Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cutia de viteze automata - distruge masina ?
Last Updated: Dec 15 2013 12:54, Started by
OClaudiu
, Apr 26 2008 21:00
·
0
#19
Posted 27 April 2008 - 17:18
#20
Posted 27 April 2008 - 19:09
Oricum si consumul de benzina creste cu vreo 2 l la 100 Km in oras. Din ce spunea user-ul undesignus aici, sunt secventiale. Practic, daca pun frana brusc si pornesc de pe loc, in timp nu are consecinte nefaste asupra masinii ?
|
#21
Posted 27 April 2008 - 19:25
Nu.
Plus ca nu creste chiar cu 2 l consumul, la un motor de 1900cmc, nu cred sa sara de 0.8-1.2l in plus. Edited by sanddy1964, 27 April 2008 - 19:26. |
#22
Posted 27 April 2008 - 19:26
La O2, cu exceptia lui 1.6 FSI se pune DSG, aceeasi ca pe Golf si fratii si surorile sale. In curand va aparea si DSG 7 trepte cu ambreiaje uscate, care va elimina total Tiptronic din schema.
In teste, citeam despre DSG si DSG7 c-au facut peste 300k km fara probleme, in temperaturi din cele mai diverse. Daca voiai unul din motoarele mici mai bine ai rabdare inca 2-3 luni pana se baga noile motorizari si CV. Daca voiai unul din TDI-urile cu DSG alegerea e a ta, dar si acolo e bine de stiut ca vor veni motoarele common rail. edit: DSG e o cutie foarte rapida, in cele mai lente situatii schimba in sub 100ms, iar o schimbare in sus tipica dureaza 10-20ms. In timpul asta, un sofer pe o manuala nici nu a dus ambreiajul la fund, inca. Edited by sebulbus, 27 April 2008 - 19:28. |
#23
Posted 27 April 2008 - 19:37
sebulbus, on Apr 27 2008, 19:26, said: edit: DSG e o cutie foarte rapida, in cele mai lente situatii schimba in sub 100ms, iar o schimbare in sus tipica dureaza 10-20ms. In timpul asta, un sofer pe o manuala nici nu a dus ambreiajul la fund, inca. |
#24
Posted 27 April 2008 - 20:51
Sanddy, eu nu vreau sa ma cert cu nimeni si recunosc avantajele unei cutii de viteze automate, pentru cine are nevoie de ea, dar m-am saturat de remarci ca cea a lui H725. Adica ce, daca conduc o masina cu 3 cilindri sunt un ratat care nu merita sa scrie pe acest prea minunat forum sau ce? Pentru ce sa suport eu atitudinea asta batjocoritoare? Poate conduc mai bine decat multi care au super-masini pe aici si care se dau mari soiferi, pentru ca nu am nici ABS, nici ESP, nici alte sisteme care sa ma scoata din rahat, totul depinde de ceea ce fac eu. Nu am sustinut nicaieri ca o cutie manuala este o porcarie, strica masina sau mai stiu eu ce, asa cum sustine sus-numitul domn, numai ca mie imi plac inca masinile echipate cu o cutie manuala de viteze. Poate cand o sa ajung la 40+ ani o sa vreau una automata. Pana una alta imi place sa mestec eu in mamaliga iar masina sa faca ce ii spun eu, nu sa mearga singura. Este parerea mea, nu sustin ca este adevarul absolut si nici nu am pretentia sa fie laudata si unanim acceptata. Doar sa nu mai vina cate un individ ca acesta si sa inceapa cu "Ce stii tu bah, tu conduci o masina in 3 cilindri..".
|
#25
Posted 27 April 2008 - 21:05
Da, suntem de acord ca numarul cilindrilor nu este relevant in a aprecia calitatea soferului respectiv, ...eu ziceam de calitatea omului din spatele cuvintelor...adica mai elegant era sa zici ca ai scris fara sa intentionezi cele de mai sus si era ok..
In rest, valoarea nu asteapta numarul anilor si nici numarul cilindrilor nu e sigur mai mare decat al claselor absolvite , la unii...(inclusiv la mine, ca si eu ma mai scap uneori...) Acu pe bune, mai pune si tu un cilindru la masina aia ca .. uite ce probleme ai... Nu te crede nimeni cand zici ce zici... |
#26
Posted 27 April 2008 - 21:12
Ce-are a face numarul de pistoane in discutia asta? Ce- eu cand am avut Matiz eram vreun pierde-vara, iar acum sunt mai breaz?! Cand am luat masina din semnatura era 700 euro diferenta de la modelul premium MT pana la premium AT, adica fix reducerea acordata de dealer. Nu am vrut. De ce? Ca-mi place sa mestec mamaliga. De ce?! Pai a ajuns o masina sa ma comande?! Eu de ce mai sunt la volan- sa o accelerez/franeez si sa trag de carma? Pai unde mai e farmecul condusului? Da, e placut in aglomeratie sa ai automata. da, e placut sa nu ai grija schimbatului treptelor. Insa nu consider ca, la aproape 28 de ani, sa am nevoie de cutie automata la masina. Las aceasta "placere" pe mai tarziu (si nici atunci nu cred ca o sa-mi acord "placerea"). Sotia nu are permis si nici nu o tenteaza- deci eu sunt singurul utilizator al masinii mele.
Si referitor la afirmatia ca o cutie automata ar strica o masina- mi se pare cel putin ciudata intrebarea. E exact cum ai spune ca pe un camaro, un v8 strica masina, pe cand un v6 nu. Poti strica masina si cu un L3. Este un model de Mazda cu 2 pistoane (in v, parca), de 1300 cc. Soferul ala ce este- daca de cei cu 3 pistoane faceti misto? Aaaa, coasta mai mult o mazda- o sa ziceti. Ei, si? Intr-un stalp, intr-o masina, copac, pieton poti intra cu orice. Sa pastram totusi specificul topicului si sa lasam atacurile la persoane (si masini)- ca doar e Pastele (pentru unii). Cei care nu crd in asa ceva- ii pot dat inainte (cu tupeu). Hristos a inviat! |
#27
Posted 27 April 2008 - 21:17
sanddy1964, on Apr 27 2008, 21:05, said: Acu pe bune, mai pune si tu un cilindru la masina aia ca .. uite ce probleme ai... Nu te crede nimeni cand zici ce zici... Bre`..sa stii ca m-am gandit..dar nu merge la naiba . Ma gandeam totusi la turbina . Da, ai dreptate, am exagerat in replica aia, dar sincer iti spun ca m-am saturat si m-a enervat remarca. Rog sa-mi fie sters postul respectiv impreuna cu cel al domnului ce sta sa-mi numere cilindrii, si astept warn-ul de rigoare. Edited by closchkutza, 27 April 2008 - 21:19. |
#28
Posted 27 April 2008 - 21:21
Cu adevarat a-nviat!
Sa stii ca de regula , nu poti aprecia ceva decat dupa ce-ai experimentat tu chestia respectiva. Sa-i vad si eu pe cativa forumisti de-aici, si ma refer la persoane cu masini mai inalte, ca ar tot baga in viteza la fiecare 200m...)@Courage, spare-me, fiberspeeder, samd) Si e valabil si pt masini mai scunde....(devs.java.) H725 a vrut sa zica ca e bine sa vorbesti si sa recomanzi in cunostinta de cauza, Atata.Cine nu a avut automata e bine s arecomande cutia manuala, si sa nu faca aprecieri asupra unei chestii pe care nu o cunosc decat depe net sau in cel mai fericit caz dintr-un test drive.Cand ma gandesc ca si eu cautam NUMAI masini cu cutie manuala...OMG... LE: Stai linistit ca ti-l da Mak, poate,,,oricum bravo ca ai realizat. Edited by sanddy1964, 27 April 2008 - 21:26. |
#29
Posted 27 April 2008 - 21:23
Quote Acu pe bune, mai pune si tu un cilindru la masina aia Daca as sta in B, l-as ruga pe colegul closhcutza sa-mi mai dea uneori masinuta sa mai fac o tura, macar 10 km. Uneori regret ca am dat-o. Referitor la cutiile de viteza- se poate pune automata pe orice motor/masina- teoretic. insa practic nu prea e rentabil, ca rapeste din placerea condusului. Si inca ceva- de ce nu se pune automata pe logan? Oare... |
#30
Posted 27 April 2008 - 21:31
Aici era vorba de masini. Aaaaaaaaa, apropos, Basarab are O2 cu cutie automata!
|
#31
Posted 27 April 2008 - 21:34
Sanddy, am condus masina echipata cu o cutie automata de viteze, ti-am zis, ii recunosc avantajele dar asta nu inseamna ca trebuia sa spun ca este ceea ce prefer. Stau in Bucuresti, stiu cum este sa cuplez treapta 1 sau 2 de zeci de ori intr-un km, dar tot nu imi doresc o masina echipata cu o astfel de cutie, cel putin nu acum.
Referitor la H725: de unde stie dumnealui ca nu am condus altceva decat matiz toata viata mea? De ce este treaba dumnealui sa faca presupuneri despre alte persoane? Este cumva clar-vazator? Nu se poate sa existe persoane pe lumea asta care sa prefere o cutie manuala?? Intr-adevar, cutia DSG este o bijuterie tehnica, recunosc asta. Intrebare: cutia Tiptronic de la VW este tot una cu DSG? Daca nu, de ce apare DSG doar pe diesel(la skoda) iar la benzinare apare Tiptronic? Edited by closchkutza, 27 April 2008 - 21:35. |
#32
Posted 27 April 2008 - 21:36
Adevarat a inviat!
Sanddy, trebuie sa recunosti ca H725 n-a fost tocmai diplomat cand a afirmat ca o cutie manuala e o tampenie (oare cei care o aleg cum s-ar numi? ). In fine, o fi comoda - n-am condus (ai naibii, nu pun asa ceva pe Oltcit ), nu ma pronunt. Insa mi se pare aiurea pedala aia maaaare, parca vad ca dau cu capu-n parbriz (vorba vine, c-avem bracinari...asta, centuri) cand mai apas pe "ambreiaj" ca sa schimb viteza Si schimbatorul ala ciudat, sa ai incredere in el? Daca iese mamaliga cu cocoloase? Vezi tu, mamaliga asta tot la facalet iese mai buna, nicidecum la mixer |
#33
Posted 27 April 2008 - 21:44
Asa ziceam si eu pana am cumparat prima masina cu cutie automata, nu zic ca nu e mult adevar in ce zici...si in fond, fiecar eisi alege cutia de vitez edupa cum vrea sa dea din maini si din picioare...e un fel de gimnastica si asta...eu am luat vreo 5 kile de canf mi-am luat automata, ca aia manuala e ca o bicicleta medicinala...
DSG e una, tiptronic e alta. Dintr-un singur motiv, eu prefer Tiptronic. Dar recunosc ca DSG e mai tare. |
#34
Posted 27 April 2008 - 21:45
De ce nu se pune DSG pe benzinare, de exemplu 1.8TFSI - 160cp? De ce se pune doar pe diesele?
|
#35
Posted 27 April 2008 - 21:47
#36
Posted 27 April 2008 - 22:14
Cutia automata RULZ.
Cutia automata este comfortabila. Daca se strica plangi Cutia automata are functia de schimbare manuala pt Placebo. Nu o veti folosi decat la frana de motor. Cutia automata creste consumul, chestie foarte problematica la benzina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users