Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)
 Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 

Martor ABS, frana de mana si baterie aprinsi

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
13 răspunsuri în acest subiect

#1
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010
De 2 zile mi s-au aprins martorii mentionati in subiect si ma cam nedumereste treaba deoarece nu vad legatura intre blocul abs si frana de mana... dat fiind faptul ca se aprinde si martorul de la baterie ma gandesc ca o fi bateria de vina... dar totusi masina imi porneste la prima cheie fara probleme ceea ce ma face sa exclud parca bateria... cineva mai experimentat poate imi ma poate dumiri putin... ma bate gandul sa umblu putin la conectorul de la blocul abs poate s-o fi exidat pinii (zic si eu ca am mai vazut cazuri la conectori) dar nu inteleg atunci martorul de la baterie... oricum abs-ul nu-mi functioneaza in momentul asta (am probat) deci el nu primeste curent... s-a lovit careva de problema asta?

#2
primejdie_06

primejdie_06

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 745
  • Înscris: 20.02.2007
... we meet again :)... verifica cu un aparat de masura tensiunea pe baterie cu motorul pornit... aceasta trebuie sa fie in intervalul 13.6-14.4V... o tensiune mai mica indica faptul ca ai o problema cu incarcarea (curea auxiliare rupta, alternator defect, punte redresare arsa, perii duse, contacte proaste, fire retezate etc) ceea ce duce, in functie de comenzile de gestionare a acestor defecte implementate in computerul de bord, la oprirea diferitelor circuite auxiliare consumatoare (abs-ul este unul din ele)... acest comportament l-a avut citronel-ul meu atunci cand am fost nevoit sa vin de la mare pe baterie (in fine pe doua baterii... una de la masina una cumparata pe drum)... oricum iti recomand cu caldura sa pui si un tester pe masina sa vezi ce si cum... bafta!

#3
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010

 primejdie_06, on 19th January 2011, 22:54, said:

... we meet again :)... verifica cu un aparat de masura tensiunea pe baterie cu motorul pornit... aceasta trebuie sa fie in intervalul 13.6-14.4V... o tensiune mai mica indica faptul ca ai o problema cu incarcarea (curea auxiliare rupta, alternator defect, punte redresare arsa, perii duse, contacte proaste, fire retezate etc) ceea ce duce, in functie de comenzile de gestionare a acestor defecte implementate in computerul de bord, la oprirea diferitelor circuite auxiliare consumatoare (abs-ul este unul din ele)... acest comportament l-a avut citronel-ul meu atunci cand am fost nevoit sa vin de la mare pe baterie (in fine pe doua baterii... una de la masina una cumparata pe drum)... oricum iti recomand cu caldura sa pui si un tester pe masina sa vezi ce si cum... bafta!
yeap... we meet again! Eu sper ca nu e de la alternator sau curea, ca acum o saptamana am schimbat cureaua... si parca vad ca nu mi-au facut aia ceva bine pe acolo sau mai rau mi-au schimbat ceva, mai ales ca nu mai sunt in tzara sa ma pot duce sa fac gura... ma tot gandeam la baterie ca e slaba, dar dupa ce motorul a pornit alternatorul face treaba sau ar trebui s-o faca... acum m-ai pus pe ganduri cu astia de la service mai ales ca si ultima data cand am fost la ei sa-mi schimb bujiile am avut ceva dubii ca nu mi-au schimbat nik si m-au taxat... situatia se anunta naspa, adica se contureaza ca tre sa merg la un service si nu as fi vrut... la conectorul ala de la ABS ajung cam greu si nu m-as risca... pfff...

#4
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
verifica sigurantele...

#5
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010
Ieri am fost la service cu masina si mi s-a spus ca alternatorul e stricat, da o tensiune de 15.6 V si ar trebui sa fie sub 15V... si din cauza asta am probleme cu ABS-ul... Partea dureroasa este ca cica nu se poate repara si trebuie inlocuit (aici in Germania ma costa 500 Euro unul nou!!!)... Chiar e asa ireparabil un alternator? Aveti idee cat costa un alternator in Ro?

#6
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
mai bine cauti unul la schrott si pe al tau il pui bine pina revii
nu am desfacut unul dar nu cred ca nu se poate inlocui partea de releu si diode...

Editat de Evergreen, 03 februarie 2011 - 12:32.


#7
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010
Revin cu ceva intrebari:
1. Alternatorul are legatura directa cand incarca bateria? sau trece printr-un panou de control etc. vreau sa stiu asta deoarece ma gandesc ca daca nu incarca direct bateria supratensiunea poate fi de la un element intermediar... care nu mai regleaza cum trebe... scuzati-mi limbajul dar nu ma pricep in electrica auto prea bine.

2. Mi s-a spus de la service ca martorul de la baterie nu se aprinde in toate cazurile daca alternatorul incarca prea mult... acum eu intreb din ce motive se poate aprinde martorul de baterie?

#8
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 36.504
  • Înscris: 04.05.2006
Alternatorul nu incarca direct, ci prin intermediul unui ...asa numit "releu de incarcare", care este un regulator de tensiune. Problema este ca ..la majoritatea masinilor, acesta este inglobat in alternator si..desi teoretic se poate inlocui/repara doar el, din motive constructive, nu se prea poate ajunge la el, deci tot aia e.

#9
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
saaaau se pune unul de Dacie, afara ;)

#10
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.677
  • Înscris: 14.03.2006
In functie de tipul alternatorului (Valeo, Bosch, Magneti Marelli, Lauber, etc.) se pot comanda diverse piese, cum ar fi: platou perii, perii, capace, rotor, stator, etc.

#11
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010
Ok am inteles!
Problema acum e ca abia saptamana viitoare am programare la service si weekend-ul asta am neaparat nevoie sa circul cu ea exista cumva riscul sa ard computerul de bord sau ECU sau mai stiu eu ce alta magaoaie?

#12
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010
Salutare, cu ceva timp in urma mi-am rezolvat problemele de mai sus prezentate: mi-au reparat alternatorul, plus ca era si o siguranta arsa pt blocul ABS (siguranta asta era undeva pe borna de la baterie). Partea interesanta este ca au facut un fel de punte peste acea siguranta arsa deoarece nu aveau siguranta cu pricina (nu era un service specializat mitsubishi). Oricum ideea e ca toate au mers perfect pana recent, cand la un moment dat a inceput sa mi se aprinda iara martorul de la baterie... doar ca nu se aprinde mereu si nu sta aprins mai mult de ateva secunde... din ce am observat eu fenomenul se intampla cand afara sunt peste 20 grade, cand viteza scade sub 50km/h si in special cand franez (dar nu e o regula treaba cu franarea).
Ce poate fi? sa fie un contact prost?
Intre timp am ajuns si la service-ul Mitsubishi pt revizie si le-am zis de problema, dar pt ca era dimineata si racoare fenomenul a refuzat sa se arate si ei mi-au spus ca nu-si pot da seama de problema daca nu apare cand ei fac masuratorile...
Poate cineva are vreo idee...

#13
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
daca are ambreiaj pe el, probabil sa aiba un inceput de sfirsit.
la accelerari mai bruste tot asa se intimpla?
pune un voltmetru pe acumulator si vezi ce tensiune scoate alternatorul

#14
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.354
  • Înscris: 14.04.2010

 Evergreen, on 22nd April 2011, 20:21, said:

daca are ambreiaj pe el, probabil sa aiba un inceput de sfirsit.
la accelerari mai bruste tot asa se intimpla?
pune un voltmetru pe acumulator si vezi ce tensiune scoate alternatorul

La accelerari bruste nu prea se intampla ci doar cand franez mai brusc... Mi-am luat un aparat de masura si sunt variatii mari de tensinue: la relanti are in jur de 12V si peste 50 Km/h se stabilizeaza la 14,1V... dar sub 50 Km/h variaza mereu intre 12-13V... nu cred ca e normal sa varieze asa...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate