Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Crash test Hyundai ACCENT
Last Updated: Jul 20 2009 18:35, Started by
C.F.S.
, Mar 11 2009 17:20
·
0
#1
Posted 11 March 2009 - 17:20
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rAYAZi4wXmw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
S-a cam facut praf! "Soferul da cu capul de volan PRIN airbag" WTF!!!! Varza frate! Edited by C.F.S., 11 March 2009 - 17:18. |
#3
Posted 18 March 2009 - 01:32
Toata masina "sucks" Ma mir ca nu s-a deschis si porcbagajul.
|
#4
Posted 21 March 2009 - 10:43
Nu-mi vine sa cred ca masina asta e cumparata de cineva; cred ca Loganul e mai sigur.
|
#5
Posted 22 March 2009 - 07:37
E praf masina asta si la calitate si la siguranta Nu imi place deloc Volvo este marca pe care o consider cea mai buna masina la siguranta
|
#6
Posted 22 March 2009 - 07:44
#7
Posted 22 March 2009 - 09:14
#8
Posted 22 March 2009 - 12:43
Sunt sigur ca SAAB-ul nu e departe de Volvo la capitolul "siguranta"
Cat despre accent, stiam ca este un jaf - probabil de-asta nu l-au testat la EuroNCAP. |
#9
Posted 22 March 2009 - 13:46
Si pe viitor cei de la Volvo au planuri mari Pana in 2020 sunt porniti sa faca masina 100% la siguranta Astia ori bat campii, ori sunt niste baieti cu obrazu bine definit As merge pe varianta a 2-a pentru ca cei de la Volvo au fost intotdeauna o echipa profesionista care nu au taiat frunze la caini Pana in 2020 mai imbatranim 10 ani Sa ne auzim cu bine
Aici articolul http://www.automarke...gura-11422.html |
#10
Posted 22 March 2009 - 14:14
Hyundai accent din 1999 pe aceeasi platforma ca si cel din 2000 si ceva
La firma cu care am colaborat intre iunie-sept 2008 am condus un Hyundai i10 fabricat in Korea in feb 2008 si masina protejeaza mai bine la impact decat un logan Quote Hyundai i10 RATING SCORE ADULT OCCUPANT **** 26 CHILD OCCUPANT **** 37 PEDESTRIAN *** 21 Quote Dacia Logan RATING SCORE ADULT OCCUPANT *** 19 CHILD OCCUPANT *** 31 PEDESTRIAN * 5 Edited by dizo, 22 March 2009 - 14:15. |
|
#11
Posted 26 March 2009 - 11:12
C.F.S., on Mar 18 2009, 01:32, said: Toata masina "sucks" Ma mir ca nu s-a deschis si porcbagajul. toata masina sucks... nu pe bune, ai condus vreodata un Accent? Eu am unul de doi ani aproape am facut 40.000km in oras si nu am avut nici cea mai mica problema tehnica. Am un motor de 110cai la o greutate extrem de mica, zor cu ea prin oras. Poate siguranta este deficitara, insa de aici pana sa spui ca toata masina e naspa e cale lunga. mwlambo, on Mar 21 2009, 10:43, said: Nu-mi vine sa cred ca masina asta e cumparata de cineva; cred ca Loganul e mai sigur. Ei uite ca mai sunt si fraieri... |
#12
Posted 26 March 2009 - 16:18
@floraur
Cred ca nu are rost sa ne incingem in mod nejustificat. Sunt cunoscute problemele generalizate ale modelului: amortizoare, coloana de directie (astea se schimba in primul an pe garantie, daca te numeri printre nefericiti), etanseitatea (asta nu se rezolva) ... si exemplele pot continua. Consider ca masina e varza la capitolul securitate, acesta fiind probabil si motivul pentru care nu a fost testata Euro NCAP. Edited by C.F.S., 26 March 2009 - 16:19. |
#13
Posted 27 March 2009 - 01:50
Nu inteleg la ce e folosita centura in masina asta ca oricum n-are nici un rol in a-l impiedica pe manechin sa-si rupa mufa in airbag/volan. Daca n-avea centura scapa... ca la Dacie nu alta!
|
#14
Posted 27 March 2009 - 21:41
ok, ceea ce nu inteleg eu este de ce masina se comporta diferit la testul ANCAP?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ffHVSGkQWIc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 29 March 2009 - 19:00
torvalds, on Mar 27 2009, 21:41, said: ok, ceea ce nu inteleg eu este de ce masina se comporta diferit la testul ANCAP? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ffHVSGkQWIc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] din ce vad eu la testul postat de tine, masina este lovita cu dreapta, nu cu stanga ca la celalalt test probabil de aici vine diferenta anyway - indiferent de masina condusa, bine ar fi sa nu vedem niciodata airbagurile ei iesind, mai bine fara acidente oricum, e ciudat ca o firma ca hyundai, care are cam toate modelele testate de euroncap , nu a trimis si Accent , oare de ce? |
|
#16
Posted 30 March 2009 - 10:08
intrebarea mea era oarecum retorica, deoarece masinile vin echipate diferit pentru piete diferite. si asta si din punct de vedere al dotarilor desiguranta.
Poate pe o piata se pune un tip de airbag, pe o piata alt tip; unii vor avea centuri pretensionate, altii nu; unii vor avea senzori de greutate si de pozitia scaunelor, altii nu. Si asa mai departe... Iar sa compari un volvo cu un accent mi se pare o prostie. este imposibil ca o masina de 10.000 euro noua sa fie la fel de buna, sigura, fiabila ca una de 20.000-30.000 si nu stiu de ce nu le-a trimis la Euro ... |
#17
Posted 31 March 2009 - 09:04
#18
Posted 31 March 2009 - 09:13
Voi ati vazut autoturismele acestea doua avariate? (Accent si Logan - vad ca apare mai peste tot ca un versus)
Evident ca fiecare accident are loc in conditii / contexte diferite, dar totusi... Eu ma ingrozesc de cum arata Loganul urmare a unor accidente in capitala, unde nici vorba nu poate fi sa dezvolti viteze foarte mari - in multe cazuri... Si am avut ocazia sa vad si Accent lovite frontal... Are si aceasta realitate relevanta ei! Edited by BlueKing-69, 31 March 2009 - 09:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users