarte bine.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc!
indiferent de marca avem de-a face cu un motor termic pe benzina.simptomele sunt specifice pornirii la rece cu un amestec prea mare de benzina in detrimentul aerului.as verifica filtrul de aer mai intai.

#3
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009

 masni, on 19th February 2011, 08:45, said:

indiferent de marca avem de-a face cu un motor termic pe benzina.simptomele sunt specifice pornirii la rece cu un amestec prea mare de benzina in detrimentul aerului.as verifica filtrul de aer mai intai.
Filtru de aer e nou noutz spt trecuta l-am schimbat

#4
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Gaseste un meserias sa se uite la carburator. La pornire, am impresia ca amestecul e prea bogat.

#5
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009

 calinkgb, on 19th February 2011, 20:45, said:

Gaseste un meserias sa se uite la carburator. La pornire, am impresia ca amestecul e prea bogat.
Carburatorul e nou si cred ca mai e in garantie, chestia e ca mi sa spus sa nu umblu la el ca daca se deregleaza e belea, o sa caut un mecanic priceput sa vad ce zice

#6
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Pai eu nu am zis sa te bagi tu in el. De aia am zis de meserias. Incearca sa intrebi pe forumul monomarca, posibil sa gasesti meseriasi pe acolo. :)

#7
N.i.c.e_B.o.y.

N.i.c.e_B.o.y.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 13.08.2007
Detin si eu ceva asemanator de la VW  cu motor de 1.6. Incerca asta la rece: o pornesti  o lasi vreo 15- 20 de secunde sa merga dupa care apesi foarte repede si scurt pedala de acceleratie pana aproape de fund (atentie nu o tii apasata ca se va tura motorul foarte tare si nu e sanatos deloc la rece). In felul acesta se va dezactiva socul (nu de tot) si motorul va sta frumos la relanti. Cel putin la mine functioneaza chestia.

#8
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
clapeta de soc e actionata de o spira metalica ce functioneaza sub influenta temperaturii lichidului de racire.

#9
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009

 N.i.c.e_B.o.y., on 20th February 2011, 17:02, said:

Detin si eu ceva asemanator de la VW  cu motor de 1.6. Incerca asta la rece: o pornesti  o lasi vreo 15- 20 de secunde sa merga dupa care apesi foarte repede si scurt pedala de acceleratie pana aproape de fund (atentie nu o tii apasata ca se va tura motorul foarte tare si nu e sanatos deloc la rece). In felul acesta se va dezactiva socul (nu de tot) si motorul va sta frumos la relanti. Cel putin la mine functioneaza chestia.
o sa incerc dimineata cand termin lucru.ms

#10
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009
Ar putea sa aibe legatura problema asta cu vacumul?, am un fluierat silentios la motor si pare a fi de la vacum.

#11
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
ia vezi in ce stare e cauciucul pe care e prinsa flansa carbelitorului, mai ales partea din spate, cum te uiti la el.
au prostul obicei de a se sectiona si nu vezi decit daca tragi nitel de carburator (cu simt de raspundere nu ca prostu' sa o rupi)

#12
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009
am fost la un mecanic si a spus ca e de vina clapeta de la soc,nu inchide suficient.
Problema e urmatoare consuma cat un avion.. nu circul mult cu ea... servici-casa, total 6 km si imi ia 1-2 litri, facand un calcul am ajuns la concluzia ca,cu 20 de lei abea fac 2 drumuri, este posibil sa fie consumu atat de mare din cauza socului? pentru ca nu are voie, la drum intins imi ia undeva la 6,adevaru e ca nici nu apuca sa se incalzeasca motorul pana la servici.

#13
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
nu merge rasucita clapeta aia nitel?
Nu stiu ce tip de carburator ai, asa ca am pus ceva aleator dar asemanator, cred eu:
Attached File  soc.JPG   77.76K   34 downloads

eu am pacalit-o asa o perioada pina am facut rost de unul bun pt ca la rece sarea in 2500-3000rpm desi afara era primavara ...

Edited by Evergreen, 08 March 2011 - 11:16.


#14
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009

 Evergreen, on 8th March 2011, 11:06, said:

nu merge rasucita clapeta aia nitel?
Nu stiu ce tip de carburator ai, asa ca am pus ceva aleator dar asemanator, cred eu:
soc.JPG

eu am pacalit-o asa o perioada pina am facut rost de unul bun pt ca la rece sarea in 2500-3000rpm desi afara era primavara ...
nu stiu ce tip ii....  mecanicu a spus ca il face... clapeta de soc este in capul carburatorului exact deasupra.
Pe mine ma terorizeaza consumul, socul sa fie de vina?

#15
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
clapeta da, acolo este dar ea e actionata de o spira din duda aia in care intra lichid de racire (cea de dupa surub)

#16
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009

 Evergreen, on 8th March 2011, 20:45, said:

clapeta da, acolo este dar ea e actionata de o spira din duda aia in care intra lichid de racire (cea de dupa surub)
ok, pai spt viitoare o sa merg sa o repare, sper sa scada consumu

#17
Maka20

Maka20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.05.2009
Am inteles ca.consumul poate fi crescut si daca returul benzinei este infundat. Astazi am incercat sa suflu pe furtunu de benzina(retur) dar parca este infundat, ce ma intereseaza are cumva o supapa ceva? pentru ca am suflat de mi-au sarit ochii din cap si nimic. si ma gandesc ca nu impinge benzina mai tare decat am suflat eu.

#18
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
scoate busonul de la rezervor si foloseste o pompa de umflat rotile

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate