Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
pareri despre masinile frantuzesti
Last Updated: Jan 26 2011 19:30, Started by
xtremdriving
, Dec 17 2007 19:27
·
0
#19
Posted 18 December 2007 - 00:27
#20
Posted 18 December 2007 - 00:33
sanddy1964, on Dec 17 2007, 23:29, said: bv! cea mai obiectiva parere. si argumentata pe deasupra din cate stiu eu, modelele vechi erau cele cu probleme multe. am avut cativa prieteni cu reno 21 si 25 si stiu ca aveau tot timpul probleme cu partea electrica si tot curatau carburatoarele in jur cam toata lumea incearca sa ma convinga ca RS e cah si GTI e za best, da' daca in aproape 6 ani n-am avut niciodata pb cu reno si m-am inteles f bine cu modelele lor, nu e normal sa-l aleg pe primul?! am mai condus o laguna acum ceva vreme timp de o luna - interiorul spatios si comod, motorul acceptabil, insa parca nu era inchegata bine. mai si troncanea. cam singura mea experienta oarecum neplacuta cu reno |
#21
Posted 18 December 2007 - 03:00
Pai masinile frantuzesti sunt extrem de fiabile, am vazut chiar un UAP (dacia 1300), din anii 70 care era ca noua, bine-nteles, asta in cazurile in care dau peste proprietari maniaci, care le conduc batraneste si ar fi in stare sa le intretina non stop, dar cand vine vorba de uz zilnic....
Am avut in familie un Clio symbol, masina de munca, luata la 15 000 km, si avut grija de ea, pe la 28 000 km, am ajuns si eu la volanul ei, cutia i se misca ca toti draci, cand acceleram se "incorda" si cutia, sa nu zic si de alti greieri si greierasi, ok, masina a fost condusa 15 000km de altcineva, si cine stie ce ia facut, acum in familie am alt clio symbol, luat de nou tot de la munca, si avut grija de el la maxim, acum nu va ganditi ca sa mers ca melcu, utilizare normala, ca la o masina personala, si masina deja are greieri, are tot in jur de 15 000 km, inca nu am conduso, tot ma gandesc sa o calaresc si eu sa vad ce e de capul ei, dar nu am prea avut timp. Oricum, parerea mea despre masinile frantuzesti ramane neschimbata, oi fi eu parvenit, idiot, cretin, sau anti francezi, dar o chestie este clara, oricat de mult m-as chinuii sa-i inteleg ca si calitate a masinilor, nu-i pot intelege, si nu pot vedea nimic atractiv la aceste masini. |
#22
Posted 18 December 2007 - 09:54
Condus: Megan I, Megan II, Clio hatch 5u II, Pejo 405 SW hdi, PE Citroen NU PUN MANA.
Megan I: 07/2002, sedan, albastru metal, +/- 95.000, scaune moi, care la drum lung mi-au dat dureri de spate, desi aveau suport lombar. scrumiera naspa amplasata, a 4-a prea lunga, butoane de deschidere a geamurilor spate naspa amplasate, ca la Logan (pe jos, in spate), nu mi-a placut reglajul volanului (in pozitia comfortabila imi atingea genunchii, si eu am 1m75). Nu mi-a placut faptul ca nu poti avertiza cu faza lunga, la fiecare tragere aceasta ramanand cuplata; ca sa o decuplezi, mai trageai odata spre tine. Pe mana mea s-a stricat de 2 ori, ambele necesitand platforma, ori eu ma port bland cu orice masina, ca e a mea sau nu. geamuri spate si usi blocate de pe la 85tkm, usile se puteau deschide doar din interior. Megan II: per ansamblu, mi-a facut impresia unei involutii. comenzile amplasate mai mult estetic decat functional, si nici macar, plastice proaste care se decojesc rapid, si, la fel ca la clio si megan 1, super-enervant, cursa scurta a stergatorului dreapta care nu se culca peste stangul in pozitia ridicata, ceea ce inseamna ca mizeria curge prin fata soferului. cretina treaba. la fel si la pejo. Clio: sunet naspa la semnalizatoare, senzatie de super-ieftineala inauntru, bricheta defecta la 5.000, la 7.000, la 7.100, tipa a renuntat s-o mai duca la schimbat, ca se uitau aia urat la ea. geamurile dreapta blocate la 8.000siceva. era dizel, consuma rezon, dar mie nu mi-a comunicat nimic. Pejo 405 hdi SW: cea mai buna frantuzeasca pe care am condus-o. aceleasi metehne (scaune moi, stergatoare, etc). comenzi usor lizibile si intuitive, motos potent, mi-a placut cum fuge la 190 km/h. e cam avion masina aia In rest, nush, nu ma pot pronunta. Pe global, masinile frantuzesti mi s-au parut acceptabile, insa pe drumurile noastre sunt cam petarda. |
#23
Posted 18 December 2007 - 10:28
Am avut in proprietate: Renault 21 Nevada(sh obosit)-vai mama lui,ma rupea la benzina(vandut dupa 2 saptamani)
Peugeot 206(sh mai putin obosit diesel)-multumit A avut nevasta-mea la firma: Clio din 2001: reinstalat softul de vreo 3 ori,in rest mergea bine Acum am un Master de care sunt foarte multumit dar nu reusesc sa-l vand.Nu-l vand ca ar fi busit ci pur si simplu nu mai am ce face cu el. Prietenul meu are Clio 3 Exception(benzinar,nou) e foarte multumit.Am mers si eu cu ea si se aseaza frumos la drum.Dar e noua(vedem mai incolo). In general despre Rino:cam scumpe piesele |
#24
Posted 18 December 2007 - 11:00
Ah! Uitasem asta! Scump, scuump rau de tot! Uneori parca ai impresia ca ai cumparat o imprimanta.
|
#25
Posted 18 December 2007 - 12:07
Pai eu spun asa: la capitolu' motorizare+transmisie (fiabilitate), francezii au stat bine tot timpu. Cu restu au avut si au probleme, chestii minore as spune, dar suparatoare.
Poate nu-s cele mai rapide , cele mai nervoase rachiete din lume, dar pe partea de motor si transmisie stau bine de tot. |
#26
Posted 18 December 2007 - 12:11
#27
Posted 18 December 2007 - 12:29
rino
clio 2- buna masinuta laguna 2002- jaf , au picat o gramada de pe ea in 25.000 km . pejo 407 - alt jaf dar ceva mai bun. sub -10 grade nu mai aveam afisaj la bord , esp intra aleatoriu in functiune citroen c5- suspensia pneumatica sau ce o fi 1000 de euro reparata la 45.000 km. 405 a avut nasul meu din 1991 pana acu 2 ani . a plans dupa aia cand a dat-o asa de multumit a fost. la masinile frantuzesti depinde anul fabricatiei , cat de bun a fost vinul |
#28
Posted 18 December 2007 - 12:40
turbo trabannt, on Dec 18 2007, 12:29, said: 405 a avut nasul meu din 1991 pana acu 2 ani . a plans dupa aia cand a dat-o asa de multumit a fost. Si caldura de te ardea. |
|
#29
Posted 18 December 2007 - 12:40
uko, on Dec 17 2007, 19:27, said: am facut test drive cu noul Clio. kakamaka. sunt le fel de proaste si de neinchegate ca fiatu-urile italienesti. acum am citit si eu primul tau post o curiozitate: cum ti-ai dat seama ca noul clio e prost si neinchegat? de ce este considerat cam cel mai bun din clasa de majoritatea publicatiilor? bine, sunt sigur ca n-ai facut drive-test cu el, da' sa zicem ca e ca tine. sunt curios daca poti sa-mi raspunzi la intrebarile de mai sus.. vad ca multa lume cand cumpara masina are niste idei preconcepute, chiar daca din proprie experienta n-a avut tangente cu marca respectiva. cei care iau reno sunt in general cei care n-au avut bani sa-si ia/sa-si aduca din germania passat/golf tdi. putini sunt cei care au oarecare habar despre marca si-o cumpara pt ca nu sunt constransi de alti factori eu de la reno n-as lua Megane sedane, vechiul symbol sau vechea laguna, insa clio e ok, megane bicorp ok, vechiul clio bicorp. asa cum de la VW n-as lua polo sau noul Passat (tata il cam plimba prin service). pt mine deocamdata reno>vw nu va speriati, n-o sa devin asa infocat ca maximus - nu am decat putina vreme de rasfoit forumurile, insa cred ca se vede ca sunt obiectiv |
#30
Posted 18 December 2007 - 12:54
Am Peugeot 307 HDI, luat de nou in 2003, acum are 127.000km fara probleme. Intredevar fara probleme, fara greieri si alte creaturi prin masina. Cand am fost la un mecanic (nu la Dorel de la coltu strazii) nu a crezut ca ii din 2003, zicea ca ii din 2005.
Am mai fost cu un Clio Simbol din familie la care nu imi placea plasticul ieftin din interior. |
#31
Posted 18 December 2007 - 12:56
Pai...tu esti un caz particular . Dar...sa nu generalizam
|
#32
Posted 18 December 2007 - 13:56
nu exclud nici asta, da' daca pana acum m-am inteles perfect cu masinile frantuzesti iti dai seama ca merg in continuare pe ele... de fapt, nu generalizez, vorbesc de reno, clasa mica, RS si compacta bicorp
|
#33
Posted 18 December 2007 - 14:45
apropo de masini frantuzesti...azi...printre motaielile de la cursul de cvilizatie franceza mai vizionam si un reportaj proiectat de madame le professeur despre paris....si,miram-as...prin toate pozele si filmele pe care le-am vazut nu apareau decat masini nemtesti...nici urma de Citroen, Peugeot sau Renault
|
|
#34
Posted 18 December 2007 - 14:53
Intrucat nu vad ca initiatorul topicului sa fi pus un minim de kilometri pe care sa-l fi parcurs cu masina frantuzeasca, postez si eu aici.
Am avut placerea ( fara ghilimele ) de a conduce un Peugeot Partner timp de doua zile. Diesel sigur, dar imi scapa motorizarea, ca nu era scrisa pe spatele furgonului. Banuiesc un 1.9 hdi daca exista, sau 2.0 hdi. Mi-au placut demarajul sprinten, directia precisa, oglinzile mari ( desi cam toate furgonetele au sau ar trebui sa aiba oglinzi mari ). Confortul la condus era ok, comenzile asezate la locul lor, o masina corecta. Zgomotul dieselului era ok, cu tente de putin suparator, si probabil nici eu nu schimbam cand trebuia, cam vibra volanul uneori ( schimbam prea repede cred, sau nu o turam destul cand schimbam ). Per total, impresie buna, mi-as fi luat unul de ala pentru marfa, mai ales din cauza pozitiei bune si inalte la volan. De notat si vizibilitatea destul de buna. Ce nu mi-a placut, la doua zile dupa ce am dat-o soferului ei de drept, s-a stricat... ceva, si a ramas in camp omul pentru cateva ore, masina era inca in garantie, dar au intarziat destul de mult cei de la asistenta. Daca tin minte bine, se stricase "pompa de motorina" ( nu dati daca nu exista asa ceva, chiar nu-mi aduc aminte ). Alte probleme nu a mai avut cu ea, la revizii se schimbau cele normale, filtre, ulei etc. Parca avusese si o problema electrica, nu mai vroia sa se deschida un geam, dar s-a rezolvat repejor in service. |
#35
Posted 18 December 2007 - 15:36
Sunt destul de nou in bransa soferiei, mai putin de doi ani asa ca n-am apucat sa pun mana decat pe o frantuzoaica: Symbol dci 65Cp de prin 2003. Masina a fost condusa de o femeie ceea ce poate explica, multiplii greierasi, cutia de viteza care avea joc in toate directiile, de nu mai stiai unde se duce levierul ala in a doua sau in a patra, si motorul care nu tragea frate deloc. Ti se parea ca masina aia e intr-un turbolag continuu Nu stiu cum mai e noul Symbol pe care am auzit ca au mai inlocuit plasticul ordinar si i-au pus climatronic, insa eu pe vechiul Symbol nu as da 9000-10000 E nici sa gasesc banii pe strada.
|
#36
Posted 18 December 2007 - 16:21
@spe: Nu m-am referit de loc la cele de marfa...dar acum la firma suntem la a doua generatie de Boxer (parca asa ii zice, dubitei aleia mai mari). Astea sunt suuper. Precedenta, desi acum a ajuns o epava, a dus peste 500.000 km cu reparatii minore, tinand cont de modul in care a fost exploatata. A carat saraca role de fibra optica, care se mai balannsau inauntru si mai trageau cate una in pereti sau usi....a carat de nu stiu cate ori supra greutate si totusi...masina aia inca functioneaza. Usile sunt sudate de nu stiu cate ori, i-au mai fost schimbate ceva randuri de bucsaraie...etc, dar overall, masina aia si-a facut toti banii. la motor si cutie nu s-a umblat. Sunt curios daca asta noua ii va calca pe urme, pentru ca deocamdata nu are nu stiu ce kilometraj....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users