R.C.S. & R.D.S. - TV cablu digital (H.D.) - Topic general - 34 de posturi H.D. - Partea I.
#31664
Posted 08 September 2015 - 13:07
Niciodata nu a fost valabil asa ceva la UPC. Ca in 2015 s-au miscat ca melcul e altceva, dar sa nu exageram. In orice caz intervalul este mult mai mare la RDS, verifica doar perioada 2013 - 2015. Anul trecut dupa Paramount nu a mai intrat nimic la RDS apoi in 2015 au venit cu posturile Look si apoi cu AXN HD si cele din Maxpak, de atunci e liniste si pe acolo. Sa venim cu tot felul de preconizari ba 15 august ba 20 septembrie mi se pare aiurea mai ales ca nu se stie nimic concret. Eu zic ca intra canale dupa ce am cules strugurii. E bine asa?
Edited by Kalman2007, 08 September 2015 - 13:09. |
#31665
Posted 08 September 2015 - 13:09
#31666
Posted 08 September 2015 - 13:11
De ce nu? Nu e prima data cand aruncam o data si nu se intampla nimic. Ceva concret insa nu am vazut. Nu-i nimic, trec zeci de pagini asa.
|
#31667
Posted 08 September 2015 - 13:12
Mai exista si persoane care stiu ). VH1, stie! ))
|
#31668
Posted 08 September 2015 - 13:15
#31669
Posted 08 September 2015 - 14:29
VH1, on 08 septembrie 2015 - 12:36, said: Prietene , problema ta se rezolva cu un simplu telefon la relatii cu clientii . Recomand sa verifici daca cardul este introdus corect si sa faci o rescanare doar pe Digital .Cand suni pentru activare card , televizorul sa fie pe un canal codat . Tie chiar ti se pare normal? Edited by misshu, 08 September 2015 - 14:32. |
#31670
Posted 08 September 2015 - 14:32
Asa am patit la UPC dar cu un mediabox. Nu l-am folosit o luna iar cand l-am conectat nu mai aveam nimic, doar cele pe liber.
Cand am sunat mi-au zis ca am facut scanare noua si de aceea s-a blocat Oricum in 3 minute l-au reactivat. Edited by Kalman2007, 08 September 2015 - 14:36. |
#31671
Posted 08 September 2015 - 14:45
misshu, on 08 septembrie 2015 - 14:29, said: Prietene cardul a fost activat si a stat in tv de atunci si pana in prezent. Ceea ce spuneam aste faptul ca mi l-au blocat pt. ca nu a mai fost accesat vreun canal codat o perioada de timp, ceea ce consider ca este aiurea, repet cardul fiind al meu nu al rds-ului, asa ceva nu e normal sa se intample... e ca si cum iti cumperi o masina si daca o ti nemiscata in parcare o perioada nu o mai poti porni decat daca dai telefon la reprezentanta! Tie chiar ti se pare normal? |
#31672
Posted 08 September 2015 - 15:17
misshu, on 08 septembrie 2015 - 14:29, said:
Prietene cardul a fost activat si a stat in tv de atunci si pana in prezent. Ceea ce spuneam aste faptul ca mi l-au blocat pt. ca nu a mai fost accesat vreun canal codat o perioada de timp, ceea ce consider ca este aiurea, repet cardul fiind al meu nu al rds-ului, asa ceva nu e normal sa se intample... e ca si cum iti cumperi o masina si daca o ti nemiscata in parcare o perioada nu o mai poti porni decat daca dai telefon la reprezentanta! Tie chiar ti se pare normal? Daca nu il folosesti se dezactiveaza. Nu conteaza ca e proprietatea ta sau este in custodie/chirie. Nu se mai transmit datele pentru activare/autentificare si atunci logic ca se dezactiveaza singur in mod automat. In loc sa faci gura pe aici ar trebui sa ii multumesti lui flobuc si VH1 pentru sfaturi. Oameni te-au scutit de un drum inutil pana in POP. Puteau foarte bine sa nu te ajute si sa te lase de capul tau. Edited by catalinman, 08 September 2015 - 15:18. |
|
#31673
Posted 08 September 2015 - 15:35
#31674
Posted 08 September 2015 - 15:35
catalinman, on 08 septembrie 2015 - 15:17, said:
Da, e ceva normal. Daca nu il folosesti se dezactiveaza. Nu conteaza ca e proprietatea ta sau este in custodie/chirie. Nu se mai transmit datele pentru activare/autentificare si atunci logic ca se dezactiveaza singur in mod automat. In loc sa faci gura pe aici ar trebui sa ii multumesti lui flobuc si VH1 pentru sfaturi. Oameni te-au scutit de un drum inutil pana in POP. Puteau foarte bine sa nu te ajute si sa te lase de capul tau. ... as fi curios sa vad ce faci cand ajungi la 12 noaptea acasa si nu e nimeni care sa raspunda la telefon! In ce tara traim mai oameni buni, am ajuns sa sustinem toate aberatiile si sa le luam ca pe un lucru normal, doar de dragul firmei! Consider ca astea sunt greseli ce trebuiesc indreptate nu considerate lucruri normale! Edited by misshu, 08 September 2015 - 15:36. |
#31675
Posted 08 September 2015 - 15:36
zamfe, on 08 septembrie 2015 - 15:35, said:
Hmmm...este o gluma sau apar ceva posturi noi? Daca da, despre ce posturi vorbim? Edited by Kalman2007, 08 September 2015 - 15:37. |
#31676
Posted 08 September 2015 - 15:40
1 la mana, suportul in call-center este 24 de ore din 24. Poti sa suni inclusiv la 12 noaptea.
2 la mana, smartcardurile se pot activa inclusiv online. Daca nu ai chef sa sunii in call-center intri frumos pe site si activezi cartela direct de pe site. |
#31677
Posted 08 September 2015 - 15:41
@misshu, nici eu nu cred ca este normal. Corect era sa stii ca se dezactiveaza daca nu-l folosesti o perioada, sa stii si perioada evident, iar daca se dezactiveaza ar trebui sa-ti "dezactiveze" si chiria cardului. Iar daca acel card este cumparat, atunci nu ar trebui sa existe aceasta dezactivare.
|
|
#31678
Posted 08 September 2015 - 15:44
Kalman2007, on 08 septembrie 2015 - 15:36, said: Nu se stie niciodata exact cand se introduc posturi noi. Ca unii vin cu abureli (dupa 20 sept., dupa 20 oct.) e altceva. Ma gandesc ca trebuie sa si glumim si cam asta e motivul. Edited by mediasettv, 08 September 2015 - 15:51. |
#31679
Posted 08 September 2015 - 15:44
#31680
Posted 08 September 2015 - 15:46
catalinman, on 08 septembrie 2015 - 15:40, said: 1 la mana, suportul in call-center este 24 de ore din 24. Poti sa suni inclusiv la 12 noaptea. 2 la mana, smartcardurile se pot activa inclusiv online. Daca nu ai chef sa sunii in call-center intri frumos pe site si activezi cartela direct de pe site. La 1 sunt de acord ca pot suna oricand dar activarea nu se va face decat in timpul programului de lucru, deci a doua zi dupa ora 9, deci la tv oricum nu ma voi putea uita 2 am intrat contul online, dar in afara de a face o sesizare nu am o optiune pentru asa ceva 3 normal ar fi ca sa nu se dezactive cardul, si daca vrei sa iti ajuti compania, ar fi bine sa le transmiti acest lucru ca pe un sfat, in loc sa imi spui mie ca ti se pare un lucru normal |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users