Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

LOGAN vs CIELO

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
217 replies to this topic

#1
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004
nubira pe care o conduc la munca se apropie vertiginos de sfarsitul leasing-ului, dupa ce a slujit cu credinta circa 80k km (3 ani adica :arigato:). valoarea de buy-back a fost stabilita la 5000-5500 euri, deci va fi inlocuita de un cielo (standard a/c sau executive, inca se poarta tratative).
se pune problema achizitionarii a inca unei masini, pentru care balanta oscileaza intre (tot) cielo (ca sa respectam traditia) si Logan, in echipare laureate/ambition, in concordanta cu echiparea primei masini.

intrebarea principala care a condus la initierea acestui thread este legata de ABS-ul de pe ambition: merita cei 650 de euro :scratchchin: (combinat e drept si cu celelalte - cd, geamuri electrice)? pentru comparatie, daca este similar celui de pe actuala nubira, optiunea ar fi hotarata: FARA ABS :death: .

evident ca si alte argumente sunt de real folos.

#2
Tzushca

Tzushca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 04.05.2004

suri, on Mar 16 2005, 15:59, said:

intrebarea principala care a condus la initierea acestui thread este legata de ABS-ul de pe ambition: merita cei 650 de euro :scratchchin: (combinat e drept si cu celelalte - cd, geamuri electrice)? pentru comparatie, daca este similar celui de pe actuala nubira, optiunea ar fi hotarata: FARA ABS :death: .

evident ca si alte argumente sunt de real folos.

<{POST_SNAPBACK}>

Habar nu am cum este abs-ul de la Nubira dar pot sa iti spun ca la Logan ABS-ul este la fel ca la Megane II, adica Bosch 8.0

#3
akeela11

akeela11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 26.07.2003
Fa un testdrive cu Logan si ai sa te hotarasti dupa aia, sau mai vorbim dupa test.

#4
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004
e mai greu de testat acum, ca gheata s-a cam dus in bucuresti  :D

#5
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
uda cu hidrantul ceva ciment mai neted in parcare la servici. asa se si invata derapajele controlate.

#6
Alios

Alios

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 22.02.2003
cea mai buna alegere..ar fi Logan .. daca comanzi masina vine mai rpd decat Cielo..un executiv ..stiu ca vine la 2 luni dupa ce ai facut comnda si nici nu se va mai fabrica in .ro  .. naspa tare !! ..dar la logan..chiar azi am fost la reprezentanta .. daca comand ..azi imi vine masina peste 4 zile !!!!  
  Am logan 1.6 Luareate..si in fiecare zi regret ca nu mi-am luat Ambiton.. !!! la asta tre sa ma mai complic sa-i pun jante.. cd/mp3 player...si sa nu mai vb de ABS ...nu zic ca nu e buna, frana.. ba chiar e f buna.. dar cu ABS-ul iesi mai usor din situatii dificile  !  
Am avut ocazi sa meg cu o nubira..nu o distanta prea mare.. dar destul sa imi dau seama .. ca frana e f buna (nu stiu sa spun in comparatie cu ambition dar e superiara franei care e pe laureat ) .. are motorul zgomotos, ma enerveaza AC-u ca scote un miros nasol care nu exista la logan.

#7
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
mie imi place mai mult sa franez eu decat o pompa aiurea..

restu nu's asa buba nici alea.. jante frumoase gasesti tot la pretul optiunii de fabrica, mp3 playere ai optiuni cu carca, iar despre AC chiar nu-mi pot da cu parerea cum miroase.

#8
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
addicted, iarta-ma, dar nu cred ca vei reusi vreodata, in conditii normale, sa franezi mai bine si mai eficient decat "o pompa aiurea" ;)

#9
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
mai bine nu, mai spectaculos, poate  ;)

abs in 90% din franari nu intra in priza, exceptad franarile din disperare de genul 'mi-a cazut mobilul pe geam', dar daca ai sange rece destul si nu te pierzi n-o sa blochezi rotile franand la picior.

#10
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002
suri, cat e valoarea reziduala la nubira?
esti sigur ca nu e mai bine sa o pastrezi decat sa iei altceva? 80k km nu mi se pare asa mult...

#11
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Addicted .... daca stii sa conduci, ABS nu intra in actiune SENSIBIL nici in 0.1 % din franari (pe timp de vara imi intra accidental, o data la cateva saptamani, pe timp de ploaie si oboseala poate).

Insa atunci cand il simti, ai si toate sansele ca abeseu' sa fie singuru' care sa te scoata din kkt ... Si iti spune asta unu' pe care l-a scos de vreo 2 ori din MARE kkt (ca deh, sunt multi cretini pe strazile lumii!  :death: ). Plus ca poate iti mai salveaza si vreun far prin oras, sau iarta viata vreunui pieton tembel.

Repet ... nu cred sa ajungi vreodata sa ai din "talpa" eficienta ABS-ului ... Oricat te-ai stradui ... Si am mers MULT fara ABS ... si destul CU.

Sorry de off-topic ...

PS: chiar daca nubira aia la 80.000 nu e maltratata rau, probabil ca incepe sa manance. Si in cazul asta ar fi inspirata schimbarea ...

Sincer? Cred ca ar fi mai indicat un Logan in dotare buna. Chit ca Cielo deja si-a dovedit calitatile si defectele de-a lungul deceniului de viata pe drumurile patriei ...

PPS: Nu pot spune ca ma innebuneste nici una din masinile de care se discuta aici, asa ca parerea e - mai mult decat posibil - subiectiva. ;)

PPPS: Nu aia cu ABeSeu'!  :peacefingers:


PPPPS: Din cand in cand ma mai dau iarna si fara ABeSeu' ... de dragul "saniutei" :D

Edited by Tyby, 17 March 2005 - 00:16.


#12
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

addicted, on Mar 16 2005, 23:45, said:

mai bine nu, mai spectaculos, poate  ;)

abs in 90% din franari nu intra in priza, exceptad franarile din disperare de genul 'mi-a cazut mobilul pe geam', dar daca ai sange rece destul si nu te pierzi n-o sa blochezi rotile franand la picior.

<{POST_SNAPBACK}>


Se vede ca nu ai condus niciodata o masina care sa aiba ABS si care sa te scoata din rahat.
Baga pedala in podea la peste 100km/h si atunci o sa vezi ce inseamna masina cu ABS si masina fara ;)

#13
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
tre sa fii dus sa faci asta la 100/h in primu rand.

#14
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

addicted, on Mar 17 2005, 00:33, said:

tre sa fii dus sa faci asta la 100/h in primu rand.

<{POST_SNAPBACK}>

Off topic:
HA!
Esti pe orice sosea nationala,europeana, ce vrei tu, autostrada, si iti iese ceva in fata, si ai 100km/h ce faci?
Pui frana nu?Fara ABS o sa te duci sanie, cu ABS o sa te opresti(cu putin noroc)

On topic:
Eu te-as sfatui sa iei Logan.

#15
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004
@alice: reziduala la nubira este de 2500 euri. asta inseamna ca valoarea ei reala de buy-back este 2500-3000 euri.

am intrebat de abs pentru ca asta este optiunea cea mai importanta intre laureate si ambition. si vreau sa stiu daca merita cei 650 euri. la nubira se intampla cam asa: frane beeeton PE USCAT. pe zapada, daca doar o singura roata patineaza iar celelalte au aderenta, intra abs-ul pe toate rotile. nu stiu daca asa e normal, pentru ca nu am avut ocazia sa incerc altceva. la un golf 3 cu care ma 'mai dau' ocazional, in iarna asta nu am putut sa fac sa intre abs. e drept ca acesta din urma are cauciucuri de iarna, si nici eu nu m-am straduit prea tare :D , dar in doua sau trei situatii am avut convingerea clara ca daca eram cu nubira abs-ul ar fi lucrat (a se citi 'm-ar fi incurcat').

altceva despre nubira:
+ are motor foarte bun, se infige excelent, si nici nu e zgomotos (alios  :cursing: -poate de pe la 3500-4000 in sus, ceea ce mi se pare normal)
+ lumini excelente chiar si pe faza scurta, uneori chiar 'prea bune' :rolleyes:
- ventilatia este de toate jena - iarna nu pot merge doua persoane in masina (daca e foarte frig problema apare si la o singura persoana) cu ventilatia pe incalzire (indiferent de viteza de ventilatie) fara sa se abureasca geamurile. singura solutie - cuplarea compresorului de a/c.

chiar si in aceste conditii, nubira nu mai reprezinta o optiune pentru ca asa cum spunea si tyby, va incepe sa consume. nu a fost maltratata, dar a fost exploatata. si de ce sa nu recunosc, si-a facut datoria cu brio. din pacate, pentru inlocuitoarea ei bugetul va fi limitat la max 8000 euri, deci ... cielo.

intrebarea din titlul topicului este pusa pentru cea de-a doua masina, care se va incadra intr-un buget similar cu prima.

Edited by suri, 17 March 2005 - 11:13.


#16
akeela11

akeela11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 26.07.2003
De la ce sa pornit si unde s-a ajuns, curios, nu?

#17
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Si eu sunt in aceeasi situatie. trebuie sa aleg o masina si noua. din pacate toti banii sunt in jurul a 8500 De euro. Cred ca merg pe ideea Logan. Daca Cielo avea abs si oglinzi electrice il alegeam. in cazul acesta Logan este singura solutie. si chiar placuta as spune eu.

#18
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004
@jarrive: nu uita de airbag  ;)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate