Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cat de sigur este Loganul?
Last Updated: Apr 07 2012 23:00, Started by
MrHaihui
, Dec 19 2010 22:21
·
0
#19
Posted 20 December 2010 - 10:49
Purtati centura! Si masina lui Dumitru Tinu arata relativ intact. Si nu era Dacie. Prietenii mei s-au rasturnat cu un Tico. Au purtat centura si au ramas prins de centura cu capul in jos. Nu au patit nimic. Un alt cunoscut s-a rasturant cu un Audi A4 Avant din prima serie (are 3 stele, una barata, deci mai putin decat Loganul!), au fost cinci in masina, unul era un copil mic in scaunul special. Nu au patit nimic. Mai ales la accidente de rasturnare, dar nu numai centura de ajuta enorm.
|
#20
Posted 20 December 2010 - 11:30
#21
Posted 03 January 2011 - 14:16
sanddy1964, on 19th December 2010, 22:58, said: Uite , ca fapt divers, ieri soacra-mea si-a pus centura si statea pe bancheta din spate!!! Nu i-a zis nimeni, o data i-am zis mai demult ca e f bine s-o poarte in X5... Raman la parerea ca Loganul e cea mai de kkt masina inventata vreodata, chiar daca se vinde bine, mai ramane de vazut si cine o cumpara. Attea accidente cu masin cu roatele in sus NU EXSITA ,,, DOAR LOGANUL . Si curvele de pe centura poate?! sa stea cu roatele in sus atata. In rest, sper ca tara asta sa scape candva de exemplare care gandesc si se exprima ca tine. Apropo, sunt un fericit posesor de Logan si am niste struguri foarte dulci in frigider... |
#22
Posted 03 January 2011 - 15:45
Lasa-l pe sanddy1964 in pace chiar daca remarca a fost colorata in mare are dreptate si ti-o zice unul care are Lgan. Desigur exprimarea era ca Loganul este inferior multor masini, dar nu asta e esentialul, exploatarea improprii unei masini, foarte ciudat chiar si a Loganului, duce la fenomenul de roti in sus, daca o masina mai scumpa germana sau nu te mai ajuta se pare ca o masina mai ieftina nu. Topicul clar o sa pice in derizoriu. Pacat de cei morti, probabil lipsa centurii si un "impact nefericit" a facut asta. Sunt multi inconstienti cu masini mai mult sau mai putin puternice. Eu mai merg prin provincie si in anumite judete esti cool daca ai Logan in special daca scrie pe spate boss sau numele lui cocalarus, nu mai zic daca ai o masina si la sh din germanica cu toba sparta esti tatal lor.
|
#23
Posted 03 January 2011 - 16:17
Loganul e mult mai sigur decat cazanele vechi de 15-20 de ani, la majoritatea airbagul nemaifiind functional. Nepurtarea centurii este fatala in majoritatea cazurilor. Putini scapa din accidentele unde masina a fost lovita lateral, ofera o protectie mai buna cele care au airbag-uri tip cortina...functionale.
|
#24
Posted 03 January 2011 - 16:25
Dennis are dreptate.
It's not the device, it's the user. Din nefericire e plina tara de giboni, si statistic vorbind, sansele ca un Logan sa ajunga cu rotile in sus sunt mai mari decat orice alt model, fapt ce poate fi dovedit matematic, dupa cum urmeaza: Presupunem un procent de X% din numarul total de soferi sunt giboni (n.r. gibon - sofer care crede ca l-a apucat pe D-Zeu de picior cand si-a luat masina si pentru care soseaua e propriul circuit de curse). Statistic vorbind, daca ar fi sa luam pe categorii, in romania sunt inscrise: 1. Multe Logan-uri - notam cu K 2. Multe masini cu nr de Bulgaria, notam cu B 3. Multe alte modele de masini, noi sau SH, notam cu T, unde T<<K Considerand procentul X constant printre utilizatorii unei anumite categorii de mai sus (nu calculam impartiri demografice, categorii profesionale sau de venit) rezulta: numar de giboni cu Logan - M = X% din K numar de giborni cu masini cu numar de BG - N = X% din B numar de giboni cu alte masini, pe categorii - Q = X% din T Statistic vorbind, au sens doar M si N, Q tinzand la zero in acest caz. Si cum gibonii au sanse mai mari sa faca accidente din cauza stilului de condus, rezulta statistic ca sansele ca un Logan sa fie vazut cu rotile in sus sunt mai mari decat pentru orice alt model de masina. Parerea mea e simpla: mergi cu ce si cu cat te tine punga, respectand regulile de circulatie. Nu stiu cum se face, dar pe autostrada, de ex, sunt flashuit de Logan-uri 1.4MPI cu becuri cu Xenon in proiectoare (evident ca merg doar cu alea aprinse seara/noaptea) care merg cu fix 1km/h mai mult decat mine, dar TREBUIE sa treaca in fata. Si dupa 3 km se fasaie si trebuie depasiti. Complexul "Driving God" e la putere la noi. |
#25
Posted 03 January 2011 - 17:19
danX, on 3rd January 2011, 16:25, said: ............................... Parerea mea e simpla: mergi cu ce si cu cat te tine punga, respectand regulile de circulatie. Nu stiu cum se face, dar pe autostrada, de ex, sunt flashuit de Logan-uri 1.4MPI cu becuri cu Xenon in proiectoare (evident ca merg doar cu alea aprinse seara/noaptea) care merg cu fix 1km/h mai mult decat mine, dar TREBUIE sa treaca in fata. Si dupa 3 km se fasaie si trebuie depasiti. Complexul "Driving God" e la putere la noi. Aplauze o analiza matematico-socialo-psihologica fara cusur. |
#26
Posted 03 January 2011 - 20:23
#27
Posted 03 January 2011 - 21:21
#28
Posted 04 January 2011 - 00:43
@Mig VWFan
Eu ma refeream la accidente in general. Tu ai rupt citatele din context. E clar ca in acest caz (acum am vazut poza) cei care nu au decedat nu purtau centurile de siguranta. Citez "Nepurtarea centurii este fatala in majoritatea cazurilor." BMW-ul avea volan pe dreapta? Ca vad ca pe stanga nu are nicio lovitura. Nu sunt nebun sa sustin ca un Logan nou e mai sigur ca un BMW nou, dar intre unul vechi de 15-20 de ani si un Logan...cred ca esti mai in siguranta in Logan. Am fost martorul unui accident intre un BMW (nu era cazan) si un Peugeot. Peugeot-ul nu mai arata a masina, iar BMW-ul era facut praf, avea tabla incretita pana la stopurile din spate...si miracol, interiorul era intact, iar soferul BMW-ului traia, era constient. Poze aici. http://forum.softped...t...54&start=54 Edited by titoo, 04 January 2011 - 00:47. |
|
#29
Posted 04 January 2011 - 08:33
Buna dimineata domnilor.
Raspunsul meu a fost destul de acid, recunosc, dar nu m-am putut stapani cand domnia sa, de la inaltimea conferita de X5, scuipa in jos pe cacaturile de Logan-uri... Eu nu pot intelege un lucru, si acum plec de la premiza ca cei care scriu aici au o oarecare doza de bun-simt: CHIAR NU AVEM LOC TOTI PE SOSELE, indiferent de ce marca conducem ? De ce aproape fiecare topic se transforma la un moment dat intr-un versus ? Am ajuns la stadiul in care o adunatura de fiare pusa pe 4 roti devine mai importanta decat orice ? Un fier care va sfarsi mancat de rugina ajunge sa ne reprezinte, sa ne conduca vietile si personalitatea ? Nu stiu voi ce parere aveti, dar pentru mine masina nu reprezinta ALTCEVA decat un mijloc de transport. CHIAR nu ma intereseaza ce emblema are. Dar ma intereseaza cat costa, pentru ca, in opinia mea, o masina nu merita investitii mari. Si sa nu-mi spuneti de siguranta pentru ca, prin natura meseriei, am vazut oameni morti si in Trabant, dar si in Audi sau Mercedes (vorbesc de masini noi...). Am avut de-a lungul anilor doar masini ieftine (autohtone) dar noi. Efortul sa-mi iau o marca de "prestigiu" n-ar fi fost greu de suportat, dar DE CE ? Si mai ales, PENTRU CE ? Eventualele 10 minute castigate la un drum de 500 km nu ma incanta, de felul meu nu prea ma grabesc. A, cand o fi Romania brazdata de autostrazi sa poti beneficia de sutele de cai putere, ma mai gandesc...desi, viteza legala pe autostrada este de 130 km. Si 130 km/h prinde si Logan-ul, de exemplu... Pacat domnilor ca nu putem avea mentalitatea germana...cat de prosti ii considerati pe nemti ca au facut liste de asteptare pentru Logan si Sandero prin programul lor "rabla" ? Unde este Germania si unde este Romania ? Care este venitul mediu in cele doua tari ? Bineinteles ca excludem maimutele de care spunea un forumist mai sus, cu xenoane si care omoara motorasul de 1,4 doar sa fie primul pentru cateva secunde...cum excludem si primatele cu masini (prea) puternice care le depasesc abilitatile de sofat si sfarsesc in pom sau in Dambovita... Masina in Romania a devenit un modus vivendi, si asta nu este in regula... Sunt convins ca multi dintre voi ati fost in capitalele din alte tari. Un singur exemplu din multe altele va intreb (este cel mai proaspat in amintiri): cam ce categorii de masini ati vazut domnilor in Roma ? Fiti sinceri... |
#30
Posted 04 January 2011 - 10:29
ergon, on 4th January 2011, 08:33, said: Buna dimineata domnilor. Raspunsul meu a fost destul de acid, recunosc, dar nu m-am putut stapani cand domnia sa, de la inaltimea conferita de X5, scuipa in jos pe cacaturile de Logan-uri... ..... Nu-l mai are cam de multisor... Am avut de-a lungul anilor doar masini ieftine (autohtone) dar noi. Efortul sa-mi iau o marca de "prestigiu" n-ar fi fost greu de suportat, dar DE CE ? Si mai ales, PENTRU CE ? Eventualele 10 minute castigate la un drum de 500 km nu ma incanta, de felul meu nu prea ma grabesc. A, cand o fi Romania brazdata de autostrazi sa poti beneficia de sutele de cai putere, ma mai gandesc...desi, viteza legala pe autostrada este de 130 km. Si 130 km/h prinde si Logan-ul, de exemplu... ..... Diferenta de 10 minute o scoti si cu alte masini daca tragi de ele in cazul de fata e vorba doar de siguranta si confort Pacat domnilor ca nu putem avea mentalitatea germana...cat de prosti ii considerati pe nemti ca au facut liste de asteptare pentru Logan si Sandero prin programul lor "rabla" ? Unde este Germania si unde este Romania ? Care este venitul mediu in cele doua tari ? nu e important venitul ci facilitatile date de nemti...pe care le-am mai povestit pe undeva |
#31
Posted 04 January 2011 - 11:41
Loganul e o masina acceptabil de sigura, cata vreme o conduci in limitele ei si nu esti implicat in nici un accident.
De murit in accidente se poate muri si la viteze mici in accidente banale... stiu ca mi s-a povestit de o intamplare apropo de incidente stupide: acu' vreo 20 de ani, un personaj celebru prin zona Deva/Hunedoara, Liviu Oros, a fost singurul care a murit dintr-o Dacie care la viteza mica pe carosabil umed a derapat si s-a lovit de o bordura / damb; masina n-a patit nimic, ceilalti din masina n-au patit nimic, el fiind in dreapta spate a dat cu capul de montant... si gata. Referitor la treaba cu rasturnarile, Loganul, prin definitie (masina de clasa mica - Renault Clio III / Nissan Micra umflat cu pompa) e mai special la capitolul asta, tinand cont de marile lui dezavantaje: centrul de greutate sus si suspensiile prea moi. Spre deosebire de restul masinilor de pe drum, odata scapata de sub control puntea spate orice miscare brusca de redresare prea ampla care in mod normal ar aduce masina inapoi sub control o arunca pe partea cealalta => cracii-n sus. Majoritatea posesorilor de Logan sunt "upgradisti" care au venit de 1310, SN si Solenze, masini care de bine de rau erau previzibile in situatii limita, iar soferii care se trezesc intr-o situatie dinasta cu Loganul fac gresala sa se poarte cu ea ca si cu o masina normala si se dau dura. Vorba unui prieten bun, "cand ai scapat-o, s-a dus si gata". Avand problema asta, deci fiind usor de rasturnat, trebuie adoptat un stil de condus MULT mai grijuliu... care din nefericire nu se potriveste cu orgoliile multor soferi care se iau la intrecere cu oricine ii depaseste ca sa dovedeasca ca "si a lor poate". Asta e cu dus si intors, am vazut multi "piloti" care daca erau depasiti de o masina mai scumpa se tineau dupa ea cat puteau si incercau sa depaseasca pe unde apucau, dar am prins mergand cu un prieten care are un Logan 1,6 16v si o gramada de soferi de 316-uri si Golf-uri 1,6 in care se umfla pipota cand erau depasiti si faceau si ei... ca pilotii de ZKR. |
#32
Posted 04 January 2011 - 11:42
ergon, on 4th January 2011, 08:33, said: Buna dimineata domnilor. Raspunsul meu a fost destul de acid, recunosc, dar nu m-am putut stapani cand domnia sa, de la inaltimea conferita de X5, scuipa in jos pe cacaturile de Logan-uri... Il stiu pe sanddy (ca user, nu in viata reala) de multi ani si niciodata nu ar face asa ceva. Parerea despre Logan si-a spus-o pur si simplu, nu scuipand in jos de la inaltimea conferita de X5 (pe care, apropos, nu-l mai are de mai bine de un an, acum avand (parca) un A6). Este parerea lui, pe care, partial o impartasesc. Loganul este o masina ieftina, iar acest "ieftin" se regaseste in multe puncte esentiale ale lui. Cu toate astea, Loganul poate reprezenta o alegere inteleapta, dar trebuie facuta in cunostinta de cauza, lucru foarte rar intalnit in Romania. Quote Un fier care va sfarsi mancat de rugina ajunge sa ne reprezinte, sa ne conduca vietile si personalitatea ? Da, ajunge sa ne reprezinte, dar nu sa ne conduca vietile si personalitatea. Poate...sa le reflecte. Si e si bine sa fie asa, diversitatea este necesara in forma actuala a societatii umane. Altfel, nu ar mai conta nici cu ce ne imbracam...nu-i asa? Ca doar important este ce fel de oameni suntem, nu toate chestiile astea efemere din jurul nostru. Eh..surpriza: Haina chiar il face pe om!. La fel si masina. Spune multe despre omul care o conduce. Nu e neaparat echitabil, dar asta este societatea in care traim. Si la fel e si in occident. Nu vei vedea oameni cu bani, care sa conduca Logan, decat daca sunt zgarciti bolnavi (excentrici cum le place lor sa li se spuna) cum e patronul IKEA. Quote Nu stiu voi ce parere aveti, dar pentru mine masina nu reprezinta ALTCEVA decat un mijloc de transport. Quote Pacat domnilor ca nu putem avea mentalitatea germana...cat de prosti ii considerati pe nemti ca au facut liste de asteptare pentru Logan si Sandero prin programul lor "rabla" ? Ba nu e deloc pacat ca nu putem avea mentalitatea germana. Eu m-as plictisi sa fiu neamt. Romanii sunt latini si asa vor muri, nu vor putea fi niciodata atat de anosti cum sunt nemtii. Doamne Fereste! A..si sa nu uit. Cati nemti crezi tu ca au DOAR Logan, sau Sandero in batatura? |
#33
Posted 04 January 2011 - 12:38
@richelieu
Spui ca niciodata @sanddy nu ar face asa ceva...dar a facut-o, prin convingerea cu care a facut afirmatia respectiva. Nu stiam ca nu mai are X5-ul, nu ma intereseaza ce masini conduc altii. Atitudinile acestea superioare nu dau bine si nu fac bine: "bai, ce masina de cacat ai !". Recunosc, dar care este DE FAPT PROBLEMA TA ? Spui ca partial esti de acord cu el - "masina ieftina". Te superi daca te intreb si pe tine: care este de fapt problema ? Am zis eu ca Logan-ul este vreun OZN ? Dupa opinia ta, intai ar trebui sa ne uitam la masina din care coboara X, apoi la haine si abia apoi sa incercam sa vedem ce fel de om este. Aici am ajuns noi romanii, sa aratam respect doar fata de "puterea" conferita prin accesoriile purtate sau conduse. Valoarea reala a unui om nu mai are importanta...Nu te supara, dar nu asa se defineste diversitatea. Masina spune mult despre cel care o conduce ? In ce fel ? Ca are bani ? Ca este manager ? Ca are o afacere de succes ? Absolut corect, nu am nicio problema ! ESENTIALUL insa este altul: oamenii de calitate nu vor epata niciodata cu masinile lor. Nu la modul la care s-a ajuns in Romania. Scuza-ma, dar X5 au toti tiganii si interlopii. Si vin cu el la spital urland sa primeasca doua algocalmine gratis, ca n-are el chef sa mearga pana la farmacie. Si te omoara pe trecere, scapand cu doi ani cu suspendare. Si sunt analfabeti care au luat permisul cu bani. Si urla manelele in intersectii. Si te scot in sant daca indraznesti sa nu te dai din calea lui. Ce spune masina despre astfel de oligofreni, stimate coleg de forum ? Pai raspunsul este clar: sunt oameni de calitate, ca nu orice prost isi permite masina de 50.000 euro... In sfarsit...nu-si prea are rost discutia asta...respect opiniile scrise aici, chiar daca nu sunt de acord cu ele. Repet intrebarea mea retorica la care nu raspunde nimeni: nu avem toti loc pe sosele ? Ar trebui sa se dea o lege sa circule doar masini de la (sa zicem) 15.000 euro in sus ? Va obliga cineva sa cumparati Logan ? PS: dupa unele surse din economie, Romania a scapat de intrare in incapacitate de plata la un moment dat datorita acestor cacaturi de Logan, Sandero...nu suntem capabili sa facem si noi un BMW sau un WW sau un Mercedes sau ce vreti voi, dar masina ne reprezinta. Minunat ! O zi buna ! |
|
#34
Posted 04 January 2011 - 13:49
Vezi cat esti de frustrat? Atat de frustrat...incat nici sa citesti corect nu esti in stare .
1.Am spus ca sanddy si-ar spune parerea despre o masina "as is" nu comparata cu alta. A facut altceva? NU!. Ca l-ai "vazut" tu facand-o, e ata treaba. Poate tonul lui a fost prea agresiv....dar aia e alta discutie. 2. Eu am spus ca "Loganul este o masina ieftina, iar acest "ieftin" se regaseste in punctele sale esentiale". Tu ai retinut doar ca am spus ca Loganul este o masina ieftina. Pai chiar nu ti se pare o diferenta mare intre ce-am spus eu si ce-ai scos tu din context? Eu m-am referit la faptul ca, daca analizezi dpdv tehnic si al sigurantei Loganul, se va vedea de ce e ieftin si ce are in minus fata de alte masini mai scumpe. In cazul ..Doamne fereste, al unui impact frontal dintre un Logan si un A6, tu la volanul careia dintre ele ai prefera sa te afli? 3. Elucubrezi din adancul frustrarilor care-ti invenineaza sufletul, despre "calitatea" oamenilor si despre "cocalarii" care-si cumpara doar X5-uri si altele. Iti versi nervii pe forum, punandu-mi in carca afirmatii pe care nu le-am facut. Eu nu am definit calitatea omului, nici nu am stabilit o scara ierarhica prin care sa poti defini calitatea unui om, in functie de hainele pe care le poarta si/sau de masina pe care o conduce. Dar, societatea in care traim o face. Nu e tot timpul corect, dar e real ce spun eu....chiar daca nici mie nu-mi place asta. Societatea pune etichete si e greu sa treci peste ele. Pana si persoanele alea de care zici tu, sunt etichetate dupa masina pe care o conduc. Sa nu-mi spui mie ca, atunci cand un posesor de X5 ti-a taiat fatza prin oras, ai asteptat sa-l vezi cum arata, cum e imbracat si ce gen de om ti se pare a fi, inainte de a-l cataloga oligofren si cocalar. . Poate omul era un om de afaceri prosper, care a gresit pur si simplu. Nu incerca sa ma convingi ca nu faci asta, pentru ca nu te voi crede in veci. Si sa-ti raspund si la intrebarea retorica: Ba da, avem toti loc pe sosele. Nu cred ca undeva a zis cineva altceva. |
#35
Posted 04 January 2011 - 14:17
richelieu, on 4th January 2011, 13:49, said: In cazul ..Doamne fereste, al unui impact frontal dintre un Logan si un A6, tu la volanul careia dintre ele ai prefera sa te afli? ..... Si sa-ti raspund si la intrebarea retorica: Ba da, avem toti loc pe sosele. Nu cred ca undeva a zis cineva altceva. La volanul Logan-ului. Nu ai sa intelegi niciodata de ce. Si nici nu trebuie, nu ti-ar ajuta la nimic. Crezi sau nu, este exclusiv problema ta. In rest, ai dreptate, te rog sa ma scuzi, sunt un frustrat plin de venin...Dar nu sunt nervos, sunt doar trist... Si nu incerc sa te conving de nimic, ce rost ar avea ? Mi-am expus parerile proprii, nu trebuie sa fie si ale altora ! Dar si reciproca este perfect valabila... Ma bucur ca raspunsul tau la respectiva intrebare a fost afirmativ. A, inca ceva: X5 nu este o masina pentru "un om de afaceri prosper". Oamenii de afaceri prosperi au alte masini, pe care de regula le conduc soferii personali. Iar cu foarte putine exceptii, oamenii de afaceri prosperi din Romania nu sunt...romani. Bineinteles, cand vorbim de "oameni de afaceri" vreau sa te rog sa ai in vedere acceptiunea occidentala asupra termenului. Ca un patron de casa de schimb (este un exemplu) nu poate fi numit "om de afaceri"... |
#36
Posted 04 January 2011 - 14:21
ergon, on 4th January 2011, 12:38, said: 1.Masina spune mult despre cel care o conduce ? In ce fel ? Ca are bani ? Ca este manager ? Ca are o afacere de succes ? Absolut corect, nu am nicio problema ! ESENTIALUL insa este altul: oamenii de calitate nu vor epata niciodata cu masinile lor. Nu la modul la care s-a ajuns in Romania. 2.Scuza-ma, dar X5 au toti tiganii si interlopii. Si vin cu el la spital urland sa primeasca doua algocalmine gratis, ca n-are el chef sa mearga pana la farmacie. Si te omoara pe trecere, scapand cu doi ani cu suspendare. Si sunt analfabeti care au luat permisul cu bani. Si urla manelele in intersectii. Si te scot in sant daca indraznesti sa nu te dai din calea lui. Ce spune masina despre astfel de oligofreni, stimate coleg de forum ? Pai raspunsul este clar: sunt oameni de calitate, ca nu orice prost isi permite masina de 50.000 euro... 1. Masina spune foarte multe despre un om, dar sunt si exceptii, data viitoare cand iesi pe strada numara cate masini scumpe vezi (peste 50 000 Euro) si apoi numara cate din ele erau conduse de cocalari. Un posesor de masina scumpa cumparata din bani munciti si la care probabil plateste leasing este un om destept, cu o functie mare sau cu o afacere de succes, nu oricine e capabil sa aibe o functie mare sau sa aibe o afacere de succes, trebuie sa fii om de calitate, altfel ar fii toti bogati. Se exclud cei ce au avut 10 Ha de teren agricol care mai apoi a fost transformat in intravilan si au devenit bogati peste noapte, astia care au fost asa si apoi si-au cumparat masini superscumpe de bicei sunt cocalari dornici sa epateze, si oricum in maxim 2 3 ani isi vor vinde masinile sau vor ruginii in curte neavand bani de intretinere. 2. Ai spus corect X5 au toti tigani, dar eu am vazut multi si cu alte marci, de exemplu S-klasse, Q7, Si unii chiar cu masini mai ieftine... Dar uite ca eu conduc de 10 ani, si am bagat multi kilometrii, si nu cred ca primesc mai mult de 2 flashuri pe an, si pe alea le primesc de la adevarati cocalari, cand chiar nu am cum sa ma dau laoparte, numai ca la unii e sport de performanta luatul de flashuri, chiar si de la mine, pentru ca in mod normal nu conteaza ca ai Rlls Royce sau Lastun, se circula pe banda 1 indiferent de masina de sub fund. Iar daca urla maneaua la intersectii poti sa-ti inchizi geamul, sa pornesti A/C-ul sau caldura, functie de sezon acum, si asculti incet muzica ta, nici eu nu suport manelistii sau indiferent ce alta muzica asculta, care isi tin aparatele din dotare la maxim si geamul deschis, dar in general astia sunt pustani cu masina lu tata, sau frustrati cu masini vechi sa arate vezi doamne ce muzica au ei pe cazan. Si inca o chestie, in general, noi astia mai vechi, care am apucat sa-i cunosc pe ofrum, respectam soferul unei masini din trafic daca este politicos indiferent de marca masinii pe care o conduce, ba chiar daca ma lasa unu cu un junghi vechi de cand lumea sa trec apreciam faptul ca nu era vre-un frustrat care sa nu te lase sa arate el ce personalitate puternica are fata de cei cu masini "scumpe", am pus ghilimele pentru ca masina mea este relativ scumpa, sau relativ ieftina, depinde cu ce o compari. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users