Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Pornirea motorului diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#217
neamih

neamih

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 15.03.2005

View PostCorneliuRos, on 15th December 2011, 12:53, said:

omule nu o misca din loc.... :cursing: u nu stii ca motorul diesel cu distributie pe curea nu se impinge????


chestia e ca m-a sunat tata de pe drum si mi-a spus toate astea, el fiind si autorul pornitului astfel. fabricuta nu s-a stins dar masina merge in continuare. care e chestia cu saritul de la punct totusi?

#218
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postneamih, on 15th December 2011, 12:47, said:

chestia e ca m-a sunat tata de pe drum si mi-a spus toate astea, el fiind si autorul pornitului astfel. fabricuta nu s-a stins dar masina merge in continuare. care e chestia cu saritul de la punct totusi?
va trebui sa o duci la control la mecanic sa iti verifice distributia. Sau va trebui sa ii schimbi kitul complet de distributie sa nu sa se rupa mai incolo!




sa speram ca ai scapat numai cu distributia ce va trebui schimbata ....sa nu fie alte chestii!

Edited by CorneliuRos, 15 December 2011 - 14:22.


#219
neamih

neamih

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 15.03.2005
aoleooo, asa se intampla cand dai masina cuiva care conduce masina hidramata. sper sa fie doar distributia oricum masina avea aproape 100k km si urma sa o schimb. mai rau e ca tre sa merg la un mecanic si sa cred ce zice , cine stie ce o sa bage pe lista aia cu "alte chestii"

#220
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
probabil a luat o eroare ce poate fi stearsa

#221
erreac

erreac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 27.07.2010
Impinsul unei masini cu distributie pe curea nu inseamna automat ruperea/sarirea acesteia.

Insa NU este recomandat, sansele ca ceva rau sa se intample sunt foarte mari iar factura la final va fi destul de mare.

#222
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Hai mai dati-o in pastele masii de curea, ca nu-i din plastelina :) Nu se rupe cureaua si nici nu sare daca o pornesti impinsa. Nu e recomandata pornirea impinsa din cauza socului initial, care, daca cureaua este foarte uzata si s-a "lasat", deci este foarte slaba, are posibilitatea sa sara. Dar sansele sunt infime. O curea stransa ca la carte nu sare nici daca o pornesti din a 4-a.
Presupunand ca ambreiajul a fost lasat cat de cat usor, nu are ce sa i se intample. Mai rau ii faci ambreiajului daca il lasi brusc decat curelei de distributie, care si la demaror suporta ~ aceleasi socuri.

#223
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Am si eu urmatoarea problema careia nu ii dau de cap:
-de cand a dat frigul masina porneste mai greu. La prima cheie, dar mai greu.
-verificat bujiile, arse toate. Schimbate toate 4 cu unele noi, Bosch.
-verificat daca vine curent la bujii: NU, nu vine!
-verificat releul bujiilor: e ok releul (primeste tensiune prin sloturi; daca ii dau tensiune direct de la baterie, cu fire, cupleaza; l-am montat la locul lui fara carcasa de plastic si am apasat cu degetul lamela aia care face contact cand cupleaza; daca actionez manual lamela si releul cupleaza fortat, am curent pe bujii => circuitul de cabluri e intact si functioneaza).
-siguranta de 60A a releului e ok.

Intrebarea care ma roade: ce ma-sa opreste releul ala sa cupleze in soclu? Comanda o primeste de la ECU. ECU nu poate fi defect, ca masina merge perfect si functioneaza toate pe ea. Ce anume da informatii catre ECU care au legatura cu bujiile? Ma gandesc ca numai un senzor de temperatura, nu?
Ei, acuma, care e acel senzor?

De ce intreb asta? Pentru ca dimineata, la rece, "socul" isi face simtita prezenta, o vreme sta motorul la aprox. 1000 rpm pana se incalzeste un pic, deci senzorul de temperatura stie ca e frig. Exista mai multi senzori de temperatura? Cel care e responsabil de "soc" e acelasi de la care ia ECU informatiile pe baza caruia comanda releul?

Masina in cauza: Ford Focus 1, 1.8 tddi, 90cp, 2001.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate