Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cel mai violent film
Last Updated: May 28 2008 13:48, Started by
HorrorMaster
, Apr 10 2008 09:59
·
0
#19
Posted 13 April 2008 - 16:57
Naked Blood cred ca ar fi cel mai violent.
Flowers of flesh and blood pe locul doi. Ichi the killer mai intra in categoria asta, desi violenta cade in ridicol de multe ori, dar e un film mai interesant ca cele de mai sus Ar mai fi seria August Underground, dar din pacate reactia e ori de dezgust profund ori plictiseala extrema, depinde de fiecare. Secventele sunt foarte detaliate daca asta te intereseaza [Edit]: Era sa uit de Salo..., care e pretty darn rough if you ask me. Edited by the_nightfly, 13 April 2008 - 17:03. |
#20
Posted 13 April 2008 - 16:57
cred ca Hostel ,pt ca nu-s admirator de horror n-am vazut decat 10 filme maxim horor si de aia raman la parerea ca Hostel e cel mai scarbos si violent
|
#21
Posted 13 April 2008 - 16:59
#22
Posted 13 April 2008 - 17:42
[quote name='the_nightfly' date='Apr 13 2008, 16:57' post='4411660']
[url="http://imdb.com/title/tt0217679/"]Naked Blood[/url] cred ca ar fi cel mai violent. [url="http://imdb.com/title/tt0161635/"]Flowers of flesh and blood[/url] pe locul doi. [url="http://imdb.com/title/tt0296042/"]Ichi the killer[/url] mai intra in categoria asta, desi violenta cade in ridicol de multe ori, dar e un film mai interesant ca cele de mai sus Ar mai fi seria August Underground, dar din pacate reactia e ori de dezgust profund ori plictiseala extrema, depinde de fiecare. Secventele sunt foarte detaliate daca asta te intereseaza [Edit]: Era sa uit de [url="http://imdb.com/title/tt0073650/"]Salo...[/url], care e pretty darn rough if you ask me. Naked blood l-am vazut chiar ieri si e foarte dur,fazele cu tipa care isi mananca parti din corp;de la Guineea pig am vazut doar Devil's experiment care nu mi s-a paru cine-stie-ce;ichi the killer e bun la fel ca si Visitor Q alt film de-al lui Mike;asiaticii au in general filme brutale io am mai vazut Stacy(cu niste scolarite care se transforma in zombi) , suicide club (la inceput 50 de fete se arunca in fata unui tren) si bunman-the untold story(un criminal is transforma victimele in mancare de restaurant) |
#23
Posted 13 April 2008 - 18:17
HorrorMaster, on Apr 13 2008, 17:42, said: am mai vazut Stacy(cu niste scolarite care se transforma in zombi) , suicide club (la inceput 50 de fete se arunca in fata unui tren) si bunman-the untold story(un criminal is transforma victimele in mancare de restaurant) Japanese zombie schoolgirls, yeah baby!!! E clar ca trebuie vazut Astept sa apara anul asta "The Machine Girl", trailerul arata über-cool. |
#24
Posted 13 April 2008 - 21:48
vazut acum Cradle of fear,cu Dani Filth solistul de la Cradle of Filth;desi scenariul e slabut si e filmat amator are niste scene sangeroase bunisoare
|
#25
Posted 14 April 2008 - 01:24
Un pic offtopic, citeam un review pt Stacey care continea imaginea asta, simply hilarious
Attached Files |
#26
Posted 14 April 2008 - 07:54
#27
Posted 15 April 2008 - 02:20
HorrorMaster, on Apr 14 2008, 07:54, said: drujba se numeste "Bruce Campbell's Right Hand 2" dupa actorul din Evil Dead "Blues Campbell's Right Hand 2". A fost amuzanta scena, mi-a adus aminte de partea in care se prezinta regulile jocului in Battle Royale . In aceeasi scena apare si Norman England de la Fangoria, nice touch Daca tot ai zis de Stacy, cred ca se mai pot adauga la lista de filme sangeroase Re-animator, Bride of Re-animator si Braindead. Braindead cred ca are cea mai sangeroasa scena dintre toate filmele pe care le-am vazut . Edited by the_nightfly, 15 April 2008 - 02:22. |
#28
Posted 15 April 2008 - 02:24
cannibal holocaust foarte tare!!! si mai era unu care cica e interzis in nu stiu cate tari... l-am vazut dar nu mai stiu cum se numeste... era cu canibali! marfa rau filmul
|
|
#30
Posted 15 April 2008 - 08:14
the_nightfly, on Apr 15 2008, 02:20, said: "Braindead[/url]. Braindead cred ca are cea mai sangeroasa scena dintre toate filmele pe care le-am vazut . despre braindead am spus chiar prima data ca e cel mai violent film posibil si spre deodebire de altele are si o reputatie buna;intr-un top pe horror.com a fost ales cel mai important horror al anilor '90,invingand Tacerea mieilor sau Seven Edited by HorrorMaster, 15 April 2008 - 08:15. |
#31
Posted 15 April 2008 - 08:20
Interesant si Sweeney Todd. Chiar daca este un muzical. Fimul este ceva deosebit.
|
#32
Posted 15 April 2008 - 20:05
am gasit pe horror.com o lista a celor mai violente si socante filme facute vreodata:
Zombie aka Zombi 2 (1979) Visitor Q aka Bijita Q (2001) Videodrome (1983) Un Chien Andalou (1929) Twitch Of The Death Nerve aka Bay Of Blood aka Reazione a catena (1971) Thriller: A Cruel Picture aka Thriller - en grym film (1974) Three…Extremes aka Saam Gaang Yi (2004) The Virgin Spring aka Jungfrukällan (1960) The Untold Story aka Baat sin faan dim ji yan yuk cha siu baau (1993) The Passion of the Christ (2004) The New York Ripper aka Squartatore di New York, Lo (1982) The Incredible Melting Man (1977) Riki-Oh - The Story of Ricky (1992) The Gore Gore Girls (1972) The Dentist 2: Brace Yourself (1998) The Dentist (1996) The Burning Moon (1992) The Beyond aka E tu vivrai nel terrore - L'aldilà (1981) The Baby of Macon (1993) Tetsuo the Iron Man (1989) Suicide Club aka Jisatsu saakuru (2002) Street Trash (1987) Stacy (2001) Splatter: Naked Blood aka Nekeddo burâddo: Megyaku (1995) Slither (2006) Slaughtered Vomit Dolls (2006) Scrapbook (2000) Schramm (1993) Saw III (2006) Salo: or the 120 Days of Sodom aka Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) Requiem for a Dream (2000) Red Room 2 aka Shin akai misshitsu (heya): Kowareta ningyô-tachi (2002) Premutos: Lord Of The Living Dead aka Premutos: The Fallen Angel aka Premutos - Der gefallene Engel (1997) Pink Flamingos (1972) Organ (1996) Nekromantik 2 (1991) Nekromantik (1987) Natural Born Killers (1994) Murder-Set-Pieces (2004) Mountain of the Cannibal God aka Montagna del dio cannibale, La (1978) Men Behind the Sun aka Hei tai yang 731 (1988) Meet the Feebles (1989) Masters Of Horror: Imprint (2006) Maniac (1980) Live Feed (2006) Last House on the Left (1972) Last House on Dead End Street (1977) Kichiku: Banquet of the Beasts aka Kichiku Dai Enkai (1997) Junk aka Junk: Shiryô-gari (2000) Jungle Holocaust aka Ultimo mondo cannibale (1977) Island of Death aka Ta Paidia tou diabolou (1975) Irreversible (2002) Ilsa: She Wolf of the SS (1975) Ichi the Killer aka Koroshiya 1 (2001) I Stand Alone aka Seul contre tous (1998) I Spit on Your Grave aka Day of the Woman (1978) I Drink Your Blood (1970) House on the Edge of the Park aka Casa sperduta nel parco, La (1980) Henry: Portrait of a Serial Killer (1986) Guinea Pig - Mermaid in the Manhole aka Za ginipiggu 4: Manhoru no naka no ningyo (1988) Guinea Pig - Flowers of Flesh & Blood aka Za ginipiggu 2: Chiniku no hana (1985) Guinea Pig - Devil's Experiment aka Za ginipiggu: Akuma no jikken (1985) Entrails of a Virgin aka Shojo no harawata (1986) Evil Dead Trap aka Shiryo no wana (1988) Evil Dead II (1987) Evil Dead (1981) Evil aka To Kako (2005) Ebola Syndrome aka Yi boh laai beng duk (1996) Eaten Alive aka Mangiati vivi (1980) Driller Killer (1979) Dr Lamb aka Gou yeung yi sang (1992) Deliverance (1972) Cure aka Kyua (1997) Cutting Moments (1997) Crash (1996) Combat Shock (1986) Chinese Torture Chamber Story 2 aka Moon ching sap daai huk ying ji chek law ling jeung (1998) Cannibal Holocaust (1980) Cannibal Ferox (1981) Caligula (1979) Burial Ground: Nights of Terror aka Notti del terrore, Le (1981) Braindead aka Dead Alive (1992) Bone Sickness (2004) Body Melt (1993) Blood Sucking Freaks aka The Incredible Torture Show (1976) Blood Feast 2 : All You Can Eat (2002) Blood Feast (1963) Blind Beast aka Moju (1969) Beyond the Darkness aka Buio Omega (1979) Begotten (1991) Barricade (2006) Baise-Moi (2000) Bad Taste (1987) Bad Lieutenant (1992) August Underground's Penance (2007) August Underground's Mordum (2003) Art of the Devil 2 aka Long khong (2005) Anthropophagus (1980) Aftermath (1994) A Clockwork Orange (1971) astept pareri |
#33
Posted 17 April 2008 - 23:37
HorrorMaster, on Apr 15 2008, 09:14, said: despre braindead am spus chiar prima data ca e cel mai violent film posibil My bad, am uitat ca ai zis deja. Nu e cel mai violent, poate doar cel mai sangeros, desi cred ca s-a consumat cam aceeasi cantitate de sange si in The Shining. HorrorMaster, on Apr 15 2008, 21:05, said: am gasit pe horror.com o lista a celor mai violente si socante filme facute vreodata: astept pareri Cateva comentarii la filmele pe care le-am vazut. Zombie aka Zombi 2 (1979) - Efecte bune, scena de lupta intre un zombie si un rechin Visitor Q aka Bijita Q (2001) - Spui Takashi Miike si deja ti-ai facut o parere despre film. As zice ca e mai mult ciudat/socant decat violent. The Untold Story aka Baat sin faan dim ji yan yuk cha siu baau (1993) - Destul de violent, desi de obicei actiunea propriu-zisa se intampla in afara cadrului. Am inteles ca ar fi inspirat din fapte reale. The Passion of the Christ (2004) - The Incredible Melting Man (1977) - Efecte decente pentru vremea aceea, dar un film foarte prost. Varianta MST3K e foarte amuzanta. The Gore Gore Girls (1972) - Classic, go watch it The Dentist (1996) - Fun, fun, fun. E un film in genul celor ale lui Hitchcook, violenta fizica nu predomina, dar e destula incat sa te faca sa te gandesti de doua ori inainte sa mergi la un dentist The Dentist 2: Brace Yourself (1998) - La fel ca si primul Dentist, din pacate se aduc prea multe detalii despre trecutul doctorului si ritmul filmului are de suferit. Tetsuo the Iron Man (1989) - Foarte ciudat, oarecum asemanator cu filmele lui Lynch. E violent, dar atipic comparat cu restul fimelor din lista. Stacy (2001) - Amuzant, plin de aluzii la alte filme de acelasi gen, teenage zombies Bugetul restrans e evident si de multe ori face filmul mai putin placut. Splatter: Naked Blood aka Nekeddo burâddo: Megyaku (1995) - Sick stuff, isi merita locul pe lista. Slither (2006) - Must see, un film comparabil cu seria Evil Dead. Efecte speciale bune si umor pe masura. Saw III (2006) - Imi plac mai mult primele doua filme, dar are cateva capcane interesante. Salo: or the 120 Days of Sodom aka Sal? o le 120 giornate di Sodoma (1975) - Socant, mai ales daca te gandesti ca e inspirat din fapte reale. Requiem for a Dream (2000) - Nu cred ca filmul are loc in aceasta lista Pink Flamingos (1972) - Un film dezgustator si socant, dar prost facut. Nekromantik (1987) - Foarte ciudat, dezgustator, evident multa necrofilie. Natural Born Killers (1994) - Bun, dar mai "bland" in comparatie cu alte filme de pe lista. Masters Of Horror: Imprint (2006) - Mai sunt destule episoade bune in MoH. O scena de tortura prelungita care e destul de greu de suporat. Irreversible (2002) - Un omor care implica un extinctor, un viol de ~9 minute. Un film dur. Ilsa: She Wolf of the SS (1975) - Un film tipic genului "exploitation cinema", muuuulta tortura. Ichi the Killer aka Koroshiya 1 (2001) - Un film incredibil, plin de violenta care de cele mai multe ori atinge ridicolul. Must see. Guinea Pig - Mermaid in the Manhole aka Za ginipiggu 4: Manhoru no naka no ningyo (1988) Guinea Pig - Flowers of Flesh & Blood aka Za ginipiggu 2: Chiniku no hana (1985) Guinea Pig - Devil's Experiment aka Za ginipiggu: Akuma no jikken (1985) Din cate stiu, seria Guinea Pig a fost facuta special pentru a se incerca crearea unor efecte speciale cat mai autentice, personal mi se pare ca si-au atins scopul cu brio. Entrails of a Virgin aka Shojo no harawata (1986) - O scena de sfarsit, sa zicem unica , dar cam atat. Evil Dead II (1987) - This is the shizznit, Bruce Campbell is the man etc. GO SEE IT NOW! Evil Dead (1981) - Initial horror, dar pentru vremurile noastre e mai mult comic din cauza efectelor speciale invechite. Deliverance (1972) - Merita vazut, cu mentiunea ca e mai bland decat alte filme din lista. Crash (1996) - Muuult sex Cannibal Holocaust (1980) - Efecte speciale bune, multa violenta, din pacate cateva animale omorate in realitate. Braindead aka Dead Alive (1992) - Amuzant, muuuuult sange, preot catolic practicant de kung-fu. August Underground's Penance (2007) August Underground's Mordum (2003) AU e cel mai apropiat lucru de snuff fara sa moara nimeni. Efecte speciale mai mult decat convingatoare, crime cel putin abominabile, Fred Vogel intr-un rol extrem de convingator. Marele defect este lipsa unei povesti, in sensul clasic, care aduce cu sine instalarea unei monotonii, asta daca reusesti sa tii cont de faptul ca e doar un film si ce vezi nu sunt decat efecte speciale. Chiar si asa, sunt destule scene care iti intorc stomacul pe jos. La fel ca si seria Guinea Pig e mai mult o prezentare de efecte speciale sub forma unui film. Nu e pentru cine crede ca Saw sau Hostel au fost dure. A Clockwork Orange (1971) - Kubrick, un film clasic. Mai adaug la lista Man Bites Dog Edited by the_nightfly, 17 April 2008 - 23:49. |
|
#35
Posted 18 April 2008 - 08:18
the_nightfly, on Apr 18 2008, 00:37, said: Requiem for a Dream (2000) - Nu cred ca filmul are loc in aceasta lista nu sunt de acord.titlul suna cam asa The sickest,gorific ,distirbing and controversial movies.eu am vazut 43 de filme din lista si Requiem for a dream m-a socat de-a dreptul,daca nu prin violenta atunci prin idee si prin modul in care e prezentata;oricum e mult mai "disturbing" decat Devliverance,care e un film lent si fara un punct culminant evident. |
#36
Posted 18 April 2008 - 11:34
HorrorMaster, on Apr 18 2008, 09:18, said: nu sunt de acord.titlul suna cam asa The sickest,gorific ,distirbing and controversial movies.eu am vazut 43 de filme din lista si Requiem for a dream m-a socat de-a dreptul,daca nu prin violenta atunci prin idee si prin modul in care e prezentata;oricum e mult mai "disturbing" decat Devliverance,care e un film lent si fara un punct culminant evident. Sunt de acord ca RfaD poate fi socant pentru unii, dar pentru mine e doar un Trainspotting mai sumbru. Ma deranjeaza faptul ca dependenta poate fi controlata si fara o interventie din exterior (nu spun ca e usor). Cel mai mult m-a socat povestea Sarei, care ajunge sa fie dependenta dintr-o prostie. In multe filme de pe lista socul e dat de niste situatii atipice in care, spre deosebire de dependenta, victima nu are niciun cuvant de spus. Genul asta de film mi se pare mie a fi cel mai socant, desigur nu e cazul filmului Deliverance care foloseste ca "shock factor" o idee veche: inbred hillbillies are disturbing as f#ck . Daca tot am zis de Deliverance, trebuie mentionat si The Hills Have Eyes(prefer varianta lui Aja) care ar merita un loc pe lista. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users