Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi A3 City Edition 2009 facelift
Last Updated: Feb 21 2011 21:26, Started by
Kidu
, Jun 06 2009 00:12
·
0
#19
Posted 26 June 2009 - 02:46
explica mi te rog, cum e cu volanta.. sunt pe diafara subiectului.
|
#20
Posted 26 June 2009 - 03:03
stai linistit ca nu ai volanta bimasica.
Volanta bimasica (DMF - dual mass flywheel) se monteaza exclusiv pe motoarele diesel pentru a atenua vibratiile! la motorul tau e monomasica (ca nu are ce sa atenueze) si duce mult si bine. |
#21
Posted 26 June 2009 - 14:02
Aici scrie asa la motorul de 1.6:
Quote Cuplaj Ambreiaj uscat si monodisc actionat hidraulic cu garnituri lipsite de asbest, volant cu doua dimensiuni Uite aici un link interesant: http://www.high-impa...ssvsSolidFW.htm Ideea e ca volanta simpla nu are ce sa se strice la ea, fiind doar o roata mare dintata (si grea). |
#25
Posted 27 June 2009 - 01:54
azi mi au adus numerele definitive, nu am prins nici o combinatie din ce imi doream, dar noroc ca nu a iesit cine stie ce prostie la astea normale. am tot spalat o zilele astea, ca seara sa ploua dar arata tare frumos curata O indragesc si imi place cum se comporta pe sosea. Luni sau marti plec pana in Mangalia si o sa fie cam primul drum lung pentru ea, asa ca va tin la curent.
|
#26
Posted 23 July 2009 - 01:36
primii 5000 km.
-consum mediu in ultimii 4800km: 10l/suta, viteza medie 23km/h -consum mediu extern in ultimii 550km: 8.3l/suta, viteza medie 60km/h -4(patru) avarii: zgariat usa dreapta si prag, zgariat bara spate, parbriz spart, ciocnire frontala usoara. Cei de la Casco sunt nespus de fericiti. Raman la opinia ca scaunele sunt incomode, cel putin fata de Citroen C4. Avand masina in service, m am intors la C4, parca merg cu caruta Este o MARE diferenta de feeling. Attached Files |
#27
Posted 06 August 2009 - 12:38
Masina a iesit din service absolut impecabila, chiar daca s a intervenit in multe locuri. Ceea nu imi place foarte mult este senzorul de presiune din roti, ma avertizeaza cam tarziu dupa gustul meu, adica rotile sunt vizibil lasate deja.
|
#28
Posted 07 August 2009 - 10:28
Kidu, on 23rd July 2009, 02:36, said: primii 5000 km. -consum mediu in ultimii 4800km: 10l/suta, viteza medie 23km/h -consum mediu extern in ultimii 550km: 8.3l/suta, viteza medie 60km/h -4(patru) avarii: zgariat usa dreapta si prag, zgariat bara spate, parbriz spart, ciocnire frontala usoara. Cei de la Casco sunt nespus de fericiti. Raman la opinia ca scaunele sunt incomode, cel putin fata de Citroen C4. Avand masina in service, m am intors la C4, parca merg cu caruta Este o MARE diferenta de feeling. Bre 5000km in 2 luni e destul de multisor , pt uz personal.... dar si 4 evenimente, cam precoce. Du-o la sfintit, baga o cruce , o potcoava pe grila ceva, un descantec. |
|
#29
Posted 07 August 2009 - 15:09
tfmercedez, on 7th August 2009, 11:28, said: Bre 5000km in 2 luni e destul de multisor , pt uz personal.... dar si 4 evenimente, cam precoce. Du-o la sfintit, baga o cruce , o potcoava pe grila ceva, un descantec. Felicitari Kidu pentru achizitie, la mai multi km . 2 lucruri nu-mi plac la ea, dar asta tine de gusturi: jantele (capacele), motorizarea pe benzina. P.S.: imi pare rau pentru cele 4 accidente in primii 5000 de km . |
#30
Posted 07 August 2009 - 18:35
in medie fac cam 40.000km pe an, dar mai schimb masina, in functie de nevoie.
nu suport dieselul, sorry. gentile se vor schimba, dar ce voiam eu costa enorm la ei, le iau de pe net. |
#31
Posted 11 August 2009 - 08:57
Atunci e mai convenabila varianta cu luatul de pe net.
