Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#4267
Posted 27 March 2017 - 08:16
vlasceanu61, on 27 martie 2017 - 06:01, said:
La volantul de 445 se astupa gaurile de echilibrare (toate) cu cilindri facuti pe strung cat mai fixi , se preseaza si se sudeaza. Se prinde volantul intre doua varfuri, se da un semn si se invarte cu mana . Daca la mai multe invartiri nu se opreste niciodata in acelasi loc este ok . Daca nu intervi cu flex , bormasina , etc. Greu de gasit volant de u550 , Mie mi-a reusit din prima . Succes Fulia pt. curea o pui pe cea de la motorul de ARO in 4 pistoane. O sa mai ai probleme cu galeria de apa , cuplajul dintre radiator si ea . Eu am gasit-o pe cea originala la 200 lei. La cea de aer este mai simplu. Apropo . Pe baia de fonta cat ai dat ? Asta se numeste carpeala '' a la dorel'' volanta originala este echilibrata(dezechilibrata) impreuna cu arborele si fulia.Procedand asa,reduci dezechilibrarea,insa ai sanse mari ca motorul sa vibreze si/sau sa rupa vibrochenul. Daca ai fi spus,cel putin, sa duca volanta pt echilibrare la un service auto,sau vulcanizare,chiar intelegeam... Diferenta de densitate in otelul ordinar si fonta volantei este destul de mare. O echilibrare '' a la tataia'' ca acum 50 ani pt caruta,nu prea merge pt turatii de 2000-3000rot/min. Chiar daca prin intamplare,volanta se va [echilibra]la invartirea cu mana pe un suport,cat de sigur esti canu va fi dezechilibrata stanga/dreapta? |
#4268
Posted 27 March 2017 - 14:36
si eu am fost tentat sa pun motor de aro, dar am renuntat, am gasit bloc de 453 . ma gandeam sa-l vand pe al meu tractor si sa-mi iau unul de 55 dar m-am razgandit. pe langa modificarile mentionate mai sus trebuie si bara de directie, capotaj consum mai mare. eu cred ca pentru arat tractiunea dubla este sfanta. Multumesc lui gcom61 pentru sfaturi si indrumari.
Edited by iuliandumitrescu, 27 March 2017 - 14:50. |
#4269
Posted 27 March 2017 - 20:52
gcom61, on 24 martie 2017 - 06:40, said:
Pt demontare ax came,trebuie cel putin data baia mare(de fonta) jos,pt ca in momentul cand scoti axul,vor cade tachetii. Practic,scoti tijele de la culbutori si apoi tragi de ax,rotindu-l,si scoti cate un tachet si ii pui in ordine. Vreau sa scot axa cu came si sa schimb un tachet fara sa rup tractorul Am desfacut suruburile de la capacul distributiei , am desfacut suruburile de la baia de ulei ...Nu pot scoate flansa metalica pe pana de sub fulia vibrochen(in care se prinde fulia), pentru a scoate capacul distributiei...Cred ca imi trebuie presa extractoare. Am incercat cu 2 leviere , am batut ... nu misca... Edited by dorindanescu, 27 March 2017 - 20:57. |
#4270
Posted 27 March 2017 - 21:00
Daca citeai ceva mai in spate,am spus deja,ca acea flansa are niste gauri filetate pe/in ea. In acele gauri se insurubeaza suruburile care fixeaza fulia si strangandu-le,se proptesc in capacul distributiei si depreseaza flansa.Intre suruburi si distributie este bine sa intercalezi o platbanda,pt a nu deforma distributia.
|
#4271
Posted 27 March 2017 - 21:48
OK multumesc...imi cer scuze ca nu am mai citit...Deci suruburile imping flansa si intre ele si capacul distributiei pun platbanda sa nu se bage in capac. Multumesc !
|
#4272
Posted 27 March 2017 - 22:03
Dupa ce tensionezi putin suruburile,ciocanesti in flansa pt a iesi mai usor.
In mod normal ar trebuii folosita o presa,insa se poate si asa. |
#4273
Posted 28 March 2017 - 19:49
Ok , am desfacut distributia , dat jos baia ...tot demontat , mi-a mancat zilele pompa de ulei . Nu a vrut sa iasa nici cum , e de 25 de ani pe tractor , originala. Pana la urma am batut in ea de sus cu o tija , in surubula de amorsare si a iesit . Problema e alta acum . Nu pot scoate axa cu came.Am scos pinionul intermediar care o angreneaza ,i-am desfacut cele 2 suruburi si misca usor in pic in afara , dar nu iasa. Mentionez ca am un tachet rupt la pistonul de langa rezervor, I-am gasit ciuperca in baie. Nu reusesc sa tin tachetii in pozitie ridicata total si in acelasi timp, oare de aceea sa nu o pot scoate? Blocul motor a ramas pe tractor .Ce o mai poate tine? Credeam ca scap de ruperea tractorului , mi-e groaza de dat jos rezervorul si firele de pe acolo...Mai are sens sa incerc asa cu motorul pe tractor?
Edited by dorindanescu, 28 March 2017 - 19:53. |
#4274
Posted 28 March 2017 - 20:09
In mod normal,ar trebuii sa il poti trage,insa se va propti in tacheti.Il rotesti in timp ce tragi de el,sau,incerci sa impingi cumva tachetii in sus.
Eu am reusit doar rotind arborele si tragand.Sper sa nu trebuiasca sa il rupi... |
#4275
Posted 28 March 2017 - 21:10
Am tot rotit axul in toate felurile.Nu am acces sa pot impinge de jos tachetii...cel rupt nu mai cred ca poate bloca , I-a picat ciuperca...Teoretic talpa tachetilor care calca pe came nu vad cum ar ingreuna , deoarece tachetii sunt liberi, fara tensiuni , chiuloasa si tijele le-am dat jos .Sunt disperat , toata dupamasa m-am chinuit...Mai poate sa-l tina ceva?
Edited by dorindanescu, 28 March 2017 - 21:16. |
#4276
Posted 28 March 2017 - 21:40
Singura actionata de arborele cu came este pompa de ulei,al carei pinion se angreneaza cu pinionul de pe ax.Cum pompa de ulei ai demontat-o nu vad alta problema.
Talpa tachetilor se agata de arbore,mai ales de partile cilindrice(lagare cuzineti) |
|
#4277
Posted 28 March 2017 - 21:41
Stie cineva ce tip de garnituri trebuie la monoblocul de la tractorul u445 L ( Ø90 sau Ø95)
|
#4279
Posted 29 March 2017 - 21:38
Salut colegi.AZI am lucrat putin cu Aro in câmp.Am dus cartofi pt a fi semanati si mai apoi am dus o remorca de piatra.Pe remorca am avut peste 500de kg sa zicem maxim o tona sau 1,2 tone.Am o nelămurire,la accelerare mai puternica ,deci la o turație mai mare scoate un fum albastru ca nu se mai vede in urma.Uleiul îl am schimbat de anul trecut din iulie la fel filtrele de motorina,filtrul.de aer fiind si el spălat atunci.Motorina este mai veche tot bag in rezervor cate o canistra de 20de litri.cumpar doar de la petrom.Se duce in turatie dar parca nu are putere motorul.sa.rupa asfaltul.Ce ar fi buba?
|
#4280
Posted 29 March 2017 - 21:59
salut. Am o problema la un 45 dt u . directia o am pe danfus si de la un timp numai vireaza cat vira inainte . se simte un troscanit in volan . Ce poate sa aiba ?
|
#4281
Posted 30 March 2017 - 19:37
u445tractor, on 05 ianuarie 2016 - 21:06, said:
buna seara.o parere va rog frumos,,,,,,,,,,,am cumparat anul trecut un tractoras u445 fara cabina,in zilele astea am umblat cu el,dar este destul de nasol,vreu sa fac o cabina <<home made>>am cumparat deja ceva fier si un parbriz original,acum nu stiu cum sa fac ,fie mai simplu,mam gandit daca fac o rama din vinclu,de 1,5 cm (fier)si in loc de cheder folosesc silicon pt sticla,tine sau nu,,,,,,,,,,,,,, Salut, ai reusit sa faci cabina? |
|
#4282
Posted 30 March 2017 - 20:38
dorindanescu, on 28 martie 2017 - 21:10, said:
Am tot rotit axul in toate felurile.Nu am acces sa pot impinge de jos tachetii...cel rupt nu mai cred ca poate bloca , I-a picat ciuperca...Teoretic talpa tachetilor care calca pe came nu vad cum ar ingreuna , deoarece tachetii sunt liberi, fara tensiuni , chiuloasa si tijele le-am dat jos .Sunt disperat , toata dupamasa m-am chinuit...Mai poate sa-l tina ceva? |
#4283
Posted 31 March 2017 - 05:36
techmaster35, on 29 martie 2017 - 21:38, said:
Salut colegi.AZI am lucrat putin cu Aro in câmp.Am dus cartofi pt a fi semanati si mai apoi am dus o remorca de piatra.Pe remorca am avut peste 500de kg sa zicem maxim o tona sau 1,2 tone.Am o nelămurire,la accelerare mai puternica ,deci la o turație mai mare scoate un fum albastru ca nu se mai vede in urma.Uleiul îl am schimbat de anul trecut din iulie la fel filtrele de motorina,filtrul.de aer fiind si el spălat atunci.Motorina este mai veche tot bag in rezervor cate o canistra de 20de litri.cumpar doar de la petrom.Se duce in turatie dar parca nu are putere motorul.sa.rupa asfaltul.Ce ar fi buba? Eu m-am confruntat f des cu problema asta,avand de ales intre turatie si scos fum la 1000-1500 rot/min. |
#4284
Posted 31 March 2017 - 06:36
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users