Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...
 samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 

chopper ptr incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
albupsiholog

albupsiholog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 30.03.2007
Salut!
mi s-a aprins si mie ideea de a fi si motociclist.intrebarea mea este :
credeti ca m-as descurca mai bine daca mi-as cumpara un chopper,luand in considerare ca abia ma apuc de scoala ptr permis cat. A?eu sunt innebunit dupa choppere ptr ca au centrul de greutate mai jos si imi place cromul.
imi recomandati sa ma arunc, incepator fiind, la un chopper/cruiser de peste 250 cmc orimerg cumintel si imi iau un dragutel din-asta cfmoto V5 http://www.cfmoto-ro.com/#  ?
Bugetul ar fi cam de 3000 de euro, si motocicleta vreau sa o folosesc la plimbare .Eu sunt din ploiesti si ma gandesc poate ca m-ar ajuta si la naveta ploiesti-bucuresti ca m-am cam saturat sa pierd 4ore in traficul din Bucuresti.Voi ce ziceti?Nu trebuie neaparat sa fie noua , poate fi si SH si in Germania pana in 3000 de euro gasesc Virago sau Eliminator , de 800 cmc.
ce imi recomandati ptr oras , plimbare , poate naveta la cursuri in Bucuresti? aaaa si daca se poate sa nu consume mai mult de 4%(opel corsa de 1000 de cmc; imi consuma 5 %,iar in Buc 6-7%).Nu uitati ca sunt ca incepator,cu scuter am mai mers dar nu se poate compara.
Dar un din-asta http://home.mobile.d...111111288886909  ?
Multumesc!

Edited by albupsiholog, 29 November 2007 - 01:49.


#2
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Poate sunt offtopic, dar la cati dobitoci si mai ales dobitoace sunt in trafic, renunta la ideea de chopper si stai linistit cu corsa. Prefera o ora in plus pe drum zilnic decat spital sau mai rau.

Alegerea e a ta.

#3
albupsiholog

albupsiholog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 30.03.2007

 C.F.S., on Nov 29 2007, 01:23, said:

Poate sunt offtopic, dar la cati dobitoci si mai ales dobitoace sunt in trafic, renunta la ideea de chopper si stai linistit cu corsa. Prefera o ora in plus pe drum zilnic decat spital sau mai rau.

Alegerea e a ta.
  ai dreptate , sunt o gramada de tampiti care nu dau prioritate motociclistilor.intotdeauna , de cand conduc( de vreo 4 ani),cand  am vazut motociclist in spatele meu m-am dat la o parte si l-am lasat.eeeeee, poate nu o s-o folosesc la naveta dar un sunday driving merge cu motocicleta.Nu sunt un maniac al vitezei , nu as merge mai tare de 50-60 cu motocicleta si odata ce m-as experimenta poate mi-ar placea si 100 ,dar nu mai mult ca nu vreau sa ma ia vantul :lol:
mersi de parere! este binevenita si o iau in considerare.

iata ce am mai gasit : http://suchen.mobile...html?id=4194782 . ceva de genul sau http://suchen.mobile...tml?id=16946557 ? decizii, decizii! :rolleyes: http://suchen.mobile...html?id=3618911

Edited by albupsiholog, 29 November 2007 - 01:48.


#4
walking^human

walking^human

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 02.05.2007
Mergi pe ceva japo, nu cacaturi de kymco.
Chopperul nu e prea manevrabil in ambuteiaj si iti mai rupe si spatele de la gropi. Eu as lua ceva naked sau supermotard.

#5
MotoSadik

MotoSadik

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.11.2007

 albupsiholog, on Nov 29 2007, 01:20, said:

Salut!
mi s-a aprins si mie ideea de a fi si motociclist.intrebarea mea este :
credeti ca m-as descurca mai bine daca mi-as cumpara un chopper,luand in considerare ca abia ma apuc de scoala ptr permis cat. A?eu sunt innebunit dupa choppere ptr ca au centrul de greutate mai jos si imi place cromul.
imi recomandati sa ma arunc, incepator fiind, la un chopper/cruiser de peste 250 cmc orimerg cumintel si imi iau un dragutel din-asta cfmoto V5 http://www.cfmoto-ro.com/#  ?
Bugetul ar fi cam de 3000 de euro, si motocicleta vreau sa o folosesc la plimbare .Eu sunt din ploiesti si ma gandesc poate ca m-ar ajuta si la naveta ploiesti-bucuresti ca m-am cam saturat sa pierd 4ore in traficul din Bucuresti.Voi ce ziceti?Nu trebuie neaparat sa fie noua , poate fi si SH si in Germania pana in 3000 de euro gasesc Virago sau Eliminator , de 800 cmc.
ce imi recomandati ptr oras , plimbare , poate naveta la cursuri in Bucuresti? aaaa si daca se poate sa nu consume mai mult de 4%(opel corsa de 1000 de cmc; imi consuma 5 %,iar in Buc 6-7%).Nu uitati ca sunt ca incepator,cu scuter am mai mers dar nu se poate compara.
Dar un din-asta http://home.mobile.d...111111288886909  ?Multumesc!

