Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pornirea motorului diesel
Last Updated: Oct 29 2014 21:46, Started by
Luiza Ioana
, Sep 29 2007 12:30
·
0
#217
Posted 15 December 2011 - 13:47
CorneliuRos, on 15th December 2011, 12:53, said: omule nu o misca din loc.... u nu stii ca motorul diesel cu distributie pe curea nu se impinge???? chestia e ca m-a sunat tata de pe drum si mi-a spus toate astea, el fiind si autorul pornitului astfel. fabricuta nu s-a stins dar masina merge in continuare. care e chestia cu saritul de la punct totusi? |
#218
Posted 15 December 2011 - 14:22
neamih, on 15th December 2011, 12:47, said: chestia e ca m-a sunat tata de pe drum si mi-a spus toate astea, el fiind si autorul pornitului astfel. fabricuta nu s-a stins dar masina merge in continuare. care e chestia cu saritul de la punct totusi? sa speram ca ai scapat numai cu distributia ce va trebui schimbata ....sa nu fie alte chestii! Edited by CorneliuRos, 15 December 2011 - 14:22. |
#219
Posted 15 December 2011 - 15:59
aoleooo, asa se intampla cand dai masina cuiva care conduce masina hidramata. sper sa fie doar distributia oricum masina avea aproape 100k km si urma sa o schimb. mai rau e ca tre sa merg la un mecanic si sa cred ce zice , cine stie ce o sa bage pe lista aia cu "alte chestii"
|
#221
Posted 17 December 2011 - 22:58
Impinsul unei masini cu distributie pe curea nu inseamna automat ruperea/sarirea acesteia.
Insa NU este recomandat, sansele ca ceva rau sa se intample sunt foarte mari iar factura la final va fi destul de mare. |
#222
Posted 18 December 2011 - 17:59
Hai mai dati-o in pastele masii de curea, ca nu-i din plastelina Nu se rupe cureaua si nici nu sare daca o pornesti impinsa. Nu e recomandata pornirea impinsa din cauza socului initial, care, daca cureaua este foarte uzata si s-a "lasat", deci este foarte slaba, are posibilitatea sa sara. Dar sansele sunt infime. O curea stransa ca la carte nu sare nici daca o pornesti din a 4-a.
Presupunand ca ambreiajul a fost lasat cat de cat usor, nu are ce sa i se intample. Mai rau ii faci ambreiajului daca il lasi brusc decat curelei de distributie, care si la demaror suporta ~ aceleasi socuri. |
#223
Posted 29 October 2014 - 21:46
Am si eu urmatoarea problema careia nu ii dau de cap:
-de cand a dat frigul masina porneste mai greu. La prima cheie, dar mai greu. -verificat bujiile, arse toate. Schimbate toate 4 cu unele noi, Bosch. -verificat daca vine curent la bujii: NU, nu vine! -verificat releul bujiilor: e ok releul (primeste tensiune prin sloturi; daca ii dau tensiune direct de la baterie, cu fire, cupleaza; l-am montat la locul lui fara carcasa de plastic si am apasat cu degetul lamela aia care face contact cand cupleaza; daca actionez manual lamela si releul cupleaza fortat, am curent pe bujii => circuitul de cabluri e intact si functioneaza). -siguranta de 60A a releului e ok. Intrebarea care ma roade: ce ma-sa opreste releul ala sa cupleze in soclu? Comanda o primeste de la ECU. ECU nu poate fi defect, ca masina merge perfect si functioneaza toate pe ea. Ce anume da informatii catre ECU care au legatura cu bujiile? Ma gandesc ca numai un senzor de temperatura, nu? Ei, acuma, care e acel senzor? De ce intreb asta? Pentru ca dimineata, la rece, "socul" isi face simtita prezenta, o vreme sta motorul la aprox. 1000 rpm pana se incalzeste un pic, deci senzorul de temperatura stie ca e frig. Exista mai multi senzori de temperatura? Cel care e responsabil de "soc" e acelasi de la care ia ECU informatiile pe baza caruia comanda releul? Masina in cauza: Ford Focus 1, 1.8 tddi, 90cp, 2001. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users