Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW x6
#37
Posted 08 January 2010 - 15:31
choppermaster, on 7th January 2010, 16:18, said: X6 e mult mai sportiv,dinamic,rapid...ce vrei tu ca si un Cayenne [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/80mqj5ahIas?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] un cayenne full option cu cea mai buna motorizare posibila nu prea are rival la ora actuala , x6 nu il poti compara cu cayenne. |
#38
Posted 08 January 2010 - 15:39
stifflerr, on 8th January 2010, 14:45, said: Ce mașină deții/conduci(întreb asta deoarece îs curios de povestea cu parcatu la 3 stații). Edited by elaxalien, 08 January 2010 - 15:41. |
#39
Posted 08 January 2010 - 15:50
Asta nu e doar in bucuresti, si in iasi pe langa universitate de exemplu e bataie pe locuri. Oricum, stifflerr tata i-ati permisul ala mai repede si pune mana pe volan pe bune. Pentru ca in teorie e usor de vorbit, practica ne omoara.
|
#40
Posted 08 January 2010 - 17:45
A_shot_of_JB, on 8th January 2010, 15:31, said: un cayenne full option cu cea mai buna motorizare posibila nu prea are rival la ora actuala , x6 nu il poti compara cu cayenne. Edited by choppermaster, 08 January 2010 - 17:46. |
#41
Posted 08 January 2010 - 17:54
Cayenne Turbo S - 550 cp. Irelevant, oricum, ca nu doar CP conteaza la o masina.
|
#42
Posted 08 January 2010 - 18:54
fussyd3vil, on 8th January 2010, 15:50, said: Asta nu e doar in bucuresti, si in iasi pe langa universitate de exemplu e bataie pe locuri. Oricum, stifflerr tata i-ati permisul ala mai repede si pune mana pe volan pe bune. Pentru ca in teorie e usor de vorbit, practica ne omoara. Când s-a început discuția era vorba de x6 nu de cum parcăm mașinile. Pt mine x6-ele arată formidabil (din toate pct de vedere). Edited by stifflerr, 08 January 2010 - 18:55. |
#43
Posted 08 January 2010 - 19:03
stifflerr, on 8th January 2010, 12:08, said: crst_g a zis că e mașină de fotbaliști.(x6-le) 1. cine își permite să dea >115.000 euro pe un x6 //M nu se mai uită la consum. 2.asta nu intră în problema nimănui. Să nu-ți cumperi x6 că nu văd cei din matiz e o aberație sincer. 3. E strict problema proprietarului. Dacă se consideră bun șofer nu are probleme. 4. Nu se poate împăca și capra și varza. Cei cu mașini mai slăbuțe o să-i critice pe cei cu m-uri, s-uri, porsche-uri etc fiindcă vai mor pinguinii. Poluează mai puțin decât o dacie din anii 80 sau decât oricare altă vechitură. 5. Ai n senzori de parcare. Mai nou sunt mașini care se parchează și singure. 6. Cum numai la români? Da ce-i, dacia duster? Să știi că bmw-ul nu e mașină românească, o poți vedea oriunde în lume. * dubluclimatronic nu * navi nu * scaune spate incalzite nu * reverse camera nu * echipare telefon mobil bluetooth nu * faruri adaptive nu * keyless go nu * airbag pasager dezactivabil nu Astea ar trbuii sa fie esentiale la acei bani , sa nu mai bag si altele precum volan incalzit, intrare audio etc. . choppermaster, on 8th January 2010, 17:45, said: X6m are 550 caluti.. cat are cel mai tare cayenne? plus de asta cayenne a fost declarat cel mai hidos suv din lume. |
#44
Posted 08 January 2010 - 21:01
choppermaster, on 8th January 2010, 17:45, said: X6m are 550 caluti.. cat are cel mai tare cayenne? plus de asta cayenne a fost declarat cel mai hidos suv din lume. Cayenne Turbo S - 580 CP V10 au prezentat-o si la fifth gear,au spus ca la ora actuala nu are rival gusturile nu se discuta,mie unul mi se pare mai hidos x6 decat cayenne. Edited by A_shot_of_JB, 08 January 2010 - 21:02. |
#45
Posted 09 January 2010 - 14:36
x6 //M - 0-100km/h -4.6 sec
Cayenne Turbo S - 0-100 km/h - 5.2 sec. Mie nu mi-a plăcut din start cayenne-ul. Porsche-ul avea alte standarde. Pentru bani eu au început să fabrice și suv-uri. Mâine scot și mașini de tuns iarbă. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZT03uukqpBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cum face curbele, parcă-i legată de șosea Edited by stifflerr, 09 January 2010 - 14:38. |
#46
Posted 09 January 2010 - 15:57
Marius3k, on 7th January 2010, 10:24, said: Dupa mine, ar primi premiul pentru cea mai inutila masina fabricata vreodata. calinkgb, on 7th January 2010, 16:25, said: Care este utilitatea practica a acestei masini? Marius3k, on 7th January 2010, 16:14, said: Pai Cayenne e SUV sportiv, x6 NU! x6 e "sport activity vehicle", adica SAV. calinkgb, on 7th January 2010, 16:25, said: Pentru oras, e prea mare, prea greoaie elaxalien, on 8th January 2010, 11:55, said: 2.La o coada formata la un semafor,in locul oricarui X6 pot sta lejer doua masini de oras elaxalien, on 8th January 2010, 11:55, said: Repet,este de un prost gust cum numai la romani se poate vedea. elaxalien, on 8th January 2010, 14:45, said: Esti din Iasi,deci din start nu ai idee cum se circula in Bucuresti si ce bataie e pe locurile de parcare(in special sectorul 6).E clar ca nu ai condus in viata ta(defapt observ ca ai 17 ani) din moment ce o dai in sus in jos cu senzorii de parcare.Aici vorbim strict de dimensiunile masinii, |
|
#47
Posted 09 January 2010 - 20:19
stifflerr, on 9th January 2010, 14:36, said: x6 //M - 0-100km/h -4.6 sec Cayenne Turbo S - 0-100 km/h - 5.2 sec. Mie nu mi-a plăcut din start cayenne-ul. Porsche-ul avea alte standarde. Pentru bani eu au început să fabrice și suv-uri. Mâine scot și mașini de tuns iarbă. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZT03uukqpBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cum face curbele, parcă-i legată de șosea In aldoilea rand , zici ca Porsche avea alte standarde , dar BMW cate tipuri de masini fabrica? Acel clip nu il discut , orice firma isi lauda produsul. Sunt curios daca X6 poate asta. Nu pentru ca Clarkson are dreptate. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Tm-ETH0rVc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Viuefldk2cA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ady_chesnoiu, 09 January 2010 - 20:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users