Booking.com
Last Updated: May 18 2024 10:50, Started by
ortega
, Jan 17 2009 14:07
·
29
#901
Posted 03 April 2020 - 23:35
Aha, Uffizi sau Accademia ? Aş paria pe Uffizi, că tot n-avem ce face ...
Ce nu înţeleg eu este de ce ai anulat cazările dacă tot erau nerambursabile. Mai ales că în iulie cred că nu va mai fi nicio problemă. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 03 April 2020 - 23:36. |
#902
Posted 04 April 2020 - 20:23
uffizi, si nu-s anulate, sunt doar in standby deocamdata
sper sa nu fie probleme desi ma indoiesc..... Edited by portoseu, 04 April 2020 - 20:24. |
#903
Posted 05 April 2020 - 13:40
#904
Posted 05 April 2020 - 18:26
Am facut si eu o anulare, si cred ca m-am grabit. Mail-ul primit arata astfel:
tempsnip.png 42.55K 49 downloads Sa înțeleg ca nu voi primi inapoi cei 920 de lei? |
#905
Posted 05 April 2020 - 19:03
Ann0nyym0us, on 05 aprilie 2020 - 18:26, said:
Am facut si eu o anulare, si cred ca m-am grabit. Mail-ul primit arata astfel: tempsnip.png Sa înțeleg ca nu voi primi inapoi cei 920 de lei? nu stiu ce sa zic....e ciudat ca se contrazic doua afirmatii acolo.... Edited by portoseu, 05 April 2020 - 19:03. |
#906
Posted 05 April 2020 - 19:07
De-asta sunt si eu nelamurit, ca se bat cap in cap.
Am trimis un mesaj prin booking si la proprietate, sa vedem cum sta treaba. Nici in termenii si conditiile booking nu se mentioneaza nimic. |
#907
Posted 05 April 2020 - 20:17
Nu as șterge o rezervare usor, vara asta o sa fie cam full. Am o rezervare în august în Bulgaria, m-a rugat cineva sa mai iau o camera, când m-am uitat am rămas cu gura căscată ce full e. Sunt rezervările normale, plus reprogramare de vacante, care se vor adăuga în aceleași perioade.
|
#908
Posted 05 April 2020 - 20:22
La mine nu se mai pune problema de vacanta. De-asta am anulat-o.
Insa as prefera sa obtin banii inapoi. |
#909
Posted 06 April 2020 - 08:48
Bine ca n-am cumparat inca bilete la ferry
Rezervarea la cazare era cu anulare gratuita (am anulat), dar inca nu ne-au returnat avansul si nici nu raspund la mesaje. Sa mai astept sau sa sun la booking? Risc sa raman fara avans avand in vedere ca multi isi anuleaza vacantele? |
#910
Posted 06 April 2020 - 11:55
JustMe2007, on 06 aprilie 2020 - 08:48, said:
Bine ca n-am cumparat inca bilete la ferry Rezervarea la cazare era cu anulare gratuita (am anulat), dar inca nu ne-au returnat avansul si nici nu raspund la mesaje. Sa mai astept sau sa sun la booking? Risc sa raman fara avans avand in vedere ca multi isi anuleaza vacantele? mai asteapta portoseu, on 06 aprilie 2020 - 11:54, said:
mai asteapta cred ca e un termen de 7-14 zile |
|
#911
Posted 07 April 2020 - 17:00
Am discutat cu proprietarul locatiei unde trebuia sa aiba loc cazarea. Mi-a mentionat ca booking.com blocheaza banii, si ar trebui sa imi fie returnata suma intr-un interval de 4-5 zile.
Întrebarea mea este, nu cumva booking doar intermediaza plata, banii ajungand direct la beneficiar? A sosit si raspunsul din partea Booking.com Quote Dear Ann0nyym0us, Thank you for your patience regarding deposit charged by [property] for the cancelled reservation [number]. We have contacted them on your behalf, and are pleased to tell you that we processed the refund on 6 April. You should be receiving it in 7-12 days. Please bear in mind that the time for the refund to appear in your bank account depends on the local banking regulations. If you have not received a refund after 15 days, we advise you to contact your bank for further information. If we can be of any further assistance to you, please feel free to contact us. Kind regards, Edited by Ann0nyym0us, 07 April 2020 - 17:09. |
#912
Posted 14 April 2020 - 08:29
Din discutiile cu cei de la booking, banii merg direct la proprietar. Au promis ca in 5 zile lucratoare incearca sa ne recupereze avansul, desi slabe sanse atata timp cat cei de la proprietate nu raspund. Cine spunea mai sus de varianta cu banii blocati si abia dupa prima noapte de cazare sunt virati in contul gazdei, se refera la politica air.bnb, acolo e asa.
Deci daca booking-ul isi face treaba, avem banii inapoi. Daca nu... posibil pe viitor sa ne reorientam. |
#913
Posted 14 April 2020 - 08:35
Am uitat sa mai postez. Am primit banii la 2 zile dupa ultima postare.
Edited by Ann0nyym0us, 14 April 2020 - 08:35. |
#914
Posted 14 April 2020 - 11:14
Ann0nyym0us, on 05 aprilie 2020 - 18:26, said:
Am facut si eu o anulare, si cred ca m-am grabit. Mail-ul primit arata astfel: tempsnip.png Sa înțeleg ca nu voi primi inapoi cei 920 de lei? |
#915
Posted 14 April 2020 - 20:40
JustMe2007, on 14 aprilie 2020 - 08:29, said:
Din discutiile cu cei de la booking, banii merg direct la proprietar. Au promis ca in 5 zile lucratoare incearca sa ne recupereze avansul, desi slabe sanse atata timp cat cei de la proprietate nu raspund. Cine spunea mai sus de varianta cu banii blocati si abia dupa prima noapte de cazare sunt virati in contul gazdei, se refera la politica air.bnb, acolo e asa. Deci daca booking-ul isi face treaba, avem banii inapoi. Daca nu... posibil pe viitor sa ne reorientam. Am si eu o intrebare, cum anume ati luat legatura direct cu cei de la Booking? Am si eu o rezervare (din pacate nerambursabila), si incerc sa obtin returnarea sumei platite deoarece ceea ce se intampla acum este un caz de forta majora, granitele sunt inchise atat in Romania, cat si in Spania (unde ar trebui sa calatoresc), asa ca nu vad de ce m-ar penaliza cu toata suma platita. Eu deocamdata am luat legatura cu proprietatea (prin Booking bineinteles), dar as vrea sa comunic si direct cu cei de la Booking. |
|
#916
Posted 14 April 2020 - 20:54
Am descărcat aplicația de la booking, si m-am invartit prin self-help center-ul lor pana am nimerit o opțiune care imi permitea sa trimit un mesaj direct la ei.
Ar fi bine sa ai un mesaj de la proprietate mai intai. |
#917
Posted 15 April 2020 - 15:34
iroxana38, on 14 aprilie 2020 - 20:40, said:
Am si eu o intrebare, cum anume ati luat legatura direct cu cei de la Booking? Am si eu o rezervare (din pacate nerambursabila), si incerc sa obtin returnarea sumei platite deoarece ceea ce se intampla acum este un caz de forta majora, granitele sunt inchise atat in Romania, cat si in Spania (unde ar trebui sa calatoresc), asa ca nu vad de ce m-ar penaliza cu toata suma platita. Eu deocamdata am luat legatura cu proprietatea (prin Booking bineinteles), dar as vrea sa comunic si direct cu cei de la Booking. Prin Help Center alegi rezervarea, apoi mesaj la "how can we help" si te vor contacta pe mail cei de la booking. |
#918
Posted 15 April 2020 - 20:38
JustMe2007, on 15 aprilie 2020 - 15:34, said:
Prin Help Center alegi rezervarea, apoi mesaj la "how can we help" si te vor contacta pe mail cei de la booking. Multumesc pentru raspuns! Asa am facut aseara, am trimis un mesaj, dar nu am sperante prea mari ca va raspunde cineva prea curand, sunt enorm de multe solicitari de anulare acum. Ann0nyym0us, on 14 aprilie 2020 - 20:54, said:
Am descărcat aplicația de la booking, si m-am invartit prin self-help center-ul lor pana am nimerit o opțiune care imi permitea sa trimit un mesaj direct la ei. Ar fi bine sa ai un mesaj de la proprietate mai intai. Am luat deja legatura cu proprietatea, mi-au raspuns si mi s-a propus schimbarea datei (eventual la un pret mai mare, dar tot nerambursabil) sau un voucher. Daca nu primesc niciun semn de la Booking, maine seara o sa accept voucherul, tot este mai bine decat sa pierd banii definitiv, asa mai am o speranta ca o sa pot profita de ei, mai ales ca la Cordoba inca nu am ajuns. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users