Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cat de sigur este Loganul?
#1
Publicat: 19 decembrie 2010 - 22:21
Acum doua zile a avut loc in Bucuresti un tragic accident de circulatie, soldat cu moartea a patru persoane.
In accident au fost implicate o ambulanta BGS (Logan MCV) si un autoturism BMW. Nu stim inca rezultatul cercetarilor accidentului, nici al necropsiei celor decedati, o intrebare insa se naste: cum a fost posibil ca 4 persoane (din cele 5 aflate in Logan) sa moara in urma unei coliziuni in oras, la o viteza probabil nu foarte mare, intre autoturisme care nu pareau (dupa cum aratau imaginile de la televizor) a fi facute chiar "praf", asa cum te-ai astepta cand e vorba de un accident cu atatea victime? E un joc sinistru al sortii sau Loganul e o masina cu serioase probleme de siguranta a pasagerilor? |
#2
Publicat: 19 decembrie 2010 - 22:29
N-aveau centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu !
In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare mai puternica pentru plesnirea unui vas de sange. Editat de polizei, 19 decembrie 2010 - 22:30. |
#3
Publicat: 19 decembrie 2010 - 22:31
polizei, on 19th December 2010, 22:29, said: simplu n-aveau centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu ! In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare puternica pentru plesnirea unui vas de sange. Off-topic: Nu stiu ce sa zic despre Logan,dar maicamea nu a avut nici o problema cu Loganul. Acum,avand Renault Scenic are probleme cu ambreajul de 3 ani,de cand a luat masina... Editat de HipHopStyle, 19 decembrie 2010 - 22:47. |
#5
Publicat: 19 decembrie 2010 - 22:47
A fost o lovire din lateral unde orice masina este mai sensibila.
Problema este la politie care da prea usor carnete la toate fufele care au parinti cu bani sau sunt sponsorizate. Cum naiba sa dai pe mana unei aiurite cu carnet de cateva saptamani un BMW cu putere cat trei Loganuri ? Unde este legea aia care zicea ca nu iti mai permite sa conduci masina peste 75 CP pana la varsta de 25 ani ? Daca va uitati atent pe strada o sa vedeti ca toate parasutele au masini mari(X5, X6, Q7, etc) tocmai pentru a se proteja de astfel de evenimente pe care le provoaca. Ion, se pare ca tu esti fericitul posesor al unei rable adusa din Jermanica cu emblema de producator celebru. Nu ai nici o logica cand versi vorbele alea din tine dar faci drifturi in parcarile hipermarketurilor. Editat de Revulsin, 19 decembrie 2010 - 22:52. |
#6
Publicat: 19 decembrie 2010 - 22:47
polizei, on 19th December 2010, 15:29, said: N-aveau centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu ! In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare mai puternica pentru plesnirea unui vas de sange. Daca raportul MASELOR masinilor este 1:2, raportul energiilor absorbite de vehicule este de 4:1 in favoarea vehicolului greu. Ca atare masina mai usoara, chiar daca are 5 "stele", poate imprima o decelerare fatala ocupantilor, pe cand masina mai grea, chiar daca are mai putine "stele" poate proteja ocupantii bine-mersi. Imaginati-va cazul extrem al unui tren care loveste o masina - ocupantii trenului nu simt nimic datorita raportului maselor celor doua obiecte implicate. PS: O masina RWD cum este BMW este extrem de greu de controlat pe zapada, mai ales cand are putere mare. Eu as fi dat legea cu obligativitatea cauciucurilor de iarna NUMAI pentru astfel de vehicole. Editat de SuperDuper, 19 decembrie 2010 - 22:52. |
#8
Publicat: 19 decembrie 2010 - 22:58
Am vazut si eu stirea, primul lucru pe care l-am spus a fost exact asta: cum pana mea sa moara 4 insi si masina sa fie INTACTA!!!!!
Si sincer acuma, masini de gen MCV cu 7 locuri sunt sicrie plutitoare, nu poti transporta 7 oameni in asemenea coaja..... E imposibil ca s a moara 4 la un accident in oras, habitaclul sa ramana intreg si masinilie sa fie usor sifonate. E posibil sa fie si altceva acolo, nu numai acel accident. In plus, cred ca Salvarea BGS a fost de vina pt ca nu a obligat pasagerii la purtarea centurii de siguranta. Uite , ca fapt divers, ieri soacra-mea si-a pus centura si statea pe bancheta din spate!!! Nu i-a zis nimeni,,,o data i-am zis mai demult ca e f bine s-o poarte in X5 si de atunci,,,uite c-a bagat la cap. Si ieri era un dum de 15 minute, Centru-Otopeni, la viteze relativ reduse in oras, max 80-90 km.h si maxim 130km/h de la iesirea din BUC pana la Otopeni.Nu Bucuresti-Atena. Raman la parerea ca Loganul e cea mai de kkt masina inventata vreodata, chiar daca se vinde bine, mai ramane de vazut si cine o cumpara. Attea accidente cu masin cu roatele in sus NU EXSITA ,,, DOAR LOGANUL . Si curvele de pe centura poate?! sa stea cu roatele in sus atata. BMW-ul ala avea precis caucioace de iarna si oricum nu-l ajutau f mult, e sanie daca esti prost si nu stii ca tre s astai acasa cu el daca e gheatza pe jos. Idem mertzanele si alte ragalii cu tractiune spate. Nu te ajuta la nimica cauciucurile de iarna pe gheata, in derapaj,...absolut la nimica.Parerea mea, te duci sanie cu orice cauciuc. Editat de sanddy1964, 19 decembrie 2010 - 23:02. |
#9
Publicat: 19 decembrie 2010 - 23:08
Revulsin, on 19th December 2010, 22:47, said: A fost o lovire din lateral unde orice masina este mai sensibila. Problema este la politie care da prea usor carnete la toate fufele care au parinti cu bani sau sunt sponsorizate. Cum naiba sa dai pe mana unei aiurite cu carnet de cateva saptamani un BMW cu putere cat trei Loganuri ? Unde este legea aia care zicea ca nu iti mai permite sa conduci masina peste 75 CP pana la varsta de 25 ani ? Daca va uitati atent pe strada o sa vedeti ca toate parasutele au masini mari(X5, X6, Q7, etc) tocmai pentru a se proteja de astfel de evenimente pe care le provoaca. Ion, se pare ca tu esti fericitul posesor al unei rable adusa din Jermanica cu emblema de producator celebru. Nu ai nici o logica cand versi vorbele alea din tine dar faci drifturi in parcarile hipermarketurilor. eu cred ca tu esti nefericitul posesor a unei rable autohtone numite logan! cum are unul o parere proasta despre minunea nationala va gasiti unii sa bagati faza cu rable din germania.... |
#11
Publicat: 19 decembrie 2010 - 23:20
SuperDuper, on 19th December 2010, 22:47, said: NUMAI Daca masinile au aceeasi masa. Daca una din masini este sensibil mai grea decat cealalta, conservarea energiei face ca masina mai usoara sa preia un impuls mult mai mare decat cea grea. Si decelerarile vor fi proportionale cu energia disipata. Daca raportul MASELOR masinilor este 1:2, raportul energiilor absorbite de vehicule este de 4:1 in favoarea vehicolului greu. Ca atare masina mai usoara, chiar daca are 5 "stele", poate imprima o decelerare fatala ocupantilor, pe cand masina mai grea, chiar daca are mai putine "stele" poate proteja ocupantii bine-mersi. Imaginati-va cazul extrem al unui tren care loveste o masina - ocupantii trenului nu simt nimic datorita raportului maselor celor doua obiecte implicate. mai adauga in rezolvarea problemei si incompatibilitatea de inaltimesi s-ar putea sa se mai schimbe din rezultat.....Oricum sunt multe criterii care trebuiesc luate in considere intr-un accident. Editat de polizei, 19 decembrie 2010 - 23:26. |
#12
Publicat: 19 decembrie 2010 - 23:22
Eu cred ca acest topic se putea numi: "cat de sigura este o masina ieftina?"
Cu siguranta ca Loganul nu este o masina sigura in cazul unui impact. Nu o spun eu ci o dovedesc accidentele recente in care au fost implicate astfel de masini. Bun, bun... dar esti mai sigur intr-o masina gen Golf 4 care costa 5000Euro? Da, esti mai sigur, pentru ca pretul de catalog al acelei masini a fost de 15.000 Euro/DM (am luat o suma estimativa). Bine-bine, dar Golful 4 a fost conceput in '97 iar Loganul in '00+. Pai si atunci de ce Loganul nu are discuri pe spate? De ce primele Loganuri nu aveau servo? Esp? ps: vad din ce in ce mai multe Loganuri cu probleme electrice; se aprinde semnalizarea stanga + stop frana dreapta atunci cand franeaza (am ales ca exemplu). In cazul de mai sus au fost intr-adevar si alte cauze: lipsa centuri, persoane cu probleme medicale etc. Si fie vorba intre noi, nu poti compara un BMW 3 (cred ca era din 2000-2002), cu un Logan chiar si Dric made 2008. Editat de cosminlive, 19 decembrie 2010 - 23:23. |
#13
Publicat: 19 decembrie 2010 - 23:27
nici mama ei de masina nu te ajuta daca nu porti centura.
acum apar aia care spun ca in oras nu se poarta ...mcv-ul in cauza nu era avariat deloc in spate ,dar lipsa centurii a facut sa fie victime. eu am trecut printr-o rasturnare de toata frumusetea , si totusi am iesit intreg , cu o julitura in cot.daca nu aveam centura probabil ca nu mai scriam, sau oricum sa cad pe plafon si apoi pe scaun si tot asa ... bine nu imi era. Purtati centura mereu , valabil pt sofer si pt pasageri , iar copilul sa stea in scaunul special |
#14
Publicat: 19 decembrie 2010 - 23:28
cosminlive, on 19th December 2010, 23:22, said: Eu cred ca acest topic se putea numi: "cat de sigura este o masina ieftina?" Eu cred ca acest topic trebuie inchis.....iar se incepe nebunia pro/contra Logan ! Testele Euroncap s-au facut , testele de stabilitate s-au facut ......ramane fiecare sa-si ia propiile masuri de siguranta ! |
#15
Publicat: 19 decembrie 2010 - 23:30
Trei cauze posibile ale carnajului
* Vârsta înaintată a pacienților: „Rănile pe care le au la cap le-au putut fi fatale, având în vedere că pacienții care fac dializă sunt mai vulnerabili”, e de părere dr. Vladimir Beliș, fostul director al IML. Pacienții aveau între 54 și 72 de ani. * Lipsa centurilor de siguranță: „Nici șoferii, nici pasagerii celor două vehicule nu aveau centuri în momentul impactului”, spune inspector Ioana Stancu de la Poliția Rutieră. * Viteza neadaptată a BMW-ului: „Șoferița a pierdut controlul volanului, probabil, din cauza vitezei neadaptate la condițiile meteo”, crede inspector Ioana Stancu. Cam asta spun oficialii, duceti topicul in derizoriu, dupa cate se pare au murit doar pacientii find in varsta si nepurtand centura. Referitor la siguranta loganului, 3 stele detine, habitaclu este intact, poate daca purtau centura nu se intampla tragedia. In accidentul asta nu masina e vinovata. Aceleasi urmari puteu fi si daca in locul loganului era un wv sau Opel . |
|
#17
Publicat: 20 decembrie 2010 - 00:33
polizei, on 19th December 2010, 22:29, said: N-aveau centuri . E de ajuns un impact intre 2 masini care ruleaza cu 50 km/h ca sa dai ortu ! In plus fiind vorba de persoane cu probleme de sanatate e de ajuns o deccelerare mai puternica pentru plesnirea unui vas de sange. Eu stiu ca chiar la viteza de 30 km/h poate deceda pasagerul daca nu poarta centura de siguranta. O sa verific. Accident similar: pasager in Megane cu 5 stele si airbaguri laterale dar fara centura a decedat in urma impactului cu stalpul spate. Centura e mult mai importanta ca orice airbag. |
#18
Publicat: 20 decembrie 2010 - 00:40
la orice viteza te poti lovi de un element al caroseriei si sa treci in partea aialalta. Sormea si-a spart buza in tetiera la 5-10 km/h(bineinteles a fost luata prin surprindere ,nu purta centura si frana a fost brusca)
Era prezentat un caz pe Discovery la o emisiune cu morti suspecte (parca Doctor G) in care un sofer a fost implicat intr-un accident minor (si rasucit pe strada).Masina nu a fost sifonata grav , iar soferul nu prezenta lovituri (asa ca a refuzat orice control medical) .......seara a fost gasit de rude mort in casa . In urma anchetei s-a dovedit ca din cauza socului a avut accident vascular cerebral , in cateva ore creierul i-a fost invadat de sange si a urmat decesul. Asa ca oricat de minor vi s-ar parea un accident e bine sa fie facut un control medical (in special tomografie) Editat de polizei, 20 decembrie 2010 - 00:48. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi