Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Scirocco pornire
Last Updated: Apr 02 2011 21:14, Started by
Maka20
, Feb 19 2011 04:50
·
0
#1
Posted 19 February 2011 - 04:50
Salut!
Am un scirocco mk2,1984, motor 1.9 benzina, carburator dublu corp, soc electronic. Problema e urmatoare: cand o pornesc dimineata sau oricand daca motorul e rece merge foarte rau, adica sta turata in 1500-2000 de ture pana se incalzeste dupa sta la ~800, si daca plec cu ea fara sa stau 10 min sa se incalzeasca merge foarte rau (isi da in nas, merge in socuri parca nu s-ar alimenta,da sa moara motorul si daca moare nici nu mai porneste ii dau la automat pana e gata bateria si miroase a benzina se ineaca si o mai pornesc doar impinsa) in rest dupa ce se incalzeste motorul merge foarte bine. Va rog sa ma ajutati. Multumesc! |
#2
Posted 19 February 2011 - 07:45
Maka20, on 19th February 2011, 04:50, said: Salut! Am un scirocco mk2,1984, motor 1.9 benzina, carburator dublu corp, soc electronic. Problema e urmatoare: cand o pornesc dimineata sau oricand daca motorul e rece merge foarte rau, adica sta turata in 1500-2000 de ture pana se incalzeste dupa sta la ~800, si daca plec cu ea fara sa stau 10 min sa se incalzeasca merge foarte rau (isi da in nas, merge in socuri parca nu s-ar alimenta,da sa moara motorul si daca moare nici nu mai porneste ii dau la automat pana e gata bateria si miroase a benzina se ineaca si o mai pornesc doar impinsa) in rest dupa ce se incalzeste motorul merge foarte bine. Va rog sa ma ajutati. Multumesc! |
#3
Posted 19 February 2011 - 19:27
#4
Posted 19 February 2011 - 19:45
Gaseste un meserias sa se uite la carburator. La pornire, am impresia ca amestecul e prea bogat.
|
#5
Posted 19 February 2011 - 19:53
calinkgb, on 19th February 2011, 20:45, said: Gaseste un meserias sa se uite la carburator. La pornire, am impresia ca amestecul e prea bogat. |
#6
Posted 19 February 2011 - 19:56
Pai eu nu am zis sa te bagi tu in el. De aia am zis de meserias. Incearca sa intrebi pe forumul monomarca, posibil sa gasesti meseriasi pe acolo.
|
#7
Posted 20 February 2011 - 16:02
Detin si eu ceva asemanator de la VW cu motor de 1.6. Incerca asta la rece: o pornesti o lasi vreo 15- 20 de secunde sa merga dupa care apesi foarte repede si scurt pedala de acceleratie pana aproape de fund (atentie nu o tii apasata ca se va tura motorul foarte tare si nu e sanatos deloc la rece). In felul acesta se va dezactiva socul (nu de tot) si motorul va sta frumos la relanti. Cel putin la mine functioneaza chestia.
|
#8
Posted 20 February 2011 - 19:53
clapeta de soc e actionata de o spira metalica ce functioneaza sub influenta temperaturii lichidului de racire.
|
#9
Posted 21 February 2011 - 17:59
N.i.c.e_B.o.y., on 20th February 2011, 17:02, said: Detin si eu ceva asemanator de la VW cu motor de 1.6. Incerca asta la rece: o pornesti o lasi vreo 15- 20 de secunde sa merga dupa care apesi foarte repede si scurt pedala de acceleratie pana aproape de fund (atentie nu o tii apasata ca se va tura motorul foarte tare si nu e sanatos deloc la rece). In felul acesta se va dezactiva socul (nu de tot) si motorul va sta frumos la relanti. Cel putin la mine functioneaza chestia. |
#10
Posted 22 February 2011 - 17:45
Ar putea sa aibe legatura problema asta cu vacumul?, am un fluierat silentios la motor si pare a fi de la vacum.
|
|
#11
Posted 22 February 2011 - 17:56
ia vezi in ce stare e cauciucul pe care e prinsa flansa carbelitorului, mai ales partea din spate, cum te uiti la el.
au prostul obicei de a se sectiona si nu vezi decit daca tragi nitel de carburator (cu simt de raspundere nu ca prostu' sa o rupi) |
#12
Posted 08 March 2011 - 10:44
am fost la un mecanic si a spus ca e de vina clapeta de la soc,nu inchide suficient.
Problema e urmatoare consuma cat un avion.. nu circul mult cu ea... servici-casa, total 6 km si imi ia 1-2 litri, facand un calcul am ajuns la concluzia ca,cu 20 de lei abea fac 2 drumuri, este posibil sa fie consumu atat de mare din cauza socului? pentru ca nu are voie, la drum intins imi ia undeva la 6,adevaru e ca nici nu apuca sa se incalzeasca motorul pana la servici. |
#13
Posted 08 March 2011 - 11:06
nu merge rasucita clapeta aia nitel?
Nu stiu ce tip de carburator ai, asa ca am pus ceva aleator dar asemanator, cred eu: soc.JPG 77.76K 34 downloads eu am pacalit-o asa o perioada pina am facut rost de unul bun pt ca la rece sarea in 2500-3000rpm desi afara era primavara ... Edited by Evergreen, 08 March 2011 - 11:16. |
#14
Posted 08 March 2011 - 19:59
Evergreen, on 8th March 2011, 11:06, said: nu merge rasucita clapeta aia nitel? Nu stiu ce tip de carburator ai, asa ca am pus ceva aleator dar asemanator, cred eu: soc.JPG eu am pacalit-o asa o perioada pina am facut rost de unul bun pt ca la rece sarea in 2500-3000rpm desi afara era primavara ... Pe mine ma terorizeaza consumul, socul sa fie de vina? |
#15
Posted 08 March 2011 - 20:45
clapeta da, acolo este dar ea e actionata de o spira din duda aia in care intra lichid de racire (cea de dupa surub)
|
|
#16
Posted 08 March 2011 - 22:59
#17
Posted 02 April 2011 - 19:34
Am inteles ca.consumul poate fi crescut si daca returul benzinei este infundat. Astazi am incercat sa suflu pe furtunu de benzina(retur) dar parca este infundat, ce ma intereseaza are cumva o supapa ceva? pentru ca am suflat de mi-au sarit ochii din cap si nimic. si ma gandesc ca nu impinge benzina mai tare decat am suflat eu.
|
#18
Posted 02 April 2011 - 20:24
scoate busonul de la rezervor si foloseste o pompa de umflat rotile
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users