Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 

Politica de 2 bani Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
radudobrec

radudobrec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 08.01.2008
Este chiar bataie de joc din partea Vodafone pentru ce politica de nimic au. Pentru clientii noi au sute de minute, mesaje, minute nationale la preturi mici, iar pentru clientii fideli de cativa ani de zile nu le ofera mai nimic in plus, decat niste amarate de minute in retea, cate 10 pe an...

De exemplu acum am vazut ca de la viteza de 1Mb la vodafone internet au crescut gratis la 2Mb, dar doar pentru contractele noi... cele vechi raman la aceeasi viteza. Click Net au fost mai corecti, au marit viteza pentru toti, si pentru aia vechi si aia noi.

Mai am 1 an contract obligatoriu cu ei ( ca m-a mancat sa-mi iau alt telefon pe abonament) si gata, adios vodafone !!!

#2
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Mda, marlani.

#3
jeekxoo

jeekxoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 04.07.2005
"Politica de 2 bani Vodafone(Orange)"

Asta e titlul complet al topicului. <_<

#4
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View Postradudobrec, on Feb 2 2009, 21:07, said:

Este chiar bataie de joc din partea Vodafone pentru ce politica de nimic au. Pentru clientii noi au sute de minute, mesaje, minute nationale la preturi mici, iar pentru clientii fideli de cativa ani de zile nu le ofera mai nimic in plus, decat niste amarate de minute in retea, cate 10 pe an...

De exemplu acum am vazut ca de la viteza de 1Mb la vodafone internet au crescut gratis la 2Mb, dar doar pentru contractele noi... cele vechi raman la aceeasi viteza. Click Net au fost mai corecti, au marit viteza pentru toti, si pentru aia vechi si aia noi.

Mai am 1 an contract obligatoriu cu ei ( ca m-a mancat sa-mi iau alt telefon pe abonament) si gata, adios vodafone !!!
fratioare.....mare branza ca iti creste viteza la 2Mbps nu e! mai bine ar mari volumul de la un giga pe luna la un giga pe saptamana.....asta ar fi chiar o chestie tare. totusi...cred ca voda are cea mai buna retea 3G...iti intra hsdpa si cu o liniuta semnal.

#5
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View Postradudobrec, on Feb 2 2009, 21:07, said:

Mai am 1 an contract obligatoriu cu ei ( ca m-a mancat sa-mi iau alt telefon pe abonament) si gata, adios vodafone !!!
Si apoi te abonezi iar ca sa fii client nou?

Si sa beneficiezi si tu de 2Mb?

Edited by don_dannielo, 02 February 2009 - 21:31.


#6
nelu97

nelu97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 854
  • Înscris: 19.11.2006
Cred ca in sensul asta si tu ai primit ceva cand te-ai abonat si altii nu au primit. Sa zicem ca ai luat un telefon cu reducere sau gratis. In acel moment toti ceilalti clienti ar fi trebuit sa primeasca un telefon gratis. Pe de alta parte, oferta la un moment dat este in functie de oferta pietei. Atunci cand te-ai abonat tu, ai ales Vodafone pentru ca la momentul acela era avantajos pentru tine, in comparatie cu alti furnizori. Clicknet poate are alte hibe, cu toate ofertele lor "fair-play".
Eu am facut comanda pentru un procesor care costa 70euro si l-am si platit. Dupa 5 zile, eu inca nu primisem produsul, iar pretul era 52. Din fericire am avut posibilitatea sa anulez comanda. (Cum exista aceasta posibilitate in UE, pentru comenzile online, fara sa ofer nici o explicatie). Desi eram tensionat din acest motiv (scaderea pretului fata de cel platit de mine deja), singurul lucru care ma stresa era ca nu il primisem inca, caci nu puteam acuza furnizorul ca a scazut pretul.
Cred ca Vodafone nu este tocmai usa de biserica, dar ti-ai facut socotelile cand te-ai abonat, acum nu ar trebui sa te intereseze "capra vecinului". Tu ai avut telefon inaintea lor.

Cred ca Vodafone este (sau cel putin era, caci acum nu mai am abonament la nici un operator) cel mai scump furnizor de servicii de pe piata, dar eu am fost multumit de calitatea serviciului. Faptul ca nu are intotdeauna respect fata de fidelitate este adevarat. Cele 10 minute dupa un an in retea sunt frustrante, in sensul ca e mult prea putin. Nu mai sunt la curent cu ce ofera acum, poate recompensa s-a marit. Eu de exemplu, dupa 1 an, la sfarsitul contractului (am avut 5 abonamente la Voda, fiecare de 1 an) mi-au oferit 1 an de abonament gratis si am acceptat, la urma-urmei nu ma costa nimic.
O alta frustrare era faptul ca , daca aveam 10 minte in retea si 200 minute cu un nr. favorit, prima data imi consuma din minutele in retea, chiar daca vorbeam cu nr. preferat. Si asta poate s-a schimbat, nu mai sunt la curent.

#7
sly_d

sly_d

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 19.03.2006
@nelu97
rationamentul tau se zicem ca are tangenta la termenul de cost de oportunitate...

nu se aplica aici, asa si acum, insa!


:peacefingers:

#8
radudobrec

radudobrec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 08.01.2008
Nu stiu care vrea sa fie concluzia ta nelu, dar eu cred ca ar trebui sa existe ideea de respect atat pentru clientii vechi cat si pentru cei noi. Nu faci oferte sa atragi clienti noi si de aia vechi putini iti pasa de ei... Dai la unii, dai la toti...

#9
adsoofmelk2003

adsoofmelk2003

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 353
  • Înscris: 25.12.2007
si eu astept sa scap de abonamentul de la voda pentru net. 10 euroi pe luna mai ales ca nu ma folosesc de el decat ocazional e ff mult. cel mai mult ma deranjeaza ca voda si orange codeaza modemurile..abia astept sa scap de abo si sa imi pun o cartela zapp si sa platesc exact cat si cand am nevoe de net mobil.

#10
Ignition

Ignition

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 03.10.2005
Marea majoritatea folosesc pre-pay, indiferent de retea, prietenii stiu de ce... :)

Edited by Ignition, 03 February 2009 - 10:01.


#11
nelu97

nelu97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 854
  • Înscris: 19.11.2006
Da, sly_d, intr-adevar era vorba de costul de oportunitate.

Daca o persoana cumpara astazi o masina si maine masina are o reducere de pret de 10% ce trebuie sa faca firma, sa dea o parte din bani inapoi?

Daca firma la care lucrezi mai angajeaza un chinez care face aceesi treaba ca si tine dar il plateste jumatate fata de tine, ar trebui din acel moment sa iti reduca si tie salariul, sau sa isi respecte contractul pe care l-a incheiat cu tine.

Poate nu am fost destul de clar, incerc sa reformulez:

Da, Vodafone nu este un nume de care sa te indragostesti dar radudobrec a facut un contract in anumite conditii, poate s-a grabit sa faca abonament pe 2 ani ca sa obtina o reducere mai mare. Vodafone pot fi lipsiti de fair-play dar nici tradudobrec nu a fost chiar pacalit.

radudobrec a sacrificat eventualele avantaje care le putea avea daca expira contractul peste un an, in schimbul unei reduceri mai mari sau altceva in plus (de obicei maruntisuri). Asta a fost costul oportunitatii.

#12
Cargo

Cargo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.02.2009

View Postradudobrec, on Feb 2 2009, 20:59, said:

Nu stiu care vrea sa fie concluzia ta nelu, dar eu cred ca ar trebui sa existe ideea de respect atat pentru clientii vechi cat si pentru cei noi. Nu faci oferte sa atragi clienti noi si de aia vechi putini iti pasa de ei... Dai la unii, dai la toti...

hmm ... oare care sa fie concluzia ?!

Mie 1 mi se pare forte clara dar din pacate post-urile lui nelu97 puteau sa fie pe 2 pagini sau 2 randuri ...
Automat cand ai citit primele 2 fraze si vezi ca nu ti se da dreptate nu mai esti interesat de ce scrie in continuare :) ...

Trebuie sa fi cel putin naiv sa crezi ca daca cumperi azi un produs ( indiferent care ar fi el ... ) nu exista posibilitatea ca aceeasi companie de la care ai cumparat produsul sa nu scoata maine alt produs de 2 ori mai bun si poate si cu cu 10% mai ieftin !!!

Tehnologia avanseaza nu sta in loc , daca tehnologia avanseaza scade costul de productie deci automat si pretul produsului !

La fel e si cu abonamentele in momentul in care semnezi pe 2 ani de ex pe langa minutele incluse care ti se pare normal sa le ai pt ca le platesti iti asumi si riscul referitor la fapul ca poate maine apare alt abonament mai bun la aceelasi pret sau poate chiar mai ieftin

Dupa cum ziceam obligatia prin contract e intre 1 si 2 ani ... expira contractu faci altu primesti mai multe minute si sms ...

Mi-am permis sa anticipez cel putin 2 dintre contestatiile la aceasta ultima afirmatie :))

1 . Schimb contractu shimb si nr de tel ... si cu prietenii si cunoscutii ce fac ca nu mai suna nimeni ... ( tragic ... :( )

R : Ai minute si mesaje .... Folosestele :)

2. In loc sa folosesc beneficile care mi se ofera ca sa imi anunt prietenii ca am schimbat nr de tel mai bine fac altceva cu ele ...

R : Aici s-ar putea sa fie intradevar o problema ... ptr ca inca nu s-a inventat un contract care odata semnat sa schimbe mentalitate romanului ...

Dar ... ce sa-i faci ... nu le poti avea pe toate :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate