Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
764 replies to this topic

#163
palcos

palcos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 06.01.2008
Am ceva nelamuriri cu chestia asta !!! Banca nu te-a anuntat ca pe contul tau se intampla ceva, in extrasul lunar cum s-a reliefat toata aceasta aiureala ?

#164
s3ction31

s3ction31

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 05.01.2008
i-am anuntat eu.  am card la ing, iar langa bancomat si selfbank e si un telefon, in cazu' in care ai ceva intrebari. dupa ce mi-au intrat banii inapoi in cont am sunat si am cerut lamuriri. fata mi-a explicat ca asta inseamna ca plata nu mi-a fost acceptata, si ca ar trebui sa fac probabil o noua comanda.  cand i-am zis ca am primit produsu' de 2 saptamani, socata, m-a-ntrebat "si ce, nu va convine?"  :roflmaofast: (de asta imi place tare mult personlul ing :)) )
apoi, cand mi-au oprit a 2-a oara banii, am sunat iarasi sa-ntreb cum de- a fost posibil sa-mi retraga banii pt o comanda facuta cu peste 1 luna-n urma, si mi s-a spus ca plata figureaza ca fiind mai recenta (cu vreo saptamana-n urma), dar banca poate refuza sa faca plata, si sa-mi bage banii inapoi in cont.
ca o persoana cinstita  ce sunt am refuzat  :lol:    
asta se-ntampla acu mai bine de 1 an, cred ca nu prea stiau cum e cu platile cu cardul.
Singura mea nedumerire e cum de-au reusit sa faca a doua plata cu cardul meu...

Edited by s3ction31, 11 February 2008 - 21:16.


#165
palcos

palcos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 06.01.2008
Fara nici o urma de malitiozitate, mai ai card la banca respectiva ? Daca nu, OK. Daca da, naspa.

#166
s3ction31

s3ction31

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 05.01.2008
Da, mai am card (e cardul meu preferat chiar! ;) )  Ce-ti pare naspa?

#167
palcos

palcos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 06.01.2008
Discutia incepe sa devina off-topic

Quote

cand mi-au oprit a 2-a oara banii, am sunat iarasi sa-ntreb cum de- a fost posibil sa-mi retraga banii pt o comanda facuta cu peste 1 luna-n urma, si mi s-a spus ca plata figureaza ca fiind mai recenta (cu vreo saptamana-n urma), dar banca poate refuza sa faca plata, si sa-mi bage banii inapoi in cont.
si

Quote

Singura mea nedumerire e cum de-au reusit sa faca a doua plata cu cardul meu...
Cam asta mi se pare naspa

#168
s3ction31

s3ction31

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 05.01.2008

 palcos, on Feb 11 2008, 22:23, said:

Discutia incepe sa devina off-topic

si
Cam asta mi se pare naspa
Intr-adevar, e un topic despre ing pe altundeva.
:nonobad: Nu cred ca are vreo vina ing-ul pt a 2-a tranzactie. Ei chiar mi-au zis ca pot refuza sa faca plata.
Sa zicem ca pcgarage n-a respectat conditiile de plata.. nu mi s-a intamplat niciodata sa-mi dispara bani in mod nejustificat (asa cred, cel putin...)
adica, ontopic, pcgarage-u' n-are un personal tocma' profesionist... da' mie mi-a picat bine :D

#169
palcos

palcos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 06.01.2008
Da. Ti-au zis ca poti refuza plata, dar DUPA ce ti-au luat banii din cont.
Se pare ca nu se descurcau prea bine nici sa ia si nici sa dea bani.

#170
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Voiam un monitor lcd de la pcgarage. M-am hotarat: il iau din oras (piatra neamt). Pun mana pe el, il intorc pe toate partile, ii fac Nokia test si dau banii. Pentru 10-20 ron diferenta- nu merita sa-mi storc nervii cu fancurierul (care m-a mai pus pe drumuri cand am comandat o camera foto de la emag). Cumparaturile pe net vor mai astepta, intrucat am o firma in oras care ma serveste in maxim 24 de ore cu tot ce am nevoie din domeniul IT (am= ma cunosc cu toti cei care lucreaza acolo inca de la infiinatrea firmei- sunt seriosi). Si au preturi faine- imi cer sa vada pretul de referinta si-mi aduc la pretul de pe site (adica "da sa vad la ce pret ai gasit pe net" si-mi aduc la pretul ala- FARA alte taxe la curier etc).
Emag m-a purtat pe drumuri, spot.ro- f seriosi, la pcgarage nu apelez- mi-e frica sa nu-mi tocesc nervii.

#171
hary

hary

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 27.01.2005
  • E foarte bine ca sa deschis un topic cu "animalele" de le pc garage, le spun asa fiindca nu se pot numi oameni deoarece sunt inganfati abia iti raspund te duc cu vorba.
  • Am si eu nemultumirea mea vis a vis de o comanda facuta  la ei,unul dintre produse a fost defect, l-am trimis inapoi ,si au trecut  de atunci 11 zile , da produsul nici vorba.Sun la ei si imi raspunde o voce din aia ca si cum ar zice, "de ce ma deranjezi din timpul programului?",plictisita de viata,explicandu-mi ca a trimis produsul la producator si asteapta sa -l trimita ala inapoi ca apoi sa-l primesc eu.Daca faceam alta comanda imediat  se gasea pe stoc acelasi produs,dar asa trebuie sa astept pana se misca ei sa ma rezolve.In concluzie ,proaste servicii si pe mine unul nu ma mai prinde sa cumpar ceva de la ei.


#172
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Am  o banala placa de baza defecta(nu e prototip si nici nava spatiala) de 16 zile la ei si imi tot spun ca e la furnizor.
De aceeasi voce somnoroasa ma lovesc si eu...Tipul care raspunde la tel fix(foarte rar)si la nr de mobil 0728***915 m-a exasperat cu aroganta lui...vorbe de genul: dureaza intre 2 si 10 zile(care au fost deja depasite),ai semnat un contract si citesti acolo detaliile(care oricum nu sunt complete facandu-se referire la nu stiu ce lege),ca vorbeste zilnic la tel cu furnizorul...pur si simplu ma facea sa inchid imediat tel cand incepea cu poezii din astea.
Am sunat acum cateva min si "somnorosul" imi spune ca nu e in B si sa sun pe fix.Incerc si imi raspunde o voce mult mai placuta si amabila ii explic problema si imi spune ca ma va conatacta in cateva min dupa ce se intereseaza la furnizor.Revine foarte repede si imi spuneca produsul a fost inlocuit si ca mi-l va trimite cel tarziu marti(astazi fiind vineri).Am ramas surprins placut de aceasta atitudine(am ajuns sa ma uimeasca ceva firesc si normal...asa e in tara asta) si sper sa fie respectat termenul.
Concluzia mea...multi nervi care puteau fi evitati cu putin respect pentru client si cu o alta atitudine decat cea de dezinteres si lipasa de bun simt din partea unui angajat.

#173
GreuHip

GreuHip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 29.07.2006
vreau sa stiu ce pot face in urmatorul caz
as dori sa fac o plangere sau ceva asemanator

am facut o comanda la PC garage
dupa comanda a avut loc convorbirea telefonica in care aflu ca nu exista 2 componente pe stoc
ii spun domnului de la pc garage ca vreau ca sambata/16.02.2008  sa-mi ajunga pachetul in Brasov
asa ca impreuna alegem doar piese de pe stoc astfel incat comanda sa ajunga in Brasov sambata
a doua zi sun si intreb daca pot adauga la comanda o pasta AS5 fara a se modifica data de livrare a comenzii
domnul de la PC garage ma asigura telefonic ca o sa primesc comanda sambata asa cum am stabilit

Astazi e sambata am sunat la firma ce ar fi trebuit sa-mi aduca coletul si am aflat ca nu o sa primesc comanda, nu stiu daca am fost mintit intentionat sau e vreo problema cu furnizorii, insa un lucru cert e ca nu am fost anuntat ca nu voi primi comanda asa cum am stabilit.
Ce pot face ? Unde imi pot adresa nemultumirea ?

Edited by GreuHip, 16 February 2008 - 13:16.


#174
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Pai daca ti-au trimis comanda e doar vina celor de la FAN.Nemultumirea ai adresat-o aici.Si eu am avut probleme cu nesimtitii de la fan curier si m-am dus sa-mi iau singur coletul care nu mai venea.Am facut o reclametie pe site la pcgarage si m-a sunat cineva de la ei sa le explic situatia si cam atat.

#175
GreuHip

GreuHip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 29.07.2006
vinovati sunt cei de la PC garage pentru ca la istoric comenzi, comanda mea figureaza "in desfasurare"; deci comanda nu a fost trimisa celor de la Fan Courier Express

promit peste masura si cand vad ca nu se incadreaza in timing nu au bunul simt sa ma sune si sa ma anunte ca nu pot respecta timingul dat

Edited by GreuHip, 16 February 2008 - 16:53.


#176
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Atunci nu mai ridica coletul si gata daca tot nu s-au tinut de cuvant.Pe langa faptul ca ti-au vandut ce au vrut ei nici nu se tin de cuvant.Oricum nu exista un magazin online serios din toate punctele de vedere in ro.

#177
GreuHip

GreuHip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 29.07.2006
eu vreau coletul
problema mea e ca vreau sa-mi exprim nemultumirea pentru ca mi-au dat informatii false si am inteles ca nu e legal
cred ca daca toti isi vor exprima nemultimirile unde trebuie pe viitor se va avea mai multa grija cu informatiile date si clientii nu vor mai fi luati de prosti

#178
fi1812

fi1812

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 25.12.2006
ce sa zic io sunt un client multumit la pc garage chiar imi amintesc ca prima data cand am cumparat de la ei produsul sa stricat in mai putin de o luna de la data achzitionari si pot sa spun ca felul in care au tratat situatia ma facut sa revin ca client.poate ca exista si accidente sau cazuri exceptionale . si in legatura cu domnul care aspus ca nu a mai gasit produsul pe care si-l dorea (laptop dell in cazul lui) si io am fost intr-o situatie asemanatoare la pc garage dar  operatorul mi-a spus ca daca vreau imi poate recomanda altceva asemanator si pot sa spun ca am facut o alegere buna de care sunt multumit.parerea mea.bafta echipei pc garage din partea unui client multumit.

#179
hary

hary

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 27.01.2005
Eu mai zic ca ar trebui sa le facem reclama negativa peste tot ca sa-i manace falimentul.Mie nici acum dupa 15 zile nu mi-au venit memoriile trimise in garantie.S-au mai bine sa sunam la opc?

Edited by hary, 18 February 2008 - 16:21.


#180
gibex

gibex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 09.10.2005
Pentru serviciile execrabile le-am depus o plangere la OPC!

Cine e de acord cu Black Hat SEO contra PcG?

Edited by gibex, 20 February 2008 - 16:44.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate