Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Booking.com
Ultima postare: iun 14 2024 20:20, Inițiat de
ortega
, ian 17 2009 14:07
·
29
#865
Publicat: 18 martie 2020 - 04:30
dacrad2, on 13 martie 2020 - 06:39, said:
Nu am platit cazare ... Asta te întrebasem, dacă ai plătit un avans pentru cazare. Anularea gratuită e altceva. De fapt, foarte puţine cazări pe booking mai sunt fără anulare gratuită. De obicei scrie că ai anulare gratuită, dar trebuie să plăteşti un avans, pe care tot de obicei nu-l mai recuperezi dacă anulezi. Dacă nu ar fi fost cu anulare gratuită cazarea şi o anulai, atunci suplimentar faţă de avansul plătit ţi se mai lua de pe card şi taxa de anulare. Nu ştiu cum să mă exprim mai clar ca să nu mai apară confuzia asta între avans şi taxă de anulare. Sănătate şi tcb ! Editat de OvidiuNS, 18 martie 2020 - 04:31. |
#866
Publicat: 18 martie 2020 - 10:41
Tinand cont ca am avut cazari care ,inainte cu cateva zile de a intra,au bagat reduceri bune si eram sigur ca voi merge,eu nu fac rezervari cu plata inainte,iar daca vor vre-un avans,asa cum vrea si agoda cam la toate cazarile,caut alta cazare sau alt site de rezervari. In momentul de fata m-am riscat cu avionul si imi pare rau pentru ca sunt destui bani care probabil ii voi pierde daca nu se vor intrerupe zborurile spre uae. Alta faza e ca din ce am citit pe forumul lui wizzair e ca nu primesti tot ce ai platit inapoi desi ca pe factura primita ai un singur pret nedefalcat.
Un alt aspect de precizat e ca nici daca iti faci o asigurare storno nu esti acoperit in cazul actual de pandemie. Editat de dacrad2, 18 martie 2020 - 10:50. |
#867
Publicat: 29 martie 2020 - 11:59
Am cautut pe net si nu am gasit niciun email sa pot contacta booking.
Ideea e ca am platit un concediu pentru la vara si vreau sa anulez rezervarea si, daca se poate sa imi recuperez banii. Am vorbit la hotel si mi-au zis ca ei sunt de acord dar nu detin controlul asupra banilor. Acum ar trebui sa vorbesc in engleza la telefon in engleza cu cineva (mi-au dat un nr.) insa as prefera sa scriu : nu stau bine cu engleza vorbita. Numar de telefon in limba romana nu am gasit. A mai trecut cineva prin asa ceva? |
#868
Publicat: 29 martie 2020 - 14:21
Ai optiunea de a-i contacta in scris prin accesarea centrului de asistenta, direct din rezervarea ta.
Sau la tel https://www.booking....contact.ro.html Programul in limba romana era in zilele lucratoare, orar de birou ( 9-17 cred). In conditiile actuale, nu stiu care sunt noutatile. Oricum, indicat ar fi sa ai acordul scris din partea hotelului inainte de a lua legatura cu booking. |
#869
Publicat: 29 martie 2020 - 14:23
dariuscha, on 29 martie 2020 - 14:21, said:
Ai optiunea de a-i contacta in scris prin accesarea centrului de asistenta, direct din rezervarea ta. thanks Editat de portoseu, 29 martie 2020 - 14:25. |
#870
Publicat: 29 martie 2020 - 14:33
Intri pe contul tau, pe rezervarea respectiva. Trebuie sa ai acolo, printre toate informatiile despre rezervare, si optiunea de asistenta (pe care sa o poti accesa). Asa cum ai si optiunea de a contacta cazarea.
Din pacate nu am nicio rezervare ca sa pot intra si sa-ti dau detalii exacte. https://www.booking....tact-us.ro.html |
#874
Publicat: 29 martie 2020 - 19:51
portoseu, on 29 martie 2020 - 18:47, said:
Pai am contactat cazarea. Eu vreau sa contactez booking.com pe un email si nu gasesc LE: intre timp am gasit si numarul de telefon la care sa apelezi +40 31224 0200 Editat de florinbad, 29 martie 2020 - 19:56. |
|
#876
Publicat: 29 martie 2020 - 21:41
Pentru anulari: cel mai ok e sa intri pe chat pe Booking Assistant si sa vorbesti cu ei in engleza, le explici situatia si vor intelege. Astepti cateva minute pana te pun in legatura cu un agent. Faza e ca depinde de hotel daca vrea sau nu sa iti returneze banii (daca e o anulare non-refundable). Booking face tot posibilul, insa decizia apartine hotelului. De regula sunt dispusi sa iti schimbe datele cazarii sau iti dau un voucher constand in suma respectiva valabil 1 an.
Mai puteti urmari aici daca destinatia voastra se incadreaza la forta majora: https://partner.book...ing-coronavirus |
#878
Publicat: 30 martie 2020 - 07:48
Eu as zice sa incepem prin a citi prima postare a initiatorului acestei discutii.
Eu inteleg ca omul si-a platit sejurul, nu va mai merge si acum incearca sa-si recupereze banii. Hotelul i-a acceptat anularea cu returnarea banilor, ii mai trebuie acceptul booking. Si pt asta vrea sa ia legatura cu ei. Nu anularea in sine e problema lui, ci recuperarea banilor. In primul link pe care l-am postat gaseste tel de contact pt fiecare tara in parte, inclusiv RO. In urmatorul, trebuie sa se logheze cu datele de identificare pt a intra in contact cu centrul de asistenta booking. |
#879
Publicat: 30 martie 2020 - 13:11
dacrad2, on 29 martie 2020 - 23:57, said:
Eu din cate stiu ai buton de anulare in rezervarea din contul tau. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi