Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...
 Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...
 Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 

Motivul pentru care ai ales SUV

- - - - -
  • Please log in to reply
283 replies to this topic

#235
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Marius, este foarte greu sa raspunzi on-topic cuiva care da reply de pe un topic pe altul si te face albie de porci. Acum intradevar, din mesajele lui gtk, multe au fost sterse, iar reply-urile mele par Flame-uri groaznice.

Ce trebuie facut cand cineva te jigneste? Taci si sapi? Il spui lui tata?

Chiar daca au dreptate baietii astia nu au ce cauta aici. Nu deranjeaza ideile in sine neaparat, ci modul agresiv si limbajul folosit.

#236
groparu

groparu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 15.05.2008
Deja cam multa lume iti spune ca esti beat. Chiar nu obosesti sa arati ca tu nu esti vinovat niciodata ci doar o victima a circumstantelor, provocat de restul userilor d'aici ce in mod intentionat iti vor raul ...???
Chiar nu-ti suna macar un pic deplasat???  Pe mine ti-ai permis, fara sa ma cunosti personal, sa ma faci manelist si altele ...
Un pic de jena stimabile ca n-am pascut impreuna pe dealuri (pe unde faci tu off-road) vacile ....

Si ca sa dai in absolut :
"Chiar daca au dreptate baietii astia nu au ce cauta aici. Nu deranjeaza ideile in sine neaparat, ci modul agresiv si limbajul folosit." mai te trezesti sa spui unui moderator cine e bine si cine nu e bine sa aibe acces pe un form. Te pomeni ca acum aflam ca esti si vreun parinte al forum-urilor de pe net si-l pui la punct si pe Marius3k ...fi-mi-ar sila

Edited by groparu, 27 August 2008 - 14:17.


#237
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Asta banuiesc ca nu e off-topic si nici insulta. Te rog sa citezi mesajul in care spun eu ca tu - Groparu - esti manelist. Nu mi-am permis sa spun asta despre nimeni de pe forum.

Dupa o tacere indelungata sari din nou pe mine, cu mult curaj si vitejie. Mi se pare normal ca masina ta e folosita pe autostrada si la Paris. Nu cred ca ai curaj sa vii pe unde "pasc eu vacile" cu masina cu tot.

Daca pe tine nu te intereseaza care masina are "74 de diferentiale" asta nu inseamna ca sunt eu beat.

Eu am luat un SUV mare si puternic tocmai ca sa merg peste tot cu el. Si cu o gasca intreaga dupa mine. Cand intram 8 persoane cu ceva bagaje nu se vede vreo diferenta de tinuta sau comportament. Are sasiu separat, punte rigida spate, reductor, diferential central Torsen care este si blocabil, diferential spate blocabil. Consumul mediu dupa ce trec muntii pe la 2200m dintr-o parte in alta este 10L/100km. La masina nu scartiie absolut dupa mii de km facuti prin padure.
Pe sosea este foarte confortabila si daca nu mergi pe autostrada cu viteze foarte mari, chiar economica.
Acestea sunt motivele pentru care am luat-o si incerc sa o folosesc aproape de capacitatile ei.

Pe tine te-au enervat tare argumentele de mai sus si m-ai insultat permanent in ideea ca te "amuzi" sau ca ma "racai".
E frumos si civilizat bravo, eu sunt beat sigur, doar zic atatia oameni.

Si vezi ca mi-am cerut scuze mai sus, asumandu-mi o parte din vina, chiar trebuie sa rastalmacesti orice spun, gropare viteaz?

Edited by Giobica, 27 August 2008 - 14:41.


#238
groparu

groparu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 15.05.2008
1. N-am fost la Paris cu masina aceasta. (ai un fix pe langa multe altele)
2. Abia acum ai spus clar si raspicat pentru ce ti-ai luat tu SUV ! - in rest ne-ai explicat tuturor celor de mai sus sau la marea majoritate cat de prost am ales pe ce sa dam banii!
3. Daca astea le numesti insulte ... esti amuzant

Concluzia esti o victima STIM. Bine ca l-au crucificat pe altul acum 2008 ani ca cine stie...

Informatii eronate ca de obicei  : Toyota LC motorul diesel de 3 litri 127KW (173 CP) cuplu maxim 410 Nm intre 1800 si 2600rpm - LR Freelander 2 118KW (160CP) cuplu maxim 400 Nm la 2000- 2400 rpm

Adevarat, mult mai mare ...mai puternic .... ai dreptate intr-o privinta: eu nu o folosesc pe post de autobuz ...

Am iesit din polemica asta ...m-a deranjat ca n-ai mers nici 10 m cu un Land Rover Freelander 2, nici cu o Captiva, (samd)  nici macar intr-o parcare si iti permiti sa-mi spui pe acest topic cat de proasta e alegerea mea si a lui X si Y...

Edited by groparu, 27 August 2008 - 15:03.


#239
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Cand spun ceva nu bagi de seama, acum vei spune ca mint. Am facut drive test si cu vechiul Freelander (mai aveau unele pe stoc atunci) si cu noul. In ultimele expeditii week-end-ul trecut un prieten a venit cu o Captiva full option.

O foloseam seara ca sa mergem la restaurant 20 km dus, 20 intors. Scaune confortabile piele, full option. Mi-a placut cum merge si oricum facusem drive test si aici. Jante pe 18. Arata bine. mie nu imi displace masina dar mi se pare ciudat sa apara atatea topic-urM si atatea laude.

Pe munti si vai am mers toti cu masina mea, m-a intrebat de mai multe ori prietenul meu: ce zici trece captiva pe aici? I-am raspuns de fiecare data: "Daca ai grija mare trece, dar totusi nu te sfatuiesc sa faci asta cu captiva ta. Nu va dura mult pana sa o avariezi"

Cu Parisul nu ai pomenit tu ca parchezi mai usor Freelanderu' decat vechiul Passat? Am glumit pe tema asta, dar cand l-am luat am tinut cont: si SUV-ul meu urias este mai scurt si mai putin lat decat un Passat.

Exista Golf cu motor de 1.4 benzina si 170 CP. Nu la asta ma refeream cand spuneam "puternic" si cred ca ai inteles foarte bine. Mai sunt si alte mici detalii pe langa puterea asta testata pe banc. Freelanderu' e mult mai "putenic" decat un Golf. La fel si Landcruiser. Stii tu ce copaci am tras de pe drum cu ea? Poti sa faci asta cu Golful? Ai chef sa tragi copaci cu Freelanderu'?

daca reusesti totusi sa discuti rezonabil, explica-mi si mie de ce te-a "daranjat ca nu am facut nici 10m cu Freelander sau Captiva". Faci niste supozitii fara nici o baza si apoi esti deranjat si incepi sa faci misto. Eu ce vina am aici? Am zis eu vreodata ca nu am mers cu masinile astea?

Edited by Giobica, 27 August 2008 - 15:22.


#240
SweetRevenge

SweetRevenge

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 22.07.2008
Pana acum cateva luni spuneam despre 90% dintre conducatorii de SUV-uri ca isi cumpara acele masini doar pentru ca.. "am Jeep dom'le sunt bastan".

Tatal meu conduce un Mercedes GL 420 CDI si am avut ocazia sa merg cu el la drum lung (Brasov - Constanta). Avand in vedere ca nu am mers pe autostrada pentru ca erau blocaje si am ales varianta cu Slobozia, mi s-a parut incredibil de confortabil. Am fost eu cu el, bancheta rabatata si portbagajul plin de bagaje, un volum impresionant de bagaje as putea spune (cine are copil mic stie despre ce-i vorba, masa, genti, haine, carucior etc). Pe drumul ala plin de gropi si denivelari rulam cu ~130 - 150 km/h fara sa simt mare lucru.

Cateva luni mai tarziu am facut acelasi drum cu Peugeot-ul meu 407 Coupe. Mai mult de 130 nu puteam sa merg fara sa-mi clantane dintii iar in porbagaj abia am avut loc pentru bagaje (le-am indesat cu piciorul).

Avantajele sunt clare: Un sofer de SUV, mai ales unul scump (ML, GL, Q7, etc) se da jos mai odihnit decat un conducator de Sedan dupa un drum de ~400 km prin Romania.

Sigur, dezavantajele se cunosc deja: Centru de greutate ridicat, senzatie oribila la manevre bruste, performante incomparabile cu sedan-uri cu aceeasi capacitate cilindrica. Dar, fratilor, nu suntem pe circuit. Foarte, foarte rar avem nevoie de performantele care ni le aduce un Sedan fata de un SUV. Cat de des luati voi o curba la limita si cat de des incercati sa atingeti suta in sub 10 secunde?

SUV-ul mi se pare solutia ideala pentru o familie compusa din 4-5 membrii. Problema este ca daca esti posesor de SUV, automat esti privit de anumiti oameni ca "wannabe bastan" sau mai stiu eu ce. Credeti-ma, multa lume, ca si tatal meu au facut alegerea asta strict din motive practice. El mai merge si undeva la santier zilnic unde eu nu pot ajunge cu 407 ca dau cu burta de podele. Acum vreo 2 saptamani a trebuit sa ma rog de el sa-mi dea un Subaru Forester de la firma sa ma duc la tara ca nu puteam sa parcurg drumul Covasna - Ojdula etc (ala de strabate muntele ~45 km de drum de tara).

Fratilor, traim in Romania, de aceea varianta combi nu satisface toate cererile de practicalitate si unii au nevoie de SUV. :)

Desigur, imi mentin parerea vis-a-vis de conducatorii de X5 cu roti late, jenti de ~20, ochelari de soare si ceafa lata, transpirata si cu lant de tinichea.

#241
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
GL 420CDI este o masina foarte buna.

Sunt multe motive sa o cumperi dar in nici un caz vreunul "strict practic". Cred ca DEX-ul poate fi util inainte sa inceapa vreo disputa aprinsa.

Ce mai urmeaza, sa vindem Aro-urile demodate, si sa caram pepenii la piata cu Cayenne-ul nostru practic?

#242
terracan2005

terracan2005

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 30.10.2006
Va salut,

Subscriu si eu la ideea ca alegerea unei masini este o chestie personala si subiectiva.
Am un Hyundai Terracan 2,9 CRDI A/T luat in leasing in urma cu trei ani (chiar azi e aniversarea) 120k.Masina luata la impuls, dupa ce un TV de botosani incarcat cu trei tone de lemne s-a suit pe mine. Vina mea era ca am oprit la semafor. Noroc ca eram primul... Si asa s-a oprit in scaunul meu, si masina nu era tocmai mica...un Peogeot 605 superb, masina de pasiune...Cand m-am uitat in spate si am vazut ca nu mai am bancheta...noroc ca nu era decat Edi, canishul meu de trei ani, care a zburat prin parbriz. Am supravietuit amandoi, cu putine pagube. Eu am ramas fara vreo doi dinti din fata. El nu s-a mai suit in vreo masina cam trei luni.
Dupa o saptamana, am luat cea mai mare masina pe care mi-am putut-o permite. Nu m-a interesat prea mult tractiunea integrala. M-am bucurat ca are sasiu. Ca sa nu reprezint un pericol pe sosea, merg mai incet decat cu Peugeotul.
In oras, cand sunt doar eu in masina sau cand sunt insotit doar de Edi, merg cu Oltcitul tatalui meu. Consuma cam la fel, 10...12. Dar si asta e masina de pasiune. Sincer. Si n-am nici o rusine sa ies cu el. Dar ma uit mereu in oglinda cand opresc la semafor..
Vreau insa sa revin la accident. Pana nu esti in miezul unui eveniment e greu sa-l intelegi. Stiti ce am inteles eu atunci? Marimea conteaza. Si atunci cand e vorba de familie, important e ceea ce conteaza. Desi nu e o masina mica, Peugeotul aproape nu a contat in dinamica accidentului. M-a tarat 48 de metri, probabil i s-a oprit motorul...
Acum timpul a trecut si a mai estompat din efecte. Sunt mai lucid. Nu imi pare rau, dar nici nu sunt foarte entuziasmat. Terracanul e o masina buna. E cu vreo doi cm mai scurta decat Peugeotul. Cam la fel de lata. Consuma aproape dublu. Merg mai putin cu ea, mai ales in oras. Dar are 2200 kg. Inca nu m-a lovit nimic, decat usor. Si tensiunea mea are din nou valori normale, atunci cand ma sui la volan.

Cu stima si respect , indiferent ce masina conduc. Sau ce masina conduceti dumneavoastra.
Eliade George.

#243
dbonddental

dbonddental

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 17.11.2006
Subscriu la parearea de mai sus :  siguranta familiei pe primul loc.
Am fost posesorul unui Nissan Patrol pana de curand si masina imi oferea o senzatie de siguranta iesita din comun deoarece nu conduc agresiv, mai ales cand fetita este in masina, dar am considerat ca este prea off-road pentru Bucuresti si l-am schimbat cu un Touareg ; aceeasi senzatie de siguranta si chiar daca cateodata consumul de combustibil ma supara, imediat ma gandesc la beneficiile marimii....
Realizez ca nu sunt "enviromental friendly" si mi-as dori sa pot conduce o masina mai putin gurmanda, intr-o tara cu o mai mare siguranta rutiera dar...traim in Romania si stim cum ne prezentam din acest punct de vedere.
Deci argumentul meu unic este : SIGURANTA(oricat de relativa ar fi ea!)

Edited by MAK, 29 September 2008 - 12:55.


#244
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,501
  • Înscris: 04.05.2006

View Postdbonddental, on Sep 29 2008, 13:54, said:

Deci argumentul meu unic este : SIGURANTA(oricat de relativa ar fi ea!)

Extrem de relativa :).

#245
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005

View Postdbonddental, on Sep 29 2008, 13:54, said:

SIGURANTA(oricat de relativa ar fi ea!)
nu confunzi notiunea de siguranta cu puterea?!

#246
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View PostSweetRevenge, on Sep 7 2008, 19:42, said:

Acum vreo 2 saptamani a trebuit sa ma rog de el sa-mi dea un Subaru Forester de la firma sa ma duc la tara ca nu puteam sa parcurg drumul Covasna - Ojdula etc (ala de strabate muntele ~45 km de drum de tara).

daca citeam asta la timp nu mai traversam vinerea trecuta muntii de la lepsa la ojdula cu Citroen c4 destul de incarcat. m-am luat dupa unul dintre pasageri care mi-a zis ca a fost el mai demult si e zona frumoasa si ca drumul rau e scurt.
  :cursing:

#247
yatse

yatse

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 25.10.2004
Ca multe alte familii de oraseni din Romania, avem si noi doua masini. Una mai de oras, un sedan, si SUV - Tiguan.
Acum vreo trei saptamani am mers pe drumul spre Pestera - un foarte bine intretinut drum forestier, cum spun ei pe site. In realitate a fost o nenorocire, plin de pietre mari si gropi. Am fost cu sedanul, asa ca am injurat tot drumul.

Asta este unul dintre motivele pentru care am luat Tiguanul - nu vreau ca atunci cand ajung pe un drum putin mai dificil sa am probleme.
Nu doresc sa urc in paduri neumblate cu masina(pentru asta sunt drumetiile), nu fac curse pe autostrada.
Tiguanul consuma in medie in jur de 7.2%, iar sedanul cam 6.5%.

#248
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005

View Postundercoverbrother, on Sep 29 2008, 19:47, said:

daca citeam asta la timp nu mai traversam vinerea trecuta muntii de la lepsa la ojdula cu Citroen c4 destul de incarcat. m-am luat dupa unul dintre pasageri care mi-a zis ca a fost el mai demult si e zona frumoasa si ca drumul rau e scurt.
:cursing:
am facut drumul ala cu matizu', vara, acum 4 ani. :) .

#249
groparu

groparu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 15.05.2008
si eu calare ...(mor cand vad d'astea gen am urcat prin noroaie de 1 m cu tricicleta) :D
Sunt Burebista si Mihai Viteazu reincarnati intr-o singura persoana ...ramaneti uimiti :D

#250
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,501
  • Înscris: 04.05.2006

View Postpunkt, on Sep 30 2008, 14:21, said:

am facut drumul ala cu matizu', vara, acum 4 ani. :) .

Acum 4 ani, poate drumul ala mai arata cumva. Acum....am fost de cateva ori pe el cu ATV-ul si crede-ma ca mi-as fi dorit sa fiu in padure...decat sa merg pe el.

Quote

Ca multe alte familii de oraseni din Romania, avem si noi doua masini. Una mai de oras, un sedan, si SUV - Tiguan.
Acum vreo trei saptamani am mers pe drumul spre Pestera - un foarte bine intretinut drum forestier, cum spun ei pe site. In realitate a fost o nenorocire, plin de pietre mari si gropi. Am fost cu sedanul, asa ca am injurat tot drumul.

Asta este unul dintre motivele pentru care am luat Tiguanul - nu vreau ca atunci cand ajung pe un drum putin mai dificil sa am probleme.
Nu doresc sa urc in paduri neumblate cu masina(pentru asta sunt drumetiile), nu fac curse pe autostrada.
Tiguanul consuma in medie in jur de 7.2%, iar sedanul cam 6.5%.

Tiguan, Rav4, X3, CR-V, Tucson...etc, dupa parerea mea, nu ar prea trebui incluse in categoria SUV. Sunt mai mult niste crossover-e decat SUV-uri....

Edited by richelieu, 01 October 2008 - 09:57.


#251
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View Postrichelieu, on Sep 29 2008, 14:13, said:

Extrem de relativa :).
nu e deloc relativa, e mult mai mare la un suv de peste 2 tone decat la o masina obisnuita, dupa cum am demonstrat in mod cat se poate de obiectiv de atatea ori...

#252
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostSweetRevenge, on Sep 7 2008, 20:42, said:

Pana acum cateva luni spuneam despre 90% dintre conducatorii de SUV-uri ca isi cumpara acele masini doar pentru ca.. "am Jeep dom'le sunt bastan".

Tatal meu conduce un Mercedes GL 420 CDI
Avantajele sunt clare: Un sofer de SUV, mai ales unul scump (ML, GL, Q7, etc)
SUV-ul mi se pare solutia ideala pentru o familie
unii au nevoie de SUV. :)

Desigur, imi mentin parerea vis-a-vis de conducatorii de X5 cu roti late, jenti de ~20, ochelari de soare si ceafa lata, transpirata si cu lant de tinichea.

In special cand ei trec cu noul E70 pe langa taticul cu GL... :lol:  :lol:  :lol:
Mai terminati dreaq cu sabloanele asteea. Ce v-au facut voua aia cu X5 si lanturi la buric ?mai ales aia cu roti  pe 20" frate, daca au roti pe 19" sunt baiati de caracter.
Atentie ca X5-ul E70 e mai scump si mai tare decat cele enumerate de tine! ^_^ Mai ales un SD!
B)  Gata, imi iau Q7 sau ML, nu mai tine.Vand jaful si lantul din dotare si gata.

Edited by sanddy1964, 01 October 2008 - 20:55.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate