Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Aici sunt banii Dvs: tarife pentr...

Spatiu prea mare inainte de titlu
 Recomandare banca pentru firma

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?
 cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1184 replies to this topic

#901
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,872
  • Înscris: 04.07.2010
Aha, Uffizi sau Accademia ? Aş paria pe Uffizi, că tot n-avem ce face ...

Ce nu înţeleg eu este de ce ai anulat cazările dacă tot erau nerambursabile. Mai ales că în iulie cred că nu va mai fi nicio problemă.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 03 April 2020 - 23:36.


#902
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 337
  • Înscris: 22.05.2007
uffizi, si nu-s anulate, sunt doar in standby deocamdata
sper sa nu fie probleme desi ma indoiesc.....

Edited by portoseu, 04 April 2020 - 20:24.


#903
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,872
  • Înscris: 04.07.2010

View Postportoseu, on 04 aprilie 2020 - 20:23, said:

uffizi ...

pffff, era o chestie dacă făceam pariu pe bune ...


View Postportoseu, on 04 aprilie 2020 - 20:23, said:

... nu-s anulate ...

Scuze, rămăsesem cu ideea asta, nu ştiu de ce.
Dar am recitit la pagina 49 şi m-am lămurit. Scuze încă o dată.


Sănătate şi tcb !

#904
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,420
  • Înscris: 15.12.2009
Am facut si eu o anulare, si cred ca m-am grabit. Mail-ul primit arata astfel:

Attached File  tempsnip.png   42.55K   49 downloads

Sa înțeleg ca nu voi primi inapoi cei 920 de lei?

#905
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 337
  • Înscris: 22.05.2007

View PostAnn0nyym0us, on 05 aprilie 2020 - 18:26, said:

Am facut si eu o anulare, si cred ca m-am grabit. Mail-ul primit arata astfel:

Attachment tempsnip.png

Sa înțeleg ca nu voi primi inapoi cei 920 de lei?

nu stiu ce sa zic....e ciudat ca se contrazic doua afirmatii acolo....

Edited by portoseu, 05 April 2020 - 19:03.


#906
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,420
  • Înscris: 15.12.2009
De-asta sunt si eu nelamurit, ca se bat cap in cap.

Am trimis un mesaj prin booking si la proprietate, sa vedem cum sta treaba. Nici in termenii si conditiile booking nu se mentioneaza nimic.

#907
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,910
  • Înscris: 25.01.2007
Nu as șterge o rezervare usor, vara asta o sa fie cam full. Am o rezervare în august în Bulgaria, m-a rugat cineva sa mai iau o camera, când m-am uitat am rămas cu gura căscată ce full e. Sunt rezervările normale, plus reprogramare de vacante, care se vor adăuga în aceleași perioade.

#908
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,420
  • Înscris: 15.12.2009
La mine nu se mai pune problema de vacanta. De-asta am anulat-o.

Insa as prefera sa obtin banii inapoi.

#909
JustMe2007

JustMe2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 19.03.2007
Bine ca n-am cumparat inca bilete la ferry :)
Rezervarea la cazare era cu anulare gratuita (am anulat), dar inca nu ne-au returnat avansul si nici nu raspund la mesaje. Sa mai astept sau sa sun la booking? Risc sa raman fara avans avand in vedere ca multi isi anuleaza vacantele?

#910
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 337
  • Înscris: 22.05.2007

View PostJustMe2007, on 06 aprilie 2020 - 08:48, said:

Bine ca n-am cumparat inca bilete la ferry Posted Image
Rezervarea la cazare era cu anulare gratuita (am anulat), dar inca nu ne-au returnat avansul si nici nu raspund la mesaje. Sa mai astept sau sa sun la booking? Risc sa raman fara avans avand in vedere ca multi isi anuleaza vacantele?

mai asteapta

View Postportoseu, on 06 aprilie 2020 - 11:54, said:

mai asteapta

cred ca e un termen de 7-14 zile

#911
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,420
  • Înscris: 15.12.2009
Am discutat cu proprietarul locatiei unde trebuia sa aiba loc cazarea. Mi-a mentionat ca booking.com blocheaza banii, si ar trebui sa imi fie returnata suma intr-un interval de 4-5 zile.

Întrebarea mea este, nu cumva booking doar intermediaza plata, banii ajungand direct la beneficiar?

A sosit si raspunsul din partea Booking.com


Quote


Dear Ann0nyym0us,

Thank you for your patience regarding deposit charged by [property] for the cancelled reservation [number].

We have contacted them on your behalf, and are pleased to tell you that we processed the refund on 6 April. You should be receiving it in 7-12 days. Please bear in mind that the time for the refund to appear in your bank account depends on the local banking regulations. If you have not received a refund after 15 days, we advise you to contact your bank for further information.

If we can be of any further assistance to you, please feel free to contact us.

Kind regards,

Edited by Ann0nyym0us, 07 April 2020 - 17:09.


#912
JustMe2007

JustMe2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 19.03.2007
Din discutiile cu cei de la booking, banii merg direct la proprietar. Au promis ca in 5 zile lucratoare incearca sa ne recupereze avansul, desi slabe sanse atata timp cat cei de la proprietate nu raspund. Cine spunea mai sus de varianta cu banii blocati si abia dupa prima noapte de cazare sunt virati in contul gazdei, se refera la politica air.bnb, acolo e asa.
Deci daca booking-ul isi face treaba, avem banii inapoi. Daca nu... posibil pe viitor sa ne reorientam.

#913
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,420
  • Înscris: 15.12.2009
Am uitat sa mai postez. Am primit banii la 2 zile dupa ultima postare.

Edited by Ann0nyym0us, 14 April 2020 - 08:35.


#914
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

View PostAnn0nyym0us, on 05 aprilie 2020 - 18:26, said:

Am facut si eu o anulare, si cred ca m-am grabit. Mail-ul primit arata astfel:

Attachment tempsnip.png

Sa înțeleg ca nu voi primi inapoi cei 920 de lei?
Asta e raspuns de firma serioasa?! Bine ca in final ai reusit sa-ti recuperezi banii :)    Am primit si eu in urma cu cativa ani, un raspuns de la booking, care era exact invers decat raspunsul primit de la locatia unde facusem rezervarea. Pusesem o intrebare la care booking mi-a raspuns ca NU se poate, iar hotelul a zis ca se poate si nu e nicio problema. Anulasem deja rezervarea (booking a raspuns primul).

#915
iroxana38

iroxana38

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 12.11.2009

View PostJustMe2007, on 14 aprilie 2020 - 08:29, said:

Din discutiile cu cei de la booking, banii merg direct la proprietar. Au promis ca in 5 zile lucratoare incearca sa ne recupereze avansul, desi slabe sanse atata timp cat cei de la proprietate nu raspund. Cine spunea mai sus de varianta cu banii blocati si abia dupa prima noapte de cazare sunt virati in contul gazdei, se refera la politica air.bnb, acolo e asa.
Deci daca booking-ul isi face treaba, avem banii inapoi. Daca nu... posibil pe viitor sa ne reorientam.

Am si eu o intrebare, cum anume ati luat legatura direct cu cei de la Booking?
Am si eu o rezervare (din pacate nerambursabila), si incerc sa obtin returnarea sumei platite deoarece ceea ce se intampla acum este un caz de forta majora, granitele sunt inchise atat in Romania, cat si in Spania (unde ar trebui sa calatoresc), asa ca nu vad de ce m-ar penaliza cu toata suma platita. Eu deocamdata am luat legatura cu proprietatea (prin Booking bineinteles), dar as vrea sa comunic si direct cu cei de la Booking.

#916
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,420
  • Înscris: 15.12.2009
Am descărcat aplicația de la booking, si m-am invartit prin self-help center-ul lor pana am nimerit o opțiune care imi permitea sa trimit un mesaj direct la ei.  

Ar fi bine sa ai un mesaj de la proprietate mai intai.

#917
JustMe2007

JustMe2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 19.03.2007

View Postiroxana38, on 14 aprilie 2020 - 20:40, said:

Am si eu o intrebare, cum anume ati luat legatura direct cu cei de la Booking?
Am si eu o rezervare (din pacate nerambursabila), si incerc sa obtin returnarea sumei platite deoarece ceea ce se intampla acum este un caz de forta majora, granitele sunt inchise atat in Romania, cat si in Spania (unde ar trebui sa calatoresc), asa ca nu vad de ce m-ar penaliza cu toata suma platita. Eu deocamdata am luat legatura cu proprietatea (prin Booking bineinteles), dar as vrea sa comunic si direct cu cei de la Booking.

Prin Help Center alegi rezervarea, apoi mesaj la "how can we help" si te vor contacta pe mail cei de la booking.

#918
iroxana38

iroxana38

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 12.11.2009

View PostJustMe2007, on 15 aprilie 2020 - 15:34, said:

Prin Help Center alegi rezervarea, apoi mesaj la "how can we help" si te vor contacta pe mail cei de la booking.

Multumesc pentru raspuns!
Asa am facut aseara, am trimis un mesaj, dar nu am sperante prea mari ca va raspunde cineva prea curand, sunt enorm de multe solicitari de anulare acum.

View PostAnn0nyym0us, on 14 aprilie 2020 - 20:54, said:

Am descărcat aplicația de la booking, si m-am invartit prin self-help center-ul lor pana am nimerit o opțiune care imi permitea sa trimit un mesaj direct la ei.  

Ar fi bine sa ai un mesaj de la proprietate mai intai.

Am luat deja legatura cu proprietatea, mi-au raspuns si mi s-a propus schimbarea datei (eventual la un pret mai mare, dar tot nerambursabil) sau un voucher.
Daca nu primesc niciun semn de la Booking, maine seara o sa accept voucherul, tot este mai bine decat sa pierd banii definitiv, asa mai am o speranta ca o sa pot profita de ei, mai ales ca la Cordoba inca nu am ajuns.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate