Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Anvelope
Last Updated: Apr 26 2013 10:41, Started by
alexis4tm
, Dec 29 2010 19:28
·
0
#55
Posted 17 September 2011 - 08:52
Radu, e vorba de anvelopa amintita de jinxy_c:
http://www.bikexpert...bil-p-3259.html Si daca ar fi sa ma iau dupa ce scrie in prezentare... El are asa ceva, probabil ai avut si tu de-mi spui asta. |
#56
Posted 17 September 2011 - 17:08
Da am avut. Vreme de 2000 de km in cap. Dupa cinci pene in doua zille le-am aruncat. Nici macar cu cel de pe fata nu am mai avut ce sa fac desi nu facusem cu el nici o pana. Era insa ciupit peste tot. Ultremo este un moft pentru amatori.
Treaba ta, banii tai si penele tale pe camp, nu ma bag. Pentru ce a-i avea nevoie insa de un asemenea cauciuc ? Pentru cateva zeci de grame ? Hai sa fim seriosi. Ruleaza bine ? Ok e adevarat dar daca nu ai picioare tot degeaba, o sa castigi maxim 3-4km/h la media pe an. Arata cool ? Ei da... ei si ? Dezavantajele sun mai sus... Am mai spus, anul trecut am facut 6000km cu Lithion1, fara sa ma doara capul, nu am stiut ce-i aia pana. Mai mergeam cu ele garantat in aceleasi conditii 3000km. Dar nu, eu am vrut Ultremo sa fiu in pas cu moda. Nu m-au tinut nici macar cat ar mai fi tinut Lithion-ul. De atunci m-am lecuit de ele. |
#57
Posted 17 September 2011 - 17:25
Eu doar am aratat care e anvelopa pe care a aratat-o jinxy_c si anume acest Scwalbe, chiar el spune ca nu poate da mai multe referinte deoarece a rulat foarte putin cu ea. Cu Lithion 2 si eu ma impac bine iar pe acest Scwalbe nu l-am vazut in realitate ca dealtfel nici pe Pro3 Race. Din pacate magazinul de unde intentionez sa iau jantele (daca nu am un noroc chior de pe un alt site extern) nu are Michelin dar are aceste Scwalbe (ba chiar si altele ) iar Pro3 in afara de Decathlon nu am de unde si cum nu-s din Capitala sau dintr-un oras unde au sediu e mai delicat. Cit despre aspect cred ca toate 3 sint cam in aceeasi nota (Lithion2, Pro3 Race si Ultremo) dar recunosc faptul ca aici nu ma intereseaza greutatea cea mai scazuta ci mai ales sa fie dark blue ca la Lithion, grasanca mea fiind cu un cadru identic.
De cind am rupt lantul pe o urcare si am stricat bunatate de tura am o teama de incidente, numai asta mi-ar lipsi, pana. |
#58
Posted 18 September 2011 - 08:55
Radu-S, on 17th September 2011, 18:08, said: Da am avut. Vreme de 2000 de km in cap. Dupa cinci pene in doua zille le-am aruncat. De aici eu inteleg ca in 2 zile ai facut 2000 de km cu Ultremo R1 Si alta observatie pe care as vrea s-o fac este ca ai spus ca trebuie sa-ti iei anvelope cu balon mai mare, datorita greutatii. In conditiile acestea as putea spune ca Ultremo R1 nu-ti erau potrivite daca ai ceva gabarit mai mare, plus ca ar trebui sa fie umflate foarte bine. Peste o saptamana voi face o iesire de 50-60km pe asfalt bun, dar voi avea parte si de vreo 2 km de un drum destul de plat, dar pe camp. Ramane de vazut daca ma va lasa anvelopa ( zic la singular, deoarece am luat doar una pe care am montat-o pe fata ). Edited by jinxy_c, 18 September 2011 - 08:57. |
#59
Posted 18 September 2011 - 09:03
Eu nu am inteles asta din afirmatia lui ci faptul ca a facut 2000km si la un moment dat in doua zile a facut 5 pene (la camera, nu ca i-au crescut 5 pene ). Chiar astept impresiile de dupa acea iesire sa vedem care e anvelopa cistigatoare. Eu am 75kg asadar ma incadrez in targetul acestei anvelope.
LE; daca are garantie 2 ani, in aceasta perioada nu sint acoperit in cazul in care fac vreo pana si nu se vede perforatia in anvelopa, ceva gen defect de structura? Pe acel site ei spun ca au protectie 5 din 5 antipana acum sa vedem ce pareri de la utilizatori mai apar. Edited by danghetau, 18 September 2011 - 09:05. |
#60
Posted 18 September 2011 - 18:21
Miine doresc sa dau o comanda pentru anvelope si va rog sa recomandati de AICI un set de anvelope. Daca iau jantele din Romania sint nevoit sa iau acele Ultremo R1 (albe sau negre) dar daca voi comanda pe Bike24 am o multime, parca prea multe... eu m-am orientat la 4-5 seturi si va spun de pe acum:
-Grand Prix 4000S black Continental 28 euro/bucata -Pro 3 Race Michelin 26 euro/bucata -Ultremo ZX (black sau blue) Schwalbe 28-30 euro/bucata -Ultremo ZLX Schwalbe 35 euro/bucata si evident acest Ultremo R1 Schwalbe la un pret de 22 euro/bucata. |
#61
Posted 18 September 2011 - 21:13
Ce mai voiam sa spun...Ultremo R1 sunt anvelope de competitie, evident ca nu-s de lunga durata. In cazul in care pe Radu l-au tinut 2000km si apoi a inceput sa faca pene la greu cu ele, eu zic ca anvelopele si-au facut onorabil datoria.
|
#62
Posted 19 September 2011 - 07:08
Evident ca nu am facut 2000km in doua zile. Poate ca exprimarea mea lasa de dorit in cazul asta. Cele cinci pene au fost facute in ultimile doua ture inainte sa le arunc. Cel de pe spate oricum nu mai putea fii folosit pentru ca avea deja o taietura. In fine ideea este ca am vrut sa atentionez in privinta rezistentei scazute . Acest cauciuc nu este pentru amatori. Nu poti sa pleci cu el si sa risti sa ramai pe vreun camp. Eu in ambele cazuri am avut parteneri cu mine care m-au ajutat cu camere de rezerva, ce ma faceam daca eram singur, cum de altfel facusem acelasi traseu cu numai o saptamana inainte ?
E adevarat ca si greutatea are importanta ei in fiabilitatea unei anvelope, dar alegerea unei anvelope cu diametru mai mare tine mai mult de protejarea jantelor si comoditatea la drum. danghetau, on 18th September 2011, 19:21, said: Miine doresc sa dau o comanda pentru anvelope si va rog sa recomandati de AICI un set de anvelope. Daca iau jantele din Romania sint nevoit sa iau acele Ultremo R1 (albe sau negre) dar daca voi comanda pe Bike24 am o multime, parca prea multe... eu m-am orientat la 4-5 seturi si va spun de pe acum: -Grand Prix 4000S black Continental 28 euro/bucata -Pro 3 Race Michelin 26 euro/bucata -Ultremo ZX (black sau blue) Schwalbe 28-30 euro/bucata -Ultremo ZLX Schwalbe 35 euro/bucata si evident acest Ultremo R1 Schwalbe la un pret de 22 euro/bucata. jinxy_c, on 18th September 2011, 22:13, said: Ce mai voiam sa spun...Ultremo R1 sunt anvelope de competitie, evident ca nu-s de lunga durata. In cazul in care pe Radu l-au tinut 2000km si apoi a inceput sa faca pene la greu cu ele, eu zic ca anvelopele si-au facut onorabil datoria. Edited by Radu-S, 19 September 2011 - 07:09. |
#63
Posted 19 September 2011 - 07:38
Daca va uitati cu atentie pe siteul Bike24 la acest Ultremo R1 se spune ca e de competitie. Bun. Dar si celelalte enumerate de mine apar a fi de competitie... sau vedeti care sint trecute la competitie si care la training, ma asteptam sa fie net delimitate.
|
#64
Posted 19 September 2011 - 17:33
O treaba nu inteleg, eu am dat 20lei pe un cauciuc, si-am bagat semicursiera mea si pe drum neasfaltat. Penele sunt destul de rar intalnite, plus ca am mers destul de mult cu ea in cei 2 ani de cand am aceste cauciucuri. Care-i diferenta intre cauciucul asta al meu si astea de care vorbiti voi? Fizic, palpabil, nu protectie antipana din cinci in cinci (ce? cm,mm,m?). Mi se pare ca va craponati prea mult in blabla-uri si marketing.
Multam. |
|
#65
Posted 19 September 2011 - 17:41
Eu ma intrebam la fel dar cred ca am gasit raspunsul: diferenta de greutate dintre unul care nu face pana (sa zicem Lithion 2 cum am eu-230g) si acest R1 sau chiar ZXL de la Schwalbe (180g respectiv 160g) nu are cum sa nu se repercuteze in grosimea stratului de cauciuc; am primit raspuns azi de la bike24 si mi-au spus ca Schwalbe sint slabute:
"As for your tire-question: You sayed it already, the Schwalbe won't last long. Else it's a matter of personal taste what tire to choose. Best Regards, Richard Schmädicke Bike24 - Service Team" In al doilea rind tu ai semicursiera si am vazut pe forum poze cu ea, sint cauciucuri mult mai late, nu ca ale noastre, ceva gen cicloturism. PS: si nu din cinci in cinci... ci cinci din cinci (n-am putut evita jocul nefericit de cuvinte). Edited by danghetau, 19 September 2011 - 17:43. |
#66
Posted 21 September 2011 - 15:26
Salut!
Proaspat posesor de Centurion Cross Line 500, doresc sa achizitionez niste anvelope cu balon mai mare. Acum am pe ea cauciucurile originale 700x35C. Ma gandeam la un 700x38C. |
#67
Posted 25 September 2011 - 21:30
Revin cu detalii despre Ultremo R1 montat pe fata, ca asa promisesem.
Astazi am parcurs 65km, dintre care aproximativ 4km pe "drum de tara" (pe aici mergand cu doar 7-8-9km/h). Soseaua nu era perfect curata pe margini, mergand pe multe portiuni unde erau presarate pietricele. Mentionez ca pe acele portiuni viteza mi-a fost intre 30 si 44 km/h. Acum despre anvelopa : merge umflata intre 6 si 10 bari, am avut 8 bagati, iar eu sunt o persoana pana in 60 kg. Are aderenta ridicata, incercand la inceput mai timid curbele din sensurile giratorii, insa apoi am intrat cu forta in ele. Nu opune rezistenta la inaintare mai deloc, caci inainte nu ma puteam infige asa de rapid la 45 km/h. Dupa tura acesta anvelopa nu pare absolut deloc uzata, are in continuare acele bucatele foarte fine de cauciuc din fabrica pe mijloc. Nici o zgarietura/taietura fina de la pietricelele de pe drum. ( si citisem pe forumurile straine ca inca de la prima tura unii au avut parte de asa ceva ) Cel putin pentru moment ma pot declara foarte multumit. Inca sunt convins ca anvelopele acestea nu-s facute sa tina multi km, dar avand in vedere ca mi se impart kilometrii intre 2 biciclete, s-ar putea sa merite investitia. |
#68
Posted 26 September 2011 - 11:15
Eu am ales pina la urma Michelin Pro3 Race si voi lua pentru aderenta Michelin Grip.
Pompa luata noua de la Bikexpert nu baga mai mult de 6 bar desi are manometru pina la 11, am verificat ma masina si merge sa unflu de la peste 2 bar spre 3 fara probleme insa la cursiera nu vrea peste 6 si am incercat si la rotile unui amic. Le-am spus (este in garantie) si raspunsul a fost ca nu stiu ce sa zica. Pompa este asta: http://www.bikexpert...niu-p-4820.html Ma las pe ea cu toata greutatea si daca incerc mi-o arunca de pe valva, nu primeste aer mai mult, camera este Michelin Ultralight iar anvelopa Michelin Lithion 2 care merge pina la 8 bar. |
#69
Posted 26 September 2011 - 14:35
Nu cred că e vina pompei, o pompă ori bagă aer ori nu bagă, și dacă-ți sare valva înseamnă că pompa nu are pierderi.
Fă teste separate, încearcă să umfli roata cu altceva pînă peste 6 bar, respectiv încearcă să umfli cu pompa altă roată pînă peste 6 bar. Edited by wirespot, 26 September 2011 - 14:40. |
|
#70
Posted 26 September 2011 - 15:11
danghetau, on 26th September 2011, 12:15, said: la cursiera nu vrea peste 6 si am incercat si la rotile unui amic. |
#71
Posted 27 September 2011 - 15:43
Am pus anvelopele noi pe jante (am luat alte Elite model 2011 de la un amic sa vedem cum se comporta) si am sesizat ca exista o vibratie in planul de rotatie al rotii spate la viteza mai mare: am suspendat roata spate si am invirtit pedalele simulind rulajul; am observat ca roata executa o miscare in plan vertical (privind din lateral) ca si cum nu ar fi perfect rotunda ci putin ovala... sa fie din anvelopa, camera sau janta? (n-am verificat janta inainte insa roata fata este ireprosabila). Cea din fata se roteste foarte mult timp dupa incetarea actionarii insa aia din apate, montata pe cursiera se invirte cam putin. El mi-a spus ca a strins putin mai tare butucul pentru a evita intrarea prafului si asta e in detrimentul usurintii la invirtire.
Cum imi dau seama daca e din anvelopa/camera/janta fara sa demontez tot ca deja m-am enervat cu saibele distantiere ca montarea casetei. |
#72
Posted 27 September 2011 - 18:51
Ca sa verifici daca roata are opt in timpul rotirii privesti un sabat de la frana. O sa observi cu siguranta daca ai opt sau nu. Dar daca era sa fie din janta, putin probabil, atingea frana in timpul rularii pedaland mult mai greu si fara spor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users