Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 

bmw x3 vs toyota rav4

- - - - -
  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#55
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
Inteleg...
Subaru Outback atunci? :P

#56
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Da, asa da. Bine ca mi-ai adus aminte, taiasem de pe lista Subaru fiindca aveau doar motoare pe benzina dar acum s-au schimbat lucrurile. O sa trec si pe la ei sa vad masina pe viu.

#57
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
freelender-ul vechi avea probleme de fiabilitate,poate si de aceea poate si val de revanzare f scazuta,totusi sa dai peste 40k euro pe o masina si in 3ani sa iti iei 15-17k euro,in regim off-road este peste x3,rav 4,cr-v,subaru +intretinerea f piperata

#58
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Freelander-ul pe benzina a avut probleme de fiabilitate, nu cel diesel. A avut un prieten un diesel Freelander si nu prea a avut probleme cu el.
Pe mine ma intereseaza sa-mi dea la buy-back Land Rover, dupa 2 ani, atat cat da si BMW dupa 2 ani la masinile lor, adica 70-75% din pretul care l-am dat pe ea.
Stiu ca acum BMW-ul e dealer Land Rover parca, nu ca ar fi important...

Faza e ca imi place masina iar chestiile cu fiabilitatea mi se par destul de .. probabilistice. Adica, la nici o firma din Romania nu poti sa zici ca ai fiabilitate si calitate la service, daca ai ghinion, platesti de te rupi la orice marca. La VW e haos total si iti si sta masina la ei cu saptamanile, la Mercedes te trateaza ca pe ultimul om, la BMW ai probleme cu programarile si nu au piese pe stoc, etc. Deci ce sa mai alegi?...

Edited by Cris007, 04 May 2008 - 18:17.


#59
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View PostCris007, on May 4 2008, 17:19, said:

Da, asa da. Bine ca mi-ai adus aminte, taiasem de pe lista Subaru fiindca aveau doar motoare pe benzina dar acum s-au schimbat lucrurile. O sa trec si pe la ei sa vad masina pe viu.

Sa mergi la SMT, nu la Radacini...
Din cite stiu, Outback o sa aiba dieselul din toamna. Deocamdata e doar pe legacy.

Chiar daca nu ti-o place, eu tot zic sa nu-ti iei suv compact. Suv-urile compacte sint compromise la toate capitolele (nu-s bune nici in off road, nici pe asfalt si nici nu poti sa cari mare lucru cu ele...). Mai bine iti iei un soft roader gen allroad, outback, XC70 (batrinesc), ori un suv full size. Asta daca banii nu sint o problema...

#60
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Pe de-alta parte, Bucurestiul e un oras fara pereche cand vine vorba de gropi si probleme iarna. Categoric vreau ceva cu garda la sol, 4WD si suspensii solide. Nu fac off-road extrem si vreau comfort/calitate maxima la pretul care-l dau.

Dupa parerea mea Freelander 2 nu e SUV compact. Imparteala ar fi cam asa:

Suvuri Compacte: Tiguan, Suzuki SX4, Qashqai, Tucson
Suvuri Medii: X3, Q5, Freelander 2, Honda CR-V, x-Trail, Outlander
Suvuri Mari: Touareg, X5, ML, Discovery, Range Rover

Dintre SUV-urile medii, X3-ul are cel mai mic spatiu din cele vazute de mine. Cu Outlander-ul poti cara fara probleme pentru o vacanta cu familia. Faza e ca la SUV-uri si break-uri oricum poti incarca pana sus fata de sedan-uri. Nu e recomandabil dar se poate. Daca asi avea familie cu 3 copii (inca nu am nici unul, doar in planificare ;)) asi merge pe Discovery, dar mai e pana acolo. Pana atunci merge si ceva mediu dupa mine.

Edited by Cris007, 04 May 2008 - 18:41.


