Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
kilometraj bicicleta
Last Updated: Jul 23 2016 15:28, Started by
bogdy2008
, Sep 16 2010 19:44
·
0
#127
Posted 02 May 2012 - 15:55
Poti folosi o sfoara si apoi masori sfoara cu metrul. Semnul ziceam sa-l faci pe anvelopa cu orice iti lasa un semn, de preferat pe roata din fata ca sa poti suspenda bicicleta mai usor. Eu am pus 2120mm la al meu.
|
#128
Posted 28 May 2012 - 19:36
Ce parere aveti de sigma 1009. Merita diferenta fata de 509? Eu consider ca da judecand facilitatile suplimentare dar am nevoie de opinia celor ce au intrat in contact cu un astfel de kilometraj..
- de asemenea am inteles ca poate gestiona perioada/intervalul de revizie al bicicletei; nerespectandu-l afecteaza functionarea kilometrajului (intrerupe) ? Attached FilesEdited by cammelia08, 28 May 2012 - 19:41. |
#129
Posted 28 May 2012 - 20:15
Primul meu ciclocomputer, l-am tinut putin apoi am trecut la 1609 apoi la 2209 si pentru ca ma saturasem sa tot descopar ca fiecaruia ii lipseste cite ceva am luat ceva care are de toate, insa si acesta are un cusur: nu face nici el cafea...
Una peste alta e un computer bun, am avut doar versiuni fara fir si nu au fost probleme. Ultima afirmatie este gresita, nu are de-a face... cu asa ceva. |
#130
Posted 28 May 2012 - 20:47
si cam cat de lung este cablul? e conceput ca sa ajungi cu el si la roata din spate (nefiind indicat data fiind distanta dintre furca-spate si roata-spita).. nu stiu cum as putea gestiona un cablu ceva mai lung.
|
#131
Posted 28 May 2012 - 21:14
De ce vrei neapărat să-l montezi pe roata din spate? În general sunt gândite pentru roata din față...
Privind Sigma 1009, depinde de ce vrei de la el. Eu de exemplu am unul ieftin care arată doar viteza, distanța de la ultima resetare și distanța totală. Pentru că-l folosesc relativ rar, când schimb sau testez o bicicletă sau un traseu nou, pentru a-mi face o idee despre distanțe și vitezele pe care le ating. |
#132
Posted 29 May 2012 - 11:05
Am avut impresia ca au fost concepute pentru a fi montate unde decide posesorul si implicit un cablu mai lung care pe mine m-ar fi influentat..negativ.
- viteza medie e calculata in functie de minim si maxim.. minimul fiind reprezentat si de stationare? Ma intereseaza : viteza maxima/medie-distanta parcursa (totala/ultima resetare)-ceas-timp calatorie si .. fiabilitate Edited by cammelia08, 29 May 2012 - 11:06. |
#133
Posted 29 May 2012 - 12:26
Cablul este lung pentru ca trebuie infasurat in jurul pipei, al ghidonului, furcii...
La miscarea bicicletei computerul incepe sa calculeze iar la oprire face si el acelasi lucru. Pentru Sigma cauta pe siteul oficial, gasesti pentru fiecare model specificatiile si in functie de ce-ti doresti alegi un model. Pentru ce ai mentionat si 509 este bun. |
#134
Posted 29 May 2012 - 13:09
1009 are in plus
- Battery status display receiver/transmitter - Memory back-up function when changing the battery - Service-Interval programmable via FSB - Average speed - Maximum speed - Comparison of current and average speed - Total ride time eu sunt de parere ca cei +30ron sunt justificati. Edited by cammelia08, 29 May 2012 - 13:10. |
#135
Posted 29 May 2012 - 13:15
Important e sa fii convinsa ca e ce iti trebuie, eu unul personal stiu care e diferenta... mai ales ca l-am avut, am mai spus.
|
#136
Posted 29 May 2012 - 18:47
Ma intreb cum influenteaza montarea magnetului calcului distantei. Adica, in ce pozitie trebuie montat, mai aproape sau mai departe de ax, la mijloc ? Banuiesc ca masuratoarea se face inmultind circumferinta rotii/cauciucului (aia de o punem in ciclometru) cu trecerea magnetului prin dreptul senzorului. Daca magnetul e mai aproape de ax va trece de mai multe ori prin dreptul magnetului decit daca e montat mai departe de ax (spre exteriorul rotii). E corect rationamentul meu ? Daca nu, ramine intrebarea : unde se monteaza corect magnetul, respectiv senzorul relativ la roata ?
Intreb toate astea deoarece am comparat masuratorile cu cele ale unui soft de GPS de pe un smartphone Nokia si nu prea coincid. Inclin sa cred ca eroarea smartphonelui e mai mica. Circumferinta rotii am calculat-o dupa inscrptionarile de pe cauciuc, cautari pe net, x 3.1416. O sa masor si manual de la valva la valva daca ziceti ca nu conteaza unde pui senzorul/magnetul. Edited by lbanias, 29 May 2012 - 18:55. |
|
#137
Posted 29 May 2012 - 19:21
Nu e corect rationamentul. Se executa o rotatie indiferent care e pozitia acelui magnet pe spita pentru ca e vorba de o raza a cercului.
Important e sa pui in computer valoarea corecta a circumferintei. Pozitia magnetului pe spita e conditionata de distanta dintre acesta si senzor, la unelebiciclete e mai mare, la altele mai mica. |
#138
Posted 29 May 2012 - 19:31
lbanias, on 29th May 2012, 19:47, said: Daca magnetul e mai aproape de ax va trece de mai multe ori prin dreptul magnetului decit daca e montat mai departe de ax (spre exteriorul rotii). E corect rationamentul meu ? Cum să treacă de mai multe ori dacă e mai aproape de ax? Crezi că butucul se învârte de mai multe ori decât anvelopa? Ca experiment, ia un obiect cu formă de disc (CD/DVD, farfurie rotundă, sau chiar un disc decupat dintr-o foaie de hârtie). Marchează cu ceva (pix, scoci etc) raza discului (din centru până în margine), rotește-l și vezi de câte ori se învârte la interior, și de câte ori la exterior. Știi tu ceva... în sensul că viteza liniară la exterior este mai mare decât viteza la interior. Asta pentru că distanța parcursă de un punct mai depărtat de centrul cercului este mai mare decât distanța parcursă de un punct aflat mai aproape de centru. Totuși, timpul de parcurs este același, de unde rezultă viteza crescută. Însă, strict ca număr de rotații, nu e absolut nicio diferență. Ținând cont că un ciclocomputer se folosește de numărul de rotații efectuate de Ține cont că distanța dintre furcă (senzor) și spițe (magnet) este mai mare spre anvelopă decât spre Edited by alexcrist, 29 May 2012 - 22:42. |
#139
Posted 29 May 2012 - 20:02
Multumesc de rapunsul tehnic care m-a facut de rusine, avind in vedere ca in liceu era cit pe ce sa ma calific la faza nationala a Olimpiadei de fizica ! Nah... shit happens...
alexcrist, on 29th May 2012, 20:31, said: Ține cont că distanța dintre furcă (senzor) și spițe (magnet) este mai mare spre anvelopă decât spre cauciuc. Astfel, dacă montezi senzorul și magnetul prea spre exterior, e posibil ca, mai ales la viteze mari, trecerea magnetului să nu fie detectată, rezultând erori în calcularea distanței parcurse, a vitezei, și a mai departe. În general, undeva în jumătatea dinspre interiorul roții ar trebui să fie perfect. Dacă e montat magnetul corect și totuși ciclocomputerul afișează date eronate, înseamnă că circumferința roții nu este setată corect. Ma tem ca nu inteleg, te refereai la aia 2-3 milimetri intre senzor si magnet, care cresc sau scad daca-i pozitionezi inspre AX (nu anvelopa, care-i acelasi lucru cu cauciucul, poate ti-a scapat exprimarea la graba? ) sau inspre cauciuc ? Adica mai sus sau mai jos. Daca respect 2-3 mm ar trebui sa citeasca bine , nu ? |
#140
Posted 29 May 2012 - 21:32
Corect, mă refeream ax și cauciuc. Mai corect ar fi fost ”între butuc și jantă”, pentru că asta e lungimea spițelor, unde poți monta magnetul. Scuze de greșeală.
La mine, ochiometric, ar fi undeva la jumătatea distanței dintre butuc și jantă, și undeva până în 5mm între senzor și magnet. Cred că poate fi și distanța mai mare (depinde și de magnet/senzor), dar dacă poți asigura 3-5mm cred că e perfect. |
#141
Posted 29 May 2012 - 22:30
Merci, o sa masor efectiv urma lasata de cauciuc ca sa vad daca eroarea se apropie de datele GPS.
|
|
#142
Posted 30 May 2012 - 06:56
Ia un metru de croitorie, fa un semn cu un marker/pix pe anvelopa, masoara circumferinta cu eroare minima si pune acea valoare in computer. Restul nu ai ce sa mai faci. Despre pozitia magnetului pe spita raportat la senzor... depinde strict de geometria furcii, cauta sa pui componentele astfel incit sa ai 3-5mm distanta intre ele.
|
#143
Posted 30 May 2012 - 20:35
danghetau - am intrat in posesia lui 1009.. f. reusit ce pot spune dar am unele nelamuriri :
- ce se intampla in standby.. caci nu se stinge.. afiseaza doar ora si modelul BC10009! Ramane asa fara a se stinge ecranul? - cum ma pot convinge ca e intr-adevar reala viteza obtinuta? M-am gandit in paralel cu masina pe o strada pustie dar masina indica de obicei mai putin decat valoarea reala. Cum v-ati verificat? - am trecut 2070 pentru circumferinta rotii (anvelopei) dupa masuratoarea mea (precisa cu sfoara) ..valoarea data in tabel pt. 26x1.75x2.. eu am anvelopele 26x2.1 cu o valoare in tabel pt. 26x2.125 de 2133.. nu stiu ce sa zic. Distanta dintre magnet si senzor este de 3.5mm (ideala). Edited by cammelia08, 30 May 2012 - 20:46. |
#144
Posted 30 May 2012 - 20:46
Pe display ramine tipul de ciclocomputer, in cazul tau BC1009, e normal.
Pune exact valoarea masurata (chiar de 2-3 ori) si lasa tabelele... eu vorbesc de cursiera ca asta am si stii cum e anvelopa; la MTB e mai delicat de masurat din cauza proeminentelor de pe anvelopa. Daca valoarea masurata este corecta si distanta dintre senzor si magnet este mica aia e valoarea corecta. Vitezometrul unei masini nu e cel mai bun exemplu pentru comparatie. Nu-ti face probleme, daca respecti astea 2 conditii e foarte bine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users