Later edit: a jantelor. Apropo, ce dimensiune si cu cate spite ? Edited by rares815, 11 August 2009 - 08:58. |
#32
Posted 11 August 2009 - 09:15
Kidu, on 6th August 2009, 13:38, said: Ceea nu imi place foarte mult este senzorul de presiune din roti, ma avertizeaza cam tarziu dupa gustul meu, adica rotile sunt vizibil lasate deja. Da un exemplu. Care este presiunea normala si la ce presiune te avertizeaza? Pentru ca treaba cu "vizibil lasate" este foarte subiectiva. |
#33
Posted 16 February 2010 - 05:52
Nu am mai scris din august, efectiv nu am ce sa spun in plus, masina functioneaza ireprosabil, singurul lucru care m a uimit enorm a fost comportamentul cauciucurilor stock pe zapada, efectiv nu am putut iesi din curte. Am plecat sa le schimb cu inca 2 pers, lopeti, nisip. Circ.
Nu caraie nimic, nu zumzaie nimic. Verificarea de 15.000 a fost vreo 550 ron, nimic de semnalat. Acum am vreo 22.000 km. Am rezolvat foarte elegant problema unicei prize, am gasit un prelungitor cu tripla priza +usb, pe fir, care a incaput f bine sub bordul central, aproape ca nu se vede, mi am conectat acolo prizele necesare. Daca nu uit fac cateva poze zilele astea. Dupa ce povesteam ca inca din prima luna aveam 4 dosare casco, acum am si oglinda dreapta usor lovita, se cam zgaltaie, si, surpriza, am constatat ca imi lipseste coltul de la usa mea Da, un coltisor, o bucata de vreo 2cm patrati ...a disparut, probabil ca am lovit intr o bordura cand am deschis usa si s a rupt pur si simplu, fiind de aluminiu. Inca un test dragut, ma apropiam cu viteza de o curba, carosabil ud, si cand am vizibilitate, constat ca erau opriti doi cretini cu masiniile care vorbeau ceva, nu se punea problema sa trec pe langa ei, nici sa franez in curba, am avut noroc ca se continua drept un drum de tara, si am "zburat" efectiv de pe sosea. A carait abs si esp intr o veselie, s au aprins si luminile de avarie din cauza franei violente( am incercat sa franez maxim pe asfalt, inainte sa il "parasesc" ). DAR, distanta de franare si comportamentul pe nisip si pietris unde am aterizat, a fost foarte bun. Mi am amintit de jurnalul de bord ptr ca ieri seara am avut o senzatie misto: am terminat de lucru foarte tarziu, era 1 noaptea, si am plecat spre casa, ma simteam asa linistit si in siguranta la bordul masinii, am zambit pana acasa, am condus asa cuminte, bine, era si traficul absent la ora aia. |
|
#34
Posted 21 February 2011 - 21:26
Ma apropii de 40.000 km, masina functioneaza absolut impecabil, intre timp am mai schimbat o bara fata si reparat o aripa, acum iar am parbrizul crapat de la o piatra. Cei de la casco mi-ar da foc cu mare placere Nu am avut atatea evenimente in toata viata mea
Relatiile mele cu serviceul au fost extrem de cordiale, atmosfera la PBN este excelenta si il recomand cu placere atata timp cat va tine buzunarul. Consumul se mentine la valorile raportate mai sus, nu a fost nimic ingrijorator. Nu am apucat sa ii pun gentiile care le voiam, cand am vrut sa le cumpar nu erau in stoc, poate in vara asta le rezolv. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users