#61
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
Perfect de acord apropos de Bucuresti. Eu am un Forester turbo, care nici macar suv compact nu e, si n-am avut niciodata probleme cu gropi, santuri, speed bumps, borduri sau drumuri desfundate. Soft road am facut putin cu el dar nici acolo n-au fost probleme. Si e masina de tavaleala, rezista la abuzuri...
Am luat asta pt. ca familia crescuse la 4 membrii si-mi trebuia o masina mai maricica dar n-aveam chef sa renunt la condusul sportiv (cind sint singur) sau putere si asta a fost cel mai bun compromis pe care l-am gasit in banii disponibili atunci. Sint sigur ca unde merge forester merge si Outback sau allroad - au cam aceeasi garda la sol.

SX4 e clasa mini pe catalige (il stiu bine, var'miu are unu). Q5 o sa fie pe platforma lui Tiguan, nu?

X3 si Outlander am condus si, fiind obisnuit cu masini cu garda mica la sol (sport), mi s-au parut oribile ca si experienta de condus. Presupun ca daca nu esti interesat de experienta condusului, suv-urile compacte incep sa aiba sens. Pentru mine n-au... Sint lente, au ruliu mare (ceea ce te descurajeaza sa mergi mai sportiv), n-au mai mult comfort ca o limuzina bine facuta si majoritatea au sisteme awd bune doar ca sa iesi din namol sau zapada - n-ajuta la tinuta de drum.

Din clasa full size am condus X5 si Cayenne sport. Nici alea nu m-au dat pe spate dar era oricum mai bine decit la compacte/medii. Basca ca poti sa cari si 7 persoane sau bagaje mari si f mari. Chiar daca ai nevoie de asa ceva doar rar, e bine sa poti cind iti trebe.

View PostCris007, on May 4 2008, 18:35, said:

Daca asi avea familie cu 3 copii (inca nu am nici unul, doar in planificare ;)) asi merge pe Discovery, dar mai e pana acolo. Pana atunci merge si ceva mediu dupa mine.

Eu am 2 copii (si gata! :) ) si vad relevanta unui discovery pentru familii mari. Basca ca discovery e de mare bun simt ca design si e excelent si pe asfalt si in offroad, bun de mers si pe coclauri si la ateneu... Dar mi-ar trebui o a doua masina (135i poate) ca as innebuni sa merg singur prin oras cu asa ceva...

#62
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Q5 nu e pe platforma Tiguan, Tiguan e pe platforma Golf :)
Dupa mine, marea problema apare cand incerci sa consideri SUV-urile masini sport. Din cauza asta apar compromisurile de care vorbesti. In vecii-vecilor nu o sa fie un SUV cu garda de 200mm de la sol acelasi lucru cu o masina sport lipita de sosea. Daca scoatem pretentia asta din ecuatie si ne concentram pe comfort, spatiu, off-road, atunci putem vorbi si de SUV-uri ca optiuni interesante.

#63
rfo

rfo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 11.07.2006
Am avut si eu o dilema asemanatoare care includea x3-ul. M-am invartit pe langa Tiguan, freelander 2, Rav4, Santa Fe 2, Touareg sh. Pana la urama am ales x3. La modelelul 2007, suspensia nu mai e deloc suparatoare ci chiar placuta, plasticul de pe bord e ff misto ( moale chiar si in partea de jos ). Am luat 2.0i si nu pot sa spun ca are un consum chiar bun, dar eu am si un stil de mers mai sportiv. Imi consuma mediu 11%, in conditiile in care un Passat 2.0 tdi 4 motion imi consuma 10.5. Pe masina din iunie 2007, cu 21 000 km , cu garantie pana in iunie 2009, am platit 29000 cu tot cu tva. Noua ar fi costat 37500. Mi s-a parut o chestie buna. In legatura cu performantele off road. M-a prins ploaia pe un camp. Si masina s-a descurcat destul de bine. Am avut inainte 2 pajero si un allroad. In situatii similare nici alea nu au mers mai bine. Iar daca vrei sa mergi pe aratura sau zapada de o juma de metru iti trebuie cu siguranta alt ceva ( defender, G class, H1).

Edited by rfo, 04 May 2008 - 19:48.


