Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
Last Updated: Sep 06 2022 07:32, Started by
poth
, Jul 13 2010 11:23
·
0
#1909
Posted 24 February 2016 - 13:35
O fi bună matematica pe care ai folosit-o, însă logica nu este.
Un singur exemplu: Allex, on 24 februarie 2016 - 01:38, said:
La Vodafone am un abonament de 10 euro pe 12 luni, fara achizitie de telefon subventionat si 150 de euro justa despagubire, proportional cu perioada neexecutata. Platesc 10 luni 100 de euro si pentru ultimele 2 luni am de plata 150:12x2... adica 25 de euro. Edited by lmk, 24 February 2016 - 13:36. |
#1910
Posted 24 February 2016 - 19:51
25 de euro pentru 2 luni... 12,5 euro/luna. Valoarea e apropiata de cat trebuia achitat in mod normal la Vodafone. La digi, in loc de 6 euro pentru 2 luni ramase au cerut peste 100 de euro. Escroci pur si simplu.
Edited by Allex, 24 February 2016 - 19:54. |
#1911
Posted 24 February 2016 - 21:31
Stii cum e, nu e prost cine cere. Oamenii incearca, li se plateste - foarte bine. Li se infunda la OPC? Merg mai departe.
|
#1912
Posted 24 February 2016 - 21:43
#1913
Posted 25 February 2016 - 01:53
Nu e vorba de "nimic". M-am angajat ca voi plati 120 de euro pe o durata de 12 luni, abonamentul fiind oferta personalizata. Am platit practic ceea ce m-am angajat plus o mica, infima penalizare.
La Digi am platit 300 de lei pe nimic plus 70 de euro pentru ca mai trebuiau sa primeasca... 6 euro. Se vede de la o posta ce operator e just si care practica escrocheria. Repet, Digi a pretins plata unui abonament de 15 euro/luna pentru net si tv in schimbul reducerii de 7 euro/luna. 300 de lei i-a pretins "din burta", pe taxe de smecherie. |
#1914
Posted 25 February 2016 - 09:19
Allex, on 25 februarie 2016 - 01:53, said:
Am platit practic ceea ce m-am angajat plus o mica, infima penalizare. Însă lăsăm deoparte numele operatorilor până când ajungem să înțelegem logic noțiunile pe care le discutăm. De ce consideri tu că trebuiești penalizat pentru denunțarea unui contract înainte de împlinirea perioadei minime contractuale și unde este prevăzută posibilitatea operatorului de a te penaliza și de ce 2 euro sunt ok, pe când 10 nu mai sunt ok? Edited by lmk, 25 February 2016 - 09:30. |
#1915
Posted 25 February 2016 - 10:40
Pentru ca la final conteaza mereu ca suma sa fie apropiata sau egala (ideal) cu cat datorezi in realitate. La niciun operator justetea nu e la cent, insa cei de la RCS & RDS cu ale lor servicii Digi sunt cei mai nesimtiti, practicand o escrocherie - discountul oferit de fapt ca subventie incrucisata plus taxe fixe inventate, cum ar fi "taxa de utilizare retea".
|
#1916
Posted 25 February 2016 - 11:21
@Allex tati ai o problema de logica grava.
Si o problema cu RCS&RDS in principal. In realitate nu datorezi nimic nimanui pentru ca nu poti taxa un serviciu neprestat si punct. Iar legat de RDS sunt de acord cu tine ca taxele alea sunt unele de-a dreptul la limitele legalului si sub orice critica a bunului simt. V-or mai trece multe reclamatii pe la ANPC si probabil prin instante pana o sa se dovedeasca absurdul taxelor respective. Dar intr-o tara unde absurdul face parte din vietile noastre ce ne mai mira. Edited by iulian93, 25 February 2016 - 11:24. |
#1917
Posted 25 February 2016 - 12:13
#1918
Posted 25 February 2016 - 18:38
Obligatiile legitime rezulta din beneficii palpabile, nu din reduceri invizibile, cum ar fi acele taxe de conectare si de utilizare retea. Imi place ca mi se pune logica la indoiala, dar nimeni nu ma contrazice logic. Am spus ca justa nu e nicio formula practicata de operatori. Doar ca unii au ajuns pe aproape ca valoare, iar altii o folosesc pentru a stoarce sume necuvenite. Daca tot discutam despre RCS & RDS, explicati de ce e just sa ceara atat de mult la reziliere inainte de termen. Nu am nimic cu niciun operator, as vrea doar sa se stie care e nesimtit. Adica nu imi dai telefon subventionat, ci doar un abonament cu reducere din subventie incrucisata, apoi vrei peste 100 de euro "juste despagubiri" pentru 2 luni ramase din contract. Oricum am discuta, la Digi avem de-a face cu o escrocherie. ANPC trebuie sa faca ceva la toti operatorii, sa stabileasca foarte clar ce e just sa platesti la reziliere si cum se calculeaza. Avem legi pe care fiecare le aplica dupa cum il taie capul, pe profit sa iasa.
|
|
#1919
Posted 25 February 2016 - 20:21
Am înțeles că ai o problemă cu RCS, nu trebuie să repeți acest lucru în fiecare intervenție; las-o, deci, în mă-sa pe această firmă și hai noi să descoperim unde sunt abuzurile și unde nu sunt.
Eu nu doresc să te contrazic în niciun fel, doar te întreb chestii ca să ajungi tu singur la singura concluzie firească „bă, da multe prostii mai credeam că sunt adevărate!” Deci să revenim la o întrebare mai veche: de ce este just să plătești un ban care-ți este cerut fără temei legal (contractul este legea părților așa că intră în înțelesul noțiunii pe care o folosesc pe acest topic) dar crezi că este injust să plătești 10 bani care-ți sunt ceruți conform legii (ignoră operatorii din România și răspunde mai întâi la această întrebare teorretică)? |
#1920
Posted 25 February 2016 - 21:20
Nu e nicicum just, ca-i vorba de 1 leu sau de 1000 de lei. Omul e pus pe Rds de mai mult timp si am remarcat asta, fapt pt care e nemultumit in primul rand de cuantumul taxelor de penalizare cerute, nu de justetea lor. A, ca de la cuantumul mare la justete am ajuns la frânturi de logica aruncate pe alocuri, asta e altceva. Sunt convins ca daca taxele percepute de Rds erau mai reduse la cuantum, le platea numaidecât fara a starta o discutie fara final.
|
#1921
Posted 25 February 2016 - 22:30
1. Legea partilor se supune legilor in vigoare. Legea partilor este formata din paragrafe pretiparite, clientul nu poate negocia nicio virgula.
2. Nu sunt "pus" pe RCS & RDS, vreau sa stie toata lumea ce practici are aceasta firma. 3. "Franturi de logica"? Ma faceti sa rad. Am platit despagubiri fara sa clipesc daca acestea erau juste. N-am comentat. Acum comentez pentru ca nu e just. "Convingerea" unora este falsa. Nu e vorba de suma, ci de principiu. Daca mi s-a acordat o reducere de 1000 de euro pentru un telefon, o platesc imediat. Cand cineva inventeaza taxe de utilizare retea, da, sunt impotriva. Imi place ca unii cred ca operatorii comit ilegalitati pentru 1 leu. Firmele vor sa dea tunuri, nu se manjesc pentru maruntis. Imi place ca nimeni nu spune nimic de subventiile incrucisate servite drept reduceri neconditionate. Problema este mai complexa decat o suma care e mare sau mica si daca un "nebun" se trezeste sa conteste cand toti ceilalti platesc "pentru ca asa scrie in contract si deci asa este". Este punctul meu de vedere argumentat si nu am nevoie sa mi se dea sau nu dreptate. Oamenii trebuie sa stie ce ii asteapta in anumite contracte. E liber in schimb la contraargumente. Edited by Allex, 25 February 2016 - 22:34. |
#1922
Posted 25 February 2016 - 23:26
Allex, on 25 februarie 2016 - 22:30, said: Cand cineva inventeaza taxe de utilizare retea, da, sunt impotriva. Cum crezi că este o astfel de taxă? |
#1923
Posted 26 February 2016 - 16:03
Care ma sfatuieste cum sa procedez cu orange pentru a denunta 1 contract incheiat pe firma pentru 2 numere de telefon. Perioadele contractuale expira in mai si in august dar mi s-a luat de orange datorita calitatii serviciilor prestate in zona unde este sediul social: - net decent pe telefoane doar cand reteaua este libera, apeluri care se termina brusc, apeluri care nu pot fi efectuate ca nu se conecteaza, imposibilitatea de a fi apelat chiar daca am semnal maxim si imi vine mesaj ca am fost apelat de x-ulescu.
Stiu ca pe un numar de telefon am o reducere de 1 euro prinsa pe factura dar in rest niciun alt beneficiu suplimentar. |
|
#1924
Posted 26 February 2016 - 18:49
Pai il denunti si gata. Sau portezi direct. Ce iti va percepe Orange contesti la ANPC. Asta daca stii ca nu ai beneficiat de terminale, subventii etc.
|
#1925
Posted 26 February 2016 - 18:56
Hmmm, pai anpc-ul se baga si in relatia dintre firme? Ca mi se pare ca se ocupa doar de consumatorii persoane fizice Aici e nelamurirea mea.
|
#1926
Posted 26 February 2016 - 19:00
Si eu azi am avut o surpriza. Am facut contract la Telekom pe 2 ani, am luat si un telefon insa in 2 luni mi-am portat nr. in alta retea. Mi-am asumat plata terminalului mobil, dar nu si factura proforma, sau ma rog, suma perceputa in baza ei. Am incercat solutionare amiabila cu Telekom, nu am reusit. A urmat reclamatie la ANPC. Azi primesc mail de la Telekom cum ca au analizat reclamatia mea impreuna cu cei de la ANPC si ca e neintemeiata. Adica tb sa platesc suma ramasa pt. telefon, vreo 600 ron (oricum o plateam) dar si vreo 1000 lei in factura proforma. Azi am scris din nou la Telekom sa imi spuna daca factura proforma e document justificativ de plata, legislatia in baza careia se emite si daca poate crea vreo obligatie de plata. De asemenea le-am cerut ca suma in baza proformei sa imi fie defalcata in servicii prestate si neachitate de mine. Normal ca nu au cum, pentru ca suma e calculata nr.luni ramase*valoarea abonamentului (10 euro). Pana atunci astept raspunsul ANPC sa vad de ce reclamatia mea e neintemeiata. Asta chiar ar fi o surpriza.
hydema, on 26 februarie 2016 - 18:56, said: Hmmm, pai anpc-ul se baga si in relatia dintre firme? Ca mi se pare ca se ocupa doar de consumatorii persoane fizice Aici e nelamurirea mea. Nu am citit cu atentie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users