Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?
 Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia
 Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...
 Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri
 

bmw x3 vs toyota rav4

- - - - -
  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#73
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
N-am zis bre ca nu se tin bine pe sosea. Am zis ca nu m-au impresionat ca si comportament sportiv comparativ cu o gramada de alte masini pe care le-am condus. Si am mai zis ca sint net mai bune ca si suv-urile mici. Si am mai zis ca eu as incerca si outback/allroad inainte sa ma opresc la un suv mic.
Nu's ce vrei sa zici cu outback-ul de pe youtube. Daca ai un link - posteaza-l. M-am uitat la comparativul ala cu allroad vs competitia si cred sincer ca e o minarie.

#74
br322

br322

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 21.11.2007
Daca se exclude pretul atunci X3 are un vot si de la mine.
Am fost cu X3-ul 3D de 218 CP al unui prieten in drive-test si pot spune ca s-a comportat bine. Chiar daca este mai inalta nu are ruliu mai mare decat un aututurism, dar asta s-a facut in defavoarea comoditatii prin adoptarea unei suspensii rigide. Se poate pleca in forta cu rotile din dreapta pe pietris si cele din stanga pe asfalt, masina pastrandu-si traiectoria chiar daca nu ti mainile pe volan. In testul de franare de la 220 la zero am simtit ca-mi fuge fata inainte. A putut demara violent la pornirea de pe malul plin cu iarba si praf al unui unui dig ajungand sus pe palier cu rotile in aer.

#75
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

View PostIoanides001, on May 5 2008, 11:29, said:

Daca consideri argumentul de mai sus, suv-urile pot fi comparate cu breakurile sau cu breakurile inaltate (outback, allroad...) ca si gabarit, transmisie, spatiu pt bagaje, comfort, abilitati soft road, tinuta de drum, etc. Cayenne GTS se vrea o alternativa la un break sport de pilda...

M5, RS6, E 63 AMG costa la fel ca SUV-urile mari, cara la fel ca ele si sunt mult mai misto de condus. E drept ca merg pe benzina si consuma enorm dar cind dai atita amar de bani pe o masina poate iti permiti sa iti cumperi si benzina necesara. Nici macar nu trebuie sa mergi pina la m5 & co - exista breakuri premium diesel, mai frugale si f performante si alea.

Da, dar se uita un amanunt important: gabaritul. Pentru mine e atat de important (si, intr-un Bucuresti atat de aglomerat, cred ca nu sunt singurul), incat as putea zice ca e principalul motiv care m-a impins catre suv.
Intr-adevar, cautam o masina in care sa-mi incapa confortabil familia + bagajele (pasiune  mare pentru vacante hai-hui prin Europa, iar Golful break a devenit cam neincapator, odata cu cresterea "membrilor") si cand am vazut ca ajung la Mondeo = 4,8 m mi-am dat seama ca nu vreau sa conduc asa ceva in restul anului, singur, prin oras, ca trebuie sa gasesc alta solutie.
Si asa... am descoperit suv-ul, care la 4,4-4,5 m iti ofera cam acelasi comfort si spatiu interior fiind, dupa mine, mai manevrabila in oras. Altfel, nu ma deranjeaza nici pozitia mai inalta de condus  :)
In ce priveste tinuta de drum, poate ma lamureste si pe mine cineva: voi chiar aveti ocazia sa aduceti masinile astea in situatii limita, ca in testele facute de profesionisti, pe piste speciale?! Eu cred ca pe autostrada, unde poti ajunge la viteza maxima proiectata, nu ai nevoie de manevre bruste si, din contra, unde e nevoie de manevre (pe drumurile noastre de cacao sau pe serpentine) oricum nu ajungi la viteze care sa te rastoarne.

Edited by kahn_2, 06 May 2008 - 10:40.


#76
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Referitor la titlul topicului X3 este peste Rav 4 la toate capitolele mai putin la pret.
Rav 4 nu are esp decuplabil ceea ce inseamna ca daca esti cu toate rotile in 2 cm de noroi acolo vei ramane.
Personal chestia asta mi se pare inadmisibila.

Nu cred ca poti ajunge cu m5 la Babele, nu cred ca poti trece cu rs prin zapada de 30 cm care era asta iarna pe drumul spre partia de la Azuga, este imposibil sa bagi in e63 amg o cada.   Toate astea eu le-am facut cu x3-ul.

Imi trebuie o masina in care sa pot urca 2 copii cu tot calabalacul de excursie dar cu care sa pot trece si prin zapada si prin strazile inundate ale constantei (mama-mama ce clipocea apa pe usi) sa ma pot duce la pescuit prin diverse noroaie si am avut nevoie sa cumpar si sa car cada pentru instalatori ca altfel apartamentul lui soacra-mea ramanea nefacut pana azi.  Deasemenea vreau sa ma pot parca fara sa innebunesc si sa pot cobora dintr-o masina de care nu-mi este rusine.  Iar in final vreau ca atunci cand fac o depasire sau iau o curba in forta sa nu transpir de teama ca o sa mor sau ca ma rastorn.

Raspunsul la toate astea pt mine a fost unul singur.  Din pacate are suspensia f dura.

PS: in filmul de mai sus de pe partie si 3-arul si x-ul au vechiul sistem 4x4 de la BMW care era o porcarie si nu X-Drive.

Edited by Notorious, 06 May 2008 - 15:13.


#77
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

View PostNotorious, on May 6 2008, 15:12, said:

Raspunsul la toate astea pt mine a fost unul singur.  Din pacate are suspensia f dura.

Ti l-ai luat dupa facelift-ul din 2007? Auzisem ca au rezolvat problema suspensiilor, ca le-au facut mai umane. Sau nu?

#78
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,504
  • Înscris: 04.05.2006

View Postkahn_2, on May 6 2008, 10:30, said:

In ce priveste tinuta de drum, poate ma lamureste si pe mine cineva: voi chiar aveti ocazia sa aduceti masinile astea in situatii limita, ca in testele facute de profesionisti, pe piste speciale?! Eu cred ca pe autostrada, unde poti ajunge la viteza maxima proiectata, nu ai nevoie de manevre bruste si, din contra, unde e nevoie de manevre (pe drumurile noastre de cacao sau pe serpentine) oricum nu ajungi la viteze care sa te rastoarne.

Diferenta la tinuta de drum intre un suv si un turism ...evident din aceeasi  "categorie" de buget...sa zic asa, nu se simte doar la limita...ci mult mai jos. Am facut in conditii cat de cat similare acelasi traseu cu un Touareg si cu Honda mea. Rezultatul a fost, pe 300 km, un timp mai bun cu aproximativ 30 de minute, fara sa fortez nota cu niciunele. Nu neaparat ca ar conta alea 30 de minute....si nu e neaparat un argument pro turism (sunt altele cu zecile) dar e o realitate. Pentru mine conteaza, pentru altii nu. Dar....nu vreau sa incepem un suv vs turism aici, nu e cazul. S-a facut cu calte ocazii.

#79
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Al meu are suspensiile din 2004 cand l-am cumparat de nou.

#80
rfo

rfo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 11.07.2006
Am eu X3 din 2007 si are suspensiile foarte confortabile. Inainte am avut un Passat 2007 cu suspensie sport de fabrica si mi se pare mai comod x3-ul. Am mers si cu unul din 2005 al unui prieten si era intradevar mai rigid, dar cel nou este foarte ok. Ca idee de cofort extra, recomand allroadul. Am avut unul si mi se parea masina perfecta. Pe sosea era ca o limuzina ( suspensii pneumatice, garda mai mica decat un A6 ), iar pe teren destul de capabil ( garda cat un mitsu pajero). Pacat ca al meu nu avea reductor. Am vazut si variante cu reductor. Totusi destul de scump, iar cand se strica ceva lucrurile stau foarte rau. Din fericire se strica greu.

#81
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Din cate stiu eu allroad are garda de max 18 cm in timp ce pajero are 21.  Din propria mea experienta pot sa spun ca asta este o diferenta mare.

#82
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004

View PostNotorious, on May 6 2008, 16:12, said:

Referitor la titlul topicului X3 este peste Rav 4 la toate capitolele mai putin la pret.
Rav 4 nu are esp decuplabil ceea ce inseamna ca daca esti cu toate rotile in 2 cm de noroi acolo vei ramane.
Personal chestia asta mi se pare inadmisibila.

Nu cred ca poti ajunge cu m5 la Babele, nu cred ca poti trece cu rs prin zapada de 30 cm care era asta iarna pe drumul spre partia de la Azuga, este imposibil sa bagi in e63 amg o cada.   Toate astea eu le-am facut cu x3-ul.

Imi trebuie o masina in care sa pot urca 2 copii cu tot calabalacul de excursie dar cu care sa pot trece si prin zapada si prin strazile inundate ale constantei (mama-mama ce clipocea apa pe usi) sa ma pot duce la pescuit prin diverse noroaie si am avut nevoie sa cumpar si sa car cada pentru instalatori ca altfel apartamentul lui soacra-mea ramanea nefacut pana azi.  Deasemenea vreau sa ma pot parca fara sa innebunesc si sa pot cobora dintr-o masina de care nu-mi este rusine.  Iar in final vreau ca atunci cand fac o depasire sau iau o curba in forta sa nu transpir de teama ca o sa mor sau ca ma rastorn.

Raspunsul la toate astea pt mine a fost unul singur.  Din pacate are suspensia f dura.

PS: in filmul de mai sus de pe partie si 3-arul si x-ul au vechiul sistem 4x4 de la BMW care era o porcarie si nu X-Drive.

Si eu am cam aceleasi cerinte ca si tine dar nu cred ca in X3 poti incarca 2 copii si 2 adulti cu tot calabalacul de excursie si-apoi sa faci un drum pana-n Austria. Eu cand ma uit la interiorul X3 ma iau cu mainile de cap (fiindca imi place motorul si tinuta de drum nu de altceva), portbagajul ala simbolic ma scoate din minti, nu mai vorbesc de senzatia de stramtorare din habitaclu. Chiar nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna o calatorie mai lunga cu 2 copii mici si bagaje in spate. Pai caruciorul ala pliat cum il pui? Sprijinit pe luneta? Ca pe orizontala nu stiu de ce dar nu cred ca incape intre roti..

Outback-ul cu motor diesel cand apare la noi? Ma gandeam sa-l vad si pe ala inainte sa dau banii la Land Rover.

#83
rfo

rfo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 11.07.2006

View PostNotorious, on May 7 2008, 06:35, said:

Din cate stiu eu allroad are garda de max 18 cm in timp ce pajero are 21.  Din propria mea experienta pot sa spun ca asta este o diferenta mare.
La allroadul vechi, garda la sol e intre 142 si 208 mm. La cel nou poate e mai mica.

#84
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Copii mei nu mai au nevoie de carucioare.  Si nu cred ca poti baga doua carucioare in multe masini la ora asta. Nu cred ca le bagi in Rav4. Ai incercat?
Hai sa-ti arat o poza ... Am luat pana si sarmalele...    Dar evident ca sunt alte masini care au spatiul mai mare.

Attached Files



#85
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostCris007, on May 7 2008, 07:10, said:

Si eu am cam aceleasi cerinte ca si tine dar nu cred ca in X3 poti incarca 2 copii si 2 adulti cu tot calabalacul de excursie si-apoi sa faci un drum pana-n Austria. Eu cand ma uit la interiorul X3 ma iau cu mainile de cap (fiindca imi place motorul si tinuta de drum nu de altceva), portbagajul ala simbolic ma scoate din minti, nu mai vorbesc de senzatia de stramtorare din habitaclu. Chiar nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna o calatorie mai lunga cu 2 copii mici si bagaje in spate. Pai caruciorul ala pliat cum il pui? Sprijinit pe luneta? Ca pe orizontala nu stiu de ce dar nu cred ca incape intre roti..

Outback-ul cu motor diesel cand apare la noi? Ma gandeam sa-l vad si pe ala inainte sa dau banii la Land Rover.

hai sa fim seriosi ca pleaca lumea cu 2copii mici dupa si cu masini din clasa mica,am vazut destui

#86
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Pai n-am zis ca nu se poate sa pleci cu copii si in masini din clasa mica, insa nu vad sensul sa-ti iei o masina mai maricica si sa te simti tot ca in cea de clasa mica.
Eu vreau sa fac un pas inainte din punct de vedere al spatiului si comfortului. Daca nu-l umplii pana la tavan cumva, portbagajul de la X3 e mai mic ca cel de la Clio Symbol ceea ce mi se pare absurd totusi la un SUV.

Edited by Cris007, 07 May 2008 - 09:05.


#87
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,504
  • Înscris: 04.05.2006

View PostNotorious, on May 7 2008, 07:36, said:

Copii mei nu mai au nevoie de carucioare.  Si nu cred ca poti baga doua carucioare in multe masini la ora asta. Nu cred ca le bagi in Rav4. Ai incercat?
Hai sa-ti arat o poza ... Am luat pana si sarmalele...    Dar evident ca sunt alte masini care au spatiul mai mare.

Total offtopic si doar ca sa-mi satisfac o curiozitate: Unde mergeati? Si pe ce perioada?

#88
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostCris007, on May 7 2008, 09:01, said:

Pai n-am zis ca nu se poate sa pleci cu copii si in masini din clasa mica, insa nu vad sensul sa-ti iei o masina mai maricica si sa te simti tot ca in cea de clasa mica.
Eu vreau sa fac un pas inainte din punct de vedere al spatiului si comfortului. Daca nu-l umplii pana la tavan cumva, portbagajul de la X3 e mai mic ca cel de la Clio Symbol ceea ce mi se pare absurd totusi la un SUV.

portbagajul la x3 o fi mai mic ca la symbol,nu zic,insa degeaba e cel al clio-ului mai mare daca accesul e f dificil,iar ca spatiu interior si confort nici nu se compara cu vr'un clio sau ceva de clasa mica/compacta

#89
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Lol.  Plecam la munte de revelion la o casa pt 10 zile...

#90
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Spatiu interior probabil ca au cei care stau in jurul soferului in X3 ca soferul... e cam strans pentru o masina premium. Eu am ~1.89m si 90 de kile deci nu am inca un gabarit extra mare (zic eu) dar sa-ti zic ce-am observat: daca nu iau volan sport pentru X3, volanul normal imi sta pe picioare aproape. Pot sa dau scaunul mai in spate si mai jos dar dupa aia cine sta in spate imi baga genunchii in coloana. Nu zic ca nu se poate gasi o solutie pentru problema asta (in afara cumpararii volanului sport) dar vreau sa zic ca e o problema de spatiu la sofer pentru cine e mai inalt. Apoi, alta chestie: consola din dreapta nu-ti permite sa stai cu genunchiul relaxat spre dreapta, trebuie sa-l tii in sus, aproape drept ca dai cu genunchiul in ea. O sa zici ca na, asa e si la Audi A4, asa se fac masinile acum. Dar nu, exista SUV-uri in care poti sa-ti misti piciorul drept cat de cat, nu sa stai cu el fix pana la amorteala in pozitie verticala. Spre exemplu, Mitsubishi Outlander si Honda CR-V iti ofera mai mult spatiu de manevra pentru piciorul drept.

Infine, eu sunt mai inalt decat norma si probabil ca amplific aspectele astea prea mult. X3-ul e o masina foarte buna, motor, frane, jos palaria. Dar nu mi se pare cea mai buna solutie pentru cazurile in care vrei sa pleci in Grecia cu bagaje multe de exemplu. Nu cred ca m-asi simti comfortabil sa conduc mult timp in ea.
Mi-ar place sa existe masini intre X3 si X5, la marcile premium. ;)

Edited by Cris007, 07 May 2008 - 12:52.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate