Anvelope
Last Updated: Apr 26 2013 10:41, Started by
alexis4tm
, Dec 29 2010 19:28
·
0
#91
Posted 17 March 2012 - 17:32
Se da urmatoarea bicicleta, nu e cine stie ce, o folosesc pentru mers prin oras si caut niste cauciucuri din acelea mai late, nu stiu exact cum se numesc. Daca puteti sa-mi recomandati niste modele de cauciuc si firma de unde le-as putea comanda ar fi ok, ca pret as vrea sa nu fie excesiv de scumpe, cam in concordanta cu bicicleta . As mai vrea ca respectivul cauciuc sa aiba crampoane pronuntate, stiu ca pentru oras nu sunt necesare ,dar acelea imi plac.
Cauciucurile actuale au inscriptionata marimea 26 x 1.95 . Attached FilesEdited by tiestodj20, 17 March 2012 - 17:46. |
#92
Posted 17 March 2012 - 18:04
@tiestodj20: Schwalbe Returner, 55 lei bucata, 26x2.125, lățime reală 48mm pe jantă de 19mm. Le folosesc cam de vreun an și sînt foarte mulțumit de ele, zero pene. Le pui, le umfli și uiți de ele.
Dacă ți se pare mult 55 vezi aici, găsești diverse mărci mai fără pretenții (Kenda, CST, Rubena) la 30-40 de lei bucata și de 1.90-2.125. Însă personal îți recomand să dai un ban în plus dacă ai posibilitatea pe un Schwalbe, Maxxis sau Continental, pentru că e o investiție, un cauciuc bun folosit pe asfalt te poate ține lejer 5 ani. Vezi că poți coborî pînă la 26x1.75 destul de liniștit (ce greutate ai?) -- scazi cîteva sute de grame din greutatea anvelopelor și găsești niște modele foarte simpatice, gen Maxxis Overdrive sau Continental TourRide. Edited by wirespot, 17 March 2012 - 18:05. |
#93
Posted 17 March 2012 - 18:21
Am in jur de 70 de kile, probabil e bine pentru respectiva bicicleta.
|
#94
Posted 17 March 2012 - 18:33
E ok, la 70kg poți merge absolut liniștit pe 26x1.75, dacă vrei.
|
#95
Posted 17 March 2012 - 20:03
wirespot e ceva ce-mi scapa mie? Zicea ca are cauciucuri de 1.95 si ca vrea ceva mai lat
|
#96
Posted 17 March 2012 - 21:30
Da, dar nu strică să se gîndească și de ce vrea anvelope late, să ia în considerare amănunte pro și contra. Coborîrea de la ~2.00 la 1.75 se simte, te miști mai lejer. Aici depinde și de alte aspecte, eu de exemplu mai foloseam 2.00+ și pentru că băteam în 120kg împreună cu bicicleta, dar el și a lui au probabil vreo 85.
Acum observ că a zis și că vrea cramponate, ceea ce trebuie să menționez că e o idee foarte proastă pe asfalt, mai ales în combinație cu lățimi mari. E ca și cum ai folosi hexagoane în loc de cercuri pe post de roți, îți distruge eficiența. Cu anvelope de asfalt ești mai rapid, faci mai puțin efort, mai puțin zgomot și în multe cazuri ai aderență mai bună. Plus că nu trebuie să-ți faci griji pentru că se tocesc, profilul de pe ele e mai mult decorativ iar cauciucul în sine se poate folosi mulți ani pînă ajunge uzura la țesătură. În schimb crampoanele se duc foarte repede dacă le freci de asfalt și practic obții tot un cauciuc de asfalt. Ca soluție intermediară, ceva de gen Schwalbe Crazy Bob (2.35) sau Maxxis Holy Roller (2.20). Arată mai "cool" decît cele obișnuite city (sînt pentru street), dar măcar n-au crampoane de offroad. Și sînt comparabile ca greutate cu Returner de exemplu. Dar sînt mai scumpe. Și atenție dacă intră pe cadru, măsoară distanțele între tijele cadrului și ale furcii. Edited by wirespot, 17 March 2012 - 21:35. |
#97
Posted 17 March 2012 - 22:30
Am inteles care e treaba, sunt interesante si cele din exemplele tale. Chestia e ca mie imi plac cele cramponate si mai late, e chestie de gust, nu merg cu viteza si nici la drum lung, doar prin oras si prin parc.
|
#98
Posted 29 March 2012 - 08:31
Dupa pararea mea, urmatoarea combinatie este perfecta pentru orice conditii.
Schwalbe Big Betty 2.40 - fata Schwalbe Muddy Mary 2.35 - spate Cel putin, Muddy Mary "se lipeste" de orice, de la asfalt perfect uscat pana la noroi ca la porci. Ce-i drept, cu "fetitele" astea doua (Betty si Mary), pe asfalt, cam faci muschi la picioare chiar si cand cobori o panta, dar na... |
#99
Posted 01 October 2012 - 11:38
De ceva timp am achizitionat 2 anvelope pt. sosea si anume Schwalbe Marathon Supreme HD Speed Guard 26x2.0
Un mic review personal dupa aproape 200km facuti cu ele. Fenomenale!!! Puncte bune pe care eu le-am simtit:
Edited by alexis4tm, 01 October 2012 - 11:40. |
#100
Posted 05 November 2012 - 21:19
Salutari!
Vreau sa-mi cumpar niste gume la bicicleta si nu sunt sigur ca s-ar potrivi pe janta. Gumele sunt 26x1.75 si jantele 559-20; acum am gume de 26x1.95 (52-559), 26x2.1; ar fi prea ingusta anvelopa de 1.75 pe asa janta? Din ce am vazut aici s-ar potrivi: (559 mm 26 x 1.00- x 2.125 ... 26 x 1.00 through 2.3 559 mm Most Mountain bikes, cruisers, etc. ) Anvelopele sunt Schwalbe Winter (proaspat aparut modelul) Multumesc anticipat! Edited by Biomech, 05 November 2012 - 21:40. |
|
#101
Posted 06 November 2012 - 08:38
Eu cred ca marimea aceea pe janta acela ar fi OK. Nu este asa de lata janta aceea ca sa fie prea ingusta anvelopa. Eu la sfarsitul verii am pus o pereche de anvelopa slick (26x1,50) insa nu stiu exact care este latimea jantei mele, dar nu cred ca este mai mare nici a mea de 20 mm.
Idea este ca tot pe aceeasi janta am folosit inainte anvelopa cramponata cu dimensiunea 26x2,125 si dupa aceea am pus 26x1,50 si a fost OK. In primele zile era putin neobisnuit, dar nu era nici o problema... |
#102
Posted 06 November 2012 - 12:51
@Biomech, vezi şi mai jos pe pagină că e un tabel exact cu combinaţiile recomandate de jante cu anvelope. 1.75" (44.45mm) este exact la mijlocul plajei pentru 21mm, deci nu e nicio problemă.
La ce vei folosi anvelopele? |
#103
Posted 06 November 2012 - 23:17
Multumesc pentru raspunsuri! O sa dau comanda.
@wirespot: sa ma dau pe zapada/gheata cu ele pe drumurile noastre dragi; o sa folosesc bicicleta toata iarna cat pot de mult pentru mersul la lucru/scoala Edited by Biomech, 06 November 2012 - 23:17. |
#104
Posted 07 November 2012 - 15:41
Vezi că în România le este interzis bicicletelor sau a mopedelor "sa circule atunci cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata sau zapada." (Art. 161, paragraful (m)).
Edited by wirespot, 07 November 2012 - 15:42. |
#105
Posted 07 November 2012 - 19:36
Oh well, trebuia sa ma gandesc la asta inainte, anyways, ma dau si pe trotuare...
|
|
#106
Posted 08 November 2012 - 11:06
Am mers acum multi ani o data pe zapada, mi s-a parut stupid, riscul sa cazi e foarte mare...de fapt am cazut o data la o frana mai serioasa
Personal never again, imi pare usor tampita treaba |
#107
Posted 08 November 2012 - 11:42
Depinde ce fel de anvelope aveai.
Şi există o diferenţă între gheaţă/polei, respectiv strat de zăpadă. Anvelopele precum Schwalbe Winter sunt mai degrabă pentru asfalt cu porţiuni de gheaţă/polei şi strat de zăpadă foarte subţire. Pe strat mare de zăpadă se recomandă anvelope de alte feluri, preferabil cu balon mare şi profil specific, similar celui pentru noroi (vezi Schwalbe Black Shark ca exemplu). Iar dacă sub zăpadă e posibil să fie şi strat de gheaţă atunci trebuie combinaţie de ţinte şi profil special, cum sunt Schwalbe Ice Spiker şi Ice Spiker Pro; dar astea costă mai mult. Edited by wirespot, 08 November 2012 - 11:53. |
#108
Posted 08 November 2012 - 11:50
Zapada apoasa cu gheata dedesubt, cauciucuri groase, crampoane de noroi...la frane zapada fuge de pe gheata si ajungi patinator
Nu cred ca vorbim de strat mare de zapada, pe trotuare/sosea se batatoreste destul de repede, cel mai des se intalneste zapada strat subtire/batatorit si cu gheata dedesubt. Combinatia ideala pt rupt oase, cu aproape orice tip de cauciuc. Sa zic ca cea mai ok e zapada batatorita foarte bine, care nu "fuge" de pe gheata de dedesubt. In fine asta e parerea mea, cand trebuie sa fiu atent si la mersul pe jos, chiar nu-mi vine sa ma dau cu bicicleta...poate altii sunt mai talentati/ amatori de senzatii tari... Edited by sirgoofy, 08 November 2012 - 11:58. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users