Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

BMW x6

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
A_shot_of_JB

A_shot_of_JB

    Easy isn't always simple

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,898
  • Înscris: 25.04.2008

View Postchoppermaster, on 7th January 2010, 16:18, said:

X6 e mult mai sportiv,dinamic,rapid...ce vrei tu ca si un Cayenne   [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/80mqj5ahIas?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

un cayenne full option cu cea mai buna motorizare posibila nu prea are rival la ora actuala , x6 nu il poti compara cu cayenne.

#38
elaxalien

elaxalien

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 24.06.2007

View Poststifflerr, on 8th January 2010, 14:45, said:

Ce mașină deții/conduci(întreb asta deoarece îs curios de povestea cu parcatu la 3 stații).
La vremea respectiva un Megane combi 1.6,115 cai.Dar e clar ca nu intelegi din start cum se pune problema asa ca n-are rost sa ma repet.

Edited by elaxalien, 08 January 2010 - 15:41.


#39
fussyd3vil

fussyd3vil

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 21.10.2008
Asta nu e doar in bucuresti, si in iasi pe langa universitate de exemplu e bataie pe locuri. Oricum, stifflerr tata i-ati permisul ala mai repede si pune mana pe volan pe bune. Pentru ca in teorie e usor de vorbit, practica ne omoara.  ;)

#40
choppermaster

choppermaster

    The Mechanic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,498
  • Înscris: 08.07.2008

View PostA_shot_of_JB, on 8th January 2010, 15:31, said:

un cayenne full option cu cea mai buna motorizare posibila nu prea are rival la ora actuala , x6 nu il poti compara cu cayenne.
X6m are 550 caluti.. cat are cel mai tare cayenne? plus de asta cayenne a fost declarat cel mai hidos suv din lume.

Edited by choppermaster, 08 January 2010 - 17:46.


#41
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
Cayenne Turbo S - 550 cp. Irelevant, oricum, ca nu doar CP conteaza la o masina.

#42
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008

View Postfussyd3vil, on 8th January 2010, 15:50, said:

Asta nu e doar in bucuresti, si in iasi pe langa universitate de exemplu e bataie pe locuri. Oricum, stifflerr tata i-ati permisul ala mai repede si pune mana pe volan pe bune. Pentru ca in teorie e usor de vorbit, practica ne omoara.  ;)

Când s-a început discuția era vorba de x6 nu de cum parcăm mașinile.
Pt mine x6-ele arată formidabil :wub: (din toate pct de vedere).

Edited by stifflerr, 08 January 2010 - 18:55.


#43
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View Poststifflerr, on 8th January 2010, 12:08, said:

crst_g a zis că e mașină de fotbaliști.(x6-le)


1. cine își permite să dea >115.000 euro pe un x6 //M nu se mai uită la consum.
2.asta nu intră în problema nimănui. Să nu-ți cumperi x6 că nu văd cei din matiz e o aberație sincer.
3. E strict problema proprietarului. Dacă se consideră bun șofer nu are probleme.
4. Nu se poate împăca și capra și varza. Cei cu mașini mai slăbuțe o să-i critice pe cei cu m-uri, s-uri, porsche-uri etc fiindcă vai mor pinguinii. Poluează mai puțin decât o dacie din anii 80 sau decât oricare altă vechitură.
5. Ai n senzori de parcare. Mai nou sunt mașini care se parchează și singure.

6. Cum numai la români? Da ce-i, dacia duster? Să știi că bmw-ul nu e mașină românească, o poți vedea oriunde în lume.
1. Scuzama dar la banii aceia in nici un caz nu as cumpara X6. Deja daca sare de 70000 euro e inutil. Plus ca cel mai ieftin X6M , in jur de 110.000 cu toate taxele are urmatoarele:
* dubluclimatronic nu
* navi nu
* scaune spate incalzite nu
* reverse camera nu
* echipare telefon mobil bluetooth nu
* faruri adaptive nu
* keyless go nu
* airbag pasager dezactivabil nu
Astea ar trbuii sa fie esentiale la acei bani , sa nu mai bag si altele precum volan incalzit, intrare audio etc. .

View Postchoppermaster, on 8th January 2010, 17:45, said:

X6m are 550 caluti.. cat are cel mai tare cayenne? plus de asta cayenne a fost declarat cel mai hidos suv din lume.
Nu stiu daca ai auzit de cuplu motor . Plus de asta cea mai urata masina din lume (nu SUV) masina este X6, aspect total idiot . Dar gusturile nu se discuta.

#44
A_shot_of_JB

A_shot_of_JB

    Easy isn't always simple

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,898
  • Înscris: 25.04.2008

View Postchoppermaster, on 8th January 2010, 17:45, said:

X6m are 550 caluti.. cat are cel mai tare cayenne? plus de asta cayenne a fost declarat cel mai hidos suv din lume.

Cayenne Turbo S - 580 CP V10

au prezentat-o si la fifth gear,au spus ca la ora actuala nu are rival :)

gusturile nu se discuta,mie unul mi se pare mai hidos x6 decat cayenne.

Edited by A_shot_of_JB, 08 January 2010 - 21:02.


#45
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
x6 //M - 0-100km/h -4.6 sec
Cayenne Turbo S - 0-100 km/h - 5.2 sec.


Mie nu mi-a plăcut din start cayenne-ul. Porsche-ul avea alte standarde. Pentru bani eu au început să fabrice și suv-uri. Mâine scot și mașini de tuns iarbă.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZT03uukqpBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cum face curbele, parcă-i legată de șosea

Edited by stifflerr, 09 January 2010 - 14:38.


#46
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostMarius3k, on 7th January 2010, 10:24, said:

Dupa mine, ar primi premiul pentru cea mai inutila masina fabricata vreodata.

View Postcalinkgb, on 7th January 2010, 16:25, said:

Care este utilitatea practica a acestei masini?
trebuie sa fie chiar toate utile? :) eu zic ca nu... unele incearca sa impresioneze aproape numai prin design, iar asta mi se pare foarte reusita (de gustibus, stiu)

View PostMarius3k, on 7th January 2010, 16:14, said:

Pai Cayenne e SUV sportiv, x6 NU! x6 e "sport activity vehicle", adica SAV.
oh, really? si ce e SAV? o alta gaselnita de marketing a acelora de la bmw pt. un suv mai "cool"

View Postcalinkgb, on 7th January 2010, 16:25, said:

Pentru oras, e  prea mare, prea greoaie
in aceeasi masura in care passat sau honda accord sunt prea mari... ca au cam aceleasi dimensiuni

View Postelaxalien, on 8th January 2010, 11:55, said:

2.La o coada formata la un semafor,in locul oricarui X6 pot sta lejer doua masini de oras
asta e mitologie urbana... nici macar doua smart-uri lipite unul de altul nu incap...

View Postelaxalien, on 8th January 2010, 11:55, said:

Repet,este de un prost gust cum numai la romani se poate vedea.
ori nu cunosti semnificatia expresiei "prost gust", ori te faci... masina e de foarte bun gust, e foarte reusita ca design si e bine proportionata (ca unora nu le place, e altceva - deh, nu avem toti aceleasi gusturi), poate fi echipata foarte rafinat si dispune optiona de echipamente de top... ca nu e utila, ca si-o permit personaje detestate, o fi... dar asta nu o face de prost gust... dupa cum nici s-class-urile nu sunt de prost gus ca si le permit romii sau arabii... in rest, frustrari...

View Postelaxalien, on 8th January 2010, 14:45, said:

Esti din Iasi,deci din start nu ai idee cum se circula in Bucuresti si ce bataie e pe locurile de parcare(in special sectorul 6).E clar ca nu ai condus in viata ta(defapt observ ca ai 17 ani) din moment ce o dai in sus in jos cu senzorii de parcare.Aici vorbim strict de dimensiunile masinii,
daca vorbim de locurile nomale de parcare (adica alea delimitate), dimensiunile n-au nici o treaba, caci fiecare loc trebuie sa ofere suficient spatiu pt. un autoturism normal (in jur de 2.5x6m)... daca vorbim de parcatul ca in jungla, doar masinile cam pana in dimensiunile golfului (simplu, nu break) ofera ceva avantaje... in rest, intre grosul masinilor nu sunt diferente majore... adica de regula nu gasesti un loc de parcare doar pt ca ai 20-30 de cm mai putin decat un q7...

#47
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View Poststifflerr, on 9th January 2010, 14:36, said:

x6 //M - 0-100km/h -4.6 sec
Cayenne Turbo S - 0-100 km/h - 5.2 sec.


Mie nu mi-a plăcut din start cayenne-ul. Porsche-ul avea alte standarde. Pentru bani eu au început să fabrice și suv-uri. Mâine scot și mașini de tuns iarbă.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZT03uukqpBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cum face curbele, parcă-i legată de șosea
Scuza-ma dar daca pentru tine 0-100 este cel mai important , este rau de tot. O masina nu este creata doar pentru 0-100 . Aerodinamica , centru de greutate , amaplasarea motorului , cum este el gandit pot fi in unele cazuri mult mai importante , pe un circuit , sau chiar si pe sosea.
In aldoilea rand , zici ca Porsche avea alte standarde , dar BMW cate tipuri de masini fabrica? :D

Acel clip nu il discut , orice firma isi lauda produsul.
Sunt curios daca X6 poate asta. Nu pentru ca Clarkson are dreptate.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Tm-ETH0rVc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Viuefldk2cA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ady_chesnoiu, 09 January 2010 - 20:40.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate