Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
764 replies to this topic

#109
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004

View Postloscanones, on Dec 7 2007, 23:22, said:

Iti recomand o vizita intr-un magazin de peste ocean sau putin mai departe de Balcani unde sa tragi de toate produsele , sa le intorci pe toate partile ( chiar daca au pretul de 1000$ ) sa le cumperi si sa le dai inapoi daca ceva nu iti convine . Nu o sa fii intrebat nimic , nu o sa dai declaratii si nu o sa te justifici , nu o sa te "scoata nimeni in suturi" . O sa incerce sa iti vinda altceva , o sa te intrebe cu ce au gresit o iti arate alte 100 de modele .Iti recomand sa intri in magazinul unui evreu care vinde ata de cusut , fara sa cumperi nimic , sa ii rascolesti tot si sa spui ca nu ai gasit nimic care sa te multumeasca . Nu te va "scoate in suturi " o sa stea cu tine 1 ora sa-ti explice si sa incerce sa te convinga .

Ehe, asa asa aveam si eu impresia.. din pacate am cam colidat lumea asta prin locuri mai indepartate de Balcani si chiar si peste balta si am gasit o multime de magazine care nu prea se conformau impresiilor mele si a credintei ca "la noi totul e nashpa, la ei totul e super OK"... Adevarul e undeva la mijloc...

#110
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

View Postspe, on Dec 8 2007, 09:07, said:

Uite, ca sa nu spui ca nu vreau sa ma informez, am cautat si n-am gasit legea care prevede obligativitatea comerciantilor de a accepta retururi in cazul produselor conforme cumparate direct din magazin ( deci nu comenzi la distanta ). Poate legea e mai noua; eu stiam doar de cea valabila pentru cumparaturi online. Da-mi te rog un link. Mersi.

OK, @loscanones nu vrea / nu poate / n-a mai intrat aici sa dea link spre acea lege. Stie altcineva unde o pot gasi ?

#111
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007
Nu am sa fac nimic mai mult decat sa insir TOATE produsele cumparate de mine de la PC Garage, pe parcursul mai multor luni :

  • Card RS-MMC Kingmax 1GB [KM-MOBILE-MMC1G]
  • Adaptor USB Bluetooth MSI Starkey 2.0
  • Mouse-pad SteelSeries Steel Pad QcK
  • Tuner TV Compro Video-Mate T750
  • Tastatura Logitech G15 Gaming
  • Sursa Spire Rocketeer IV Real 600W
  • DVD-WRITER Extern USB - LG GSA-E40L
  • Placa video GeForce 8600 GT Silent 512MB DDR3 128-bit [EN8600GT - Silent/HDTP/512M]
  • Carcasa Aplus Xclio II
  • HDD Maxtor 250GB SATA-II, 7200 RPM, buffer 8MB, DiamondMax 21 [STM 3250820 AS]
  • Placa sunet Creative AUDIGY SE Bulk [30SB057000000]
  • Sistem de sunet 5.1 Logitech X-530 [970114 - 1914]
  • 2 module Memorie Kingmax 1GB DDR2 800MHz CL5 [KLDD4-DDR2-1G800]
  • Placa de baza MSI P965 Neo - F
  • Procesor Intel Dual Core E2160
  • Cooler VGA Zalman VF700 Cu

Absolut tot calculatorul este de la PC Garage, in afara de un CD-Writer pe care nici nu-l mai folosesc de cand am DVD-Writerul, monitorul si mouse-ul, care este cumparat din alta parte la oferta.

Pana acum nu am avut probleme cu nici unul din ele, nici cu produsele, nici cu vanzatorii, nici cu operatorii, nici cu directorii, nici cu femeile de servici de la ei, cu nimic si nimeni legat de PC Garage. Oare sunt eu foarte norocos sau sunt altii foarte paranoici ?  :huh:

Edited by SINEKT, 10 December 2007 - 22:44.


#112
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004
Nici eu n-am avut probleme cu PC Garage - e adevarat ca n-am luat decat chestii minore (memorii de mai multe ori, un router wireless etc)
Oricum, pana acum sunt OK.

#113
remus197

remus197

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.07.2006
Cam agresivi "baietii" de la pcgarage care au intrat pe forum. Voiam sa cumpar de vreo 15 milioane dar am sa zic pas. Apropos si eu tot de vinzari ma ocup ...

#114
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postremus197, on Dec 11 2007, 01:47, said:

Cam agresivi "baietii" de la pcgarage care au intrat pe forum. Voiam sa cumpar de vreo 15 milioane dar am sa zic pas. Apropos si eu tot de vinzari ma ocup ...
Adica ?  :huh:

Vad ca iar se face misto de mine. Dar nu schimb avatarul  B)  Eu lucrez la o firma ce se cheama Vlamir Impex S.R.L., Str. Garlei 36-38, sector 1, Bucuresti. Ne ocupam cu birotica, echipamente de birou si energie alternativa (panouri solare, generatoare eoliene). Daca vreti va dau si telefonul sa sunati sa intrebati, ma gasiti acolo intre 8:30 si 17:00  :lol:

I love PcGarage pentru ca pur si simplu sunt geniali, nu pentru ca as lucra la ei: produse de calitate, livrare foarte rapida, preturi mici. La PcGarage nu am patit niciodata ca la Depozitul de Calculatoare sa mi se dea cooler "nou" plin de praf sau ca la Best, placa de baza cu video integrata "invizibila" (cerusem sa aiba si video onboard si n-am mai verificat cand mi-a dat-o si cand am ajuns acasa mare tzeapa ce mi-am luat).

Relax, grab a Snickers  ^_^

#115
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

View Postremus197, on Dec 11 2007, 01:47, said:

Cam agresivi "baietii" de la pcgarage care au intrat pe forum. Voiam sa cumpar de vreo 15 milioane dar am sa zic pas. Apropos si eu tot de vinzari ma ocup ...

:rolleyes: Asa asa, musca din dusmani. Si cam care-s "baietii" de la pcgarage de aici ? ( Nici n-am inteles de ce ai pus ghilimele ).

Cred ca de asta nu mai pot pcgarage acuma, ca ai sa zici pas :lol:  Apropo, si eu tot ( si ) de vanzari ma ocup, dar nu vad relevanta si legatura cu subiectul de aici.

#116
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004

View Postremus197, on Dec 11 2007, 01:47, said:

Apropos si eu tot de vinzari ma ocup ...

Unde, la Emag.ro ?  :D

#117
2BB

2BB

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 06.11.2006
Nici eu nu pot spune nimic de rau de PCGarage. Am luat ceva produse de la ei (nu foarte multe recunosc) printre care si o placa video care din pacate s-a ars. Am fost la garantie cu ea si mi-a fost schimbata a doua zi, deci jos palaria. Singura dezamagire a fost atitudinea angajatilor de la tehnic care erau cam sictiriti.

#118
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
sunt convins ca baietii de la garaj, au pornit cu chef de munca, afacerea era mica, banii erau multumitori pentru volumul de munca. in timp afacerea a crescut, numarul lor nu sau nu in acelasi ritm, banii primiti nici atat. de aici nemultumiri. poveste clasica in romania.
unii nu au nici o treaba cu vanzarea. nu sunt talentati de la natura. pur si simplu trebuie o mentalitate care lipseste. imi inchipui ce jale e daca cumeri ceva de la http://www.vlamir.ro/home.php . la ce personal au, daca toti sunt precum snekit, acolo e dezastru intradevar. clientul e fraierul care trebuie prostit, pentru ca asa trebuie. si asa e normal. sa nu ramana socat daca e totul o.k., sa nu faca infarct.

#119
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postslai, on Dec 16 2007, 08:22, said:

sunt convins ca baietii de la garaj, au pornit cu chef de munca, afacerea era mica, banii erau multumitori pentru volumul de munca. in timp afacerea a crescut, numarul lor nu sau nu in acelasi ritm, banii primiti nici atat. de aici nemultumiri. poveste clasica in romania.
unii nu au nici o treaba cu vanzarea. nu sunt talentati de la natura. pur si simplu trebuie o mentalitate care lipseste. imi inchipui ce jale e daca cumeri ceva de la http://www.vlamir.ro/home.php . la ce personal au, daca toti sunt precum snekit, acolo e dezastru intradevar. clientul e fraierul care trebuie prostit, pentru ca asa trebuie. si asa e normal. sa nu ramana socat daca e totul o.k., sa nu faca infarct.

In primul rand e SINEKT, nu snekit.  -_-

Asa ca draga Sila, te asigur ca Vlamirul este plin de oameni competenti si seriosi, pentru care clientii sunt pe prim plan. Singurul dezastru provine din faptul ca mai comercializam si produse Philips...  :lol:

Asta e un topic despre Pc Garage. Da vad ca o dam in diverse. Mie imi place ca e caterinca frate... hit me with your best shot !!!  :P

#120
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

View Postkappa_man84, on Nov 14 2007, 07:59, said:

rebutatul e big boss-ul pcgarage... B)
hm,parca ar fi un sef de alimentara ceausista

#121
basty_goofy

basty_goofy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 28.05.2007

View PostSINEKT, on Dec 10 2007, 22:41, said:

Nu am sa fac nimic mai mult decat sa insir TOATE produsele cumparate de mine de la PC Garage, pe parcursul mai multor luni :

  • Card RS-MMC Kingmax 1GB [KM-MOBILE-MMC1G]
  • Adaptor USB Bluetooth MSI Starkey 2.0
  • Mouse-pad SteelSeries Steel Pad QcK
  • Tuner TV Compro Video-Mate T750
  • Tastatura Logitech G15 Gaming
  • Sursa Spire Rocketeer IV Real 600W
  • DVD-WRITER Extern USB - LG GSA-E40L
  • Placa video GeForce 8600 GT Silent 512MB DDR3 128-bit [EN8600GT - Silent/HDTP/512M]
  • Carcasa Aplus Xclio II
  • HDD Maxtor 250GB SATA-II, 7200 RPM, buffer 8MB, DiamondMax 21 [STM 3250820 AS]
  • Placa sunet Creative AUDIGY SE Bulk [30SB057000000]
  • Sistem de sunet 5.1 Logitech X-530 [970114 - 1914]
  • 2 module Memorie Kingmax 1GB DDR2 800MHz CL5 [KLDD4-DDR2-1G800]
  • Placa de baza MSI P965 Neo - F
  • Procesor Intel Dual Core E2160
  • Cooler VGA Zalman VF700 Cu

Absolut tot calculatorul este de la PC Garage, in afara de un CD-Writer pe care nici nu-l mai folosesc de cand am DVD-Writerul, monitorul si mouse-ul, care este cumparat din alta parte la oferta.

Pana acum nu am avut probleme cu nici unul din ele, nici cu produsele, nici cu vanzatorii, nici cu operatorii, nici cu directorii, nici cu femeile de servici de la ei, cu nimic si nimeni legat de PC Garage. Oare sunt eu foarte norocos sau sunt altii foarte paranoici ?  :huh:

Bai, tu esti foarte haios. Pe langa ca ii mai pupi in cur(fara motiv aparent), mai si minti de ingheata apele. Toate componentele cumparate de tine "pe parcursul mai multor luni" sunt de fapt componentele unui singur computer, iar eu intuiesc ca le-ai luat pe toate deodata. Desigur, nu m-ar mira ca expresia "pe parcursul mai multor luni" sa fie adevarata: platesti in iunie, primesti tot in noiembrie. Sau poate ca esti pur si simplu rabdator si iti iei componentele pe rand. Azi un proc, maine o placa video, cine stie, saptamana viitoare carcasa!!

Esti penibil omule!

#122
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postbasty_goofy, on Dec 16 2007, 12:51, said:

Bai, tu esti foarte haios. Pe langa ca ii mai pupi in cur(fara motiv aparent), mai si minti de ingheata apele. Toate componentele cumparate de tine "pe parcursul mai multor luni" sunt de fapt componentele unui singur computer, iar eu intuiesc ca le-ai luat pe toate deodata. Desigur, nu m-ar mira ca expresia "pe parcursul mai multor luni" sa fie adevarata: platesti in iunie, primesti tot in noiembrie. Sau poate ca esti pur si simplu rabdator si iti iei componentele pe rand. Azi un proc, maine o placa video, cine stie, saptamana viitoare carcasa!!

Esti penibil omule!
Una la mana, exista oameni care isi iau banii din munca, nu din furat. Astfel, nu toata lumea isi permite sa dea 6000 de RON dintr-o bucata. Dar probabil ca nu esti prea obisnuit cu ideea asta.

A doua la mana, nu stiu cine esti tu sa mi te adresezi in halu asta. Nu ii pup in cur, doar ca sunt una din cele mai serioase firme cu care am avut de a face in viata mea. Jos palaria. Si crede-ma, am cumparat inca de 10 ori pe cate piese am luat de la Pc Garage si de la alte firme, nu cred sa-mi fi scapat prea multe firme IT din Bucuresti, si mereu am avut diverse probleme, de la cumparare pana la service. Inca astept sa am vreo problema cu Pc Garage, dar cred ca o sa mai dureze :lol:

Edited by SINEKT, 17 December 2007 - 07:10.


#123
Sir Alex Ice

Sir Alex Ice

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 03.12.2006
Experienta mea cu PCGarage a fost majoritar pozitiva.
Dupa ce luni de zile RHS a avut in oferta kit-ul wireless Microsoft versiunea 8000 si nu s-a putut aduce, in saptamana in care a aparut in oferta Asesoft acest produs s-a putut lua de la PCGarage. Concluzie: RHS sunt degeaba, PCGarage se orienteaza sa aduca produse cerute.
Au avut un mousepad la super oferta de o zi, a durat vreo 3 zile pana au reusit sa il aiba in stoc sa fie ridicat din magazin. Concluzie: sau au avut 3000 de comenzi pe un mousepad sau au facut promotia aia ca sa lichideze 2 bucati ramase in stoc si cand au avut si comanda mea a trebuit luat de importator.
Hardisk de 500 de GB de la ei am luat, era in promotie - si e si acum, am platit cu cardul. S-a dus taica'miu, eu nu pot sa ajung in programul lor de lucru. Au comentat ceva ca la plata cu cardul trebuie sa astepte nu stiu ce confirmare de la banca, eu am platit sambata cred, ridicatul s-a facut luni, posibil ca banca sa nu le fi trimis hartiile pentru platile facute. Sau sa dureze la ei pana se bifeaza plata cu produsul. Concluzie: a durat +5 minute in plus din cauza asta.
Toate produsele au fost sigilate in ambalajul producatorului.

Un magazin online procedeaza in felul urmator: listeaza produse pe site pe care le poate aduce de la importator. Produsele pe care vede ca are cerere mare, le ia sa aiba chiar pe stoc - astea sunt poate 20% din ce vand ei. Ceea ce trebuie ei sa faca des, este sa actualizeze pretul si stocul disponibil.
Uneori iau stoc pentru vreo promotie, sau probabil se inteleg cu importatorul sa aiba rezervat. Dar nu toti importatorii au informatiile despre stoc usor disponibile.

In cazul laptop-ului Dell vina principala a PCGarage a fost ca a acceptat comanda si banii fara sa se asigure ca poate livra produsul in cauza. Mai departe sunt discutii care nu mai au relevanta pentru situatia in cauza. Procedura pentru asa ceva este "ne scuzati, ne pare rau, va oferim bonus x ca sa luati de la noi". Romanul e foarte avid de chestii gratis, foarte orgolios sa i se recunoasca importanta, asa ca daca ii dai un ceva bonus sau gratis il castigi.

Mi se pare insa naiv sa ceri intelegere din partea clientilor, nu mai sunt vremurile in care clientul depindea de vanzator sa duca acasa 2 sticle de lapte si 1 punga de zahar. Cumparatorii de acum au uitat sau nu au stiut deloc cum e sa ai doar 2 ore de program TV color seara, din care cuvantarile si stirile cu Ceausescu erau 1 ora si 55 de minute. Acum depinde de client sa duca vanzatorul acasa alea 2 sticle de lapte si 1 punga cu zahar daca a avut vanzari care sa ii permita sa isi ia salariul.

#124
zavalita2002

zavalita2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 15.02.2006

View PostSINEKT, on Nov 8 2007, 06:27, said:

Pentru cei ca tine exista zona din afara granitei. Nu te tine nimeni aici cu forta.  :lol: EU nu inteleg mentalitatea voastra, adica intr-o tara in care de jos pana sus se fura si se dau tepe, de la nea Ion gradinaru' pana la Base, intr-o tara in care toate firmele tepuiesc pe cine le iese in cale, voi va asteptati de la firma curului, de parca Pc Garage ar fi cine stie ce companie internationala cu vechime de zeci de ani, va asteptati de la firma asta sa dea dovada de cine stie ce seriozitate.

Apoi e mai bine sa fii naiv si sa "mergi pe incredere" (doamne ma pufneste rasul cand aud faza asta, auzi tu, in Romania mergi pe incredere... pfoahaha...  :lol: ), sau sa fii precaut si sa faci tot ce e posibil ca sa nu te tepuiasca, astfel scapand de nervi, drumuri, bani cheltuiti de pomana ?

Intr-un fel, il inteleg pe dl Sinekt. Dupa mii de ani de 'merge si asa' (desi romanii au dovedit, si o fac in continuare, ca pot pune osu la munca), ori te adaptezi, ori o tai peste granita. Ori te apuca gandurile negre ca trebuie sa suporti romanica, si dai in bautura sau mai stiu eu ce.
Atentie, 'merge si asa' nu presupune sa  muncesti prost, ci sa nu pui osu la munca. Ci doar asa, un degetel, de amoru artei, ca tot te-ai sculat dimineata, te-ai spalat, ai aruncat un costum pe tine si hai in societate. Munca fara implicare personala nu-ti iese, indiferent de nivelul de complexitate.
Ceea ce nu prea inteleg (adica inteleg,ca doar am trait in comunism, da' ma fac ca nu) este nivelul ridicat de satisfactie cu care dl Sinekt ii cam trimite undeva, peste granita, pe cei care nu s-au adaptat, nici n-au taiat-o afara. Adica, baieti, ce dracu, ati scapat ultimul tren spre civilizatie, Budapesta :lol:  sau Paris ?
Dar daca ti-as spune eu , baietas, sa te duci tu undeva, peste granita desigur, pentru ca cei ca tine nu reprezinta Romania ? Poate aia neadaptatii reprezinta tara  asta. Ce parere  iti faci de asta ?
Sau am limbaj prea abraziv ?
Aud ?

#125
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

View PostMaresalul, on Nov 7 2007, 09:43, said:

Ascultați la mine oameni buni!
Fraza care face să le tremure chiloții este: "vreau să vorbesc patronul"
Eu am avut probleme cu cei de la F***. Am cumpărat un LCD și acasă am descoperit că avea 6 pixeli morți.
I-am sunat și, fără pic de rușine, mi-au spus că au service și să mă duc la ei. Eu le-am spus că nu am cumpărat un produs nou ca să-l plimb prin tot orașul.
Mă rog, am discutat mai mult dar nu am reușit să-i conving să-mi schimbe monitorul.
Într-un final le-am spus că o să fac plângere, trimițând mail de pe site-ul lor, și tot nu mă las până nu vorbesc cu cineva din șefii mari.
Credeți-mă, au închis imediat telefonul și după câteva minute m-au sunat să-mi spună că pot veni cu el în magazin pentru a fi schimbat. Ba mi-au dat 3 variante, să-l schimb cu același model, să-l schimb cu altul mai performant la care-mi fac discount sau să-mi dea banii înapoi.
Într-o situație asemănătoare am fost cu un mobil luat de la Metro dar acolo s-a rezolvat pe loc cu șefa de raion.

În caz că și patronul e bandit atunci trebuie făcută plângere la OPC.
Celor de la OPC le ceri notificare în scris cu măsurile luate și te asigur că or să facă "maximum damage" printre garagiști.
E culmea nesimțirii să posteze produse care nu le pot vinde.
Eu le-aș da 1000 RON amendă pentru fiecare produs expus pe site doar ca să umple paginile.
da frate,dar nu vezi ca in cazul asta patronul este cel care incurajeaza nesimtirea angajatilor?

#126
Andrei85

Andrei85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 15.10.2006
Hai sa va spun si eu parerea mea, dar mai intai sa o iau cu inceputul. Sunt un baiat de 23 de ani, cu ceva minte zic eu, pasionat de "calculatoare",  nu-s patron de vreo firma,  ci client.Nu cred in "soarta", dar am de-a face cu o coincidenta nefasta: tot ce imi cumpar e defect   :confuzzled:  si trebuie sa am drum la service. In decurs de cativa ani de zile am "lucrat" cu aproape toate firmele mari gen Best Computers, UltraPro, Depozitul de Calculatoare, Flamingo si nu in ultimul rand Mariosoft. In acesti ani am invatat ca poti avea mai multa incredere intr-un magazin clasic decat intr-unul virtual pentru ca acolo te poti uita la produs si chiar testa, deci in mare stii ce cumperi, pe cand la un mag. virtual primesti coletul prin curierat si nu o sa apuci sa testezi mare lucru. O sa va spun si niste patanii de-ale mele, dar mai inolo putintel.
Consider ca fiecare dintre noi care "a avut de-a face cu o firma" are dreptul la o opinie privitor la firma respectiva (restul sunt acea categorie de romani care "sunt buni la toate si le stiu pe toate, dupa cum zicea cineva pe aici).Trebuie amintit ca aceste pareri sunt subiective si reflecta pana la urma "experienta" prin care a trecut clientul. Insa mi se pare injust sa caracterizezi o firma dupa ce ai cumparat o singura data de la ei. Sunt exact genul ala de comentarii am luat aia, s-au miscat repede, totul a fost ok => firma e buna, luati de acolo cu incredere sau opusul, am luat aia,  era defecta, s-au miscat greoi si au fost neseriosi => firma e proasta, nu luati de acolo, nu recomand nimanui. Pana la urma daca stai sa te gandesti putin, atunci cand cumperi ceva si e totul ok, ai noroc, iar comentariile de dupa sunt useless. Si spun asta pentru ca un produs poate fi defect din fabricatie (mai rar), se poate defecta in timpul transportului de la fabrica la magazin, in depozitul magazinului (din cauza manipularii incorecte sau a conditiilor de pastrare incorecte), se poate defecta in timpul transportului dintre magazin si clientul final. De-asta spun ca e foarte usor sa acuzi firma ca e proasta pentru ca produsul tau nou e defect, desi poate vina nici macar nu ii apartine. Ca sa poti spune ceva cu adevarat util trebuie sa "cunosti" cam toata firma, adica atat vanzatorii draguti care zambesc asa frumos cand iti incaseaza banii, cat si partea de service unde, din pacate, in general esti tratat cu fundul. Asa ca, eu consider urmatoarele lucruri ca fiind de bun simt:

Legat de clienti  :nonobad:
  • Nu sunt de acord cu mentalitatea tipului de client care daca face o comanda "mare" (mare neputand fi definit obiectiv) are impresia ca trebuie tratat altfel decat restul lumii pentru ca el "face vanzare". Toti suntem clienti si toti trebuie sa fim tratati la fel, cu respect si sinceritate, indiferent ca eu am luat un mouse defect iar celalalt o plasma de x sute de milioane defecta
  • Nu sunt de acord cu tipul de client care daca are o problema la produsul cumparat si nici nu stie legislatia in vigoare (sau mai rau, o stie) cere ca problema sa fie rezolvata cum si cand vrea el

Legat de firme  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:
Ma enerveaza cumplit lipsa de cuvant si pana la urma de respect a angajatilor care iti spun ca te suna ei in 10 minute si pana la urma ii suni tot tu dupa o ora de asteptare
Mi se pare incorecta incercarea angajatilor de a vinde produse care nu sunt pe stoc, cred ca ar trebui introduse niste amenzi usturatoare. Nu mi se pare normal sa fi mintit cu buna stiinta sa iti spuna tu plateste, trimite banii in cont ca iti livram noi produsul si dupa ce tu ai platit esti sunat in cateva zile ca produsul nu e pe stoc si apoi plimbat pana cand sunt ei in stare sa remedieze problema
Mi se pare penibil sa ai de-a face in domeniul IT cu vanzatori care nu stiu exact ce vor sa vanda si cu tehnicieni care nu prea stiu ce au de facut.
Ma deranjeaza atitudinea vanzatorilor si a "oamenilor din spate" care te cred un alt idiot cu pretentii si care incearca sa te minta in fata

Pentru moment, cam atat...e tarziu si mi-am pierdut ideile, dar va spun si patania promisa:
Fara sa fac nici un fel de reclama recomand cu caldura Mariosoft. Au o echipa cu foarte mult bun simt, prompta si de incredere.
Mi-am luat anul trecut un pc din componente alese de mine in valoare de aprox 100 milioane in proportie de 70% de la Mariosoft, sistemul l-am asamblat eu (din pacate am avut si la el probleme, mai exact imi ingheta calculator-ul in mod aleatoriu). Am strans din greu banii si (poate) am facut greseala de a lua componentele de la mai multe firme (evident de unde gaseam produsul mai ieftin). Spun ca este o greseala intrucat un pc defect este similar unui pacient bolnav. Si pc-ul poate da anumite semnale de alarma, dar care pot proveni de la componente diferite(de ex inghetatul calculatorului, poate fi ram, poate fi procesor defect, poate fi cooler-ul procesorului defect etc etc). Si cum componentele diferite veneau de la firme diferite, rezultatul a fost ca am fost plimbat de colo colo pe motiv ca putea sa fie componenta cealalta defecta. Satul de "sfaturi si indrumari" venite de la "tehnicienii" altor firme, am incercat sa vorbesc cu cei de la Mariosoft sa ma ajute sa depistez componenta defecta. A fost singurul loc in care m-au primit inclusiv in service (sa stau acolo pe durata testelor). Tehnicianul de atunci, Silviu pentru cine la prins, a fost foarte ok. Eu inainte sa ajung la ei, testasem atat cat se putea sistemul in fel si chip si in mare stiam cam cum va reactiona in anumite teste, sau cum sa ii provoc crash-urile.A fost singura firma in care ceea ce am avut de spus a fost si "auzit". A tinut cont de fiecare detaliu "descoperit" de mine si l-a testat in amanunt de fata cu mine.A fost singura firma in care nu s-au apucat ei sa testeze "standard" si daca sistemu "tine" totu e ok. Baietii de aici chiar au cautat problema, desi sistemul il asamblasem singur si puteau recurge la scuza ca "noi nu stim cum ai montat tu totul" si deci posibil sa fi stricat chiar tu componenta respectiva, deci automat nu mai era caz de garantie.Tin sa mentionez ca m-am plimbat aproximativ 6 luni de zile cu sistemul pe la service-ul Mariosoft pentru ca problema nu reuseam sa o inlaturam. Am ajuns sa schimb aproape tot calculatorul pana cand am rezolvat misterul.Procesorul era defect. Il luasem de la Best, magazin pe care l-am considerat serios o foarte buna bucata de timp (ii facusem tot din bucati un calculator varului meu, si ala cu pb, dar au fost rezolvate rapid fara batai de cap.)Ceea ce eu nu stiam despre Best la momentul respectiv era ca ei se aflau in plin proces de "tranzitie" de la Best Computers la parte integrata a grupului Diverta. In concluzie o mare parte din vechea echipa (buna dealtfel) a fost inlocuita cu noua conducere de la Diverta.In momentul in care eu am mers la garantie cu procesorul mi s-a explicat ca ei vor testa procesorul, dar daca din teste iese ok va trebui sa suport costurile aferente (x dolari pe ora, si cum un test de la Hot CPU Tester tine 6 ore, va dati seama ca nu mi-ar fi convenit sa dau sute de dolari, pe care nu i-as mai fi vazut niciodata inapoi ,aiurea pt ca "tehnicianul" firmei x mi-a zis ca procesorul e de vina).Asta a fost motivul care m-a facut sa apelez la Mariosoft.Dupa cele 6 luni petrecute alaturi de cei de la Mariosoft de teste, schimbat marea majoritate a componentelor am ajuns la concluzia ca procesorul era de vina. Ramanea doar sa ii conving pe "domnii" de la Best de lucrul asta.Ma apuc de treaba, merg in service, nu-mi ofera inlocuitor pe durata servisarii.Am intrebat in cat mi se da raspuns la cererea mea si mi-au zis ca in cel mult 10 zile (insa n-au pomenit ca sunt 10 zile lucratoare), dar in general treaba merge mult mai repede.Buuun, stau si astept telefonul lor, dar nimic. In a 11 zi sun eu si intreb de proc. Mi-a raspuns un tip f deranjat ca mi-am permis sa sun inainte de trecerea timpului (adica a celor 10 zile lucratoare, desi nimeni nu precizase si acest aspect), dupa care mi-a dat si peste nas spunandu-mi ca termenul legal este de 30 de zile....Buuun trec cu vederea purtarea tipului, am zis ca si eu sunt tampit ca socotesc si sambata si duminica si ma apuc si astept telefonul lor. Expira termenul dat de ei adica cele 10 zile, ii las si a 11 zi, dupa care ii sun in a 12-a pe la vreo 4 dupa amiaza sa intreb totusi de proc. Imi raspunde acelasi ofuscat ca procesorul e defect si ca va fi trimis spre furnizor la reparat (la un procesor nu prea ai ce repara, daca e busit il inlocuiesti si gata. Procedura standard e in felul urmator: iei bunul, e stricat, vii la service si in 30 de zile sunt obligati sa ti-l dea reparat inapoi. Daca se intampla din nou sa se defecteze, sau daca nu e reparat in totalitate mergi iar la garantie, si la fel stai max 30 de zile. Daca ajungi a treia oara in service cu bunul si la retur tot prost e, a patra oara tu client iti alegi modalitatea de rezolvare a pb. Fie iti iei banii, fie iti inlocuiesc produsul, fie iei altceva si platesti diferenta. Dar exista si cazul in care daca produsul e defect si nu mai poate fi reparat se ajunge din nou la client care isi alege din cele 3 variante de rezolvare a pb). Cam asta era cazul meu.Procesorul era defect, nu aveau cum sa il repare si deci trebuiau sa tina cont de alegerea mea. Vazand halul in care am fost tratat am cerut automat banii inapoi. Am ajuns sa ma cert cu respectivul la telefon, care imi spunea ca nu se poate banii inapoi si ca cel mult imi schimba procul. I-am zis sa imi dea si mie nr de tel al directorului de vanzari. A refuzat si a zis ca o sa il sune el, si ma suna pe mine in 5 minute. A trecut jumatate de ora si nimic Ma gandesc ca ala e sef si poate o fi in vreo sedinta ceva si nu poate sa vb acu cu el. Si ma pun si astept...Trec 2 ore si intr-un final sun eu din nou plin de spume....nu raspunde nimeni...am sunat de vreo 5 ori si am lasat sa sune mult, doar doar reusesc sa ii enervez si sa ii fac sa raspunda... a 6 oara raspunde gingas robotul ca programul lor de lucru s-a incheiat...Sun urmatoarea zi, pus pe harta zdravan. Culmea, imi raspunde o domnisoara, foarte ok, imi spune ca produsul meu a fost deja trimis spre furnizor in ciuda sezirarii mele scrise de a mi se returna banii...Imi da fara nici o ezitare numarul de tel de la directoarea de PR sa vb acolo. Zis si facut. Acolo dau peste o alta tipa draguta si bine intentionata care imi explica ca de partea de service nu se mai ocupa Best ci o alta firma din holdingul RTC. Ii explic pb pe indelete, imi lasa nr direct de la directoarea de acolo asigurandu-ma ca pb se va rezolva rapid si cerandu-si scuze pt neplacerile cauzate.Deja ma gandeam ca si la service o sa dau peste o directoare draguta si imi rezolv si eu beleaua, dar ce sa vezi nimeresc peste o "doamna" care m-a tratat ca pe ultimul om, m-a facut albie de porci si care in final mi-a explicat ca ei nu dau banii inapoi fara instructiuni in acest sens din partea Best-ului. O sun iar pe directoarea de pr, care ramane socata de minciuna spusa de "colega" ei. Imi spune ca o va suna personal pe femeie si imi rezolva ea necazul. Ma suna in 5 minute si-mi spune ca a vb cu aia si ca e totul ok si ca in cateva minute voi primi telefon de la respectiva pt lamurirea pb si apoi isi cere iar scuze.Stau si astept iarasi si....nimic....Intr-un final dupa vreo 2 ore ma suna tot directoarea de la PR sa se asigure ca m-a sunat si ca s-a remediat pb. A ramas a doua oara socata de comportamentul colectivului si mi-a lasat numarul de mobil al directorului general de la Best. Il sun imediat si dau peste un alt nesimtit care a incput sa urle ca nu o sa vad niciodata nici-un ban inapoi de la ei, si ca fie imi schimba produsul, fie imi dau altceva....dupa care mi-a trantit telefonul in nas.Am ramas socat...nu puteam sa cred cum se purta un director general cu un client nemultumit. Dupa alte cateva ore revine cu un telefon directoarea de la pr sa vada cum s-a remediat pb. A ramas si ea socata, mi-a zis de faza cu schimbatul personalului si al conducerii si mi-a sugerat sa merg la OPC, ceea ce am si facut.Asa am rezolvat problema.M-am intors la Mariosoft in service acum 1 luna cu o alta problema legata de sursa (care iar nu era luata de la ei) Nu m-au mai pus sa vin iar cu toata unitatea, alte teste etc etc... Mi-au "imprumutat" o sursa buna de capacitate mai mare si sa incerc asa. Am rezolvat imediat problema.Repet fara sa le fac nici-un fel de reclama, toata stima pentru acesti baieti. Stiu ce e ala un client si stiu sa-l faca sa revina.
O alta intamplare neplacuta am avut-o cu Depozitul de Calculatoare. mi-am comandat o carcasa Thermaltake Kandalf pe net in valoare de 7 000 000 pe vremea aia. Primesc confirmarea si merg sa o iau. Acasa constat ca din pachet lipseau multe lucruri (manualul, suruburi, 2 fanuri, carpa de caprioara). Mi-am dat seama imediat, carcasa fusese una de expozitie si ii lipseau practic toate lucrurile cu care venea pachetul). Ii sun imediat, le zic de faza cu carcasa de expozitie, le zic ca imi lipsesc alea si ca le vreau, si asta fara sa fac scandal. La tel erau f ok, mi-au zis sa merg imediat ca au deja alea. Bun, zis si facut merg din Mosilor pana la Semanatoarea, fac 1h in trafic, si cand ajung acolo mi se trantesc in nas niste foi A4 care reprezentau un xerox al manualului si fix 3 suruburi. A fost bataie de joc cumplita. M-am infuriat si am cerut toate alea sa vina in punguta sigilata si mi-au zis ca nu au asa ceva, ca aia s-a pierdut si ca ei nu iau alea de la o alta carcasa...Ori alea ori nimic. Buuun furios la max le zic ca le pun carcasa in brate si imi dau ei alt pachet sigilat si cu asta se spala pe cap. ca nu mai au ce face cu el. Mi-au ras in nas. M-am infuriat si le-am adus carcasa (asta dupa ce imi montasem totul inauntru, deci munca inutila). Si le-am adus carcasa inapoi sa mi-o schimbe. Mi se spune ca nu mai au pe stoc si ca imi returneaza banii. Lucru care m-a infuriat destul de rau, pt ca eu aveam niste piese pe care nu le puteam folosi. Faza nesimtita rau a fost ca eu cand am dat comanda, erau 16 bucati pe stoc, si mi s-a parut suspect ca in mai putin de 5 ore sa fie toate luate. Si ma apuc si intru pe net cu tel si constat ca pe stoc mai erau 15 bucati. Am mers imediat la directoarea de vanzari care mi-a rezolvat problema pe loc.
Din pacate in magazinele cu specific IT lucreaza foarte multi oameni care nu stiu "sa vanda" sau sa "intretina" fericirea clientului. Stiu sa zambeasca atucni cand iti iau banii pe bunuri iar la service iti rad si te mint in fata fara pic de jena. Partea proasta e ca acei angajati pot migra de la firma la alta pentru ca au "experienta" necesara, facand imposibila catalogarea unei firme drept buna sau proasta.
Cum spunea si Badea: "traim in Ro" si completez eu si asta ne mananca toti nervii

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate