Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

R.C.S. & R.D.S. - TV cablu digital (H.D.) - Topic general - 34 de posturi H.D. - Partea I.

* * * * - 10 votes
  • This topic is locked This topic is locked
40065 replies to this topic

#31663
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009
Aceasta treaba este valabila pentru UPC. :)

#31664
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,857
  • Înscris: 07.07.2009
Niciodata nu a fost valabil asa ceva la UPC. Ca in 2015 s-au miscat ca melcul e altceva, dar sa nu exageram. In orice caz intervalul este mult mai mare la RDS, verifica doar perioada 2013 - 2015. Anul trecut dupa Paramount nu a mai intrat nimic la RDS apoi in 2015 au venit cu posturile Look si apoi cu AXN HD si cele din Maxpak, de atunci e liniste si pe acolo. Sa venim cu tot felul de preconizari ba 15 august ba 20 septembrie mi se pare aiurea mai ales ca nu se stie nimic concret. Eu zic ca intra canale dupa ce am cules strugurii. E bine asa? Posted Image

Edited by Kalman2007, 08 September 2015 - 13:09.


#31665
VH1

VH1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 09.01.2014

View PostKalman2007, on 08 septembrie 2015 - 13:01, said:

Si dupa 20 septembrie schimbam luna si poate si anul. :)
Nu

#31666
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,857
  • Înscris: 07.07.2009
De ce nu? Nu e prima data cand aruncam o data si nu se intampla nimic. Ceva concret insa nu am vazut. Nu-i nimic, trec zeci de pagini asa. :lol:

#31667
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009
Mai exista si persoane care stiu :)). VH1, stie! :)))

#31668
VH1

VH1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 09.01.2014

View PostKalman2007, on 08 septembrie 2015 - 13:11, said:

De ce nu? Nu e prima data cand aruncam o data si nu se intampla nimic. Ceva concret insa nu am vazut. Nu-i nimic, trec zeci de pagini asa. :lol:
La Digi este posibil orice :)

#31669
misshu

misshu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 16.01.2007

View PostVH1, on 08 septembrie 2015 - 12:36, said:

Prietene , problema ta se rezolva cu un simplu telefon la relatii cu clientii . Recomand sa verifici daca cardul este introdus corect si sa faci o rescanare doar pe Digital .Cand suni pentru activare card , televizorul sa fie pe un canal codat .
Prietene cardul a fost activat si a stat in tv de atunci si pana in prezent. Ceea ce spuneam aste faptul ca mi l-au blocat pt. ca nu a mai fost accesat vreun canal codat o perioada de timp, ceea ce consider ca este aiurea, repet cardul fiind al meu nu al rds-ului, asa ceva nu e normal sa se intample... e ca si cum iti cumperi o masina si daca o ti nemiscata in parcare o perioada nu o mai poti porni decat daca dai telefon la reprezentanta!
Tie chiar ti se pare normal?

Edited by misshu, 08 September 2015 - 14:32.


#31670
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,857
  • Înscris: 07.07.2009
Asa am patit la UPC dar cu un mediabox. Nu l-am folosit o luna iar cand l-am conectat nu mai aveam nimic, doar cele pe liber.
Cand am sunat mi-au zis ca am facut scanare noua si de aceea s-a blocat Posted Image Oricum in 3 minute l-au reactivat.

Edited by Kalman2007, 08 September 2015 - 14:36.


#31671
cut3ryan

cut3ryan

    Pro FM <3

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,801
  • Înscris: 04.04.2008

View Postmisshu, on 08 septembrie 2015 - 14:29, said:


Prietene cardul a fost activat si a stat in tv de atunci si pana in prezent. Ceea ce spuneam aste faptul ca mi l-au blocat pt. ca nu a mai fost accesat vreun canal codat o perioada de timp, ceea ce consider ca este aiurea, repet cardul fiind al meu nu al rds-ului, asa ceva nu e normal sa se intample... e ca si cum iti cumperi o masina si daca o ti nemiscata in parcare o perioada nu o mai poti porni decat daca dai telefon la reprezentanta!
Tie chiar ti se pare normal?
Sunt total de acord cu tine.

#31672
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,548
  • Înscris: 16.12.2006

View Postmisshu, on 08 septembrie 2015 - 14:29, said:

Prietene cardul a fost activat si a stat in tv de atunci si pana in prezent. Ceea ce spuneam aste faptul ca mi l-au blocat pt. ca nu a mai fost accesat vreun canal codat o perioada de timp, ceea ce consider ca este aiurea, repet cardul fiind al meu nu al rds-ului, asa ceva nu e normal sa se intample... e ca si cum iti cumperi o masina si daca o ti nemiscata in parcare o perioada nu o mai poti porni decat daca dai telefon la reprezentanta!
Tie chiar ti se pare normal?
Da, e ceva normal.

Daca nu il folosesti se dezactiveaza. Nu conteaza ca e proprietatea ta sau este in custodie/chirie. Nu se mai transmit datele pentru activare/autentificare si atunci logic ca se dezactiveaza singur in mod automat. In loc sa faci gura pe aici ar trebui sa ii multumesti lui flobuc si VH1 pentru sfaturi.

Oameni te-au scutit de un drum inutil pana in POP. Puteau foarte bine sa nu te ajute si sa te lase de capul tau.

Edited by catalinman, 08 September 2015 - 15:18.


#31673
zamfe

zamfe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 29.01.2008

View Postcristinel07, on 08 septembrie 2015 - 12:48, said:

Ia zi tu, cand vin posturile tv, cele noi?

Hmmm...este o gluma sau apar ceva posturi noi? Daca da, despre ce posturi vorbim?

#31674
misshu

misshu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 16.01.2007

View Postcatalinman, on 08 septembrie 2015 - 15:17, said:

Da, e ceva normal.

Daca nu il folosesti se dezactiveaza. Nu conteaza ca e proprietatea ta sau este in custodie/chirie. Nu se mai transmit datele pentru activare/autentificare si atunci logic ca se dezactiveaza singur in mod automat. In loc sa faci gura pe aici ar trebui sa ii multumesti lui flobuc si VH1 pentru sfaturi.

Oameni te-au scutit de un drum inutil pana in POP. Puteau foarte bine sa nu te ajute si sa te lase de capul tau.
Bravo domnu Catalin!!! Iti doresc atunci ca sa nu poti intra in casa ta proprietate personala decat daca dai telefon la banca sa iti dea cei de acolo un cod de activare !!!
... as fi curios sa vad ce faci cand ajungi la 12 noaptea acasa si nu e nimeni care sa raspunda la telefon!
In ce tara traim mai oameni buni, am ajuns sa sustinem toate aberatiile si sa le luam ca pe un lucru normal, doar de dragul firmei! Consider ca astea sunt greseli ce trebuiesc indreptate nu considerate lucruri normale!

Edited by misshu, 08 September 2015 - 15:36.


#31675
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,857
  • Înscris: 07.07.2009

View Postzamfe, on 08 septembrie 2015 - 15:35, said:

Hmmm...este o gluma sau apar ceva posturi noi? Daca da, despre ce posturi vorbim?
Nu se stie niciodata exact cand se introduc posturi noi. Ca unii vin cu abureli (dupa 20 sept., dupa 20 oct.) e altceva. Ma gandesc ca trebuie sa si glumim si cam asta e motivul. Posted Image

Edited by Kalman2007, 08 September 2015 - 15:37.


#31676
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,548
  • Înscris: 16.12.2006
1 la mana, suportul in call-center este 24 de ore din 24. Poti sa suni inclusiv la 12 noaptea.

2 la mana, smartcardurile se pot activa inclusiv online. Daca nu ai chef sa sunii in call-center intri frumos pe site si activezi cartela direct de pe site.

#31677
zamfe

zamfe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 29.01.2008
@misshu, nici eu nu cred ca este normal. Corect era sa stii ca se dezactiveaza daca nu-l folosesti o perioada, sa stii si perioada evident, iar daca se dezactiveaza ar trebui sa-ti "dezactiveze" si chiria cardului. Iar daca acel card este cumparat, atunci nu ar trebui sa existe aceasta dezactivare.

#31678
mediasettv

mediasettv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,240
  • Înscris: 24.05.2014

View PostKalman2007, on 08 septembrie 2015 - 15:36, said:


Nu se stie niciodata exact cand se introduc posturi noi. Ca unii vin cu abureli (dupa 20 sept., dupa 20 oct.) e altceva. Ma gandesc ca trebuie sa si glumim si cam asta e motivul. Posted Image
Faza cu "introdusul de posturi noi" la RDS îmi amintește de o replica din Dosarele X:" adevărul e dincolo de noi"!

Edited by mediasettv, 08 September 2015 - 15:51.


#31679
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009

View Postzamfe, on 08 septembrie 2015 - 15:35, said:

Hmmm...este o gluma sau apar ceva posturi noi? Daca da, despre ce posturi vorbim?

Pai stie, VH1! Stie si ziua, martea..

#31680
misshu

misshu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 16.01.2007

View Postcatalinman, on 08 septembrie 2015 - 15:40, said:

1 la mana, suportul in call-center este 24 de ore din 24. Poti sa suni inclusiv la 12 noaptea.

2 la mana, smartcardurile se pot activa inclusiv online. Daca nu ai chef sa sunii in call-center intri frumos pe site si activezi cartela direct de pe site.

La 1 sunt de acord ca pot suna oricand dar activarea nu se va face decat in timpul programului de lucru, deci a doua zi dupa ora 9, deci la tv oricum nu ma voi putea uita

2 am intrat contul online, dar in afara de a face o sesizare nu am o optiune pentru asa ceva

3 normal ar fi ca sa nu se dezactive cardul, si daca vrei sa iti ajuti compania, ar fi bine sa le transmiti acest lucru ca pe un sfat, in loc sa imi spui mie ca ti se pare un lucru normal

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate