Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 

Cat de sigur este Loganul?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
128 răspunsuri în acest subiect

#1
MrHaihui

MrHaihui

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 142
  • Înscris: 25.08.2009
Acum doua zile a avut loc in Bucuresti un tragic accident de circulatie, soldat cu moartea a patru persoane.
In accident au fost implicate o ambulanta BGS (Logan MCV) si un autoturism BMW. Nu stim inca rezultatul cercetarilor accidentului, nici al necropsiei celor decedati, o intrebare insa se naste: cum a fost posibil ca 4 persoane (din cele 5 aflate in Logan) sa moara in urma unei coliziuni in oras, la o viteza probabil nu foarte mare, intre autoturisme care nu pareau (dupa cum aratau imaginile de la televizor) a fi facute chiar "praf", asa cum te-ai astepta cand e vorba de un accident cu atatea victime? E un joc sinistru al sortii sau Loganul e o masina cu serioase probleme de siguranta a pasagerilor?

#2
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.291
  • Înscris: 05.06.2006
N-aveau  centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu !
In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare mai  puternica pentru plesnirea unui vas de sange.

Editat de polizei, 19 decembrie 2010 - 22:30.


#3
HipHopStyle

HipHopStyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 113
  • Înscris: 11.12.2010

 polizei, on 19th December 2010, 22:29, said:

simplu n-aveau  centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu !
In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare  puternica pentru plesnirea unui vas de sange.
Ai dreptate...
Off-topic:
Nu stiu ce sa zic despre Logan,dar maicamea nu a avut nici o problema cu Loganul.
Acum,avand Renault Scenic are probleme cu ambreajul de 3 ani,de cand a luat masina...

Editat de HipHopStyle, 19 decembrie 2010 - 22:47.


#4
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.759
  • Înscris: 23.05.2013
Ce treaba are ambreajul cu siguranta celor din masina (sau poate si a pietonilor)? :huh:

#5
Revulsin

Revulsin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 50
  • Înscris: 22.06.2009
A fost o lovire din lateral unde orice masina este mai sensibila.
Problema este la politie care da prea usor carnete la toate fufele care au parinti cu bani sau sunt sponsorizate.
Cum naiba sa dai pe mana unei aiurite cu carnet de cateva saptamani un BMW cu putere cat trei Loganuri ?
Unde este legea aia care zicea ca nu iti mai permite sa conduci masina peste 75 CP pana la varsta de 25 ani ?
Daca va uitati atent pe strada o sa vedeti ca toate parasutele au masini mari(X5, X6, Q7, etc) tocmai pentru a se proteja de astfel de evenimente pe care le provoaca.

Ion, se pare ca tu esti fericitul posesor al unei rable adusa din Jermanica cu emblema de producator celebru.
Nu ai nici o logica cand versi vorbele alea din tine dar faci drifturi in parcarile hipermarketurilor.

Editat de Revulsin, 19 decembrie 2010 - 22:52.


#6
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.295
  • Înscris: 25.04.2006

 polizei, on 19th December 2010, 15:29, said:

N-aveau centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu !
In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare mai puternica pentru plesnirea unui vas de sange.
NUMAI Daca masinile au aceeasi masa. Daca una din masini este sensibil mai grea decat cealalta, conservarea energiei face ca masina mai usoara sa preia un impuls mult mai mare decat cea grea. Si decelerarile vor fi proportionale cu energia disipata.
Daca raportul MASELOR masinilor este 1:2, raportul energiilor absorbite de vehicule este de 4:1 in favoarea vehicolului greu.
Ca atare masina mai usoara, chiar daca are 5 "stele", poate imprima o decelerare fatala ocupantilor, pe cand masina mai grea, chiar daca are mai putine "stele" poate proteja ocupantii bine-mersi.

Imaginati-va cazul extrem al unui tren care loveste o masina - ocupantii trenului nu simt nimic datorita raportului maselor celor doua obiecte implicate.

PS: O masina RWD cum este BMW este extrem de greu de controlat pe zapada, mai ales cand are putere mare. Eu as fi dat legea cu obligativitatea cauciucurilor de iarna NUMAI pentru astfel de vehicole.

Editat de SuperDuper, 19 decembrie 2010 - 22:52.


#7
HipHopStyle

HipHopStyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 113
  • Înscris: 11.12.2010

 d4m4g3, on 19th December 2010, 22:34, said:

Ce treaba are ambreajul cu siguranta celor din masina (sau poate si a pietonilor)? :huh:
Imi cer scuze.Doar un viitor advertisment. :lol:

#8
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.862
  • Înscris: 13.10.2006
Am  vazut si  eu  stirea,  primul  lucru pe  care  l-am  spus  a fost  exact  asta:  cum  pana  mea sa moara  4  insi  si  masina  sa fie  INTACTA!!!!!
Si  sincer  acuma,  masini de  gen MCV cu  7  locuri  sunt  sicrie  plutitoare,  nu  poti  transporta  7  oameni  in  asemenea coaja.....
E imposibil ca s a moara  4  la  un  accident  in  oras,  habitaclul  sa  ramana  intreg si  masinilie  sa fie  usor  sifonate. E  posibil sa fie  si  altceva  acolo,  nu  numai  acel  accident.
In plus, cred ca  Salvarea  BGS  a  fost de  vina  pt  ca nu  a  obligat pasagerii la purtarea centurii  de  siguranta.
Uite ,  ca  fapt  divers,  ieri  soacra-mea  si-a  pus  centura si  statea  pe  bancheta  din  spate!!! Nu  i-a zis  nimeni,,,o  data  i-am zis  mai  demult ca e  f  bine s-o poarte in  X5 si  de  atunci,,,uite c-a  bagat  la cap. Si ieri era un  dum  de  15  minute,  Centru-Otopeni,  la viteze relativ  reduse in  oras,  max  80-90 km.h  si  maxim  130km/h  de la  iesirea  din BUC  pana la Otopeni.Nu  Bucuresti-Atena.
Raman  la  parerea  ca  Loganul e cea mai  de kkt  masina  inventata  vreodata,  chiar  daca  se  vinde  bine,  mai  ramane  de vazut si  cine  o  cumpara. Attea  accidente  cu  masin  cu  roatele  in sus  NU EXSITA ,,, DOAR  LOGANUL . Si  curvele de  pe  centura  poate?! sa stea  cu  roatele  in sus  atata.

BMW-ul  ala  avea precis  caucioace  de  iarna si  oricum  nu-l  ajutau  f  mult, e  sanie  daca  esti  prost si nu  stii ca tre s astai  acasa cu  el daca e  gheatza pe  jos. Idem  mertzanele  si alte  ragalii cu  tractiune  spate. Nu  te  ajuta  la nimica  cauciucurile de  iarna  pe  gheata,  in  derapaj,...absolut  la  nimica.Parerea  mea,  te  duci  sanie  cu  orice  cauciuc.

Editat de sanddy1964, 19 decembrie 2010 - 23:02.


#9
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.126
  • Înscris: 05.02.2009

 Revulsin, on 19th December 2010, 22:47, said:

A fost o lovire din lateral unde orice masina este mai sensibila.
Problema este la politie care da prea usor carnete la toate fufele care au parinti cu bani sau sunt sponsorizate.
Cum naiba sa dai pe mana unei aiurite cu carnet de cateva saptamani un BMW cu putere cat trei Loganuri ?
Unde este legea aia care zicea ca nu iti mai permite sa conduci masina peste 75 CP pana la varsta de 25 ani ?
Daca va uitati atent pe strada o sa vedeti ca toate parasutele au masini mari(X5, X6, Q7, etc) tocmai pentru a se proteja de astfel de evenimente pe care le provoaca.

Ion, se pare ca tu esti fericitul posesor al unei rable adusa din Jermanica cu emblema de producator celebru.
Nu ai nici o logica cand versi vorbele alea din tine dar faci drifturi in parcarile hipermarketurilor.


  eu cred ca tu esti nefericitul posesor a unei rable autohtone numite logan! cum are unul o parere proasta despre minunea nationala va gasiti unii sa bagati faza cu rable din germania....

#10
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
daca ar fi purtat centuri nu ar fi patit nimic
alta treaba e ca s-au deschis usile prea usor.....mult prea usor

#11
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.291
  • Înscris: 05.06.2006

 SuperDuper, on 19th December 2010, 22:47, said:

NUMAI Daca masinile au aceeasi masa. Daca una din masini este sensibil mai grea decat cealalta, conservarea energiei face ca masina mai usoara sa preia un impuls mult mai mare decat cea grea. Si decelerarile vor fi proportionale cu energia disipata.
Daca raportul MASELOR masinilor este 1:2, raportul energiilor absorbite de vehicule este de 4:1 in favoarea vehicolului greu.
Ca atare masina mai usoara, chiar daca are 5 "stele", poate imprima o decelerare fatala ocupantilor, pe cand masina mai grea, chiar daca are mai putine "stele" poate proteja ocupantii bine-mersi.

Imaginati-va cazul extrem al unui tren care loveste o masina - ocupantii trenului nu simt nimic datorita raportului maselor celor doua obiecte implicate.

mai adauga in rezolvarea problemei si incompatibilitatea de inaltimesi s-ar putea sa se mai schimbe din rezultat.....Oricum sunt multe criterii care trebuiesc luate in considere intr-un accident.

Editat de polizei, 19 decembrie 2010 - 23:26.


#12
cosminlive

cosminlive

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 560
  • Înscris: 27.01.2006
Eu cred ca acest topic se putea numi: "cat de sigura este o masina ieftina?"
Cu siguranta ca Loganul nu este o masina sigura in cazul unui impact. Nu o spun eu ci o dovedesc accidentele recente in care au fost implicate astfel de masini.
Bun, bun... dar esti mai sigur intr-o masina gen Golf 4 care costa 5000Euro?
Da, esti mai sigur, pentru ca pretul de catalog al acelei masini a fost de 15.000 Euro/DM (am luat o suma estimativa).
Bine-bine, dar Golful 4 a fost conceput in '97 iar Loganul in '00+. Pai si atunci de ce Loganul nu are discuri pe spate? De ce primele Loganuri nu aveau servo? Esp?
ps: vad din ce in ce mai multe Loganuri cu probleme electrice; se aprinde semnalizarea stanga + stop frana dreapta atunci cand franeaza (am ales ca exemplu).

In cazul de mai sus au fost intr-adevar si alte cauze: lipsa centuri, persoane cu probleme medicale etc. Si fie vorba intre noi, nu poti compara un BMW 3 (cred ca era din 2000-2002), cu un Logan chiar si Dric made 2008.

Editat de cosminlive, 19 decembrie 2010 - 23:23.


#13
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007
nici mama ei de masina nu te ajuta daca nu porti centura.
acum apar aia care spun ca in oras nu se poarta ...mcv-ul in cauza nu era avariat deloc in spate ,dar lipsa centurii a facut sa fie victime.
eu am trecut printr-o rasturnare de toata frumusetea , si totusi am iesit intreg , cu o julitura in cot.daca nu aveam centura probabil ca nu mai scriam, sau oricum sa cad pe plafon si apoi pe scaun si tot asa ... bine nu imi era.

Purtati centura mereu , valabil pt sofer si pt pasageri , iar copilul sa stea in scaunul special

#14
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.291
  • Înscris: 05.06.2006

 cosminlive, on 19th December 2010, 23:22, said:

Eu cred ca acest topic se putea numi: "cat de sigura este o masina ieftina?"

Eu cred ca acest topic trebuie inchis.....iar se incepe nebunia pro/contra Logan !

Testele Euroncap s-au facut , testele de stabilitate s-au facut ......ramane fiecare sa-si ia propiile masuri de siguranta !


#15
crull

crull

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 792
  • Înscris: 10.01.2010
Trei cauze posibile ale carnajului

* Vârsta înaintată a pacienților: „Rănile pe care le au la cap le-au putut fi fatale, având în vedere că pacienții care fac dializă sunt mai vulnerabili”, e de părere dr. Vladimir Beliș, fostul director al IML. Pacienții aveau între 54 și 72 de ani.

* Lipsa centurilor de siguranță: „Nici șoferii, nici pasagerii celor două vehicule nu aveau centuri în momentul impactului”, spune inspector Ioana Stancu de la Poliția Rutieră.

* Viteza neadaptată a BMW-ului: „Șoferița a pierdut controlul volanului, probabil, din cauza vitezei neadaptate la condițiile meteo”, crede inspector Ioana Stancu.

Cam asta spun oficialii, duceti topicul in derizoriu,  dupa cate se pare au murit doar pacientii find in varsta si nepurtand centura.
Referitor la siguranta loganului, 3 stele detine, habitaclu este intact, poate daca purtau centura nu se intampla tragedia. In accidentul asta nu masina e vinovata. Aceleasi urmari puteu fi si daca in locul loganului era  un wv sau Opel .

#16
cosminlive

cosminlive

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 560
  • Înscris: 27.01.2006
Stiu ca in acea zona exista si denivelari ale sinei de tramvai. Deci daca a mai "muscat" si sina... + carosabil cu zapada + viteza = nu prea se putea evita.

#17
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.233
  • Înscris: 15.10.2006

 polizei, on 19th December 2010, 22:29, said:

N-aveau  centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu !
In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare mai  puternica pentru plesnirea unui vas de sange.

Eu stiu ca chiar la viteza de 30 km/h poate deceda pasagerul daca nu poarta centura de siguranta.
O sa verific.

Accident similar: pasager in Megane cu 5 stele si airbaguri laterale dar fara centura a decedat in urma impactului cu stalpul spate.

Centura e mult mai importanta ca orice airbag.

#18
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.291
  • Înscris: 05.06.2006
la orice viteza  te poti lovi de un element al caroseriei si sa treci in partea aialalta. Sormea si-a spart buza in tetiera la 5-10 km/h(bineinteles a fost luata prin surprindere ,nu purta centura si frana a fost brusca)

Era prezentat un caz pe Discovery  la o emisiune cu morti suspecte (parca Doctor G) in care un sofer a fost implicat intr-un accident minor (si rasucit pe strada).Masina nu a fost sifonata grav , iar soferul nu prezenta lovituri (asa ca a refuzat orice control medical) .......seara a fost gasit de rude mort in casa . In urma anchetei s-a dovedit ca din cauza socului a avut accident vascular cerebral , in cateva ore creierul i-a fost invadat de sange si a urmat decesul.

Asa ca oricat de minor vi s-ar parea un accident e bine sa fie facut un control medical (in special tomografie)

Editat de polizei, 20 decembrie 2010 - 00:48.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate