Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

Motivul pentru care ai ales SUV

- - - - -
  • Please log in to reply
283 replies to this topic

#253
Sorin D534

Sorin D534

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 22.07.2007

View Postpunkt, on Sep 30 2008, 13:21, said:

am facut drumul ala cu matizu', vara, acum 4 ani. :) .

Am "batut" si eu drumul ala de la Ojdula la Lepsa si cu Dacia (un Break, cand eram mai tanar... :) ), si cu Cielo...
Poate ca pana si un Trabant trece pe-acolo (cu siguranta insa nu si Casuneanu-junior, cu Bugatti-ul!... :) ), dar vara asta, in loc de cele 2 ore si ceva cat imi lua inainte, l-am facut in mai putin de 40 de minute (cu o medie de 50-60 Km/h) cu "masina din dotare" (vezi "poza" - "generatia Santa Fe", multumesc! :) ). Si asta face ceva diferenta!...
Am intalnit Logan-uri (garda la sol 16 cm, cu doar 2 cm "sub" Toyota Rav4 Diesel - modelul pe benzina are 20 cm) pana si pe varful Edelweiss, in Austria, la 2775 m (desi se urca pe asfalt pana acolo, nu e un exemplu concludent), si totusi un Logan (pentru care, in principiu, am toata stima), nu e un RAV4...
Revenind la insasi originea topicului, am gasit pe ultimele pagini aici, o idee foarte clar exprimata: alegere "pasionala". Asta a fost si cazul meu. De fapt si pasionala si rationala, ca nu mi-am iesit din buget ca sa cumpar masina asta ("ieftina", stiu!... :) ). Nu mi-am luat-o ca sa ma dau "bastan" (aprecierea sau oprobiul co-nationalilor mei ma lasa absolut rece, nu am nevoie sa-mi etalez statutul printr-o masina), nici pentru ca a fost "ieftina" (din venitul meu anual imi pot luat lejer un X5 SD - dupa ce-am scazut toate cheltuielile familiei) sau pentru ca "seamana cu Touareg-ul" (nu stiu ce ochi deformat a mai venit si cu tampenia asta!...). Pur si simplu (dupa um amplu "studiu de piata") a fost masina care mi-a placut cel mai mult (desi e "insipida" - dar "frumusetea e in ochii privitorului"!), in care ma simt cel mai bine la volan si care corespunde cel mai bine nevoilor familiei mele (fie si numai pentru deplasarile prin oras! :) ).
Puteti sa ma infierati pentru asta, puteti sa ma numiti "inca unul din generatia Santa Fe", pur si simplu nu-mi pasa!... Eu am expus doar "motivul pentru care am ales SUV" (asa se numeste topicul, pentru cei carora le-a "scapat" asta... - o chestie de gusturi, la urma urmei...), nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, nu sunt dealer de SUV-uri si nici macar de Santa Fe-uri...
Mare pacat ca in loc sa ne impartasim la modul pozitiv opiniile si sa schimbam experienta, topicul asta a devenit o dezlantuire de pasiuni si chiar de injuraturi! :( Din pacate insa, nu e nici macar singurul topic unde "ce-mi place mie e cel mai bun, restul sunt prosti cu totii"!...

Edited by Sorin D534, 02 October 2008 - 00:48.


#254
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Eu nu inteleg de la tine , desi spui ca ai bani de x5 sd , de ce ai cumpara totusi o masina mult mai slaba calitativ, in care poti muri mult mai repede , iar tehnologic aflata la ani lumina in urma?  Ce te poate face sa stai cu banii degeaba in buzunar?  Ce motiv poate exista sa ai bani de seria 3 si sa-ti cumperi logan? Sorry dar e peste puterea mea de intelegere...

#255
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,499
  • Înscris: 04.05.2006
Poate omul isi face o casa....sau investeste...sau....etc. Sau poate pur si simplu atata vrea. Nu-i chiar atat de greu de inteles.

#256
Sorin D534

Sorin D534

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 22.07.2007

View Postrichelieu, on Oct 2 2008, 12:26, said:

Poate omul isi face o casa....sau investeste...sau....etc. Sau poate pur si simplu atata vrea. Nu-i chiar atat de greu de inteles.

Uite ca mai gandesc si altii ca mine!
Numai la popoarele latine am vazut tendinta asta, de a ostenta pana la ultimul banut!... :) In restul lumii (industrializate, bogate, cum vreti sa-i spuneti...) nimeni nu "baga" mai mult de 25-30% din venitul familiei intr-o masina! O masina e o masina, si-atat, un bun de consum care imbatraneste si pierde valoare...

#257
Sorin D534

Sorin D534

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 22.07.2007

View PostNotorious, on Oct 2 2008, 12:10, said:

Eu nu inteleg de la tine , desi spui ca ai bani de x5 sd , de ce ai cumpara totusi o masina mult mai slaba calitativ, in care poti muri mult mai repede , iar tehnologic aflata la ani lumina in urma?  Ce te poate face sa stai cu banii degeaba in buzunar?  Ce motiv poate exista sa ai bani de seria 3 si sa-ti cumperi logan? Sorry dar e peste puterea mea de intelegere...

Nu stau banii chiar degeaba, a raspuns Richelieu pentru mine...
Cum a spus tot Richelieu, pur si simplu atata (si nimic mai mult) am vrut sa-mi iau... Si inca, strict din punctul meu de vedere ("parerea mea" :) ), si Santa Fe-ul e putin cam mare pentru nevoile curente ale unei familii cu 3 membri, dar modelele mai mici nu ofereau (cel putin nu in februarie, cand am luat-o eu) facilitati la care am tinut in mod deosebit, cum ar fi cutia automata sau ESP-ul (si acesta din urma nu poate spune nimeni ca ar fi un moft!).
Ca inginer care lucrez (si cu) motoare, am apreciat intotdeauna "vitrinele tehnologice" care sunt BMW-urile, am apreciat eleganta si frumusetea Mercedes-urilor sau aerul de aventurier al Jeep-ului Grand Cherokee (modelul precedent, asta ultimul nu-mi mai place de fel!... ), dar SUV-urile lor sunt sunt mult prea orientate spre piata americana (normal, de acolo au si venit la noi in Europa), exagerate atat ca marime sau/si putere. Americanii inca isi mai permit (din ce in ce mai putini, sub permanenta amenintare a pretului petrolului) sa pretinda acceleratii sub 10 secunde de la mastodonti de 2 tone si jumatate, dar mie imi sunt absolut suficiente 11,6 (lasa-i pe ei sa se duca cu o secunda si jumatate inaintea mea!), la un mini-mastodont de "doar" 2 tone. Veti vedea ce "ingaduitori" vor deveni pana si americanii, cand (si daca) va ajunge vreodata combustibilul la pompa la preturile din Europa! :) Deja sunt foarte multi pe forumuri care asteapta cu nerabdare ofertele de Diesele pentru SUV-uri pe piata lor...

Pentru o masina cu care nu merg decat 6 luni pe an, mai mult pe asfalt, subscriu si eu la ce-au spus ceilalti, ca un SUV e mai degraba un mod de-a omora musca cu barosul :). Asta inseamna odata in plus ca un X5 ar fi fost un moft in cazul meu, chiar daca "e la ani lumina" "in fata" (daca mai "tai" putin din "anii luminosi", chiar sunt de acord cu tine! :)... ). Hai sa fim realisti, nimeni nu prea-si ia X5, ML sau chiar Touareg ca sa faca sub 20.000 de km pe an! M-a si pufnit rasul astazi cand am vazut un X5 de vanzare, cu doar 65.000 de km in 3 ani! Poate, 65.000 de km... a treia oara (cel putin)! Presupunand ca cineva in Germania a dat banii pe un X5 ca sa mearga asa de putin cu el (sunt destule cazuri, n-ar fi o exagerare) e al naibii de greu de crezut ca omul a dat banii aiurea pe un Diesel! Nemtii sunt oameni cu cap, si de fapt in tot Occidentul, nimeni nu da banii pe Diesel daca nu merge mult cu masina!

Dupa o vacanta in Austria si Italia, vara asta, si dupa ce-am ajuns pana la 2775 de metri pe cel mai bun asfalt, am ajuns la concluzia sincera ca nu prea se merita SUV... Cu o mentiune: in Austria si Italia, ca la noi nu prea as mai conduce altceva!... Lasand ironiile amare la o parte, sunt sincer de acord ca pe drumurile (cu adevarat) europene SUV-urile sunt un fel de struto-camile (de asta le si vezi atat de rar!). Ca unul care nu mai sunt dispus sa renunt la pozitia de conducere inalta si la spatiul interior generos, gasesc ca un MPV ar putea fi, cel mai probabil, viitoarea mea masina... Deci, uitati ca nu sustin SUV-ul "cu orice pret"! :)

Cat despre moartea la volan, ultimele teste Euro nCAP, cele la 85 de km/h au demonstrat ca potential se poate muri "cu succes" in oricare dintre masinile actualmente cotate cu 5 stele la testul "clasic", la 65 de km/h. Deci, peste 65 de km/h e doar o chestie de noroc personal, indiferent ca ai X5 sau X55! :(
Pana la 65 de km/h, cu siguranta ca un X5 te protejeaza mai bine, dar nici SUV-urile "de doar 4 stele" (cum sunt marea majoritate) nu va vor ucide la viteza asta, cu siguranta!

PS Sa porti sanatos ML-ul, te invidiez sincer (si la modul constructiv!) pentru el!
     Eu totusi nu ma duc cu SUV-ul la Mall, ca unii din prietenii tai! Ma duc pe jos, ca stau in centru! :)

Edited by Sorin D534, 02 October 2008 - 16:14.


#258
SweetRevenge

SweetRevenge

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 22.07.2008

View Postpunkt, on Sep 30 2008, 12:21, said:

am facut drumul ala cu matizu', vara, acum 4 ani. :) .

Nu stiu cum arata acum 4 ani dar nu-ti doresc sa mergi acum. Eventual cu tancul.


View Postsanddy1964, on Oct 1 2008, 19:48, said:

In special cand ei trec cu noul E70 pe langa taticul cu GL... :lol:  :lol:  :lol:
Mai terminati dreaq cu sabloanele asteea. Ce v-au facut voua aia cu X5 si lanturi la buric ?mai ales aia cu roti  pe 20" frate, daca au roti pe 19" sunt baiati de caracter.
Atentie ca X5-ul E70 e mai scump si mai tare decat cele enumerate de tine! ^_^ Mai ales un SD!
B)  Gata, imi iau Q7 sau ML, nu mai tine.Vand jaful si lantul din dotare si gata.

Sa treaca pe langa el, I couldn't care less. Lol.

Esti de acord cu mine ca X5-ul este cel mai manevrabil SUV pe sosea? Daca nu, cauta pe net sa vezi. Logic vorbind, daca tu cauti o masina cu manevrabilitate sporita, de ce sa-ti iei un SUV?

Ok, sa zicem ca vrei si asfalt si off road. Daca vrei off road, de ce iti iei cele mai mari jenti posibile?

SI DE CE SUNT TOATE NEGRE?

X5-ul este o masina excelenta, pacat ca este condusa de oameni nepotriviti intr-o tara nepotrivita. E strict parerea mea si recunosc ca am o fobie fata de conducatorii acestor masini si o seama de idei preconcepute.

Si daca tot faci totul cum iti zic eu, nu-ti luat nici Q7 ca nici ala nu-mi place. Ms

Edited by SweetRevenge, 10 October 2008 - 13:41.


#259
micutza08

micutza08

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 10.10.2008
Eu as avea o intrebare pt domnisoarele de maxim 60 kg,care,da, ocupa 2 locuri de parcare (luati parcarea din plaza si studiati-o si o sa vedeti...). la ce va trebuie mai fetelor masina asta? ca drumuri de tara...nu-mi ziceti mie ca iesiti...De carat..dupa dimensiunea unghiilor iar nu.. :) A si sa stiti ca un hands free costa mai putin decat...orice piesa a masinii voastre  :bandit: sau daca va zgarciti/il uitati acasa etc. si cele mai proaste telefoane din ziua de azi au un sistem de genul integrat :madanimated: :(

#260
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Nu stiu daca va raspunde vreo domnisoara sub 60 kg. Nu stiu nici parcarea, ocupa doua locuri din cauza ca sunt mari masinile sau nu stiu sa parcheze?

Pe drumuri de tara sunt multi care nu ies. Se vede si aici pe topic. Tu de ce ti-ai luat SUV. micutza08?

#261
micutza08

micutza08

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 10.10.2008
Cine a zis ca mi-am luat?  :nonobad: Nu am ce sa fac cu ditai masina...Am 55 de kg si 1 m 65, m-ai vedea intr-un suv?:)) Ce ma enerveaza cel mai mult in bucuresti e ca in ultimul an sa zicem de cand studiez masinile mari si mi se par fara nici o logica in bucurestiul asta infernal de aglomerat,am vazut maxim 10  masini mari care sa aiba mai mult de 2 persoane in ea si bagaje....Nu mai zic de l200 sau de fordurile alea cu ditai porbagajul descoperit(nu stiu exact cum ii zice...stiti voi la ce ma refer). in alea am vazut o data un tip care cara un pat si inca unul cu un frigider.atat.in rest multe domnisoare blonde cu telefonu la ureche care nu ar intoarce capul sa se uite de ce claxoneaza dobitocul din spate ca nu are loc de ea nici moarta...ca deh...e ocupata vorbeste la telefon :|

Nu'mi sariti in cap, sunt femeie n'am nimic cu femeile la volan(sau poate am da nu cu toate :)) ), dar pe cele cu SUV la fel de slabanoage ca mine care vb la tel nu le suport  :rantcurse: :raygun:

#262
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
:cheers: :clapping:

#263
micutza08

micutza08

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 10.10.2008
Am zis ceva neadevarat?  :notangel:

#264
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Poate e adevarat dar nu am remarcat sa fie femeile, majoritatea soferilor de SUV. Cred ca e mai enervant cand nu stiu sa conduca. Poti sa blochezi circulatia ci cu un Fiat 500 daca ai un IQ corespunzator si bun simt cu carul. Cu telefonul e treaba politiei. Nu prea se sinchisesc cum nu se sinchisesc nici de faurile aprinse pe sosea.

Greutatea ce legatura are? Crezi ca SUV-ul e numai pentru supraponderali?

Credeam ca ti-ai luat, citind titlul topicului :huh:

#265
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
a vrut sa puna in evidenta faptul ca nu e grasa :D. a uitat sa precizeze culoarea ochilor si a parului :D
un suv nu ocupa mai mult loc ca un autoturism obisnuit; este doar mai inalt.

#266
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008

View Postametist, on Sep 27 2008, 09:31, said:

Santa este f frumos ca design asta o spun ptr. ca si mie mi-a luat ochii de la inceput , dar nu este calitate la piese (bucsi,amortizoare,pielea de pe scaune,etc..) si mai are o problema , este cred defect de fabricatie,daca este cu o roata spate pe o bordura de 30 cm (celelalte roti nu sunt urcate pe bordura deci numai o roata spate nu si cea din fata) daca ai usa portbagajului deschisa nu se mai inchide usor ci loveste in inchizatoare. Daca o urci pe cric sa schimbi o roata fata incearca sa deschizi o usa fata si o sa vezi ca deabia se deschide pe motiv ca freaca usa de inchizatoare.Astea sunt probleme de contorsionare a caroseriei care dupa mine nu ar fi normale la pretul acesta.

Ia te uite, teoria cu sasiul separat se mai verifica uneori :huh: . Chiar o bordura mai inalta se poate considera off-road.

#267
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
De ce cumpara lumea suv-uri? Pentru statusul social! Nimic altceva.

Edited by YourFan, 19 February 2018 - 20:37.


#268
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Hmm, din complexe? Zici ca se simt mai potenti daca au masina mai mare?
Adica ala care strange din buci sa isi ia un Duster sau o Vitara e mai de statut decat ala care isi ia un Passat sau un superb? Sau nus ce mai limuzina entry-level de 3 ori mai scumpa? Sau un rs?
Asta cu statutul e o boala.....mentala!

#269
tot_iooo

tot_iooo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 18.04.2007

View Postmicutza08, on 10 octombrie 2008 - 20:14, said:

...Ce ma enerveaza cel mai mult in bucuresti e ca in ultimul an sa zicem de cand studiez masinile mari si mi se par fara nici o logica in bucurestiul asta infernal de aglomerat,am vazut maxim 10  masini mari care sa aiba mai mult de 2 persoane in ea si bagaje...  Posted Image Posted Image
Dacă atunci considera că era infernal traficul probabil că acum nu mai iese din casă.Posted Image

#270
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,146
  • Înscris: 09.01.2007
Eu am ratat sa-mi iau SUV pentru statut social. L-am luat pentru ca-mi trebuia un 4x4 ocazional cu garda marita cu tot, pentru ca avea cutia automata care-mi place mie, pentru diesel-ul mare si fiabil, pentru spatiul aerisit de la interior. Nu merg cu el in oras. Si pentru ca la inceput targetam o compacta la un buget ceva mai mic dar nu am gasit ceva sa ma satisfaca pret/ calitate. Adevarul e ca ma plictisisem timp de 17 ani de compacte si medii, am vrut sa incerc altceva si e de bine.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate