Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Exceptii reale/aparente de la pri...

Se dorește interzicerea algo...

Pret manopera

Balti de pescuit in Dobrogea - li...
 EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Camping Franta - Chamonix

Macbook Pro 2019 se blocheaza cu ...
 Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...

Nikon Z6III
 Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!

Recomanadare viniluri
 

Booking.com

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1204 răspunsuri în acest subiect

#865
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.891
  • Înscris: 04.07.2010

 dacrad2, on 13 martie 2020 - 06:39, said:

Nu am platit cazare ...

Asta te întrebasem, dacă ai plătit un avans pentru cazare. Anularea gratuită e altceva. De fapt, foarte puţine cazări pe booking mai sunt fără anulare gratuită.
De obicei scrie că ai anulare gratuită, dar trebuie să plăteşti un avans, pe care tot de obicei nu-l mai recuperezi dacă anulezi.
Dacă nu ar fi fost cu anulare gratuită cazarea şi o anulai, atunci suplimentar faţă de avansul plătit ţi se mai lua de pe card şi taxa de anulare.

Nu ştiu cum să mă exprim mai clar ca să nu mai apară confuzia asta între avans şi taxă de anulare.


Sănătate şi tcb !

Editat de OvidiuNS, 18 martie 2020 - 04:31.


#866
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.782
  • Înscris: 03.04.2017
Tinand cont ca am avut cazari care ,inainte cu cateva zile de a intra,au bagat reduceri bune si eram sigur ca voi merge,eu nu fac rezervari cu plata inainte,iar daca vor vre-un avans,asa  cum vrea si agoda cam la toate cazarile,caut alta cazare sau alt site de rezervari. In momentul de fata m-am riscat cu avionul si imi pare rau pentru ca sunt destui bani care probabil ii voi pierde daca nu se vor intrerupe zborurile spre uae. Alta faza e ca din ce am citit pe forumul lui wizzair e ca nu primesti tot ce ai platit inapoi desi ca pe factura primita ai un singur pret nedefalcat.
Un alt aspect de precizat e ca nici daca iti faci o asigurare storno nu esti acoperit in cazul actual de pandemie.

Editat de dacrad2, 18 martie 2020 - 10:50.


#867
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 337
  • Înscris: 22.05.2007
Am cautut pe net si nu am gasit niciun email sa pot contacta booking.
Ideea e ca am platit un concediu pentru la vara si vreau sa anulez rezervarea si, daca se poate sa imi recuperez banii. Am vorbit la hotel si mi-au zis ca ei sunt de acord dar nu detin controlul asupra banilor. Acum ar trebui sa vorbesc in engleza la telefon in engleza cu cineva (mi-au dat un nr.) insa as prefera sa scriu : nu stau bine cu engleza vorbita.
Numar de telefon in limba romana nu am gasit.
A mai trecut cineva prin asa ceva?

#868
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.594
  • Înscris: 14.04.2008
Ai optiunea de a-i contacta in scris prin accesarea centrului de asistenta, direct din rezervarea ta.
Sau la tel https://www.booking....contact.ro.html
Programul in limba romana era in zilele lucratoare, orar de birou ( 9-17 cred). In conditiile actuale, nu stiu care sunt noutatile.
Oricum, indicat ar fi sa ai acordul scris din partea hotelului inainte de a lua legatura cu booking.

#869
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 337
  • Înscris: 22.05.2007

 dariuscha, on 29 martie 2020 - 14:21, said:

Ai optiunea de a-i contacta in scris prin accesarea centrului de asistenta, direct din rezervarea ta.

poti sa fii mai explicit te rog mult? eu acolo vad ca pot contacta doar proprietatea, ceea ce am si facut deja si mi s-a spus ca ei sunt de acord dar nu depinde de ei
thanks

Editat de portoseu, 29 martie 2020 - 14:25.


#870
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.594
  • Înscris: 14.04.2008
Intri pe contul tau, pe rezervarea respectiva. Trebuie sa ai acolo, printre toate informatiile despre rezervare, si optiunea de asistenta (pe care sa o poti accesa). Asa cum ai si optiunea de a contacta cazarea.
Din pacate nu am nicio rezervare ca sa pot intra si sa-ti dau detalii exacte.

https://www.booking....tact-us.ro.html


#871
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 337
  • Înscris: 22.05.2007

 dariuscha, on 29 martie 2020 - 14:33, said:

Asa cum ai si optiunea de a contacta cazarea.

Pai am contactat cazarea. Eu vreau sa contactez booking.com pe un email si nu  gasesc
Posted Image

Editat de portoseu, 29 martie 2020 - 18:57.


#872
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.988
  • Înscris: 25.01.2007
Intri pe link-ul de mai sus, ai centrul de asistenta.

#873
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.633
  • Înscris: 12.02.2008
Incearca la acest nr 0373788021. Am prins in lb. romana dar au program scurt.

#874
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.277
  • Înscris: 14.11.2006

 portoseu, on 29 martie 2020 - 18:47, said:

Pai am contactat cazarea. Eu vreau sa contactez booking.com pe un email si nu  gasesc
Posted Image
N-ai inteles. Dariuscha ti-a vorbit de asistenta din partea Booking.com-ului, nu din partea hotelului. Rezervarea ta are un numar sau uita-te pe mail-ul primit de la Booking.com pentru aceasta rezervare si vezi acolo ce numar are. Ai un numar de confirmare si un cod pin. Sau daca ai printat-o, ai un numar sus de tot, la inceputul paginii (si PIN-ul tot acolo il gasesti). Apelezi reprezentanta Booking,com-ului din Romania, maine, dupa ora 9-10 da-le un telefon si te folosesti de nr si de pin.

LE: intre timp am gasit si numarul de telefon la care sa apelezi +40 31224 0200

Editat de florinbad, 29 martie 2020 - 19:56.


#875
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 337
  • Înscris: 22.05.2007
Posted Image Posted Image Posted Image
multumesc mult!

#876
psychedelicsss

psychedelicsss

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 27.03.2020
Pentru anulari: cel mai ok e sa intri pe chat pe Booking Assistant si sa vorbesti cu ei in engleza, le explici situatia si vor intelege. Astepti cateva minute pana te pun in legatura cu un agent. Faza e ca depinde de hotel daca vrea sau nu sa iti returneze banii (daca e o anulare non-refundable). Booking face tot posibilul, insa decizia apartine hotelului. De regula sunt dispusi sa iti schimbe datele cazarii sau iti dau un voucher constand in suma respectiva valabil 1 an.
Mai puteti urmari aici daca destinatia voastra se incadreaza la forta majora:
https://partner.book...ing-coronavirus

#877
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.782
  • Înscris: 03.04.2017
Eu din cate stiu ai buton de anulare in rezervarea din contul tau.

#878
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.594
  • Înscris: 14.04.2008
Eu as zice sa incepem prin a citi prima postare a initiatorului acestei discutii.
Eu inteleg ca omul si-a platit sejurul, nu va mai merge si acum incearca sa-si recupereze banii.
Hotelul i-a acceptat anularea cu returnarea banilor, ii mai trebuie acceptul booking. Si pt asta vrea sa ia legatura cu ei.
Nu anularea in sine e problema lui, ci recuperarea banilor.
In primul link pe care l-am postat gaseste tel de contact pt fiecare tara in parte, inclusiv RO.
In urmatorul, trebuie sa se logheze cu datele de identificare pt a intra in contact cu centrul de asistenta booking.

#879
psychedelicsss

psychedelicsss

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 27.03.2020

 dacrad2, on 29 martie 2020 - 23:57, said:

Eu din cate stiu ai buton de anulare in rezervarea din contul tau.
Da, ai buton de anulare dar era vorba de returnarea banilor in cazul unei rezervari nerambursabile. Si in cazul asta trebuie luat legatura mai intai cu cei de la hotel/booking. Eu am avut cazare nerambursabila in Barcelona 25-29 martie si desi am insistat cu telefoane la booking, emailuri catre hotel, invocand starea de urgenta din Spania etc, tot nu au fost de acord sa imi returneze banii. Mi-au dat in schimb un voucher constand in suma respectiva valabil 1 an. Poate altii au avut mai mult noroc si si-au recuperat banii...

#880
portoseu

portoseu

    Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 337
  • Înscris: 22.05.2007
Azi am sunat toata ziua si mi-a raspuns robotul.

#881
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.594
  • Înscris: 14.04.2008
Incearca si la (0373) 788 023

#882
psychedelicsss

psychedelicsss

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 27.03.2020
Mai poti incerca si la:
031 224 0222
0373 788 021
031 224 0200

In engleza:
44 20 3320 2609

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate