Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 

Anvelope

- - - - -
  • Please log in to reply
116 replies to this topic

#91
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Se da urmatoarea bicicleta, nu e cine stie ce, o folosesc pentru mers prin oras si caut niste cauciucuri din acelea mai late, nu stiu exact cum se numesc. Daca puteti sa-mi recomandati niste modele de cauciuc si firma de unde le-as putea comanda ar fi ok, ca pret as vrea sa nu fie excesiv de scumpe, cam in concordanta cu bicicleta :).  As mai vrea ca respectivul cauciuc sa  aiba crampoane pronuntate, stiu ca pentru oras nu sunt necesare ,dar acelea imi plac.

Cauciucurile actuale au inscriptionata marimea 26 x 1.95 .

Attached Files


Edited by tiestodj20, 17 March 2012 - 17:46.


#92
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
@tiestodj20: Schwalbe Returner, 55 lei bucata, 26x2.125, lățime reală 48mm pe jantă de 19mm. Le folosesc cam de vreun an și sînt foarte mulțumit de ele, zero pene. Le pui, le umfli și uiți de ele.

Dacă ți se pare mult 55 vezi aici, găsești diverse mărci mai fără pretenții (Kenda, CST, Rubena) la 30-40 de lei bucata și de 1.90-2.125.

Însă personal îți recomand să dai un ban în plus dacă ai posibilitatea pe un Schwalbe, Maxxis sau Continental, pentru că e o investiție, un cauciuc bun folosit pe asfalt te poate ține lejer 5 ani.

Vezi că poți coborî pînă la 26x1.75 destul de liniștit (ce greutate ai?) -- scazi cîteva sute de grame din greutatea anvelopelor și găsești niște modele foarte simpatice, gen Maxxis Overdrive sau Continental TourRide.

Edited by wirespot, 17 March 2012 - 18:05.


#93
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Am in jur de 70 de kile, probabil e bine pentru respectiva bicicleta.

#94
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
E ok, la 70kg poți merge absolut liniștit pe 26x1.75, dacă vrei.

#95
jinxy_c

jinxy_c

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 27.01.2009
wirespot e ceva ce-mi scapa mie? Zicea ca are cauciucuri de 1.95 si ca vrea ceva mai lat :)

#96
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Da, dar nu strică să se gîndească și de ce vrea anvelope late, să ia în considerare amănunte pro și contra. Coborîrea de la ~2.00 la 1.75 se simte, te miști mai lejer. Aici depinde și de alte aspecte, eu de exemplu mai foloseam 2.00+ și pentru că băteam în 120kg împreună cu bicicleta, dar el și a lui au probabil vreo 85.

Acum observ că a zis și că vrea cramponate, ceea ce trebuie să menționez că e o idee foarte proastă pe asfalt, mai ales în combinație cu lățimi mari. E ca și cum ai folosi hexagoane în loc de cercuri pe post de roți, îți distruge eficiența.

Cu anvelope de asfalt ești mai rapid, faci mai puțin efort, mai puțin zgomot și în multe cazuri ai aderență mai bună. Plus că nu trebuie să-ți faci griji pentru că se tocesc, profilul de pe ele e mai mult decorativ iar cauciucul în sine se poate folosi mulți ani pînă ajunge uzura la țesătură. În schimb crampoanele se duc foarte repede dacă le freci de asfalt și practic obții tot un cauciuc de asfalt. :)

Ca soluție intermediară, ceva de gen Schwalbe Crazy Bob (2.35) sau Maxxis Holy Roller (2.20). Arată mai "cool" decît cele obișnuite city (sînt pentru street), dar măcar n-au crampoane de offroad. Și sînt comparabile ca greutate cu Returner de exemplu. Dar sînt mai scumpe. Și atenție dacă intră pe cadru, măsoară distanțele între tijele cadrului și ale furcii.

Edited by wirespot, 17 March 2012 - 21:35.


#97
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Am inteles care e treaba, sunt interesante si cele din exemplele tale. Chestia e ca mie imi plac cele cramponate si mai late, e chestie de gust,  nu merg cu viteza si nici  la drum lung, doar prin oras si prin parc.

#98
gabriel10

gabriel10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 28.09.2010
Dupa pararea mea, urmatoarea combinatie este perfecta pentru orice conditii.
Schwalbe Big Betty 2.40 - fata
Schwalbe Muddy Mary 2.35 - spate
Cel putin, Muddy Mary "se lipeste" de orice, de la asfalt perfect uscat pana la noroi ca la porci.
Ce-i drept, cu "fetitele" astea doua (Betty si Mary), pe asfalt, cam faci muschi la picioare chiar si cand cobori o panta, dar na...

#99
alexis4tm

alexis4tm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,393
  • Înscris: 21.02.2007
De ceva timp am achizitionat 2 anvelope pt. sosea si anume Schwalbe Marathon Supreme HD Speed Guard 26x2.0
Un mic review personal dupa aproape 200km facuti cu ele. Fenomenale!!!

Puncte bune pe care eu le-am simtit:
  • rezistenta la inaintare scazuta, pedalatul e mai usor si viteza imbunatatita;
  • usoare, 500 si ceva de grame, pt o anvelopa de MTB nu e rau;
  • aderenta fenomenala, 60-60 si ceva km/h in curbe. (pe coborare, bineinteles Posted Image ) Tehnologia asta tree compound cred ca isi spune cuvantul.
  • din intamplare si din neatentie am intrat cu ele intr-o portiune de asfalt care era plina de cioburi micute de parbriz spart, cand mi-am dat seama eram deja pe ele, insa spre surprinederea mea nu am gacut pana, am verificat cauciucurile ... fara taieturi. Apoi am mers si pe ceva trasee ofroad usoare ... nici o pana. Cu anvelopele continental Explorer pe care le detin pt. ofroad am facut pene nenumarate si prin coclauri si pe asfalt.
Puncte slabe:
  • Pretul ridicat, peste 200 lei/buc ... din acest motiv nici nu le-am achizitionat din Romania, mi-a iesit 360lei/pereche cu transport inclus, comantate online din Germania. Nu e mult mai ieftin dar de 40 diferenta mi-am luat si 2 camere Schwalbe.

Edited by alexis4tm, 01 October 2012 - 11:40.


#100
Biomech

Biomech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 28.01.2006
Salutari!

Vreau sa-mi cumpar niste gume la bicicleta si nu sunt sigur ca s-ar potrivi pe janta.

Gumele sunt 26x1.75 si jantele 559-20; acum am gume de 26x1.95 (52-559), 26x2.1; ar fi prea ingusta anvelopa de 1.75 pe asa janta?

Din ce am vazut aici s-ar potrivi:  (559 mm 26 x 1.00- x 2.125 ... 26 x 1.00 through 2.3 559 mm Most Mountain bikes, cruisers, etc. )

Anvelopele sunt Schwalbe Winter (proaspat aparut modelul)

Multumesc anticipat!

Edited by Biomech, 05 November 2012 - 21:40.


#101
XBiker

XBiker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 29.10.2012
Eu cred ca marimea aceea pe janta acela ar fi OK. Nu este asa de lata janta aceea ca sa fie prea ingusta anvelopa. Eu la sfarsitul verii am pus o pereche de anvelopa slick (26x1,50) insa nu stiu exact care este latimea jantei mele, dar nu cred ca este mai mare nici a mea de 20 mm.
Idea este ca tot pe aceeasi janta am folosit inainte anvelopa cramponata cu dimensiunea 26x2,125 si dupa aceea am pus 26x1,50 si a fost OK. In primele zile era putin neobisnuit, dar nu era nici o problema...

#102
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
@Biomech, vezi şi mai jos pe pagină că e un tabel exact cu combinaţiile recomandate de jante cu anvelope. 1.75" (44.45mm) este exact la mijlocul plajei pentru 21mm, deci nu e nicio problemă.

La ce vei folosi anvelopele?

#103
Biomech

Biomech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 28.01.2006
Multumesc pentru raspunsuri! O sa dau comanda.

@wirespot: sa ma dau pe zapada/gheata cu ele pe drumurile noastre dragi; o sa folosesc bicicleta toata iarna cat pot de mult pentru mersul la lucru/scoala

Edited by Biomech, 06 November 2012 - 23:17.


#104
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Vezi că în România le este interzis bicicletelor sau a mopedelor "sa circule atunci cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata sau zapada." (Art. 161, paragraful (m)).

Edited by wirespot, 07 November 2012 - 15:42.


#105
Biomech

Biomech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 28.01.2006
Oh well, trebuia sa ma gandesc la asta inainte, anyways, ma dau si pe trotuare...

#106
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,061
  • Înscris: 06.09.2008
Am mers acum multi ani o data pe zapada, mi s-a parut stupid, riscul sa cazi e foarte mare...de fapt am cazut o data la o frana mai serioasa Posted Image

Personal never again, imi pare usor tampita treaba Posted Image

#107
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Depinde ce fel de anvelope aveai.

Şi există o diferenţă între gheaţă/polei, respectiv strat de zăpadă. Anvelopele precum Schwalbe Winter sunt mai degrabă pentru asfalt cu porţiuni de gheaţă/polei şi strat de zăpadă foarte subţire. Pe strat mare de zăpadă se recomandă anvelope de alte feluri, preferabil cu balon mare şi profil specific, similar celui pentru noroi (vezi Schwalbe Black Shark ca exemplu). Iar dacă sub zăpadă e posibil să fie şi strat de gheaţă atunci trebuie combinaţie de ţinte şi profil special, cum sunt Schwalbe Ice Spiker şi Ice Spiker Pro; dar astea costă mai mult.

Edited by wirespot, 08 November 2012 - 11:53.


#108
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,061
  • Înscris: 06.09.2008
Zapada apoasa cu gheata dedesubt, cauciucuri groase, crampoane de noroi...la frane zapada fuge de pe gheata si ajungi patinator Posted Image

Nu cred ca vorbim de strat mare de zapada, pe trotuare/sosea se batatoreste destul de repede, cel mai des se intalneste zapada strat subtire/batatorit si cu gheata dedesubt.
Combinatia ideala pt rupt oase, cu aproape orice tip de cauciuc.

Sa zic ca cea mai ok e zapada batatorita foarte bine, care nu "fuge" de pe gheata de dedesubt.

In fine asta e parerea mea, cand trebuie sa fiu atent si la mersul pe jos, chiar nu-mi vine sa ma dau cu bicicleta...poate altii sunt mai talentati/ amatori de senzatii tari...

Edited by sirgoofy, 08 November 2012 - 11:58.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate