Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#145
Posted 06 January 2008 - 19:09
Acum stiu exact de la cine s-au molipsit unii dintre consultantii vostri. Exact acelasi stupid aer de superioritate.
Clientii/interlocutorii sunt vinovati pentru ca noi, consultanti/membri ai staff-ului, nu stim/nu suntem capabili/nu putem sa le transmitem informatii clare, corecte, neinterpretabile si, mai ales, sa fim politicosi. Si ar mai fi ceva de spus referitor la aceasta afirmatie: Quote Daca nu esti de acord sa platesti comisioane bancare nu iti deschizi cont, right? |
#146
Posted 07 January 2008 - 19:18
Mai, per total, PC GARAGE e o firma care isi face treaba..Dar asa e! Sa va dau un exemplu practic: eu iau 8 componente de PC dintre care doar unul n-a fost bun..Respectiv HDD-ul care nu a fost ambalat cum trebuie si a avut socuri mecanice in dubitza cu care a fost adus... :notangel:
|
#147
Posted 08 January 2008 - 14:13
palcos, on Jan 6 2008, 18:31, said: Bine-nteles ca traim in lumi diferite. Atat de diferite incat te rog ca maine, pardon, pe 09.01. sa faci primul drum la contabil. Si sa vezi despre ce vorbim aici. De asemenea, poate-l rugam pe Olimpiu sa ne spuna cum a facut el plata prin OP, ce-a completat, cum a completat, etc.. Ala argument, nu copy/paste. Palcos, firma mea are cont la BT si foloseste internet bankingul acesteia. In acest sistem NU SE VAD ibanurile platilor si incasarilor. Este posibil sa obti informatia de la ghiseu dar crede-ma nu este fezabil. Ar trebui sa fi mai prudent si sa te gandesti ca un om normal nu s-ar aventura sa sustina fapte false si usor verificabile. |
#148
Posted 08 January 2008 - 15:53
Pentru BT ai doua posibilitati: BT 24 si Ultra Plus. Ambele sisteme iti dau posibilitatea de validare a codurilor IBAN, indiferent de banca. Pentru BT 24 ai posibilitatea de a-ti vizualiza si tipari singur extrasele. In cazul Ultra Plus ai aplicatia Multibank, aplicatie care-ti permite vizualizarea oricarei tranzactii pe contul respectiv (adica, banca, contul de destinatie sau de provenienta a sumei, suma respectiva).
Dupa cum spuneam, BT nu poate incalca Ordinul 218/14.06.2004 al MCTI - IGCTI, care stabileste procedura de avizare a instrumentelor de plata cu acces la distanta (adica internet, home sau mobile banking). Daca citesti art.3 vei gasi pe la litera f sau g "trasabilitatea tranzactiei", care inseamna posibilitatea identificarii emitentului si a destinatarului sumei, identificare facuta prin CUI/CNP, cod IBAN, denumire/nume, etc. De asemenea, in M.Of. 503/12.06.2002, partea I, ai Regulamentul nr.4 al BNR, referitor la tranzactiile efectuate prin intermediul instrumentelor de plata electronica si relatiile dintre participantii in aceste sisteme. Problema nu consta in aparitia sau nu a codului IBAN, ci in faptul ca, in mod normal, puteai sa verifici in momentul imediat urmator, nu sa astepti sa te sune tot cel care, in definitiv, nu are decat "vina" ca ti-a platit, CU ORDIN DE PLATA, un bun pe care tu nu l-ai livrat. |
#149
Posted 07 February 2008 - 15:31
O as postez si eu aici experienta mea cu PC Garage si puteti trage singuri concluzia.
Lucrez la o firma de IT si in decursul timpului am avut ocazia sa cumpar de la numeroase firme de profil din bucuresti (Emag, Best computers, PC Garage, Depozitul de calculatoare s.a.). De la PC Garage am cumparat in cateva randuri (ocazional) componente de calculator. Desi s-a mai intamplat sa sun pentru un produs si sa mi se spuna ca este pe stoc iar cand am ajuns la sediu sa-l ridic sa constat cu stupoare ca nu mai este si nici nu se mai poate aduce. Voiam atunci un Asus EEE pe care l-am achizitionat pana la urma de la Emag. Intrebarea mea pentru domnul care lucreaza la "garaj" si care mai posteaza pe aici este cum de e posibil sa scrii pe site ca ai un produs in stoc si sa nu fie si, mai mult decat atat, sa nu mai poata fi adus de la importator. Poate ma insel dar produsul respectiv nu trebuia sa fie exclus din oferta? O alta constatare privitoare la firma in cauza este ca aproape de fiecare data cand incerc sa ii contactez telefonic suna ocupat sau nu raspunde nimeni. Experienta de care vorbeam mai sus a inceput acum vreo 2 luni si inca nu s-a incheiat. Am cumparat un HDD WD 250 GB care, din nefericire a cedat. Am mers cu el la garantie la sediul PC G. Ca nesimtitu ce sunt, am avut indrazneala sa ciocan la usa biroului de garantii si sa spun ca am si eu o problema. Bineinteles ca unul dintre domnii amabili de acolo m-a expediat pe hol, fara nici o explicatie, unde am asteptat 1/2 ore (nu era pauza de masa); timp in care el s-a plimbat pe hol, s-a dus afara sa fumeze si a spus cateva bancuri fetei de la receptie. Cu inima stransa am mai intrat odata in birou si dupa ce am mai asteptat vreo 5 minute (pana cand domnul cel amabil a terminat de vorbit la telefon) am reusit sa fac receptia componentei defecte. Azi este deja a 12-a zi lucratoare de cand astept si nu m-a contactat nimeni. Am reusuit eu, dupa multe incercari, sa-i prind o singura data la telefon dar un domn foarte serviabil m-a expediat repede. Daca asta se numesc servicii de calitate inseamna ca am eu o problema si mi se pare ca traiesc in cu totul alta tara. In legatura cu Asusul EEE cumparat de la Emag; cand am ajuns cu el acasa am constatat ca avea un pizel mort. Am revenit cu el la Emag si (desi puteau sa-i faca receptie si sa astept minim 10 zile lucratoare) mi l-au schimbat pe loc. Se pare ca unele firme pot in timp ce altele nu au capacitatea si resursele necesare satisfacerii tuturor clientilor. Rezultatul: un client pierdut Pc G. = un client castigat Emag (in cazul meu) |
#151
Posted 07 February 2008 - 21:37
Eu mi-am rezolvat problema dupa fix 24 zile. Termenul ala de 10 zile este doar de "impresionarea" clientului. Cat despre telefon, ai avut mare noroc ca ti-a raspuns cineva. De regula, sau poate ca asa am nimerit eu, in camera de service sunt doua persoane. Ei bine, ultima oara am stat mai bine de 30 min. in acea incapere si in tot acest timp telefonul a sunat incontinuu. Si desi "mesterul" Lorand (un impertinent, arogant si de-a dreptul grobian) nu era singur, celalalt N-A VRUT sa raspunda !!!
Oricum, vine rebutatul acum si-ai sa vezi ca, de fapt, tu esti vinovat. Sau altii, da' ei nu. Niciodata |
#152
Posted 08 February 2008 - 00:16
Ceea ce inca nu a inteles rebutatul si ai lui colegi de la "garaju din vitan" este ca o firma serioasa nu urla sus si tare ca ei au dreptate in momentul in care un client este nemultumit ci incearca sa-i rezolve problema. Daca pierzi 5 lei acum, platind niste comisioane bancare, spre exemplu, vei castiga in viitor de la un client satisfacut care va mai cumpara de la tine. Cei de la Pc Garage nu stiu din pacate sa investeasca in viitorul lor si de aceea nu vor cunoaste niciodata cum e sa ai vanzari de 1 milion de dolari intr-o singura zi asa cum se intampla pe la alte firme mai serioase din bransa.
|
#153
Posted 08 February 2008 - 13:45
Astazi i-am sunat si mi-a raspuns (in sfarsit) un domn care a fost destul de amabil. Nu mi-a dat nici o informatie dar au spus ca o sa ma sune si, surpriza, chiar m-au sunat. Daca totul merge bine pana deseara ar trebui sa reintru in posesia hardului. Deci un plus pentru Pc Garage si daca se rezolva problema poate ca totusi nu m-au pierdut de client. Ramane de vazut...
|
#154
Posted 08 February 2008 - 14:39
Quote Astazi i-am sunat si mi-a raspuns (in sfarsit) un domn care a fost destul de amabil. Nu mi-a dat nici o informatie dar au spus ca o sa ma sune si, surpriza, chiar m-au sunat. |
|
#155
Posted 09 February 2008 - 12:18
Aseara m-au sunat si m-am dus sa-mi iau hardul. Cred ca Lorand era "pedepsit" la ore peste program ca avea o mutra foarte acra si un limbaj mai mult decat grobian (partea cu limbajul e valabila si pentru unii dintre colegii lui). Poate ca cei de la Pc Garage au inteles in sfarsit ca modul in care isi trateaza o parte din clienti le creeaza o reclama negativa. Asa ca rebutatule (am aflat de la colegii tai ca mai citesti topicul asta chiar daca nu mai postezi) inainte de a afirma ca voi v-ati tratat clientii impecabil intreaba-te mai inainte cum de un simplu search pe google cu "PC Garage" afiseaza in prima pagina la pozitia a treia linkul catre topicul asta. Sa fie rea vointa din partea noastra, a clientilor...? Eu nu cred.
|
#156
Posted 09 February 2008 - 13:30
salutare all.am citit si eu topicurile astea in legatura cu pc garage si adevarul cred ca este undeva pe la mijloc .....ca de... fara foc nu iese fum..insa toate magazinele indiferent de ce comercializeaza ele trebuie sa tina minte 1 lucru f important :
CLIENTUL NOSTRU STAPANUL NOSTRU .... numai bine Edited by sambartonro, 09 February 2008 - 13:33. |
#157
Posted 09 February 2008 - 13:50
Nu este neaparat chiar asa. Pana la urma e vorba de respect reciproc. Numai ca la Garage ti se cere sa fii respectuos in timp ce esti tratat execrabil. Poate ca nu se intampla asa tot timpul, poate ca toti cei care am postat aici am avut ghinion si-am nimerit tocmai in momentul nepotrivit. Insa trebuie sa recunosc ca m-au enervat postarile rebutatului. Mai ales ca pleaca de la premisa, cel putin curioasa, ca ei nu gresesc niciodata. Si numai clientii sunt vinovati de comportamentul personalului fata de ei.
|
#158
Posted 09 February 2008 - 18:59
oricum faza e ca tot ceea ce se intampla are loc in toate domeniile in tara noastra...de ex eu am avut probleme cu una din masini care face parte din grupul vag...mi s-a stricat o piesa la motor si masina fiind in garantie m-am dus peste ei ...la care baietasii de la service cu o nesmitire fara margini m-au anuntat ca trebuie sa platesc piesa si manopera :) m-am certat eu cu ei deoarece motorul era in garantie insa nu am scos-o la capat...a trebuit sa ma duc cu tatal meu care este propietarul sa fac scandal si sa i amenint ca peste cateva zile sa primesc raspuns ca nu mai platesc manopera dar trebuie sa platesc piesa..bineinteles ca nu mi-a convenit ptr ca nu era normal(motorul in garantie)sa platesc piesa si a trebuit sa merg la bucuresti la directorul porsche leasing sa i amenint ca nu mai platesc masinile si ca asa ceva nu am mai pomenit.In final s-a schimbat piesa in garantie si nu am mai platit nimik cum era si normal(nu mai zic ca am stat fara masina aproape 2 luni),dar asta este romania si asa se poarta toti incompetentii astia angajati cu ochii inchisi. Concluzia este ca dak se intampla asa ceva la niste firme serioase ca re incaseaza niste sume uriase de la clienti la ce sa ne mai asteptam de la Pc Garbage..:P
Respect |
#159
Posted 09 February 2008 - 21:56
"Pentru toti aceia carora, in diferite situatii, le-au fost incalcate drepturile, am un sfat. Apelati cu incredere la justitie. Va rog sa ma credeti, aceste procese se judeca rapid, fara foarte multe amanari sau intarzieri. Taxa de timbru este o nimica toata. De asemenea, exista multi avocati tineri care ar prelua instantaneu asemenea cazuri. Mai ales ca nici una dintre aceste companii nu va fi in stare sa faca fata unui val de procese avand ca obiect incalcarea drepturilor consumatorului."
Asta spuneam si-mi mentin afirmatiile. mai ales ca de la 01.01.2007 garantiile se NEGOCIAZA intre vanzator si cumparator, in conformitate cu Directivele UE in domeniu. |
|
#160
Posted 10 February 2008 - 02:50
pare-se ca eu am avut bafta.
Dupa tiganeli de mai bine de-o luna pe la cel.ro (iaca vine produsu', iaca nu-i pe stoc.. tanti de la tel se rasteste la mine "si ce sa facem, sa-l scoatem de pe site?"-de parca ar fi fost ceva imposibil!- ), punctul culminant fiind propunerea unui produs "asemanator" (eu i-as fi zis identic, din moment ce era exact acelasi produs, cu aceleasi caracteristici, la un pret mai mare -cu vreo 3 milioane, dar aceeasi tanti mi-a subliniat ca "produsele au coduri diferite") am apelat la serviciile celor de la pcgarage. pe langa ca au fost foarte prompti (mi-au livrat marfa a doua zi!), mi-au retras banii cu o luna mai tarziu de pe card, si cu aprox. 1 milion in minus :naughty: (in loc de 20.5 milioane am platit echivalentul a 700 si ceva de dolari) astfel am ramas cu o impresie taare placuta despre pcgarage.. :rolleyes: Edited by s3ction31, 10 February 2008 - 02:52. |
#161
Posted 11 February 2008 - 11:41
Lamureste-ma ! Ai primit produsul comandat, pe factura era trecut un pret si, dupa o luna ai platit, practic, cu 1 milion mai putin decat era pretul din factura ?
|
#162
Posted 11 February 2008 - 16:00
palcos, on Feb 11 2008, 11:41, said: Lamureste-ma ! Ai primit produsul comandat, pe factura era trecut un pret si, dupa o luna ai platit, practic, cu 1 milion mai putin decat era pretul din factura ? si-n tot acest timp eu foloseam laptopul la care aveam factura de 20.6 milioane :D ma-ntreb ce ar fi facut daca imi scoteam toti banii de pe card si n-aveau de unde sa-i mai ia... :bigwhitegrin: Edited by s3ction31, 11 February 2008 - 16:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users