Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#163
Posted 11 February 2008 - 20:48
Am ceva nelamuriri cu chestia asta !!! Banca nu te-a anuntat ca pe contul tau se intampla ceva, in extrasul lunar cum s-a reliefat toata aceasta aiureala ?
|
#164
Posted 11 February 2008 - 21:11
i-am anuntat eu. am card la ing, iar langa bancomat si selfbank e si un telefon, in cazu' in care ai ceva intrebari. dupa ce mi-au intrat banii inapoi in cont am sunat si am cerut lamuriri. fata mi-a explicat ca asta inseamna ca plata nu mi-a fost acceptata, si ca ar trebui sa fac probabil o noua comanda. cand i-am zis ca am primit produsu' de 2 saptamani, socata, m-a-ntrebat "si ce, nu va convine?" :roflmaofast: (de asta imi place tare mult personlul ing :)) )
apoi, cand mi-au oprit a 2-a oara banii, am sunat iarasi sa-ntreb cum de- a fost posibil sa-mi retraga banii pt o comanda facuta cu peste 1 luna-n urma, si mi s-a spus ca plata figureaza ca fiind mai recenta (cu vreo saptamana-n urma), dar banca poate refuza sa faca plata, si sa-mi bage banii inapoi in cont. ca o persoana cinstita ce sunt am refuzat :lol: asta se-ntampla acu mai bine de 1 an, cred ca nu prea stiau cum e cu platile cu cardul. Singura mea nedumerire e cum de-au reusit sa faca a doua plata cu cardul meu... Edited by s3ction31, 11 February 2008 - 21:16. |
#165
Posted 11 February 2008 - 21:28
Fara nici o urma de malitiozitate, mai ai card la banca respectiva ? Daca nu, OK. Daca da, naspa.
|
#166
Posted 11 February 2008 - 22:16
Da, mai am card (e cardul meu preferat chiar! ;) ) Ce-ti pare naspa?
|
#167
Posted 11 February 2008 - 22:23
Discutia incepe sa devina off-topic
Quote cand mi-au oprit a 2-a oara banii, am sunat iarasi sa-ntreb cum de- a fost posibil sa-mi retraga banii pt o comanda facuta cu peste 1 luna-n urma, si mi s-a spus ca plata figureaza ca fiind mai recenta (cu vreo saptamana-n urma), dar banca poate refuza sa faca plata, si sa-mi bage banii inapoi in cont. Quote Singura mea nedumerire e cum de-au reusit sa faca a doua plata cu cardul meu... |
#168
Posted 11 February 2008 - 22:46
palcos, on Feb 11 2008, 22:23, said: Discutia incepe sa devina off-topic si Cam asta mi se pare naspa :nonobad: Nu cred ca are vreo vina ing-ul pt a 2-a tranzactie. Ei chiar mi-au zis ca pot refuza sa faca plata. Sa zicem ca pcgarage n-a respectat conditiile de plata.. nu mi s-a intamplat niciodata sa-mi dispara bani in mod nejustificat (asa cred, cel putin...) adica, ontopic, pcgarage-u' n-are un personal tocma' profesionist... da' mie mi-a picat bine :D |
#169
Posted 11 February 2008 - 23:02
Da. Ti-au zis ca poti refuza plata, dar DUPA ce ti-au luat banii din cont.
Se pare ca nu se descurcau prea bine nici sa ia si nici sa dea bani. |
#170
Posted 13 February 2008 - 00:44
Voiam un monitor lcd de la pcgarage. M-am hotarat: il iau din oras (piatra neamt). Pun mana pe el, il intorc pe toate partile, ii fac Nokia test si dau banii. Pentru 10-20 ron diferenta- nu merita sa-mi storc nervii cu fancurierul (care m-a mai pus pe drumuri cand am comandat o camera foto de la emag). Cumparaturile pe net vor mai astepta, intrucat am o firma in oras care ma serveste in maxim 24 de ore cu tot ce am nevoie din domeniul IT (am= ma cunosc cu toti cei care lucreaza acolo inca de la infiinatrea firmei- sunt seriosi). Si au preturi faine- imi cer sa vada pretul de referinta si-mi aduc la pretul de pe site (adica "da sa vad la ce pret ai gasit pe net" si-mi aduc la pretul ala- FARA alte taxe la curier etc).
Emag m-a purtat pe drumuri, spot.ro- f seriosi, la pcgarage nu apelez- mi-e frica sa nu-mi tocesc nervii. |
#171
Posted 14 February 2008 - 14:36
|
#172
Posted 15 February 2008 - 14:14
Am o banala placa de baza defecta(nu e prototip si nici nava spatiala) de 16 zile la ei si imi tot spun ca e la furnizor.
De aceeasi voce somnoroasa ma lovesc si eu...Tipul care raspunde la tel fix(foarte rar)si la nr de mobil 0728***915 m-a exasperat cu aroganta lui...vorbe de genul: dureaza intre 2 si 10 zile(care au fost deja depasite),ai semnat un contract si citesti acolo detaliile(care oricum nu sunt complete facandu-se referire la nu stiu ce lege),ca vorbeste zilnic la tel cu furnizorul...pur si simplu ma facea sa inchid imediat tel cand incepea cu poezii din astea. Am sunat acum cateva min si "somnorosul" imi spune ca nu e in B si sa sun pe fix.Incerc si imi raspunde o voce mult mai placuta si amabila ii explic problema si imi spune ca ma va conatacta in cateva min dupa ce se intereseaza la furnizor.Revine foarte repede si imi spuneca produsul a fost inlocuit si ca mi-l va trimite cel tarziu marti(astazi fiind vineri).Am ramas surprins placut de aceasta atitudine(am ajuns sa ma uimeasca ceva firesc si normal...asa e in tara asta) si sper sa fie respectat termenul. Concluzia mea...multi nervi care puteau fi evitati cu putin respect pentru client si cu o alta atitudine decat cea de dezinteres si lipasa de bun simt din partea unui angajat. |
|
#173
Posted 16 February 2008 - 13:14
vreau sa stiu ce pot face in urmatorul caz
as dori sa fac o plangere sau ceva asemanator am facut o comanda la PC garage dupa comanda a avut loc convorbirea telefonica in care aflu ca nu exista 2 componente pe stoc ii spun domnului de la pc garage ca vreau ca sambata/16.02.2008 sa-mi ajunga pachetul in Brasov asa ca impreuna alegem doar piese de pe stoc astfel incat comanda sa ajunga in Brasov sambata a doua zi sun si intreb daca pot adauga la comanda o pasta AS5 fara a se modifica data de livrare a comenzii domnul de la PC garage ma asigura telefonic ca o sa primesc comanda sambata asa cum am stabilit Astazi e sambata am sunat la firma ce ar fi trebuit sa-mi aduca coletul si am aflat ca nu o sa primesc comanda, nu stiu daca am fost mintit intentionat sau e vreo problema cu furnizorii, insa un lucru cert e ca nu am fost anuntat ca nu voi primi comanda asa cum am stabilit. Ce pot face ? Unde imi pot adresa nemultumirea ? Edited by GreuHip, 16 February 2008 - 13:16. |
#174
Posted 16 February 2008 - 15:44
Pai daca ti-au trimis comanda e doar vina celor de la FAN.Nemultumirea ai adresat-o aici.Si eu am avut probleme cu nesimtitii de la fan curier si m-am dus sa-mi iau singur coletul care nu mai venea.Am facut o reclametie pe site la pcgarage si m-a sunat cineva de la ei sa le explic situatia si cam atat.
|
#175
Posted 16 February 2008 - 16:52
vinovati sunt cei de la PC garage pentru ca la istoric comenzi, comanda mea figureaza "in desfasurare"; deci comanda nu a fost trimisa celor de la Fan Courier Express
promit peste masura si cand vad ca nu se incadreaza in timing nu au bunul simt sa ma sune si sa ma anunte ca nu pot respecta timingul dat Edited by GreuHip, 16 February 2008 - 16:53. |
#176
Posted 16 February 2008 - 17:38
Atunci nu mai ridica coletul si gata daca tot nu s-au tinut de cuvant.Pe langa faptul ca ti-au vandut ce au vrut ei nici nu se tin de cuvant.Oricum nu exista un magazin online serios din toate punctele de vedere in ro.
|
#177
Posted 16 February 2008 - 23:09
eu vreau coletul
problema mea e ca vreau sa-mi exprim nemultumirea pentru ca mi-au dat informatii false si am inteles ca nu e legal cred ca daca toti isi vor exprima nemultimirile unde trebuie pe viitor se va avea mai multa grija cu informatiile date si clientii nu vor mai fi luati de prosti |
|
#178
Posted 17 February 2008 - 20:28
ce sa zic io sunt un client multumit la pc garage chiar imi amintesc ca prima data cand am cumparat de la ei produsul sa stricat in mai putin de o luna de la data achzitionari si pot sa spun ca felul in care au tratat situatia ma facut sa revin ca client.poate ca exista si accidente sau cazuri exceptionale . si in legatura cu domnul care aspus ca nu a mai gasit produsul pe care si-l dorea (laptop dell in cazul lui) si io am fost intr-o situatie asemanatoare la pc garage dar operatorul mi-a spus ca daca vreau imi poate recomanda altceva asemanator si pot sa spun ca am facut o alegere buna de care sunt multumit.parerea mea.bafta echipei pc garage din partea unui client multumit.
|
#179
Posted 18 February 2008 - 16:20
Eu mai zic ca ar trebui sa le facem reclama negativa peste tot ca sa-i manace falimentul.Mie nici acum dupa 15 zile nu mi-au venit memoriile trimise in garantie.S-au mai bine sa sunam la opc?
Edited by hary, 18 February 2008 - 16:21. |
#180
Posted 20 February 2008 - 16:25
Pentru serviciile execrabile le-am depus o plangere la OPC!
Cine e de acord cu Black Hat SEO contra PcG? Edited by gibex, 20 February 2008 - 16:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users