Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#127
Posted 28 December 2007 - 01:14
spe, on Dec 10 2007, 12:10, said: OK, @loscanones nu vrea / nu poate / n-a mai intrat aici sa dea link spre acea lege. Stie altcineva unde o pot gasi ? O.G. 130/2000 - Produsele cumparate la distanta (a se face diferenta intre comandate ONLINE, TELEFONIC, PRIN SMS, PRIN TELEPATIE dar luate de la MAGAZIN si cele achizitionate la DISTANTA) - adica primite prin curier, in romaneste... se pot returna in 10 zile lucratoare. Banii ii primesti inapoi in maxim 30 zile. Transportul il platesti tu. Nu poti cere daune (why should you?). Legea 449/2003 si O.G. 21/1992 - produsele cu lipsa de conformitate (adica ceri alba si ti se da neagra) trebuie sa fie conforme timp de 2 ani... pe scurt, se pot returna in 2 ani :). Daca ai fost "intepat" poti cere daune, inclusiv costurile de transport. Cand iei produsele de la magazin, adica ai semnat pentru ele (ai vazut ce cumperi) nu este nimeni obligat sa ti le primeasca inapoi. Nici macar dupa 2 minute. Daca comerciantul o face, o face din considerente de marketing, customer care si atat (si majoritatea comerciantilor au politici proprii de returnare avantajoase - a se citi pe la sectiunea cum cumpar...). Daca nu se respecta cele de mai sus de catre comerciant, OPC-ul iti da intotdeauna castig de cauza. Daca nu te incadrezi in cele de mai sus, o vorba buna face minuni :) |
#128
Posted 31 December 2007 - 13:55
off: misto ideea cu mesajele de sarbatori.... thanks PcGarage, la fel si voua! :D
|
#129
Posted 02 January 2008 - 16:53
rebutatul, on Oct 11 2007, 14:06, said: M-am gandit, normal :) Dar "incompetent" este un cuvant mare, zic eu... M-a deranjat situatia de fata si am fost putin acid, fiindca intamplator cunosc intamplarea. Am spus mai sus ca nu trebuie sa uitam ca suntem oameni fiindca nu stiu cati dintre noi isi pot mentine calmul cat timp persoana de la celalat capat al firului parca incearca dinadins sa te faca sa clachezi... Oare colega mea este incompetenta fiindca nu a acceptat injurii? Ma rog, tine de moralitatea fiecaruia... Mai usor este sa ii consideri pe altii incompetenti decat sa iti revizuiesti modul de a te manifesta in societate. Si pentru a-ti raspunde la intrebare: de cand exista PC Garage au plecat din echipa 4 oameni. Nici unul din motive nu a fost legat de competentele fiecaruia. Sunt acum peste 30 de insi, si pe toti ii consider mai mult decat competenti sa faca ceea ce fac. Despre incompetenta nu cred ca este (inca) vorba. Cand 99% din clienti te lauda si 1% iti spun ca esti incompenent oare cine are dreptate? Nu am avut nici o experienta neplacuta cu PC Garage... o singura intamplare mai neplacuta a fost cand la telefon am fost anuntat ca produsul se livreaza a doua zi, si peste cateva ore ma suna curierul ca e la usa si nu raspund (eu fiind la birou) - bine, in cazul asta cred ca experienta neplacuta de fapt a fost a curierului... :) Deci sunt foarte multumit de ei, DAR... eu sper ca acest "rebutatul" nu lucreaza la PC Garage nici macar ca "femeie de serviciu", daramite sa aiba vreo functie de conducere. Nu e normal sa justifici incompetenta unui angajat asa cum o faci tu. Si da, un angajat este incompetent daca a trimis un asemenea mesaj unui client. Din partea unei persoane din conducere m-as fi asteptat la scuze, nu la justificari penibile si (pentru ca acel mesaj nu a fost de ajuns) la alte lectii de viata. Noroc cu "directorii" din firmele romanesti ca ne mai invata cum sa ne purtam... Succes. |
#130
Posted 06 January 2008 - 15:31
Povestea mea incepe in septembrie, anul trecut. M-am hotarat sa-mi cumpar niste componente de la PC Garage. Nu va ganditi la ceva spectaculos, sub 1000 lei. Insa am solicitat montarea acestora in carcasa.
Si, desi aveau componentele pe stoc, intre momentul comenzii si cel al livrarii au trecut 5(cinci) zile. Mai mult, desi comanda mea depasea o anumita suma iar livrarea se efectua in Bucuresti, mi-au fost facturate cheltuieli de expeditie. Am tot vazut postari in care se vorbeste de colete. La mine numai carcasa a venit in cutie. Restul componentelor, in cutiile lor, originale, au venit in pungi inscriptionate. Revenind, pentru ca la primire am constatat ca nu numai ca nu-mi montasera piesele dar nu mi-au trimis antivirusul care venea impreuna cu placa de baza, am avut nefericita inspiratie de a posta un mesaj la reclamatii. Bine-nteles ca nici pana azi n-am primit raspuns. Am sunat si mi-a raspuns un "consultant", care nu numai ca nu m-a lamurit cu nimic dar m-a si admonestat pentru tupeul meu de a solicita explicatii. Mai mult, mi-au fost date, prin telefon, lectii despre bun simt, filozofie, etc.... Va imaginati faptul ca n-am mai vrut sa am nici un fel de contact cu aceasta firma. Numai ca, din nefericire, una dintre componente s-a defectat. Deci, garantia. Asa ca n-am mai avut incotro si m-am dus la ei. Ca sa scurtez, am o luna de cand stau cu piesa la service. Pe site-ul lor zice de 20 zile lucratoare. Cum zilele libere se stabilesc fie prin O.G fie prin H.G. sunt foarte curios sa vad cum se va putea justifica depasirea acestora. P.S. Pentru toti aceia carora, in diferite situatii, le-au fost incalcate drepturile, am un sfat. Apelati cu incredere la justitie. Va rog sa ma credeti, aceste procese se judeca rapid, fara foarte multe amanari sau intarzieri. Taxa de timbru este o nimica toata. De asemenea, exista multi avocati tineri care ar prelua instantaneu asemenea cazuri. Mai ales ca nici una dintre aceste companii nu va fi in stare sa faca fata unui val de procese avand ca obiect incalcarea drepturilor consumatorului. |
#132
Posted 06 January 2008 - 16:24
Voi pune la dispozitia dumneavoastra absolut toate documentele necesare pentru a dovedi cele afirmate mai sus. Insa nu acum. Intelegand, din cele postate mai sus, ca faceti parte din staff-ul PC Garage, toate acestea ar trebui sa va dea serios de gandit. Daca ceea ce a patit Olimpiu G mi se intampla mie, va garantez ca nu lasam lucrurile asa sub nici o forma. Mai ales ca puteam dovedi rea-vointa din partea companiei dumneavoastra. Contul IBAN apare, in mod obligatoriu, alaturi de CUI sau CNP pe extrasul de cont pe care l-ati primit de la banca dvs., extras prin care se atesta intrarea banilor in cont. Cam cat de greu a fost pentru contabilul dvs. sa descifreze acel extras si sa vada de la cine provine suma si, mai ales, din ce cont ?
|
#133
Posted 06 January 2008 - 16:36
palcos, on Jan 6 2008, 16:24, said: Contul IBAN apare, in mod obligatoriu, alaturi de CUI sau CNP pe extrasul de cont pe care l-ati primit de la banca dvs., extras prin care se atesta intrarea banilor in cont palcos, on Jan 6 2008, 16:24, said: Cam cat de greu a fost pentru contabilul dvs. sa descifreze acel extras si sa vada de la cine provine suma si, mai ales, din ce cont ? *Am cenzurat numele si suma din motive lesne de inteles. Edited by rebutatul, 06 January 2008 - 16:37. |
#134
Posted 06 January 2008 - 17:00
Quote Intr-o lume perfecta, probabil asa se intampla. La noi nu . Eu unul m-as documenta inainte... De asemenea, acelasi configuratie o are si extrasul de cont emis de trezorerie. Prin urmare, desigur ca este necesara documentarea. Dar cred, fara a va leza in vreun fel, ca este cazul sa va mai documentati dvs. Din acest punct de vedere (al informatiei trecute in OP), suntem intr-o lume ideala |
#135
Posted 06 January 2008 - 17:13
nasoala experienta lui olimpiu. Eu nu am avut probleme cu ei inca. Sper sa nu am. Totusi mie pc garage mi se pare o firma serioasa. Ciudat dar totusi adevarat
|
#136
Posted 06 January 2008 - 17:24
palcos, on Jan 6 2008, 17:00, said: Sunt sigur ca atunci cand platiti cu OP-uri completati CUI-ul beneficiarului. Sau CNP -ul persoanei fizice. De asemenea, atunci cand emiteti OP-ul, completati adresa dvs si numarul OP-ului. palcos, on Jan 6 2008, 17:00, said: Dar cred, fara a va leza in vreun fel, ca este cazul sa va mai documentati dvs. Din acest punct de vedere (al informatiei trecute in OP), suntem intr-o lume ideala Anyway, incepem sa deviem de la subiect. Daca doresti sa te contrazici cu cineva in legatura cu tranzactiile bancare reglementarea acestora, gaseste pe cineva cu cuostinte in domeniu, eu nu sunt acela. Daca ai ceva de spus despre PC Garage, continua sa o faci, dar adu argumente. In caz contrar poti fi privit ca un user care si-a creat un cont doar sa aduca nise acuzatii de dragul discutiei. 20cm, on Jan 6 2008, 17:13, said: Totusi mie pc garage mi se pare o firma serioasa. Ciudat dar totusi adevarat |
|
#138
Posted 06 January 2008 - 17:40
Mdea, asa-i... eu zic ca in astfel de cazuri vina este undeva la mijloc, acum depinde cum e redata "tragedia". Daca mie mi se intampla asa ceva as fi rezolvat in 5 minute (mail: Buna ziua, v-am platit niste bani, ii vreau inapoi in contul XXXXX. Multumesc.)... De ce la altii nu se poate, nu stiu...
Eu inca militez pentru "vorba dulce mult aduce"... Poate gresesc, dar rezolva problemele mai eficient decat un avocat bine platit :P |
#139
Posted 06 January 2008 - 17:43
rebutatul, on Oct 11 2007, 20:44, said: Mda... si mie la fel imi vine sa imi trag palme de cate ori ma bag in discutii despre PC Garage, mereu rezultatul este acelasi: "Si tacuises philosophus mansises" :) Anyway, sper sa nu se creada ca nu sunt de acord cu Olimpiu G, i s-au luat banii pe ceva care (din pacate) nu s-a mai putut livra. Probabil merita refund si pentru comisioanele bancare... Nu stiu cat de corect d.p.d.v. moral este sa soliciti asta, dar pana la urma omul a pierdut niste bani... Deranjant a fost faptul ca dupa ce cativa oameni din firma au plecat cu dureri de cap acasa pentru scandalurile facute, se fac apoi acuzatii si se ajunge a lua in batjocura numele unei fete care nu a mai vrut sa "satisfaca" un client frustrat, stresat, agasant etc. Era ok sa fi relatat numai despre faptul ca nu s-a facut refund pentru comisioanele bancare, dar nu sa critici comportamentul Alinei, care nu a facut decat sa iti plateasca cu aceeasi moneda. Eu sunt de acord cu ea fiindca, repet, oameni suntem toti si nu animale, asa ca preferam sa fim tratati de catre oameni, ca si oameni ;) Edited by andreiandrei, 06 January 2008 - 17:43. |
#140
Posted 06 January 2008 - 17:49
andreiandrei, on Jan 6 2008, 17:43, said: Ma desteptule, dintre angajata alina si ala care a deschis topicul, care dintre ei pierdea bani din buzunarul propriu ? Ma deseptule... Frumoasa exprimare. |
#141
Posted 06 January 2008 - 17:58
#142
Posted 06 January 2008 - 18:05
#143
Posted 06 January 2008 - 18:31
Ooo, sigur ca da ! Cu e-banking nu mai completezi destinatarul si contul acestuia, doar trimiti banii asa, ca oricum stiu ei unde sa se duca, nu-i asa?? Informatii lacunare si out of date zici? pai in cazul platii prin virament, ca si vanzator, nu eliberezi o factura proforma ?? care contine datele tale de identificare, cont, etc.?? Si oare nu contine si datele cumparatorului ?? Cum verifici tu, vanzator, efectuarea platii de catre client, altfel decat prin extrasul de cont, in orice forma ar fi el ??? de unde stii ca suma provine nu de la Vasilica ci de la Georgica, daca aceasta suma n-ar fi particularizata prin nume, cont, data, CUI sau CNP, etc??
Bine-nteles ca traim in lumi diferite. Atat de diferite incat te rog ca maine, pardon, pe 09.01. sa faci primul drum la contabil. Si sa vezi despre ce vorbim aici. De asemenea, poate-l rugam pe Olimpiu sa ne spuna cum a facut el plata prin OP, ce-a completat, cum a completat, etc.. Ala argument, nu copy/paste. Pe de alta parte, trebuie sa-ti marturisesc ca nu ma pricep prea bine la computere. Meseria mea este cu totul alta. Am postat aici tocmai pentru ca am avut o experienta neplacuta cu PC Garage. Si, in urma acestei experiente am constatat ca, pe langa impertinenta unora dintre angajatii firmei, mai incalcati si o suita de prevederi legale privitoare la: etichetarea produselor, instructiunile de montaj si intretinere, documentatia produselor,etc. Asta se ia in considerare sau e tot o chestie de dragul discutiei ??? |
#144
Posted 06 January 2008 - 18:37
Discutia va ajunge prea departe daca as incerca sa iti explic niste lucruri pe care oricum nu esti interesat sa le asculti fiindca le stii mai bine decat toti. Succes!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users