Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Modernizare A' la Romtelecom
Last Updated: Dec 19 2007 17:24, Started by
mludwig
, Nov 05 2007 22:23
·
0
#37
Posted 10 November 2007 - 21:04
dragosbm, on Nov 10 2007, 16:27, said: Și eu am observat asta de ceva vreme. După ce au făcut niște concedieri în masă.... trebuie acum să angajeze oameni. Înainte normal că nu era nevoie de oameni. Pentru că nu se lucra nimic. Se încasa numai de la abonații de telefonie fixă, singurul lor serviciu până prin 2004-2005, dar după aceea s-a început sfios, mai pe apoi a fost un adevărat boom cu tot felul de noi servicii, dezvoltări ale rețelei, implementări de tehnologii noi... Iar pentru toate astea este nevoie de oameni. Este inadmisibilă și criza ce a fost cu instalările de Dolce. Atâția oameni au fost care au așteptat aproape o lună sau chiar peste o lună din cauză că Romtelecom nu are destui angajați pentru a le putea rezolva cererile de instalare. Sper ca acest post al meu să fie citit măcar de unul dintre cei câțiva angașați Romtelecom care vizitează această secțiune a forumului. |
#38
Posted 10 November 2007 - 23:05
unchiujim, on Nov 10 2007, 21:04, said: agajatii citesc nici o grija!!!! mai bine ar citi factorii de decizie...... dap,aici ai dreptate unchiule... si la rds si la romtelecom si la upc, se lucreaza cu oameni putini... e de inteles cateodata, deoarece nu prea se gasesc oameni, mai ales pt posturi care necesita mai multe cunostinte... pana la urma nu prea sunt multi cei care sa vina pe salariile care sunt acolo, cand in alta parte pot sa castige mult mai mult si sa aiba si alte avantaje... dar asta e... sefii isi fac calcule , se uita pe niste statistici, dar niste cifre nu spun care este problema... gandire de economist... am patit asta pe pielea mea... in fiecare firma cu cat urci mai sus muncesti mai putin, beleaua e ca cei care fac treaba de jos sunt cei mai putini, muncesc cel mai mult si sunt cei mai prost platiti, iar daca se intampla ceva rau, in capul lor se sparge totul... oricum 7 zile fara net e destul de mult, ar trebui sa insisti mai mult, nu doar un tel pe zi... asa nu o sa rezolvi prea multe... suna-i odata la 10 minute si spune-le ca daca nu te rezolva faci reclamatie la autoritati, opc ... joaca si tu teatru omule... nu merge cu vb buna... pt clienti din astia "recalcitranti" exista proceduri speciale si se sare imediat peste anumite departamente... asa ca insista cu multe telefoane...pana la urma sunt 7 zile, da-le dracu de modernizari... |
#39
Posted 12 November 2007 - 14:28
sincer, eu sper sa ti se rezolve problema cu RTC pentru ca celelalte doua alternative sunt tragice rau. Nu neg ca si-au dat cu firma in cap cu faza asta dar gandeste-te cum ar fi sa ai Zapp de acum inainte. Pe mine ma sperie gandul. si ma sperie rau
Edited by blister, 12 November 2007 - 14:30. |
#40
Posted 12 November 2007 - 16:50
eu zic ca totusi cea mai buna solutie casa iti rezolvi pb ar fi sa mergi cu inca vre-o doi prieteni mai mari si mai fiorosi in sediul RTC din centru si sa ceri sa vorbesti cu cineva de la tehnic (eventual manager) care sa iti explice care este problema. mai repede rezolvi problemele daca esti face to face. si daca iti zic ceva crap de genul "nu este nimeni disponibil" sau "spuneti-mi mie ca zic eu mai departe" fa scandal mare acolo cat timp sunt clienti la abonamente noi sa vezi ce repede o sa vina cineva sa vorbeasca cu tine si sa te linisteasca...
|
#41
Posted 12 November 2007 - 17:10
unchiujim, on Nov 8 2007, 00:18, said: 0800825425 nr pentru probleme ,solicita nr de bon pt deranjament, daca nu se rezolva faci reclamatie scrisa ! si nu te mai plange dracu aiurea pe forum!!!! e ciudat ce relatezi tu ! e extrem de ciudat ,nu e stilul rtc!!!! au ei bubele lor dar copilul care nu plange nu primeste lapte! Sigur e ciudat ? Ca eu am semnat contractul pentru VPN cu Romtelecomul de pe 30 octombrie , reprezentantul de vanzari mi-a promis ca in 2-3 zile vin sa instaleze , de pe 1 noiembrie dau telefon in fiecare zi , am incercat sa il sun pe reprezentantul de vanzari dar imi respinge apelurile , dupa ce i-am dat un SMS mai dur a binevoit azi sa ma sune si sa imi spuna ca nu stie cand o sa il instaleze "spera" ca saptamana asta sau saptamana viitoare !!! Asa ca , faza cu "... si nu te mai plange aiurea pe forum !!!! " mi se pare o MARLANIE a la Romtelecom . Nu m-ar mira sa fii angajatul lor , asta e stilul . |
#42
Posted 12 November 2007 - 22:38
motanul13, on Nov 12 2007, 17:10, said: Sigur e ciudat ? Ca eu am semnat contractul pentru VPN cu Romtelecomul de pe 30 octombrie , reprezentantul de vanzari mi-a promis ca in 2-3 zile vin sa instaleze , de pe 1 noiembrie dau telefon in fiecare zi , am incercat sa il sun pe reprezentantul de vanzari dar imi respinge apelurile , dupa ce i-am dat un SMS mai dur a binevoit azi sa ma sune si sa imi spuna ca nu stie cand o sa il instaleze "spera" ca saptamana asta sau saptamana viitoare !!! Asa ca , faza cu "... si nu te mai plange aiurea pe forum !!!! " mi se pare o MARLANIE a la Romtelecom . Nu m-ar mira sa fii angajatul lor , asta e stilul . |
#43
Posted 12 November 2007 - 22:42
catgrig, on Nov 12 2007, 16:50, said: eu zic ca totusi cea mai buna solutie casa iti rezolvi pb ar fi sa mergi cu inca vre-o doi prieteni mai mari si mai fiorosi in sediul RTC din centru si sa ceri sa vorbesti cu cineva de la tehnic (eventual manager) care sa iti explice care este problema. mai repede rezolvi problemele daca esti face to face. si daca iti zic ceva crap de genul "nu este nimeni disponibil" sau "spuneti-mi mie ca zic eu mai departe" fa scandal mare acolo cat timp sunt clienti la abonamente noi sa vezi ce repede o sa vina cineva sa vorbeasca cu tine si sa te linisteasca... |
#44
Posted 13 November 2007 - 00:22
Eu zic ca nu obtii nimic cu scandal. Eram respectuos, iar consilierii amabili tot timpul, desi nu m-au putut ajuta. Pur si simplu nu cred ca ar fi venit tehnicienii mai curand daca faci scandal.
Astazi, in a 11-a zi a deranjamentului au sosit tehnicienii pe strada mea. Am "prins" unul lipind un anunt de la Romtelecom care zicea "ne cerem scuze dar pentru a oferi blablabla se fac lucrari si intrerupem serviciile de telefonie si date" si l-am intrebat cand o sa am net. Mi-a zis ca astazi termina lucrarile, si asa a fost. In momentul asta am atat internet cat si telefonie. Am o reclamatie gata scrisa pregatita sa fie trimisa la OPC, o vrea cineva? Cred ca mie nu-mi mai trebe Deci o mare parte a problemelor mele cu RTC au fost rezolvate. Mai este sa le sun ca modemul mi se sincronizeaza la 2 mega in loc de 3. Cu totul ca internetul merge, si am parametri de linie mai buni nu pot sa las fara comentarii evenimentele ultimelor zile. Fie ca e vorba de modernizari de 11 zile, fie reclamatii in scris lasate fara raspuns sau promisiuni goale la 08008CLICK, RTC mai are muuuuuult de schimbat. Eu nu as semna nici contracte pe un 1 an, daca ar fi posibil, mai putin una pe 3 ani. Bucurati-va de netul de calitate, dar pregatiti-va pentru "accidente" ca a mea. |
#45
Posted 13 November 2007 - 00:29
Să îmi trimiți mie reclamația pentru OPC că și la mine la sat îi cu bai, pm me!
Numai bine! |
#46
Posted 13 November 2007 - 12:55
Va vine sa credeti ca am fost reconectat gresit? Aseara mi-am dat seama ca modemul se sincroniza la 2 mega si numarul meu de telefon de fapt nu e numarul meu. Am sunat la 08008CLICK acum doua ore si mi s-a promis ca dupa ora 12 vor face verificari. La 1230 modemul meu a fost resincronizat, acesta comutand la viteza platita de mine, si numarul meu de telefon este din nou numarul meu.
Am paramteri excelenti (SNR 30,5; LA 3,5), am fost mutat la ADSL2+, iar internetul merge la fel de bine ca si pana acum. Mersi RTC pentru modernizari, dar te si injur pentru acele 11 zile si support-ul slab. |
|
#47
Posted 13 November 2007 - 16:20
@jafpefata: cum mludwig si-a rezolvat problema, ai mai ramas tu sa te duci in sediul RTC si sa iei la palme tot ce prinzi. Femeie de serviciu, director, tot. dupa care sa le exlplici ce problema ai. De fapt…tu ce problema ai cu RTC ca pana acum nu ai zis exact ce te nemultumeste.
|
#48
Posted 13 November 2007 - 17:21
Era vorba de întreruperi și la mine, eu deocamdată nu zic nimic că am back-up. Și deocamdată nu mai sunt acolo să văd de și-a revenit, așa că pe moment nu zic nimic.
|
#49
Posted 15 November 2007 - 00:48
#50
Posted 15 November 2007 - 15:52
amandigi, on Nov 9 2007, 23:45, said: Daca nu ai nevoie de mobilitate nu alege Zapp, ca o sa ai si mai multe pari albi. Eu sunt bucuros cand o sa scap de Zapp (sper ca va fi intr-o luna si ceva), dupa ~5 ani de utilizare a serviciilor lor de date. |
#51
Posted 15 December 2007 - 18:37
40 de zile după reclamație am primit o scrisoare de la Romtelecom în care și-au cerut scuze și mi-au oferit o reducere de 12 RON. Gest frumos, dar nu numai că nu acoperă 11 zile de nefuncționare a internetului, mi-a costat dial-upul mai mult pentru aceste zile. RTC ar trebui să ofere dial-up gratis pentru zilele în care nu merge ADSL-ul.
|
|
#52
Posted 19 December 2007 - 17:24
Din cate stiam eu ofera dial-up gratis pe timpul nefunctionarii. Am mutat mai demult o linie si au zis ca exista posibilitatea asta (insa cand am avut nevoie au zis ca nu pot oferi din cauza unor schimbari prin programele lor)
Edited by murarubogdan, 19 December 2007 - 17:25. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users