Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)
 Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 

Problema de linie?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Buna! Am abonament clicknet 6Mbps de aproape 2 ani, cu modem ST 546 v5. Pana cum totul era ok, cu cateva caderi de semnal din cand in cand, dar de obicei conexiunea era stabila multe zile intregi. Insa de cateva zile am probleme: modemul se desincronarizeaza foarte des. E bine daca sunt conectat 10 minute, dar de multe ori numai 1 sau nici atat. Asa a facut ieri dimineata si dupa amiaza, dar de seara pana azi dupa amiaza a fost conectat 15 ore in continuu. Acum din nou se deconecteaza. Am incercat un reset la setarile originale, am verificat cablurile, totul se pare OK. Insa pe interfata web a modemului am observat un lucru interesant: SN Marginul se modifica des. Am avut atat 20/24 cat si 5/8.  In trecut era in jur de 15/22.  Probabil cand scade mult, modemul pierde legatura.
Daca ridic receptorul telefonului aud un zgomot din cand in cand si mi se pare ca aud zgomotul cand sunt rafale (nu foarte mari) de vant afara. Ce credeti, e problema cu modem sau problema cu linia?
Cablul telefonic e aproape nou, a fost tras acum 5 ani cand am instalat postul telefonic. Centrala e ~400m de la mine.
Am anuntat problema la deranjamente, totusi sunt curios daca pot testa ceva acum sau pot afla daca intr-adevar modemul e de vina sau linia. Nu de alta, dar mai am o luna de contract si implicit modemul este in garantie numai pana atunci (contract de 2 ani). :)

#2
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Azi am sunat si la deranjamente voce, acolo au verificat din centrala linia si au spus ca nu are probleme... Acum insa nu bate vantul. :( Sa vad daca fac ceva cei de la deranjamente internet.

#3
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Au venit cei de la dep. internet si au descoperit o fisura pe cablul aerian unde intra apa si cuprul era deja oxidat. Sper ca aceasta sa fie problema, acum am SN Margin 18,0/30,5 si Line Attenuation   4,0 / 6,0. :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate