cum se masoara demarajul
Last Updated: Aug 21 2008 11:28, Started by
xtremdriving
, Dec 15 2007 19:21
·
0
#37
Posted 16 December 2007 - 10:19
alexshelby, normal ca e repriza, explicam copiilor de la gradinita, iar 50-100 tot repriza e. mai bine citeste tot. poate ca ar trebui sa intelegi ca am ales o cifra rotunda, daca ziceam 65-90 eram mai aproape de adevar...
maximus, abia ti-am explicat, si tot degeaba. ori nu poti sa intelegi, ori nu vrei sa intelegi... Edited by uko, 16 December 2007 - 10:20. |
#38
Posted 16 December 2007 - 10:22
nene las-o moarta. inseamna ca masina e proasta, nu ca aia au ceva cu masina. Adica tu in ce treapta ai fi vrut sa faca repriza asta? In a doua?
|
#39
Posted 16 December 2007 - 10:22
@uko:
Golf TSI are un cuplu maxim de 240 Nm disponibil in plaja 1750-4500 rot./min. Accent 1.4 are un cuplu maxim de 125 Nm disponibil la 4700 rot./min. Cum vei reusi tu sa ai reprize mai bune ca el ? Edited by MembruAnonimelby427, 16 December 2007 - 10:23. |
#40
Posted 16 December 2007 - 10:23
IN ORICE TREAPTA. intelegi, ca pe sosea nu oi fi prost sa stau pana urca a treia cand pot sa folosesc linistit a doua...
roaga un tsi sa faca un filmulet sau macar sa cronometreze 65-90 cat face. si pariem ca vor fi valori egale. Edited by uko, 16 December 2007 - 10:24. |
#41
Posted 16 December 2007 - 10:28
uite aici, poate intelegi ceva. de obicei reprizele se masoara in a 5a 80-120 km/h.
Performante Astfel, în testul nostru, accelerația de la 80 km/h la 120 km/h s-a făcut în 11,8 sec în cazul plecării din treapta a 5-a; în 8,69 sec cu plecare din treapta a 4-a cutiei de viteze respectiv 7,28 sec cu plecarea din treapta a 3-a. La testul de accelerație de la 110 la 150 km/h am obținut următoarele rezultate: 17 sec dacă se pleacă cu treapta a 6-a ; 13,1 sec în cazul plecării din treapta a 5-a și 9,9 sec pentru plecarea cu treapta a 4-a. După cum bine se observă diferențele sunt mai mult decât semnificative deși cuplul se simte la o apăsare la podea a pedalei de accelerație indiferent de treapta în care ne aflăm. Vezi ce diferente sunt daca pleci sau nu din cuplu maestre. asa ca nu mai vindeti castraveti la gradinar...v-am mai spus... |
#42
Posted 16 December 2007 - 10:32
uko, on Dec 15 2007, 21:00, said: mah, voi de unde vorbiti? din google? un test facut de la 50 la 100 cum? pai in a treia probabil ca fiind mai putin turat, trage mai bine la turatii care pt accent sunt prea joase. ma lasati...fac un test si castiga o masina cu 20 cp mai putin, daca sunt carcotas... folosind orice treapta de viteza (maximuse, lasa hartiile, ca esti varza la condus si nu intelegi nimc) bate loganul la 2 masini distanta... si eu care credeam ca la 10masini si un sfert bate loganu de unde 20cp in minsu,era vb de 1.6mpi 90cp si 1.4 16v 95cp,insa la reprize conteaza f mult raportul cuplu/greutate ,acesta fiind in favoarea loganului tu crezi ce vezi in filmuletele de pe yutube (unde exista si eroarea kilometrajului si a inregistrarii video),insa nu crezi ce zic testele oficiale iar abaterea kilometrajului e grava daca accentul 1.4 arata 205km pe ceas,probabil 1.6 arata un onorabil 220-230 acu' pe bune ti-ai luat o masina din clasa compacta,o masina de familie cu un motor de 1.4,fara valente sportive si te vezi un mic schumacher,apoi vb de liniute,de felul cum ar trebui sa schimbam,etc........esti complexat ca loganu 1.6 iti sta in fata???? |
#43
Posted 16 December 2007 - 10:32
Haide sa iti mai zic eu ceva :
Repriza Golf-ului TSI in treapta a 6-a de la 70 la 120 km/h dureaza 13.4 secunde conform Quattroruote, deci va dura si mai putin in treapta a 5-a. Hyundai Getz cu motorul 1.4 benzina de 97 CP reuseste repriza 70-120 km/h in treapta a 5-a conforum masuratorilor aceleiasi reviste in cate secunde ? 23.6 ! Intrebare : cum crezi tu ca vei reusi sa fii mai bun pe reprize cu un motor 1.4 aspirat ca un motor 1.4 alimentat cu turbocompresor + compresor mecanic ? Edited by MembruAnonimelby427, 16 December 2007 - 10:33. |
#44
Posted 16 December 2007 - 10:34
ionut,nu am nici o problema cu loganul. nici pe hartie nici pe sosea. se vede ca nu ai citit atent, sau nici tu nu intelegi. cred ca doar alexshelby ar putea sa inteleaga ceva si sa va ajute cu un PM ceva...
alex, maetsre, nici tu nu pricepi? aveam alta parere. eu cu accent sunt in mare forma la 65 si pana la 90 urc in max 3 sec, pe cand golful urca tot cam asa deoarece are altfel etajata cutia, are alt cuplu etc...in rest, normal ca nu am nici o sansa, dar speculez si eu un parametru favorabil mie. a, si vezi ca ai aunt nebuni, 70-120 se face cu a treia direct, nu are cum sa faca atat de mult. daca facea de la 80-120 cu a treia iar vedeai timp scurt deoarece la 85 e foarte in cuplu Edited by uko, 16 December 2007 - 10:38. |
#45
Posted 16 December 2007 - 10:43
e logic si valabil la orice masina ca vei optine o repriza (sa zicem 80-120km/h)mai buna atunci cand o faci intr-o treapta inferioara,insa toti handicapatii astia de fac teste din lumea intreaga testeaza elasticitatea 60-100km/h (in tr a4a sau a3a+a4a-am mai vazut si asa) si depasirea 80-120km/h in tr a5a
nu mai visa,1.4 tau aspirat nu o sa stea niciodata langa un tsi de 170cp (iar ma faci sa rad) |
#46
Posted 16 December 2007 - 10:47
uko, on Dec 16 2007, 10:34, said: alex, maetsre, nici tu nu pricepi? aveam alta parere. eu cu accent sunt in mare forma la 65 si pana la 90 urc in max 3 sec, pe cand golful urca tot cam asa deoarece are altfel etajata cutia, are alt cuplu etc...in rest, normal ca nu am nici o sansa, dar speculez si eu un parametru favorabil mie. E un parametru pe un domeniu extrem de ingust si sunt 100% sigur ca vei fi ceva mai incet ca Golf-ul. Nu cu mult (nu pot exista diferente mari intre niste valori limita asa de mici) insa destul cat sa nu poti spune "in cel mai rau caz egal". |
|
#47
Posted 16 December 2007 - 10:48
poti sa razi pana maine. normal ca nu sta. fii mai atent. sta doar de la 65-90 cu a doua. capisci?
"specialistii" de la asm au testa 50-100. intelegi? nu va mai bagati in seama ca nu aveti ce face...asta e.... Ionut, citeste tot, ca esti pe off topic LE: i-am dat un exemplu doar lui maximus ca sa inteleaga ca daca vreau sa fiu carcotas si testez in ce viteza vreau eu, cu anumiti parametrii pot induce opinia publica in eroare... cum ar fi sa fac un articol si sa pun cap la cap accent cu tsi si sa scriu la reprize 65-90 aceeasi valoare? s-ar lauda toti accentistii cum face el cu Logan ca cica a scos timp mai scurt de la 50-100...in a treia, logan fiind aproape de cuplul de la 3000 iar accent fiind la cca 1500 din 4700 unde e cuplul... Edited by uko, 16 December 2007 - 10:52. |
#48
Posted 16 December 2007 - 10:54
dragu meu: toate testele ams se fac in felul ala. nu a fost facut special pt Logan. si la repriza aia (care cred ca e mai importanta pe drumurile publice , decat 0-100) loganul a iesit mai bine. cel mai sigur pt ca are cuplu la o turatie mai joasa. Deci loganul e mai bun pt asa ceva. Accentul... il folosesti pe un circuit sa te joci cu un diablo. Ca si acolo, nu e sigur 100% daca diablo-ul castiga
|
#49
Posted 16 December 2007 - 10:55
uko, on Dec 16 2007, 10:48, said: poti sa razi pana maine. normal ca nu sta. fii mai atent. sta doar de la 65-90 cu a doua. capisci? "specialistii" de la asm au testa 50-100. intelegi? nu va mai bagati in seama ca nu aveti ce face...asta e.... Ionut, citeste tot, ca esti pe off topic LE: i-am dat un exemplu doar lui maximus ca sa inteleaga ca daca vreau sa fiu carcotas si testez in ce viteza vreau eu, cu anumiti parametrii pot induce opinia publica in eroare... sta pe dracu',ca nu sta la nici o repriza,tsi-ul ala are cuplu dublu fata de tine,are 240Nm incepand cu 1750rpn,tu ai 125Nm de la 4700rpm,deci cum ai da-o si in a2a si in a3a si in a7a tsi-ul decoleaza pe langa tine 65-90 cu a2a pai ajungi cu a2a la 90,eu cred ca pana la 80-85 si nici asa in a2a tot nu scoti 3secunde sau tot pe youtube ai cronometrat |
#50
Posted 16 December 2007 - 10:59
imi pare rau sa te anunt ionut ca accentul ajunge la 90 in a doua...ca isi permite sa urce linistit la...6700 rotatii fara sa ii taie benzina, pt ca e motor.
iar maximus, devii penibil si cine stie, rade pana la urechi de tine. chiar nu intelegi? ok 50-100, cand vrei tu, Logan vs accent, DAR IN CE TREAPTA VREAU EU. intelegi? sau e greu, asa ca incepator sa pricepi un lucru simplu? |
#51
Posted 16 December 2007 - 11:15
ca tot vorbim de cifre mincinoase uko ce parere ai de consumurile la accent pt 1.4 date la turci? http://www.hyundai.c...t.asp?modelID=3 . mi se pare mie sau romanii au fost cam optimisti? http://www.hyundai-m...x...30&action=3 :
- 5.5% la turci, fata de 5.1 la romani pt extraurban - 8.3% la turci, fata de 8.0 la romani pt urban - 6.5% la turci , fata de 6.0 la romani pt mixt Chiar is curios ce reprezinta cifrele din paranteza |
|
#52
Posted 16 December 2007 - 11:21
off. da slab stai la teorie , nici nu citesti, nici nu retii etc...vezi ca difera consumul in functie de:
clima, aglomeratie, benzina, greutate sofer etc. am dat mai la inceputul topicului care sunt factorii ce influenteaza demarajul. printre ei ii vei descoperii pe cei care influenteaza si consumul. chiar asa? |
#53
Posted 16 December 2007 - 11:24
aha si au stat romanii sa refaca consumurile teoretice? are importatorul aparate astfel incat sa refaca aceste calcule?
|
#54
Posted 16 December 2007 - 11:26
maximuse, ai vazut ca esti varza si te-am facut praf, ai schimbat vorba? te rog sa nu imi distrugi topicul cu off-topicurile tale.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users