Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Booking.com
Last Updated: Mar 25 2024 07:30, Started by
ortega
, Jan 17 2009 14:07
·
29
#1171
Posted 26 February 2024 - 00:02
AdrianHH, on 25 februarie 2024 - 23:10, said:
... Ati mai patit ceva similar? E prima dată când văd că nu se aplică aritmetica. Adi, vezi ce zic ăștia de la booking, apoi mâine sună și la hotel. Pe lângă că te lămurești direct cu hotelul, e posibil și să vă înțelegeți direct cât să-i plătești pt. 3 nopți și apoi imediat să faci anulare pe booking. Îi spui că au mutat wizzul zborul (de fapt parcă i-ai zis deja și oferea soluția aia cu un shuttle fantomă de peste 140 de euro) și ai luat ultima noapte în Napoli. Adică ai preferat așa, ca să poți ajunge mai simplu la aeroport. Și vezi ce zice. Parcă văd că îți propune el să anulezi toate cele 4 nopți de pe booking, am eu un feeling ... Sănătate și tcb ! Edited by OvidiuNS, 26 February 2024 - 00:05. |
#1172
Posted 26 February 2024 - 12:24
Update. Am facut solicitare la Booking, am primit si pe chat-ul intern booking o confirmare de la un consultant(o doamna cu nume romanesc ) si apoi m-a si sunat acea doamna(telefon de UK) si m-a asigurat ca modificarea de rezervare e corect facuta, ca a fost un bug in booking si ca pretul corect e 351 euro/3 nopti.
Am luat legatura si cu proprietarul, mi-a confirmat ca e ok cu micsorarea perioadei de sedere, deci, consider subiectul incheiat. Ca idee pt cine se va mai lovi de problema asta. |
#1173
Posted 22 March 2024 - 06:56
agp626, on 22 februarie 2024 - 05:42, said:
Salut, folosesc Booking de ani de zile, si azi primesc de la Booking un mesaj de la hotelul unde merg in iunie in Grecia: Your credit card has been marked as invalid Dear ..... Summer Dream Hotel notified us that they couldn't process your credit card for the following reason: Your credit card CVC number is missing. Please check your card details or use another one. Mai jos e un buton de update unde trebuie sa introduc tip card, nr. card, posesor, data expirare, cod ccv. Mai am o notificare ca in termen de 24 ore sa actualizez datele cardului, altfel hotelul nu mai garanteaza rezervarea. V-ati intalnit cu astfel de situatii? E ok sa actualizez datele cardului?, mi-e frica phishing. O zi faina De 2 ori mi s-a cerut actualizarea cardului pe motiv de card invalid (lipsa cod ccv), tot de atatea ori am actualizat , adica am repetat aceleasi date, inclusiv acum 2 zile, la o rezervare la un hotel din Halkidiki. Azi vad mesasj de la booking ca rezervarea este cancellata din motivul de mai sus, adica card invalid. Ce sa fac? |
#1174
Posted 23 March 2024 - 19:24
Nu am actualizat nimic. Cum mesajul l-am primit cand deja eram pe drum, l-am rugat pe receptionerul de la hotelul (1) unde innoptasem sa sune la hotelul (2) care ar fi anulat rezervarea. Au confirmat ca nu este nici o problema. Cand am ajuns la hotelul (2), am reluat discutia despre mesajul primit de booking si cei doi tipi de la receptie au spus ca se mai intampla si ne-au sfatuit – asa cum fac si eu cu dumneavoastra – sa luam legatura direct cu hotelul.
|
#1175
Posted 24 March 2024 - 06:41
Acum, sa termin povestea:
După ce am văzut că rezervarea a fost anulata, am încercat sa fac o noua rezervare pe aceiași perioada dar nu mai aveau disponibilitate. ( aveam optiune de alta perioada alternativa de min. 7 zile la un preț cu 20 euro/noapte mai mare fața de vechea rezervare.) Am sunat la booking au preluat sesizarea dar cu precizarea ca n-au ce sa faca ca sunt doar intermediari. La hotel nu a raspuns nimeni la telefon. Fiind legat obligatoriu de perioada respectiva (parte intermediară dintr-un circuit) am fost nevoit sa fac alta rezervare in alta statiune. De fapt greseala mi-a apartinut partial in sensul urmator: Mi s-a cerut permanent pe booking actualizarea datelor cardului mai precis codul ccv. De fiecare data am repetat datele cardului fara sa bag de seama ca gresisem luna de expirare. Din acest motiv le-a aparut card invalit. Totuși, mi se pare abuziv ca mi-au anulat rezervarea fara sa mai dea un telefon sau un mail, mai ales ca sejurul este peste 3 luni. În final am intrat în contul meu pe booking, am sters cardul cu date gresite si l-am introdus din nou cu date corecte. ( deabea dupa corectare mi s-a permis sa fac noua rezervare) O zi faina va doresc! Edited by agp626, 24 March 2024 - 06:44. |
#1176
Posted 24 March 2024 - 18:55
Adica ti se pare abuziv ca au anulat rezervarea facuta cu un card ale carui date erau gresite.
Nu mai zic nimic. |
#1177
Posted 24 March 2024 - 19:56
agp626, on 24 martie 2024 - 06:41, said:
Acum, sa termin povestea: După ce am văzut că rezervarea a fost anulata, am încercat sa fac o noua rezervare pe aceiași perioada dar nu mai aveau disponibilitate. ( aveam optiune de alta perioada alternativa de min. 7 zile la un preț cu 20 euro/noapte mai mare fața de vechea rezervare.) Am sunat la booking au preluat sesizarea dar cu precizarea ca n-au ce sa faca ca sunt doar intermediari. La hotel nu a raspuns nimeni la telefon. Fiind legat obligatoriu de perioada respectiva (parte intermediară dintr-un circuit) am fost nevoit sa fac alta rezervare in alta statiune. De fapt greseala mi-a apartinut partial in sensul urmator: Mi s-a cerut permanent pe booking actualizarea datelor cardului mai precis codul ccv. De fiecare data am repetat datele cardului fara sa bag de seama ca gresisem luna de expirare. Din acest motiv le-a aparut card invalit. Totuși, mi se pare abuziv ca mi-au anulat rezervarea fara sa mai dea un telefon sau un mail, mai ales ca sejurul este peste 3 luni. În final am intrat în contul meu pe booking, am sters cardul cu date gresite si l-am introdus din nou cu date corecte. ( deabea dupa corectare mi s-a permis sa fac noua rezervare) O zi faina va doresc! Greseala ti-a apartinut in totalitate, booking ti-a reamintit in repetate randuri ca trebuie sa actualizezi datele cardului, ceea ce tu nu ai facut. Mailuri ti-au tot dat, vina lor e doar ca n-au trimis pe cineva sa te roage frumos |
#1178
Posted 25 March 2024 - 07:30
Intradevar am primit 2 mailuri in care mi se cerea codul CCV, de fiecare data am introdus codul corect, am si primit replay cu multumire de actualizarea contului.
În plus am si trimis de fiecare data mail la hotel si am precizat ca e vorba de o neintelegere pentru ca, cardul este valid si am bani suficienti pe el, nu am primit raspuns, nu au raspuns nici la telefon. Nu am observat si nu mi s-a atras atentia ca de fapt am gresit luna expirarii cardului, că altfel corectam. S-au gasit sa faca pe corectii cand pana acum în peste 10 concedii in Grecia am platit cazarea doar cash. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users