De ce nu iti iei un Cooper second Japonez ???
AM o prietena care are Yamaha Virago de 250. Merge f. frumos consuma 2,5%,
si arata de 10 ori mai bine decat plasticele alea chinezesti.
Eu am vazut in realitate acum 2 ani ... de la 50 de metrii arata bine... cand te apropii iti dai seama de plasticul ieftin
si fara nici un simt de design ... plus sunetul motorului etc.
Chiar daca o iei din Germania cu 20.000 de km. tot te va tine de 2 ori mai mult decat chinezariile alea.
Si mai ai inca 2 variante :
1. Suzuki GN 250 (asta e monocilindric)
2. Honda Rebel 250

Diferenta dintre japoneze si chinezarii e diferenta intre o Dacia 1300 noua si un golf 4 de 5 ani.
Adica mare ...
Vezi pe www.mobile.de ca sa ai idee de preturi.
Si sunt firme care pt. un comision (300 Eu) iti aduc motorul in tara.

#6
MotoSadik

MotoSadik

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.11.2007

 walking^human, on Nov 30 2007, 10:38, said:

Mergi pe ceva japo, nu cacaturi de kymco.
Chopperul nu e prea manevrabil in ambuteiaj si iti mai rupe si spatele de la gropi. Eu as lua ceva naked sau supermotard.


Corect
sau ia un enduroi mic ... de 125 sau 250 in 4 timpi.

Dar poate pt. el conteaza si aspectul ...
dar intr-a-devar la noi e dezastru cu suspensiile
mici de cooper, iti rupi spatele pe gropi si denivelari.

#7
Dihor

Dihor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 22.08.2007
Ia ceva japonez  nu cacaturile alea de kymco .  Si nu trebuie neaparat de afara uite rezultatele la o simpla cautare pe bikeshop dupa chopper , intre 250 -500 cc,pana in 3000 euro si din bucuresti   http://www.bikeshop....amp;act=results
Iti recomand yamaha virago sau kawasaki en 500 , dar gandeste-te si la echipament pe care te sfatuiesc sa-l achizitionezi inaintea motocicletei.

Edited by Dihor, 09 December 2007 - 14:41.


#8
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006
da. in contra la cam tot ce s-a publicat mai sus, eu sustin  un 50 % marcile ¨chinezesti¨  pt simplul fapt ca deobicei le gasesti la pretul mici si NOI care au o garantie de vreo 2 ani, la care deobicei marcile incearca sa fac tot posibilul ca clientul sa fie satisfacut (sa nu includem in asta concesionarele non- oficale, si asta din experienta proprie).
ceva recomamdat Hyosung Aquila 250 2 cilindri  cu motor ¨copiat¨ de la Honda. cu un 250 cc ajungi la o viteza maxima de vreo 130/h.

on topic: senzatia de a conduce un ¨custom¨ nu se compara cu (offtopic ¨cacaturile¨-:bicycle:   ) -> naked sau alt tip.

Edited by freightliner, 09 December 2007 - 19:46.


