Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

windows 10 drivere startup degrad...

Tencuiala exterioara casa caramid...
 Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...

Cum se calculeaza MTBF la un swit...
 Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri
 Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...
 

kilometraj bicicleta

- - - - -
  • Please log in to reply
164 replies to this topic

#145
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 31.07.2011
M-am gandit ca intra intr-o stare save-energy.. cam cat tine bateria afisand ceasul+modelul permanent?
O sa mai masor maine inca o data.. am intins sfoara pe centrul rotii (demontate) astfel incat sa evit pe cat posibil patrunderea in crampoane. Mi s-a parut ca prind f. usor 17km/h.. de aceea am simtit nevoia a te consulta.
Mersi :)

Attached Files

  • Attached File  IMG2.jpg   532.96K   30 downloads

Edited by cammelia08, 30 May 2012 - 20:57.


#146
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,752
  • Înscris: 21.08.2008
Din cite am retinut cca 1 an sau mai mult chiar, nu e o problema valoarea unei baterii insa aici e posibil sa te lovesti de o problema intilnita la un model entry-level: faptul ca nu tine minte datele daca scoti bateria asa ca mai bine salvezi distanta totala parcursa (ODO) si o introduci dupa aceea.
Sincer la anvelopele care au crampoane nu stiu cum e corect sa masori insa eu cred ca pe crampoane deoarece acelea vin in contact cu soseaua. Cel mai bime e sa masori ajutata de inca minim o persoana, tu pe bicicleta, cineva sustine pe cit posibil vertical si ruleaza drept in timp ce altcineva masoara distanta parcursa de un punct insemnat pe anvelopa pina face o rotatie completa.  Iar la masini viteza aratata e mai mare ca aia reala... :rolleyes:  de aia se cearta baietasii cind spun ce vmax au avut ei la masina.
Da, stiu acel tabel, la mine spune sa trec 2133mm insa real e cca 2121mm si e diferenta mare totusi...

Edited by danghetau, 30 May 2012 - 21:01.


#147
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 31.07.2011
Nu prea inteleg ce reprezinta 47-305 ; 47-406.... din tabelul dat. Presiunea rotii o mentin in jurul valorii de 2.4 atm.. o consider ideala pentru a putea absorbi micile denivelari in raport cu greutatea mea.

#148
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Eu cred ca iti explodeaza rotile daca bagi 2.4 atmosfere in ele. Eu zic ca nu treci de 1.8; iar la 1,8 sunt beton. Pericol de explozie. Nu de alta dar mai imi umflu si eu rotile de la bicicleta la pompe de aer automate de prin benzinarii.

Eu bag 2.4 la o masina de 1,5 tone cu anvelope radial X - 215/55/R16 ;)

#149
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 31.07.2011
maximul inscris pe camera/cauciuc e de 4.5 . E o valoare normala pt. bicicleta cu astfel de anvelope/camera (mi-a spus tehnicianul). Nu e corect de luat in comparatie cu masina intrucat acolo e repartizata greutatea pe o latime si inaltime mult mai mare (raportand greutatea la valorile de presiune). La o valoare de 1.8 pt bicicleta muncesti in exces + viteze mari nu-ti poti permite (mtb).

Edited by cammelia08, 30 May 2012 - 21:44.


#150
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Bine, si pe gumele de la masina tot 4 si ceva scrie.

Eu iti spun pe imi arata computerul pompei de aer unde fac eu presiunea. La 1.8 cauciucul zici ca e de lemn. Nu se mai flexeaza niciun pic cand il strangi cu mana.

#151
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,748
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdanghetau, on 30th May 2012, 21:46, said:

la MTB e mai delicat de masurat din cauza proeminentelor de pe anvelopa.
Este mai delicat daca te apuci sa masori cu o sfoara pe roata.
Daca masori pe sol, eventual si cu roata fata putin apasata (simuland mai indeaproape geometria acesteia in mers) obtii o valoare reala.

Edited by BlueKing-69, 30 May 2012 - 21:52.


#152
jinxy_c

jinxy_c

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 27.01.2009
Arkouda nu e adevarat ce spui. Se baga presiune in limitele inscrise pe cauciuc. La mine la anvelopa de 2.3 trebuie bagat intre 2.8 si 4.5. La cursiera merg cam cu 8 atmosfere. Comparatia cu masina nu-si are rostul, balonajul cauciucurilor si greutatea care apasa pe ele sunt incomparabile cu cele de la biciclete.

Si daca ai autoturism, ma indoiesc ca ti se recomanda pe cauciuc sa bagi 4 atmosfere. Cred ca nici nu poti de fapt sau e foarte riscant.

Edited by jinxy_c, 30 May 2012 - 21:56.


#153
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 31.07.2011
Arkouda - ar fi fost interesant sa masori valoarea doar pentru camera (scoasa din cauciuc).. ai vedea ca lemnul e de fapt.. un soi de tulpina de papadie :)

jinxy_c - stiu dar pt. amuzament :D

Edited by cammelia08, 30 May 2012 - 22:05.


#154
jinxy_c

jinxy_c

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 27.01.2009
Camelia, dai si tu idei aiurea. Cum ar fi sa bag eu la o camera de cursiera 8 atmosfere in ea fara sa fie in interiorul unei anvelope? Nu-i acelasi lucru si nu incercati asta! :death:

#155
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Credeam ca e simplu de calculat circumferinta dupa indicatiile de pe cauciuc: 700x42C/44-622 Am dat la google de cautat si in 2 pdf de la Cateye apare 700x42C/42-622 (2224) si 700x44C 44-622 (2235) , in paranteza recomandarea de circumferinta de trecut in ciclocomputer. Ca ssi cum 700x42C 44-622 n-ar exista... Dar priviti poza atasata.

Attached Files



#156
jinxy_c

jinxy_c

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 27.01.2009
Si atunci nu-i cel mai simplu si mai ales mai sigur sa masori circumferinta cu un centimetru de croitorie? :)

#157
griffo928

griffo928

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 10.12.2009
De 2piR ati auzit? Calculati si aia e distanta parcursa la o rotatie a unei roti. Rezultatul o sa va dea in cm, pe care il introduceti in ciclocomputer.

#158
jinxy_c

jinxy_c

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 27.01.2009
Daca pentru tine e mai usor sa masori cu destula precizie raza unei roti echipate, nu pot decat sa-ti urez succes. Nu-i usor deloc de fapt daca vrei sa fii la fel de precis cum ai fi daca ai urma solutia de mai sus...

#159
griffo928

griffo928

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 10.12.2009
Totusi, ce nivel de precizie urmariti?
Daca stiti diametru rotii, plus balonajul cauciucului, cred ca e destul de usor de aflat diametrul(incluzand si cauciucul), cu destul de multa precizie.

Edited by griffo928, 31 May 2012 - 00:02.


#160
jinxy_c

jinxy_c

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 27.01.2009
Nivel de precizie cat mai mare, nu? Cand stii ca se poate destul de precis, de ce sa nu incerci? Si cel mai sigur este sa se masoare pe viu, nu sa stai sa calculezi pe hartie. Mai ales ca nu cred ca vreun producator de anvelope de bicicleta iti da in specificatii cat de mare este balonajul in functie de ce presiune este in el :) Una este sa aiba 2.5 atm, alta sa aiba 3.5 atm in el. Apoi este f. dificil sa masori raza rotii, fiindca trebuie masurata din centrul propriu-zis al butucului, pana la exteriorul cauciucului umflat la o anumita presiune. Si trebuie sa masori cumva in linie dreapta daca vrei sa fii precis :)

Nu va mai complicati aiurea cu calcule, formule, porcarii...cu un centimetru de croitorie se rezolva foarte rapid.

#161
griffo928

griffo928

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 10.12.2009
Eu ma multumesc si cu precizia GPS-ului, de aia intreb ce precizie urmariti. Cand fac o deplasare mai sanatoasa, folosesc o aplicatie pe Android(My tracks) care foloseste GPS-ul si inregistreaza date despre traseu(viteza maxima, viteza medie, viteza media de deplasare, distanta totala parcursa, timpul de miscare, timpul total, diferente de altitudine, inclinatii, etc), in acelasi timp trasand si ruta parcursa pe care o suprapune peste layerele disponibile din google maps. Deasemenea, poti exporta fisierele din aplicatie in fisiere .kml, putand fi deschise si cu google earth.

#162
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,752
  • Înscris: 21.08.2008
Pai deja GPS e altceva, aici discutam de cum se pune valoarea corecta si fara discutie un metru de croitorie (pentru ca este destul de lat si de rigid) e cea mai buna alegere. Eu am ciclocomputer cu GPS si pot pune o valoare masurata sau las pe AUTO si calculeaza functie de GPS.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate