Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#4250
Posted 13 March 2017 - 23:15
gcom61, on 13 martie 2017 - 22:26, said:
Sper sa fi nimerit unde ai spus tu Asta e poza de la poarta? Multumesc mult pt raspuns.Am o chiulasa pt leut de facut(rectificat+scaune). https://www.google.r...!8i6656!6m1!1e1 |
#4251
Posted 16 March 2017 - 20:48
Salutare, care aveti electromotor cu reductor, sunt bune de ceva? Am mai discutat cu ceva baieti si pareau multumiti, voi?
|
#4252
Posted 18 March 2017 - 19:10
Misu_34, on 16 martie 2017 - 20:48, said:
Salutare, care aveti electromotor cu reductor, sunt bune de ceva? Am mai discutat cu ceva baieti si pareau multumiti, voi? |
#4253
Posted 19 March 2017 - 18:25
#4254
Posted 22 March 2017 - 18:58
Misu_34, on 19 martie 2017 - 18:25, said:
Probabil este Jubana, il ai de mult timp, ti-a facut figuri pana acum? Edited by adrian1975oti, 22 March 2017 - 18:59. |
#4255
Posted 23 March 2017 - 19:24
BGride, on 25 aprilie 2013 - 16:25, said:
Salutari tuturor. Am venit cu vesti bune pentru mine si sper si pentru cei ce vor avea nevoie. Am rezolvat problema si am si invatat aproape tot sistemul hidraulic ). Problema a fost la un surub, aparent fara nici o legatura cu sistemul hidraulic dar care s-a dovedit a fi un reglaj foarte important. Acest surub este langa cele 4 suruburi de prindere ale scaunului (cel putin in cazul tractorului meu), De acolo am observat ca atunci cand este slabit surubul, motorul baga multa presiune si se cam "forteaza" iar cand este foarte strans tirantii scapa presiune cand ajung in punctul maxim, dar reglandu-l am reusit sa il fac sa functioneze perfect. Surubul se afla dupa poza colegului gcom61 in zona c5 dar este foarte posibil sa fie diferit la alte modele. Multumesc pentru raspunsurile voastre si daca aveti intrebari despre sistemul hidraulic, distribuitor, supape, incerc sa va ajut! Salut colegi , am și eu același problema la un Fiat 550, ridica foarte ușor și repede Combinatorul dar sacadează după ce ajunge sus, unde ar fii problema? Salut colegi , am și eu același problema la un Fiat 550, ridica foarte ușor și repede Combinatorul dar sacadează după ce ajunge sus, unde ar fii problema? Precizez ca am schimbat uleiul hidraulic și am pus chiar peste nivel Edited by Cristisolo89, 23 March 2017 - 19:23. |
#4256
Posted 23 March 2017 - 20:13
Salut colegi de forum. Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi .Am un U 445 si s-a dus o cama la axul cu came sau tachetul care actioneaza tija .Nu mai actioneaza o supapa la unul dintre cilindrii.Am desfacut chiuloasa am probat cu o tija si nu mai actioneaza deloc. Am dat deja fata jos ( puntea). E obligatoriu sa dau jos tot blocul motor ca sa pot scoate axul cu came sau e suficient sa desfac distributia si baia de ulei? Va rog un raspuns, maine ma apuc de treaba...
Edited by dorindanescu, 23 March 2017 - 20:15. |
#4257
Posted 23 March 2017 - 22:40
pana la ce nivel trebuie sa fie antigelul din radiator la 445 pana la capac ?
|
#4258
Posted 24 March 2017 - 06:40
dorindanescu, on 23 martie 2017 - 20:13, said:
Salut colegi de forum. Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi .Am un U 445 si s-a dus o cama la axul cu came sau tachetul care actioneaza tija .Nu mai actioneaza o supapa la unul dintre cilindrii.Am desfacut chiuloasa am probat cu o tija si nu mai actioneaza deloc. Am dat deja fata jos ( puntea). E obligatoriu sa dau jos tot blocul motor ca sa pot scoate axul cu came sau e suficient sa desfac distributia si baia de ulei? Va rog un raspuns, maine ma apuc de treaba... Pt demontare ax came,trebuie cel putin data baia mare(de fonta) jos,pt ca in momentul cand scoti axul,vor cade tachetii. Practic,scoti tijele de la culbutori si apoi tragi de ax,rotindu-l,si scoti cate un tachet si ii pui in ordine. |
|
#4259
Posted 24 March 2017 - 11:55
Dar la remontare cum stau tachetii pana bag axul cu came...oare nu cad?
|
#4260
Posted 24 March 2017 - 19:02
La remontare e belea mare;initial ii tii cu mana si bagi axul,apoi il tot invarti si daca se incapataneaza vreunul sa nu se salte,il pacalesti folosind tija cu putina vaselina si il tragi in sus.Oricum,cu putina pricepere este mai simplu decat sa rupi tractorul...
|
#4262
Posted 25 March 2017 - 15:14
rand, on 06 februarie 2012 - 15:29, said:
Universal 640 este cu motorul de aro, 3595cmc (alezaj 102). Cod motor: D 121-050 Universal 550 este cu acelasi motor, cu alezaj mai mic (98 sau 95). Cod motor: D 121. Merg fara probleme, ai putere buna si consum mic. La unele motoare diesel in 4 cilindrii in baia de ulei este montat un sistem de doua contragreutati care se rotesc cu o viteza dubla fata de arborele cotit si in sens opus una fata de alta, care, la motoarele in 4 cilindrii atenueaza armonica a-2-a - la diesel in 4 cilindri apare pe la 2000rpm. Pompa de ulei este inclusa in acest mecanism de echilibrare- unii mecanici eliminau asta si puneau pompa ca si la aro. rotirea arboreluli pentru pornire, la rece este ingreunata din cauza mecanismului. Dar este destul de dificil de eliminat, trebuie dat o gaura oblic prin peretele blocului motor, sau asa ceva. Eu am preferat sa pastrez mecanismul de echilibrare. |
#4263
Posted 26 March 2017 - 20:12
Daca se doreste montarea unui motor cu 4 cilindrii pe un 445 ,este nevoie de volanta pt U550 ;adica trebuie volanta echilibrata.Volanta pt motorul cu 3 cilindri este dezechilibrata.
Ambreiaju este acelasi la ambele,insa este in functie de tipul de debraiere priza de putere(cu maneta separata sau aceeasi pedala de ambreiaj). De asemenea fulia pt curea la U445 este dezechilibrata si la montarea unui motor cu 4 cil trebuie schimbata. |
|
#4264
Posted 27 March 2017 - 06:01
La volantul de 445 se astupa gaurile de echilibrare (toate) cu cilindri facuti pe strung cat mai fixi , se preseaza si se sudeaza.
Se prinde volantul intre doua varfuri, se da un semn si se invarte cu mana . Daca la mai multe invartiri nu se opreste niciodata in acelasi loc este ok . Daca nu intervi cu flex , bormasina , etc. Greu de gasit volant de u550 , Mie mi-a reusit din prima . Succes Fulia pt. curea o pui pe cea de la motorul de ARO in 4 pistoane. O sa mai ai probleme cu galeria de apa , cuplajul dintre radiator si ea . Eu am gasit-o pe cea originala la 200 lei. La cea de aer este mai simplu. Apropo . Pe baia de fonta cat ai dat ? |
#4266
Posted 27 March 2017 - 06:55
Pai daca motorul vine cu volanta originala este ok(volanta este piesa pe care se afla coroana dintata)ce ar mai trebui schimbat este baia de ulei sa pui din fonta aia acele galerii de aer si apa..Mai trebuie cred modificat furtune motorina,cabluri electrice,tije de acceleratie si stop,conducte hidraulic.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users