Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
kilometraj bicicleta
Last Updated: Jul 23 2016 15:28, Started by
bogdy2008
, Sep 16 2010 19:44
·
0
#145
Posted 30 May 2012 - 20:50
M-am gandit ca intra intr-o stare save-energy.. cam cat tine bateria afisand ceasul+modelul permanent?
O sa mai masor maine inca o data.. am intins sfoara pe centrul rotii (demontate) astfel incat sa evit pe cat posibil patrunderea in crampoane. Mi s-a parut ca prind f. usor 17km/h.. de aceea am simtit nevoia a te consulta. Mersi Attached FilesEdited by cammelia08, 30 May 2012 - 20:57. |
#146
Posted 30 May 2012 - 20:56
Din cite am retinut cca 1 an sau mai mult chiar, nu e o problema valoarea unei baterii insa aici e posibil sa te lovesti de o problema intilnita la un model entry-level: faptul ca nu tine minte datele daca scoti bateria asa ca mai bine salvezi distanta totala parcursa (ODO) si o introduci dupa aceea.
Sincer la anvelopele care au crampoane nu stiu cum e corect sa masori insa eu cred ca pe crampoane deoarece acelea vin in contact cu soseaua. Cel mai bime e sa masori ajutata de inca minim o persoana, tu pe bicicleta, cineva sustine pe cit posibil vertical si ruleaza drept in timp ce altcineva masoara distanta parcursa de un punct insemnat pe anvelopa pina face o rotatie completa. Iar la masini viteza aratata e mai mare ca aia reala... de aia se cearta baietasii cind spun ce vmax au avut ei la masina. Da, stiu acel tabel, la mine spune sa trec 2133mm insa real e cca 2121mm si e diferenta mare totusi... Edited by danghetau, 30 May 2012 - 21:01. |
#147
Posted 30 May 2012 - 21:17
Nu prea inteleg ce reprezinta 47-305 ; 47-406.... din tabelul dat. Presiunea rotii o mentin in jurul valorii de 2.4 atm.. o consider ideala pentru a putea absorbi micile denivelari in raport cu greutatea mea.
|
#148
Posted 30 May 2012 - 21:35
Eu cred ca iti explodeaza rotile daca bagi 2.4 atmosfere in ele. Eu zic ca nu treci de 1.8; iar la 1,8 sunt beton. Pericol de explozie. Nu de alta dar mai imi umflu si eu rotile de la bicicleta la pompe de aer automate de prin benzinarii.
Eu bag 2.4 la o masina de 1,5 tone cu anvelope radial X - 215/55/R16 |
#149
Posted 30 May 2012 - 21:40
maximul inscris pe camera/cauciuc e de 4.5 . E o valoare normala pt. bicicleta cu astfel de anvelope/camera (mi-a spus tehnicianul). Nu e corect de luat in comparatie cu masina intrucat acolo e repartizata greutatea pe o latime si inaltime mult mai mare (raportand greutatea la valorile de presiune). La o valoare de 1.8 pt bicicleta muncesti in exces + viteze mari nu-ti poti permite (mtb).
Edited by cammelia08, 30 May 2012 - 21:44. |
#150
Posted 30 May 2012 - 21:46
Bine, si pe gumele de la masina tot 4 si ceva scrie.
Eu iti spun pe imi arata computerul pompei de aer unde fac eu presiunea. La 1.8 cauciucul zici ca e de lemn. Nu se mai flexeaza niciun pic cand il strangi cu mana. |
#151
Posted 30 May 2012 - 21:52
danghetau, on 30th May 2012, 21:46, said: la MTB e mai delicat de masurat din cauza proeminentelor de pe anvelopa. Daca masori pe sol, eventual si cu roata fata putin apasata (simuland mai indeaproape geometria acesteia in mers) obtii o valoare reala. Edited by BlueKing-69, 30 May 2012 - 21:52. |
#152
Posted 30 May 2012 - 21:54
Arkouda nu e adevarat ce spui. Se baga presiune in limitele inscrise pe cauciuc. La mine la anvelopa de 2.3 trebuie bagat intre 2.8 si 4.5. La cursiera merg cam cu 8 atmosfere. Comparatia cu masina nu-si are rostul, balonajul cauciucurilor si greutatea care apasa pe ele sunt incomparabile cu cele de la biciclete.
Si daca ai autoturism, ma indoiesc ca ti se recomanda pe cauciuc sa bagi 4 atmosfere. Cred ca nici nu poti de fapt sau e foarte riscant. Edited by jinxy_c, 30 May 2012 - 21:56. |
#153
Posted 30 May 2012 - 21:57
Arkouda - ar fi fost interesant sa masori valoarea doar pentru camera (scoasa din cauciuc).. ai vedea ca lemnul e de fapt.. un soi de tulpina de papadie
jinxy_c - stiu dar pt. amuzament Edited by cammelia08, 30 May 2012 - 22:05. |
#154
Posted 30 May 2012 - 22:00
Camelia, dai si tu idei aiurea. Cum ar fi sa bag eu la o camera de cursiera 8 atmosfere in ea fara sa fie in interiorul unei anvelope? Nu-i acelasi lucru si nu incercati asta!
|
|
#155
Posted 30 May 2012 - 23:43
Credeam ca e simplu de calculat circumferinta dupa indicatiile de pe cauciuc: 700x42C/44-622 Am dat la google de cautat si in 2 pdf de la Cateye apare 700x42C/42-622 (2224) si 700x44C 44-622 (2235) , in paranteza recomandarea de circumferinta de trecut in ciclocomputer. Ca ssi cum 700x42C 44-622 n-ar exista... Dar priviti poza atasata.
Attached Files |
#156
Posted 30 May 2012 - 23:46
Si atunci nu-i cel mai simplu si mai ales mai sigur sa masori circumferinta cu un centimetru de croitorie?
|
#157
Posted 30 May 2012 - 23:49
De 2piR ati auzit? Calculati si aia e distanta parcursa la o rotatie a unei roti. Rezultatul o sa va dea in cm, pe care il introduceti in ciclocomputer.
|
#158
Posted 31 May 2012 - 00:00
Daca pentru tine e mai usor sa masori cu destula precizie raza unei roti echipate, nu pot decat sa-ti urez succes. Nu-i usor deloc de fapt daca vrei sa fii la fel de precis cum ai fi daca ai urma solutia de mai sus...
|
#159
Posted 31 May 2012 - 00:02
Totusi, ce nivel de precizie urmariti?
Daca stiti diametru rotii, plus balonajul cauciucului, cred ca e destul de usor de aflat diametrul(incluzand si cauciucul), cu destul de multa precizie. Edited by griffo928, 31 May 2012 - 00:02. |
|
#160
Posted 31 May 2012 - 00:10
Nivel de precizie cat mai mare, nu? Cand stii ca se poate destul de precis, de ce sa nu incerci? Si cel mai sigur este sa se masoare pe viu, nu sa stai sa calculezi pe hartie. Mai ales ca nu cred ca vreun producator de anvelope de bicicleta iti da in specificatii cat de mare este balonajul in functie de ce presiune este in el Una este sa aiba 2.5 atm, alta sa aiba 3.5 atm in el. Apoi este f. dificil sa masori raza rotii, fiindca trebuie masurata din centrul propriu-zis al butucului, pana la exteriorul cauciucului umflat la o anumita presiune. Si trebuie sa masori cumva in linie dreapta daca vrei sa fii precis
Nu va mai complicati aiurea cu calcule, formule, porcarii...cu un centimetru de croitorie se rezolva foarte rapid. |
#161
Posted 31 May 2012 - 00:21
Eu ma multumesc si cu precizia GPS-ului, de aia intreb ce precizie urmariti. Cand fac o deplasare mai sanatoasa, folosesc o aplicatie pe Android(My tracks) care foloseste GPS-ul si inregistreaza date despre traseu(viteza maxima, viteza medie, viteza media de deplasare, distanta totala parcursa, timpul de miscare, timpul total, diferente de altitudine, inclinatii, etc), in acelasi timp trasand si ruta parcursa pe care o suprapune peste layerele disponibile din google maps. Deasemenea, poti exporta fisierele din aplicatie in fisiere .kml, putand fi deschise si cu google earth.
|
#162
Posted 31 May 2012 - 08:55
Pai deja GPS e altceva, aici discutam de cum se pune valoarea corecta si fara discutie un metru de croitorie (pentru ca este destul de lat si de rigid) e cea mai buna alegere. Eu am ciclocomputer cu GPS si pot pune o valoare masurata sau las pe AUTO si calculeaza functie de GPS.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users