#64
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostIoanides001, on May 4 2008, 20:06, said:

Perfect de acord apropos de Bucuresti. Eu am un Forester turbo, care nici macar suv compact nu e, si n-am avut niciodata probleme cu gropi, santuri, speed bumps, borduri sau drumuri desfundate. Soft road am facut putin cu el dar nici acolo n-au fost probleme. Si e masina de tavaleala, rezista la abuzuri...
Am luat asta pt. ca familia crescuse la 4 membrii si-mi trebuia o masina mai maricica dar n-aveam chef sa renunt la condusul sportiv (cind sint singur) sau putere si asta a fost cel mai bun compromis pe care l-am gasit in banii disponibili atunci. Sint sigur ca unde merge forester merge si Outback sau allroad - au cam aceeasi garda la sol.

SX4 e clasa mini pe catalige (il stiu bine, var'miu are unu). Q5 o sa fie pe platforma lui Tiguan, nu?

X3 si Outlander am condus si, fiind obisnuit cu masini cu garda mica la sol (sport), mi s-au parut oribile ca si experienta de condus. Presupun ca daca nu esti interesat de experienta condusului, suv-urile compacte incep sa aiba sens. Pentru mine n-au... Sint lente, au ruliu mare (ceea ce te descurajeaza sa mergi mai sportiv), n-au mai mult comfort ca o limuzina bine facuta si majoritatea au sisteme awd bune doar ca sa iesi din namol sau zapada - n-ajuta la tinuta de drum.

Din clasa full size am condus X5 si Cayenne sport. Nici alea nu m-au dat pe spate dar era oricum mai bine decit la compacte/medii. Basca ca poti sa cari si 7 persoane sau bagaje mari si f mari. Chiar daca ai nevoie de asa ceva doar rar, e bine sa poti cind iti trebe.


Eu am 2 copii (si gata! :) ) si vad relevanta unui discovery pentru familii mari. Basca ca discovery e de mare bun simt ca design si e excelent si pe asfalt si in offroad, bun de mers si pe coclauri si la ateneu... Dar mi-ar trebui o a doua masina (135i poate) ca as innebuni sa merg singur prin oras cu asa ceva...

in regim off road pe langa garda la sol,mai conteaza si cum este gandit modul 4x4

este un test pe youtube allroad vs seria 3 xd vs Volvo XC70 vs Nissan patrol vs x5 vs lexus rx
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8zfKRdgoRo4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostCris007, on May 4 2008, 20:36, said:

Q5 nu e pe platforma Tiguan, Tiguan e pe platforma Golf :)
Dupa mine, marea problema apare cand incerci sa consideri SUV-urile masini sport. Din cauza asta apar compromisurile de care vorbesti. In vecii-vecilor nu o sa fie un SUV cu garda de 200mm de la sol acelasi lucru cu o masina sport lipita de sosea. Daca scoatem pretentia asta din ecuatie si ne concentram pe comfort, spatiu, off-road, atunci putem vorbi si de SUV-uri ca optiuni interesante.

CORECT !!!

#65
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View PostCris007, on May 4 2008, 19:36, said:

Q5 nu e pe platforma Tiguan, Tiguan e pe platforma Golf :)
Dupa mine, marea problema apare cand incerci sa consideri SUV-urile masini sport. Din cauza asta apar compromisurile de care vorbesti. In vecii-vecilor nu o sa fie un SUV cu garda de 200mm de la sol acelasi lucru cu o masina sport lipita de sosea. Daca scoatem pretentia asta din ecuatie si ne concentram pe comfort, spatiu, off-road, atunci putem vorbi si de SUV-uri ca optiuni interesante.

Pai nici nu le comparam cu masinile sport. Le comparam cu break-urile, daca vrei, si iarasi ies sifonate ca tinuta de drum. Problema nu e neaprat in garda la sol cit in raportul dintre garda/ecartament/ampatament. De-aia suv-urile mari sint mai agile (culmea) decit alea mici. Fa un test drive cu un Outback si poate vezi despre ce vorbesc...

View Postionut_ionut, on May 4 2008, 20:15, said:

in regim off road pe langa garda la sol,mai conteaza si cum este gandit modul 4x4

E in germana :P Presupun ca te referi la diferentiale blocabile si la reductor... Altfel toate sistemele moderne de awd stiu sa distribuie cuplul pe roata/rotile cu cea mai mare aderenta. Esential e sa ai console scurte si unghiuri de degajare mari. Cui ii trebuie...

#66
rfo

rfo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 11.07.2006

View PostIoanides001, on May 4 2008, 19:06, said:

Din clasa full size am condus X5 si Cayenne sport. Nici alea nu m-au dat pe spate
Basca ca discovery e de mare bun simt ca design si e excelent si pe asfalt si in offroad, bun de mers si pe coclauri si la ateneu.

Hai frate ca ai dat-o in barci. Adica X5 si CayenneS nu te-au impresionat, dar e Discovery excelent pe asfalt. Mai lasa si tu ceva. Pe teren ai dreptate, dar pe asfalt esti f departe de adevar. Si in plus de asta sunt multe turisme care nu tin pasul pe drumuri de munte cu un X5 sau un Cyanne. Daca nu cumva le conduce vreoa baba.

#67
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,736
  • Înscris: 06.08.2004
Audi Allroad cand a avut ultimul update? (facelift sau cum se numeste).

#68
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostIoanides001, on May 4 2008, 21:35, said:

Pai nici nu le comparam cu masinile sport. Le comparam cu break-urile, daca vrei, si iarasi ies sifonate ca tinuta de drum. Problema nu e neaprat in garda la sol cit in raportul dintre garda/ecartament/ampatament. De-aia suv-urile mari sint mai agile (culmea) decit alea mici. Fa un test drive cu un Outback si poate vezi despre ce vorbesc...

pai nu are sens sa compari la tinuta de drum un break cu un suv cum nu are rost sa compari in regim off road un suv cu un break,cum ar fi sa compar un M5,Rs6 combi cu x5


View Postrfo, on May 4 2008, 23:35, said:

Hai frate ca ai dat-o in barci. Adica X5 si CayenneS nu te-au impresionat, dar e Discovery excelent pe asfalt. Mai lasa si tu ceva. Pe teren ai dreptate, dar pe asfalt esti f departe de adevar. Si in plus de asta sunt multe turisme care nu tin pasul pe drumuri de munte cu un X5 sau un Cyanne. Daca nu cumva le conduce vreoa baba.

corect !!!

View PostCris007, on May 5 2008, 08:54, said:

Audi Allroad cand a avut ultimul update? (facelift sau cum se numeste).

a aparut allroad II in 2007,insa pretul lui se apropie serios de x5

#69
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View Postrfo, on May 4 2008, 22:35, said:

Hai frate ca ai dat-o in barci. Adica X5 si CayenneS nu te-au impresionat, dar e Discovery excelent pe asfalt. Mai lasa si tu ceva. Pe teren ai dreptate, dar pe asfalt esti f departe de adevar. Si in plus de asta sunt multe turisme care nu tin pasul pe drumuri de munte cu un X5 sau un Cyanne. Daca nu cumva le conduce vreoa baba.

Curat barci! :)
Binenteles ca x5 e mai sport ca Discovery, n-am vrut sa zic ca disco e mai sportiv, doar ca e f comfortabil pe drum si apt in off road. My bad...
Cit despre tinut pasul, nu-s prea sigur. Daca vorbim de virfuri de gama suv vs berline nu cred ca e o problema pt berline...

View Postionut_ionut, on May 5 2008, 08:50, said:

pai nu are sens sa compari la tinuta de drum un break cu un suv cum nu are rost sa compari in regim off road un suv cu un break,cum ar fi sa compar un M5,Rs6 combi cu x5

Mah, nu-si ia nici dracu x5 sau Cayenne ca sa faca off road pe bune cu ele. Mersul pe drumuri neamenajate sau pe iarba nu e off-road, e soft road si nu-ti trebuie suv ca sa faci asta cum nu-ti trebuie suv nici ca sa te urci pe borduri sau ca sa treci mai repejor peste speed bumps.

Daca consideri argumentul de mai sus, suv-urile pot fi comparate cu breakurile sau cu breakurile inaltate (outback, allroad...) ca si gabarit, transmisie, spatiu pt bagaje, comfort, abilitati soft road, tinuta de drum, etc. Cayenne GTS se vrea o alternativa la un break sport de pilda...

M5, RS6, E 63 AMG costa la fel ca SUV-urile mari, cara la fel ca ele si sunt mult mai misto de condus. E drept ca merg pe benzina si consuma enorm dar cind dai atita amar de bani pe o masina poate iti permiti sa iti cumperi si benzina necesara. Nici macar nu trebuie sa mergi pina la m5 & co - exista breakuri premium diesel, mai frugale si f performante si alea.


View PostCris007, on May 5 2008, 07:54, said:

Audi Allroad cand a avut ultimul update? (facelift sau cum se numeste).

Uite aici un review. Si aiciinca unu. Arata dubios dpmdv... Prea glitsy/bling/opulent dupa capu' meu. Imi placea prima generatie mai mult. Dar asta-i chestie de gust...
Ziceai ca se apropie de pretul lui X5... Pai binenteles ca se apropie, are si de ce - uita-te cita tehnologie are in el. De ce ar trebui sa coste mai putin doar fiindca are garda la sol mai mica?

Edited by Ioanides001, 05 May 2008 - 11:39.


#70
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,694
  • Înscris: 26.11.2001
Va indepartati !

Aici e vorba de SUV-uri mici sau SAV (BMW).
Pana la urma este un compromis, dar exista mai multe parti ale acestui compromis:

1. garda la sol
2. suspensii
3. stabilitate
4. capacitati offroad
5. sportivitate
6. pret

Comparati masinile intre ele !
Nu vad dc sa compar un X3 cu un Land Rover sau un X3 cu o masina lipita de sosea !

#71
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
Discutia era, in esenta, despre otiunea suv mic vs alte variante care ar raspunde acelorasi nevoi. A fost toata lumea de acord ca x3 e al mai sportiv in clasa lui iar freelander e al mai tare-n off road...

#72
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostIoanides001, on May 5 2008, 12:29, said:

Curat barci! :)
Binenteles ca x5 e mai sport ca Discovery, n-am vrut sa zic ca disco e mai sportiv, doar ca e f comfortabil pe drum si apt in off road. My bad...
Cit despre tinut pasul, nu-s prea sigur. Daca vorbim de virfuri de gama suv vs berline nu cred ca e o problema pt berline...



Mah, nu-si ia nici dracu x5 sau Cayenne ca sa faca off road pe bune cu ele. Mersul pe drumuri neamenajate sau pe iarba nu e off-road, e soft road si nu-ti trebuie suv ca sa faci asta cum nu-ti trebuie suv nici ca sa te urci pe borduri sau ca sa treci mai repejor peste speed bumps.

Daca consideri argumentul de mai sus, suv-urile pot fi comparate cu breakurile sau cu breakurile inaltate (outback, allroad...) ca si gabarit, transmisie, spatiu pt bagaje, comfort, abilitati soft road, tinuta de drum, etc. Cayenne GTS se vrea o alternativa la un break sport de pilda...

M5, RS6, E 63 AMG costa la fel ca SUV-urile mari, cara la fel ca ele si sunt mult mai misto de condus. E drept ca merg pe benzina si consuma enorm dar cind dai atita amar de bani pe o masina poate iti permiti sa iti cumperi si benzina necesara. Nici macar nu trebuie sa mergi pina la m5 & co - exista breakuri premium diesel, mai frugale si f performante si alea.

da mai dar cand vi si zici x5,cayene nu se tin bine pe sosea,intr-adevar x5-ul nu s-o tine ca un M5 sau cayenne ca un 911 insa nici cu M5 sau 911 nu ajungi pe unde o poate face un x5,cayenne

outback-ul il vad sub x3 in regin off-road,ma rog soft-road,nu ma crezi uita-te pe youtube si nici nu bag mana in foc ca sta mai bine ca x3 pe drum

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate