Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 

Anvelope

- - - - -
  • Please log in to reply
116 replies to this topic

#109
Biomech

Biomech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 28.01.2006
Ca un feedback dupa o iarna prin oras cu ele (~200-300 km):

- ajuta la aderenta pe gheata subtire si zapda moale/inghetata subtire
- nu ajuta pe zapada prea mare proaspat asternuta si in slush (zapada+gheata semi-topite)

De remarcat ca n-a fost o iarna prea serioasa in Timisoara anul trecut si asta.

Pe viitor ma gandesc la ceva cu balonaj mult mai mare pentru a strabate si zapada mai mare / proaspat asternuta si cu mai multe spikes eventual

Alte constatari:
- V-Brake @ -5/-10 grade == no brakes; sabotii se intaresc si adio franare, aluneca pe janta -- conteaza si materialul ce-i drept.
- cam chinuitor pentru bicicleta - lant, cabluri, schimbatoare inghetate/murdarite -- necesita o curatare mai deasa
- cu echipamentul potrivit e chiar frumos sa te dai iarna!
- lumea se uita ca la urs  Posted Image

#110
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Dacă le mai ai montate aş aprecia o măsurătoare de lăţime şi înălţime a anvelopelor pentru threadul ăsta. Importantă e dimensiunea marcată pe ele (26x??" respectiv ETRTO ??-559), lăţimea interioară a jenţii dacă o ştii, şi evident măsurătoarea propriu-zisă (în primul rând lăţimea, dar dacă poţi măsura şi înălţimea între marginea jenţii şi exteriorul anvelopei ar fi super). Opţional dar bine de ştiut ar fi şi presiunea din cameră -- asta dacă ai pompă cu manometru, evident.

#111
Biomech

Biomech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 28.01.2006
Imi pare rau, dar le-am demontat inainte sa scriu acel post, sunt deja curatate si depozitate pentru iarna viitoare Posted Image

#112
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Nu ma pot hotari ce cauciucuri sa-mi iau. Bicicleta a venit cu acestea: http://www.cxmagazin...oss-tire-review de 35mm
Ea fiind de ciclocross, cred ca au pus un asemnea profil pentru aderenta pe circuite unde se intalnesc de toate de la asfalt la noroi si nisip. Momentan eu merg cam 70-80% pe asfalt si cred ca as rula mai repede cu un alt tip de profil. Am vazut urmatoarele:

http://www.schwalbet...athon_racer_429 - Schwalbe Marathon Racer
si
http://www.schwalbetires.com/node/3499 - Schwalbe Marathon Supreme

Primul puncteaza maxim (conform graficului lor) la viteza, dar ca protectie si sidewall e mai slab
Al doilea e exact invers, minus la viteza si plus la protectie. E interesant totusi ca la ambele se mentioneaza acelas material: HD Speed Guard RoadStar Triple Compound, deci ar trebui sa aiba ofere aceeasi rezistenta. Dar daca ar fi sa aleg intre un plus de rezistenta si un plus de viteza as alege-o pe prima.
Ceea ce as dori sa aflu este cum s-ar comporta aceste cauciucuri in restul de 20-30% de timp. Nu intentionez sa le folosesc pe noroi, si in general in mediu umed,  insa merg pe drumuri de pamant, de tara (da stiu, daca ploua devin noroioase dar in acest caz o sa ma indrept spre asfalt:) ) cu tot ce se intalneste pe ele: ba niste pietris, ba o piatra mai mare, ba niste resturi de crengi, frunze... si alte chestii de la natura. Si nici nu voi incerca sa zbor, ci asa intr-un ritm decent. In aceste conditii, as vrea sa stiu daca acest tip de cauciuc mi-ar oferi aderenta necesara si ar rezista la denivelarile cauzate de pietre si restul de obstacole.

La jumate din pretul lor ar fi acesta:
http://www.bike-disc...ed-700x35c.html
Dedicat traseelor de ciclocross si ceva viteza pe asfalt. Deci cam aceeasi chestie pe care o am acum dar nu stiu daca acel pattern cu rombulete mici ar fi intra-adevar mai bun decat pattern-ul meu actual, sau daca cumva s-ar apropia de abilitatile celor doua mai sus mentionate
Multumesc

Edited by PhaseZ, 25 April 2013 - 16:23.


#113
alexis4tm

alexis4tm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,393
  • Înscris: 21.02.2007

View PostPhaseZ, on 25 aprilie 2013 - 16:20, said:

.... Am vazut urmatoarele:

http://www.schwalbet...athon_racer_429 - Schwalbe Marathon Racer
si
http://www.schwalbetires.com/node/3499 - Schwalbe Marathon Supreme

Primul puncteaza maxim (conform graficului lor) la viteza, dar ca protectie si sidewall e mai slab
Al doilea e exact invers, minus la viteza si plus la protectie. E interesant totusi ca la ambele se mentioneaza acelas material: HD Speed Guard RoadStar Triple Compound, deci ar trebui sa aiba ofere aceeasi rezistenta. Dar daca ar fi sa aleg intre un plus de rezistenta si un plus de viteza as alege-o pe prima.
Ceea ce as dori sa aflu este cum s-ar comporta aceste cauciucuri in restul de 20-30% de timp. Nu intentionez sa le folosesc pe noroi, si in general in mediu umed,  insa merg pe drumuri de pamant, de tara (da stiu, daca ploua devin noroioase dar in acest caz o sa ma indrept spre asfalt:) ) cu tot ce se intalneste pe ele: ba niste pietris, ba o piatra mai mare, ba niste resturi de crengi, frunze... si alte chestii de la natura. Si nici nu voi incerca sa zbor, ci asa intr-un ritm decent. In aceste conditii, as vrea sa stiu daca acest tip de cauciuc mi-ar oferi aderenta necesara si ar rezista la denivelarile cauzate de pietre si restul de obstacole.

La jumate din pretul lor ar fi acesta:
http://www.bike-disc...ed-700x35c.html
Dedicat traseelor de ciclocross si ceva viteza pe asfalt. Deci cam aceeasi chestie pe care o am acum dar nu stiu daca acel pattern cu rombulete mici ar fi intra-adevar mai bun decat pattern-ul meu actual, sau daca cumva s-ar apropia de abilitatile celor doua mai sus mentionate
Multumesc

Eu detin Schwalbe Marathon Supreme EvolutionLine HDSpeed Guard 26x2.0  si pot sa-ti spun asa:
- Protectie la pana: le am din a doua jumatate a anului trecut si nu am facut nici o pana. S-a intamplat sa calc pe cioburi de parbrize sparte si au trecut cu brio. Au fost rulate in proportie de 99% pe asfalt.
- Aderenta/Viteza: Pe asfalt FENOMENALA, indiferent daca asfaltul a fost uscat ori ud! Am avut coborari cu viteze de peste 70km/h (asfalt uscat) si pur si simplu se lipesc de asfalt. Pe pamant este alta poveste, pe uscat nu este problema, se descurca, insa pe noroi aluneci ca pe gheata.
- Durabilitate:  dupa o utilizare de 600-700km, cauciucul de pe fata este inca ca nou, inca mai are pe partea de rulare firicelele si linia subtire de la turnare, cel de pe spate insa, se vede deja un pic mai subtire in "carne" . Aici trebuie tinut cont ca am 92kg +13 kg Bicicleta + 5kg ghiozdanul si rulate cu viteze de pana la 70 si ceva de KM/h. Deci cred ca se prezinta foarte bine.

Nu stiu Marathon Racer-ul, insa dupa punctaje este excelent.

Daca mergi si pe pamant moale/ud profilul de la Continental s-ar putea sa te ajute intr-o oarecare masura, insa le fel, poate chiar mai mult, sa te va incurca pe asfalt, unde daca ai viteze mai ridicate si iei curbe s-ar putea sa cam pierzi aderenta si sa iei cunostinta cu asfaltul.

Eu as merge pe Schwalbe am vazut si simtit de ce sunt in stare.  Vezi magazinele externe Bike24.de sau bike-components.de le gasesti mai ieftine ... Eu le-am luat de pe Bike24.de si ma ajuns cu tot cu transpot la 300 si un pic de lei. Daia ai bani si nu vrei sa te complici le iei de aici si ai incheiat povestea! Posted Image

Bafta si spor la pedalat!

Edited by alexis4tm, 25 April 2013 - 17:06.


#114
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Problemele cu drumurile de pământ apar când e ud şi/sau sunt înclinate în lateral. Având în vedere că drumurile de ţară sunt în general plate, mai late ca un trail, că vei merge cu viteză moderată şi că nu prea vei întâlni rădăcini, nu cred să fie probleme.

#115
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
@alexis4tm: multumesc de informatii, e bine cand primesti informatii la prima mana si nu din auzite :). Cautand pe net, am dat peste blogul unui tip care avusese inainte Marathon Racers si acum si-a pus fix Continental. I-am dat un mail sa vad ce zice, daca-mi raspunde. Si eu as opta spre supreme ca e si mai cunoscut. De cumparat, le voi luat de pe bike-disconts.de, ca oricum nu locuiesc in Romania. In plus o sa mai comand tot de la ei alte chestii. Marathon-urile, ambele modele, sunt 60 de euro setul(cam 30% reducere). Conti sunt 30 de euro(50% reducere), diferenta nici 2 pizza si 2 sucuri in oras, deci e ok, ma bate chiar gandul in functie de ce-mi raspunde tipul asta sa le iau pe ambele. Oricum vreau sa pastrez un set si pentru cand am chef sa  ma aventurez in vre-o calatorie mai lunga pe pamant.

@wirespot: voi avea grija pe acele sectiuni, desi sunt destul de rare si scurte. Deh, mai trece drumul prin cate o padure, mai are denivelari ca n-au stat sa faca pista cu bolobocul si nici sa curete crengile dupa fiecare vant mai puternic si nici eu n-o sa intru ca tancul in toate hartoapele si pietroaiele...nu, vreau o calatorie cat mai putin zdruncinata si nu ma grabesc nicaieri :D Dar vroiam sa stau linistit ca nici nu va trebui sa ma dau jos de pe bicicleta ca nu mai am directie sau ca-mi crapa cauciucul

#116
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Am mai primit un raspuns, de la tipul care le incercase pe amandoua:
"I would have to say that I think the Continentals are a far superior tire both on and off road. I was initially concerned that the Continentals had a delicate casing but this suppleness translates into a much nicer road feel. I don’t have any scientific data for which is the fastest tire but on the road there is not much to separate them and the Continental wins out when the pavement is poor. Continental is much better on gravel roads.
I fitted these tires in August 2012 and now 8 months later they are still going strong. The front tire shows almost no signs of wear and the rear still has many miles left in it."

If you are mixing up dirt and street I would definitely go for the Continental. Let me know how you find them if you try them out.
Great Video of the Continental Speeds in action
[ https://player.vimeo.com/video/64554601 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "

Si tot ma bate gandul sa le cumpar pe amandoua.
Filmuletul e dragut, de-as merge si eu asa....

#117
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Poţi lua în considerare un mix. Pune ceva cu aderenţă cât mai bună pe faţă şi ceva cât mai durabil pe spate, de exemplu.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate