Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
chopper ptr incepator
Last Updated: Apr 25 2009 12:40, Started by
albupsiholog
, Nov 29 2007 01:20
·
0
#20
Posted 12 December 2007 - 11:39
freightliner, on Dec 10 2007, 18:20, said: nu stiu ce fac si cum fac de tot ma intelegeti gresit: nu am scris ca trebuie sa mergi cu 130 ci doar ca daca ¨drujba¨ ajunge la 130 si tu poti merge linistit cu 80-90 ( nu sugrumi motorul) fata de una de 125 (custom) care mai mult de 95 cam greu. consumul la una de 600 ( 7-5 %)nu se compara cu cea de 250 (5-3.5%) . lichidul face multe la un motor dar si intretinerea e mai costisitoare. sunt destule motoare (custom) cu racire aer sau aer ulei care au dus o vesnicie. p.s. daca tedecizi pt naked eu unul recomand Honda cbf 250 pt. fiabilitate ( nu am condus-o dar am un vecin care e f. multumit de ea): 1 cilindru (racire aer), 21 cp. consum aprox.3.5l%. (alte ex. yamaha ybr 250, hyosung comet 250-> http://www.hyosung.r...geId=Noutati_8) cbf 250 si ybr 250 --- rahaturi prea scumpe facute in brazilia de analfabeti si necalificati. le: suzuki gs500- 4800 euro nou(facut in spania cred): http://www.suzukimot..._30/GS-500.html ybr 250 - 5200 euro(facuta in brazilia): http://www.motocicle...moto.php?id=226 Edited by undercoverbrother, 12 December 2007 - 11:52. |
#21
Posted 12 December 2007 - 20:16
#22
Posted 17 December 2007 - 23:45
Am si eu un CBF 250 de citeva zile(si carnet de 2 luni). L-am luat pt. ca dintre nakedurile de 250 asta imi place cum arata si am si avut ocazia sa-l cumpar. Si dupa Yamaha m-am uitat dar n-am prea vazut in prin apropiere. Asta l-am luat din Ungaria. Nu pot sa-mi dau cu parerea inca despre fiabilitate dar doream sa-l rog pe freightliner sa-l intrebe pe vecinul lui daca nu are manualul in limba engleza pt. ca al meu e in maghiara si nu pricep mai nimic din el (in afara de poze ) si poate reusesc sa fac si eu rost de o copie daca se poate. Multumesc!
|
#23
Posted 21 December 2007 - 14:24
C.F.S., on Nov 29 2007, 01:23, said: Poate sunt offtopic, dar la cati dobitoci si mai ales dobitoace sunt in trafic, renunta la ideea de chopper si stai linistit cu corsa. Prefera o ora in plus pe drum zilnic decat spital sau mai rau. Alegerea e a ta. Dobitoci si dobitoace sunt si pe masini si pe motociclete, ca fapt divers. Am vazut recent un accident, un tip cu motor m-a depasit pe banda a doua, eu pe a treia si mi-a taiat un pic calea (relativ pe banda a doua ca si acolo erau masini, s-a bagat cam intre), am incetinit, sa mentin distanta ( pe care o pastrez orice ar fi in fata) in timp ce asta s-a apucat de figuri pe motor, sa isi ridice fundul in sus sa mearga in picioare, probabil se distra si el, o fi simtit nevoia de un pic de libertate, moment in care ala din fata a franat brusc, a franat si el dar motocicleta s-a intors pe o parte, s-a rasturnat si el s-a lipit de asfalt(a sarit). Inutil sa zic ca statea la juma' de metru in fundul masinii, la vreo 30-40 la ora, nu cred ca era mare viteza, dar oricum, nu mai avea ce face. |
#24
Posted 23 December 2007 - 01:07
#25
Posted 03 March 2008 - 11:37
Adevarat ,intr o masina esti mai sigur
Dar nu se compara cu senzatia de pe o motocicleta Prietene eu iti recomand un Naked pt oras sunt mai usor de manevrat. acum depinde de ce inaltime ai si cat de bine ajungi cu picioarele e jos mai ales in trafic ai nevoie de asa ceva. si la 3000 iti cumperi una din 2004-2005 Edited by aatah, 03 March 2008 - 11:38. |
#26
Posted 05 March 2008 - 03:15
multumes aatah ptr opinie .
naked-urile consuma mai putin decat chopper-erele, luand in considerare aceleasi cilindree? pai am 1,75 m si 78 kg,23 de ani. sunt din ce in ce mai fermecat de choppere desi sunt mai scumpe , sunt mari dau senzatia de siguranta si il voi folosi doar la sunday driving sau vara la o iesire de jumate de ora pe zi. mi-a pierit cheful de plimbari lungi Ploiesti -Bucuresti sau munte DN1 sau in oras ptr rezolvat problemele ptr ca am un prieten a fost tavalit de o gagica care a intrat peste el in intersectie cu sens giratoriu in oras duminica cand e lejer traficul, desi el avea prioritate si saracu mergea cu 40 km/h .i-a distrus motorul pe jumatate.Bine ca el a scapat doar cu cateva julituri, asta datorita faptului ca nu avea viteza nici el nici gagica cu masina, in plus avea echpament complet:casca, geaca,pantaloni.si alea doar s-au jupuit. Acum in paralel cu motorul caut echipament.Casca intreaga se recomanda nu, chiar daca la chopper se poarta o casca care fara viziera si barbie? Bocanci sau cizme, care sunt mai buni ptr schimbat viteze? Pantaloni neaparat de moto sau pot sa imi iau blugi mai grosi sub care port genunchere?Intrebarile referitoare la echipament sunt ptr un naked sau chopper. motoarele peste 400 cmc sunt in 4 timpi, ma refer la cele dupa 1994.se plateste taxa de prima inmatriculare la motoare daca iau din Germania?echipamentul il gasesc mai bun la 600-800 de euro in Germania decat in Romania?Transmisie pe lant, cardan sau curea, ce recomandati? eu stiu ca motoarele pe cardan sunt cele mai fiabile , voi ce spuneti? pimi, frumos motorul! cum e sunetul la el bazaie sau toarce ca un leu ? multumesc baieti ptr opinii , astept in continuare sfaturile voastre.se aduna banutii usor , incet dar sigur si prin aprilie- mai, sunt gata sa il achizitionez. Edited by albupsiholog, 05 March 2008 - 03:25. |
#28
Posted 05 March 2008 - 08:14
Nu prea poti compara orice naked cu orice chopper. Chopperul prin definitie are o cilindree mare, asa ca va consuma mult. Nu confunda cu cruiser.\
Casca integrala ofera cea mai buna protectie pe orice moto. Cizmele sint de preferat, te vor scuti de vinatai din cauza loviturilor si de arsuri de la tobe. Pantaloni de moto cu protectii incorporate, pentru ca blugii nu rezista asa bine la abraziunea asfaltului. Daca moto a fost inmatriculata vreodata in UE, nu se plateste taxa de prima inmatriculare. Echipamentul este mai ieftin in Germania doar in anumite conditii, nu mereu. Transmisia ... toate sint fiabile. Cardanul si cureaua dureaza mai mult, dar sint mai scumpe. Una peste alta, tot acolo iesi. |
|
#29
Posted 05 March 2008 - 09:52
un prieten a luat o yamaha virago
arata bine si zice ca se comporta ok si la peste 120km/h, desi e fabricata undeva in '96 |
#30
Posted 06 March 2008 - 00:21
HABIBA - multumesc !
ipman multumesc de lamuriri . am observat ca motoarele pe cardan sunt mai scumpe si de aceea am intrebat.imi atrag atentia 3 modele de chopper : kawasaki VN 800 classic, Suzuki vz 800 marauder si kawasaki zl 600 eliminator. se incadreaza in bugetul de pana in 3500 euro si au racire cu lichid-conditie pusa de tata (zice el ptr fiabilitate), impartim banii ptr achizitie, si acestea suna foarte bine si arata senzational, as lua unul din modele si numai sa il am in curte sa ma uit la el. multumesc baieti! si fete ! si astept si alte opinii. Edited by albupsiholog, 06 March 2008 - 00:36. |
#31
Posted 06 March 2008 - 08:25
Din pacate la cruiserele pe care le-ai mentionat nu ma pricep.
Totusi iti pot spune ca tatal tau ti-a recomandat bine un model cu racire cu apa, totusi nici cele racite cu ulei sau aer nu au probleme de fiabilitate. |
#32
Posted 27 March 2008 - 23:36
MotoSadik, on Nov 30 2007, 14:54, said: De ce nu iti iei un Cooper second Japonez ??? AM o prietena care are Yamaha Virago de 250. Merge f. frumos consuma 2,5%, si arata de 10 ori mai bine decat plasticele alea chinezesti. Eu am vazut in realitate acum 2 ani ... de la 50 de metrii arata bine... cand te apropii iti dai seama de plasticul ieftin si fara nici un simt de design ... plus sunetul motorului etc. Chiar daca o iei din Germania cu 20.000 de km. tot te va tine de 2 ori mai mult decat chinezariile alea. Si mai ai inca 2 variante : 1. Suzuki GN 250 (asta e monocilindric) 2. Honda Rebel 250 Diferenta dintre japoneze si chinezarii e diferenta intre o Dacia 1300 noua si un golf 4 de 5 ani. Adica mare ... Vezi pe www.mobile.de ca sa ai idee de preturi. Si sunt firme care pt. un comision (300 Eu) iti aduc motorul in tara. Hm...desi mesajul nu mi-a fost adresat iti multumesc:)..ai putea sa imi spui undde as putea gasi astfel de firme? |
#34
Posted 17 August 2008 - 16:36
Salut.Am 17 ani si am hotarat ca in viitorul apropiat sa achizitionez un chopper.Ce imi recomandati ?Eu m-am oprit la Suzuki Intruder 125
-este buna pentru incepatori? -ce consum are? -ce echipament trebuie sa port? -e scumpa intretinerea ei ? p.s daca conteaza am 1.80 si 75 kg Astept sfaturi , va multumesc ! |
#35
Posted 28 August 2008 - 10:59
am eu de vanzare un chopper/cruiser pentru incepatori.
kawasaki eliminator de 250. 0726.240.976 zero shepte doi shase doi patru zero noo shepte shase |
#36
Posted 07 September 2008 - 12:00
....si nu pui si tu o poza, nu ne spui din ce an e, cati km are, cat consuma, etcetctetc.....? poate mai tenteaza si pe altii.
pune la topicul de vanzari. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users