#9
golanski

golanski

    Dresez bizoni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 23.11.2006

 freightliner, on Dec 9 2007, 19:44, said:

da. in contra la cam tot ce s-a publicat mai sus, eu sustin  un 50 % marcile ¨chinezesti¨  pt simplul fapt ca deobicei le gasesti la pretul mici si NOI care au o garantie de vreo 2 ani, la care deobicei marcile incearca sa fac tot posibilul ca clientul sa fie satisfacut (sa nu includem in asta concesionarele non- oficale, si asta din experienta proprie).
ceva recomamdat Hyosung Aquila 250 2 cilindri  cu motor ¨copiat¨ de la Honda. cu un 250 cc ajungi la o viteza maxima de vreo 130/h.

on topic: senzatia de a conduce un ¨custom¨ nu se compara cu (offtopic ¨cacaturile¨-:bicycle:   ) -> naked sau alt tip.
Pretul este intradevar mic, dar asta ar fi singurul avantaj  Garantia de 2 ani nu trebuie sa te incante, trebuie sa te informezi cine o asigura si in ce conditii ! De regula astia de la F.B. au un service pe giurgiului(anul trecut),si care nu stiu de ei ! Service-ul era intr-un garaj fara firma fara nimic !
Chopperele nu sunt prea indicate pt incepatori,sunt cam greu manevrabile datorita pozitiei furcii din fata ! Iar viteza nu este un argument !

#10
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 golanski, on Dec 9 2007, 19:37, said:

Iar viteza nu este un argument !
dupa cum spunea albupsiholog e incepator si vrea sa ¨colinde¨ Bucuresti -Pitesti, cei 130km/h ii sunt de referenta.

#11
golanski

golanski

    Dresez bizoni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 23.11.2006

 freightliner, on Dec 9 2007, 20:47, said:

dupa cum spunea albupsiholog e incepator si vrea sa ¨colinde¨ Bucuresti -Pitesti, cei 130km/h ii sunt de referenta.
Pentru un incepator 80 este suficient ! Pe 2 roti daca ai peste 60 la ora viata ta depinde de Domnul ! Asa ca nu va jucati cu asta !

#12
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006

 albupsiholog, on Nov 29 2007, 01:44, said:

Daca asta costa 849 de euro ma duc pe jos pana in Germania si imi iau. :P

#13
albupsiholog

albupsiholog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 30.03.2007

 mwlambo, on Dec 9 2007, 20:49, said:

Daca asta costa 849 de euro ma duc pe jos pana in Germania si imi iau. :P

cred ca este mini sau midi chopper.Arata fain oricum , numai si ptr expozitie sa o pui in sufragerie merge.:P kidding

freightliner, am renuntat ptr primii doi ani la ideea unor drumuri lungi (ploiesti-bucuresti) sau cu viteza (mai mult de 60-70 km/h), v-am spus nu sunt un impatimit al viteze.si cu masina rar depasesc 120km/h.

M-au incantat chinezestile ptr ca e adevarat sunt noi dar si ptr ca la 250 cmc ofera si racire cu lichid, ceea ce am auzit ca sporeste durata de exploatare a motorului.

Multumesc Dihor ptr link, nu stiam de site.Sfatul cu echipamentul este foarte bun.Ma gandesc sa imi iau o casca si o geaca ,cred ca la 100 euro casca (gasesc cu geam ) si 200 euro geaca merge.Cum spuneam in primii 2 ani nu o sa -l folosesc decat in oras , in Ploiesti, care s-a aglomerat destul de mult, si la un sunday drive la padure poate si la Motorrock.

De ce ma gandeam la Germania?Ptr ca la 2700-3000 de euro poti sa iau un Kawasaki Zl 600 sau un Honda Shadow 600 cu pana la 30000 de km, racite cu lichid.Cilindreea imi aduce si sound-ul  de chopper.Sau credeti ca acest aspect poate fi acoperit si de un Honda Rebel sau Suzuki 250 Marauder?Nu e retorica intrebarea mea.Eu am stat mai mult prin preajma motociceltelor de peste 500 cmc si sound-ul lor mi se parea super,iar bazaitorele de 125 nu imi plac deloc.Recunosc 250 cmc , chopper nu am auzit.

Mai astept sfaturi.Daca vreti puteti sa pledati in continuare si ptr naked-uri.La naked am un consum mai mic decat la chopper la aceeasi cilindree?

Multumesc!
Salut

#14
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Chopper de 250cc e cam contradictie in termeni. Definitia chopper-ului e cu totul altceva.
Totusi Yamaha Virago are o versiune de 250cc. Si tot de la Yamaha, modelul Dragstar are versiune de 250cc. Culmea, cu motoare V2.
De la Kawasaki EN250, adica Eliminator, este de 250cc. Numai ca nu e v2, ci i2.
Naked-urile sint mult mai manvrabile, considerabil mai usoare decit un chopper cind comparam capacitati cilindrice apropiate.
Suzuki GS500 si Honda CB500 au facut cariera ca motociclete de oras. Naked-uri mai mari exista, dar la viteze mari sint total nepractice. Si puterea lor numai la asta ar putea folosi.

#15
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 albupsiholog, on Dec 10 2007, 00:38, said:

freightliner, am renuntat ptr primii doi ani la ideea unor drumuri lungi (ploiesti-bucuresti) sau cu viteza (mai mult de 60-70 km/h), v-am spus nu sunt un impatimit al viteze.si cu masina rar depasesc 120km/h.
Sau credeti ca acest aspect poate fi acoperit si de un Honda Rebel sau Suzuki 250 Marauder?Nu e retorica intrebarea mea.Eu am stat mai mult prin preajma motociceltelor de peste 500 cmc si sound-ul lor mi se parea super,iar bazaitorele de 125 nu imi plac deloc.Recunosc 250 cmc , chopper nu am auzit.
Multumesc!
Salut
nu stiu ce fac si cum fac de tot ma intelegeti gresit: nu am scris ca trebuie sa mergi cu 130 ci doar ca daca ¨drujba¨ ajunge la 130 si tu poti merge linistit cu 80-90 ( nu sugrumi motorul) fata de una de 125 (custom) care mai mult de 95 cam greu.
consumul la una de 600 ( 7-5 %)nu se compara cu cea de 250 (5-3.5%) . lichidul face multe la un motor dar si intretinerea e mai costisitoare. sunt destule motoare (custom) cu racire aer sau aer ulei care au dus o vesnicie.
p.s. daca tedecizi pt naked eu unul recomand Honda cbf 250 pt. fiabilitate ( nu am condus-o dar am un vecin care e f. multumit de ea): 1 cilindru (racire aer), 21 cp. consum aprox.3.5l%. (alte ex. yamaha ybr 250, hyosung comet 250-> http://www.hyosung.r...geId=Noutati_8)

Edited by freightliner, 10 December 2007 - 17:39.


#16
albupsiholog

albupsiholog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 30.03.2007

 freightliner, on Dec 10 2007, 17:20, said:

nu stiu ce fac si cum fac de tot ma intelegeti gresit: nu am scris ca trebuie sa mergi cu 130 ci doar ca daca ¨drujba¨ ajunge la 130 si tu poti merge linistit cu 80-90 ( nu sugrumi motorul) fata de una de 125 (custom) care mai mult de 95 cam greu.
consumul la una de 600 ( 7-5 %)nu se compara cu cea de 250 (5-3.5%) . lichidul face multe la un motor dar si intretinerea e mai costisitoare. sunt destule motoare (custom) cu racire aer sau aer ulei care au dus o vesnicie.
p.s. daca tedecizi pt naked eu unul recomand Honda cbf 250 pt. fiabilitate ( nu am condus-o dar am un vecin care e f. multumit de ea): 1 cilindru (racire aer), 21 cp. consum aprox.3.5l%. (alte ex. yamaha ybr 250, hyosung comet 250-> http://www.hyosung.r...geId=Noutati_8)

sorry, freightliner!ai dreptate, am inteles gresit.hyosung chiar arata foartte bine la 3000-3300 euro. :rolleyes:

#17
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007

 mwlambo, on Dec 9 2007, 20:49, said:

Daca asta costa 849 de euro ma duc pe jos pana in Germania si imi iau. :P

atata costa  poti sa iti iei bocancii si la drum :lol:
scrie ca nu are acte si nu e street legal- e doar o chestie  de colectie

legat de chopere- am avut motociclete in anii zbuciumati insa cu varsta pasiunea s-a stins, eh anul asta in primavara intamplator in germania am vazut un kawasaki EL 250 choper motor micut deosebit de comod manevrabil economic si fiabil (pana acum)-intr-un imbold de moment l-am cumparat (700 euroi)-si uite asa am ajuns sa am iar motocicleta-il recomand pt plimbare pt aerisit creierii pt timp liber- nu e o motocicleta de figuri nu e de impresionat pe nimeni e o motocicleta pt tine ca persoana si atat

ps-am  avut viteziste de 650 pe vremuri-si totusi acum sustin ca 250 e ok pt oameni cuminti

Attached Files



#18
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 pimi, on Dec 11 2007, 19:39, said:

ps-am  avut viteziste de 650 pe vremuri-si totusi acum sustin ca 250 e ok pt oameni cuminti
:coolspeak:

Edited by freightliner, 11 December 2007 - 20:45.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate