Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#4267
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postvlasceanu61, on 27 martie 2017 - 06:01, said:

La volantul de 445 se astupa gaurile de echilibrare (toate) cu cilindri facuti pe strung cat mai fixi , se preseaza si se sudeaza.
Se prinde volantul intre doua varfuri, se da un semn si se invarte cu mana . Daca la mai multe invartiri nu se opreste niciodata in
acelasi loc este ok . Daca nu intervi cu flex , bormasina , etc.
Greu de gasit volant de u550 , Mie mi-a reusit din prima . Succes
Fulia pt. curea o pui pe cea de la motorul de ARO in 4 pistoane.
O sa mai ai probleme cu galeria de apa , cuplajul dintre radiator si ea . Eu am gasit-o pe cea originala la 200 lei. La cea de aer este mai simplu.
Apropo . Pe baia de fonta cat ai dat ?

Asta se numeste carpeala '' a la dorel''
volanta originala este echilibrata(dezechilibrata) impreuna cu arborele si fulia.Procedand asa,reduci dezechilibrarea,insa ai sanse mari ca motorul sa vibreze si/sau sa rupa vibrochenul.
Daca ai fi spus,cel putin, sa duca volanta pt echilibrare la un service auto,sau vulcanizare,chiar intelegeam...
Diferenta de densitate in otelul ordinar si fonta volantei este destul de mare.
O echilibrare '' a la tataia''  ca acum 50 ani pt caruta,nu prea merge pt turatii de 2000-3000rot/min.
Chiar daca prin intamplare,volanta se va [echilibra]la invartirea cu mana pe un suport,cat de sigur esti canu va fi dezechilibrata stanga/dreapta?

#4268
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 24.02.2010
si eu am fost tentat sa pun motor de aro, dar am renuntat, am gasit bloc de 453 . ma gandeam sa-l vand pe al meu tractor si sa-mi iau unul de 55 dar m-am razgandit. pe langa modificarile mentionate mai sus trebuie si bara de directie, capotaj consum mai mare. eu cred ca pentru arat tractiunea dubla este sfanta. Multumesc lui gcom61 pentru sfaturi si indrumari.

Edited by iuliandumitrescu, 27 March 2017 - 14:50.


#4269
dorindanescu

dorindanescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.04.2007

View Postgcom61, on 24 martie 2017 - 06:40, said:

Pt demontare ax came,trebuie cel putin data baia mare(de fonta) jos,pt ca in momentul cand scoti axul,vor cade tachetii.
Practic,scoti tijele de la culbutori si apoi tragi de ax,rotindu-l,si scoti cate un tachet si ii pui in ordine.


Vreau sa scot axa cu came si sa schimb un tachet  fara sa rup tractorul Am desfacut suruburile de la capacul distributiei , am desfacut suruburile de la baia de ulei ...Nu pot scoate flansa metalica pe pana de sub fulia vibrochen(in care se prinde fulia), pentru a scoate capacul distributiei...Cred ca imi trebuie presa extractoare. Am incercat cu 2 leviere , am batut ... nu misca...

Edited by dorindanescu, 27 March 2017 - 20:57.


#4270
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Daca citeai ceva mai in spate,am spus deja,ca acea flansa are niste gauri filetate pe/in ea. In acele gauri se insurubeaza suruburile care fixeaza fulia si strangandu-le,se proptesc in capacul distributiei si depreseaza flansa.Intre suruburi si distributie este bine sa intercalezi o platbanda,pt a nu deforma distributia.

#4271
dorindanescu

dorindanescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.04.2007
OK multumesc...imi cer scuze ca nu am mai citit...Deci suruburile imping flansa si intre ele si capacul distributiei pun platbanda sa nu se bage in capac. Multumesc !

#4272
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Dupa ce tensionezi putin suruburile,ciocanesti in flansa pt a iesi mai usor.
In mod normal ar trebuii folosita o presa,insa se poate si asa.

#4273
dorindanescu

dorindanescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.04.2007
Ok , am desfacut distributia , dat jos baia ...tot demontat , mi-a mancat zilele pompa de ulei . Nu a vrut sa iasa nici cum , e de 25 de ani pe tractor , originala. Pana la urma am batut in ea de sus cu o tija , in surubula de amorsare si a iesit . Problema e alta acum . Nu pot scoate axa cu came.Am scos pinionul intermediar care o angreneaza ,i-am desfacut cele 2 suruburi si misca usor in  pic in afara , dar nu iasa. Mentionez ca am un tachet rupt la pistonul de langa rezervor, I-am gasit ciuperca in baie. Nu reusesc sa tin tachetii in pozitie ridicata total si in acelasi timp, oare de aceea sa nu o pot scoate? Blocul motor a ramas pe tractor .Ce o mai poate tine? Credeam ca scap de ruperea tractorului , mi-e groaza de dat jos rezervorul si firele de pe acolo...Mai are sens sa incerc asa cu motorul pe tractor?

Edited by dorindanescu, 28 March 2017 - 19:53.


#4274
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
In mod normal,ar trebuii sa il poti trage,insa se va propti in tacheti.Il rotesti in timp ce tragi de el,sau,incerci sa impingi cumva tachetii in sus.
Eu am reusit doar rotind arborele si tragand.Sper sa nu trebuiasca sa il rupi...

#4275
dorindanescu

dorindanescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.04.2007
Am tot  rotit axul  in toate felurile.Nu am acces sa pot impinge de jos tachetii...cel rupt nu mai cred ca poate bloca , I-a picat ciuperca...Teoretic talpa tachetilor care calca pe came nu vad cum ar ingreuna , deoarece tachetii sunt liberi, fara tensiuni , chiuloasa si tijele le-am dat jos .Sunt disperat , toata dupamasa m-am chinuit...Mai poate sa-l tina ceva?

Edited by dorindanescu, 28 March 2017 - 21:16.


#4276
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Singura actionata de arborele cu came este pompa de ulei,al carei pinion se angreneaza cu pinionul de pe ax.Cum pompa de ulei ai demontat-o nu vad alta problema.
Talpa tachetilor se agata de arbore,mai ales de partile cilindrice(lagare cuzineti)

#4277
SindM

SindM

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 28.03.2017
Stie cineva ce tip de garnituri trebuie la monoblocul de la tractorul u445 L ( Ø90 sau Ø95)

#4278
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Daca ne spui ce diametru are cilindrul tau....

#4279
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Salut colegi.AZI  am lucrat putin cu Aro in câmp.Am dus cartofi pt a fi semanati si mai apoi am dus o remorca de piatra.Pe remorca am avut peste 500de kg sa zicem maxim o tona sau 1,2 tone.Am o nelămurire,la accelerare mai puternica ,deci la o turație mai mare scoate un fum albastru ca nu se mai vede in urma.Uleiul îl am schimbat de anul trecut din iulie la fel filtrele de motorina,filtrul.de aer fiind si el spălat atunci.Motorina este mai veche tot bag in rezervor cate o canistra de 20de litri.cumpar doar de la petrom.Se duce in turatie dar parca nu are putere motorul.sa.rupa asfaltul.Ce ar fi buba?

#4280
mecanick

mecanick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 28.12.2011
salut. Am o problema la un 45 dt u . directia o am pe danfus si de la un timp numai vireaza cat vira inainte . se simte un troscanit in volan . Ce poate sa aiba ?

#4281
costis09

costis09

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 14.03.2014

View Postu445tractor, on 05 ianuarie 2016 - 21:06, said:

buna seara.o parere va rog frumos,,,,,,,,,,,am cumparat anul trecut un tractoras u445 fara cabina,in zilele astea am umblat cu el,dar este destul de nasol,vreu sa fac o cabina <<home made>>am cumparat deja ceva fier si un parbriz original,acum nu stiu cum sa fac ,fie mai simplu,mam gandit daca fac o rama din vinclu,de 1,5 cm (fier)si in loc de cheder folosesc silicon pt sticla,tine sau nu,,,,,,,,,,,,,,
  
     Salut, ai  reusit sa faci cabina?

#4282
savo_stelyca

savo_stelyca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 06.01.2011

View Postdorindanescu, on 28 martie 2017 - 21:10, said:

Am tot  rotit axul  in toate felurile.Nu am acces sa pot impinge de jos tachetii...cel rupt nu mai cred ca poate bloca , I-a picat ciuperca...Teoretic talpa tachetilor care calca pe came nu vad cum ar ingreuna , deoarece tachetii sunt liberi, fara tensiuni , chiuloasa si tijele le-am dat jos .Sunt disperat , toata dupamasa m-am chinuit...Mai poate sa-l tina ceva?
Eu am scos o singura data axa cu came cu motorul pus dar am ales o metoda mai putin ortodoxa.....am legat tractorul cu un buldoexcavator direct in sus ,vertical,desfacusaem deja capacul mic de pe baia de ulei,am incvalecat la propriu pe el,am scos axa dupa ce am rotit-o de cateva ori ca sa impinga tachetii,a iesit,am schimbat tachetul(am pus fata mea cea mica,avea 5 ani atunci, sa il bage in locas ca avea mana mica)am bagat axa la loc si am lasat tractorul jos!Poate te ajuta solutia!

#4283
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Posttechmaster35, on 29 martie 2017 - 21:38, said:

Salut colegi.AZI  am lucrat putin cu Aro in câmp.Am dus cartofi pt a fi semanati si mai apoi am dus o remorca de piatra.Pe remorca am avut peste 500de kg sa zicem maxim o tona sau 1,2 tone.Am o nelămurire,la accelerare mai puternica ,deci la o turație mai mare scoate un fum albastru ca nu se mai vede in urma.Uleiul îl am schimbat de anul trecut din iulie la fel filtrele de motorina,filtrul.de aer fiind si el spălat atunci.Motorina este mai veche tot bag in rezervor cate o canistra de 20de litri.cumpar doar de la petrom.Se duce in turatie dar parca nu are putere motorul.sa.rupa asfaltul.Ce ar fi buba?
Daca nu ai uzura la motor(cilindrii/pistoane/secmenti),atunci fumul este de la avans.
Eu m-am confruntat f des cu problema asta,avand de ales intre turatie si scos fum la 1000-1500 rot/min.

#4284
SindM

SindM

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 28.03.2017

View Postgcom61, on 29 martie 2017 - 20:42, said:

Daca ne spui ce diametru are cilindrul tau....
Tocmai am cumparat un L445 si nu stiu ce diametru are cilindrul monobloc. Curg garniturile si din cate am citit sunt de doua feluri ca diametru.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate