Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)
 Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 

Logan 1.5 DCI ABS PLUS

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#55
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Asa face toate masinile, era un thread cu Viteza reala masurata pe GPS, parca.

#56
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,796
  • Înscris: 28.11.2005
Stai linistit, la mine e la fel. 120 in bord si 112 pe GPS. E normal sa fie asa.

#57
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
deci ca sa ajung la viteza maxima a masinii trebuie sa ma duc e kilometraj pana aproape de 160 banuiesc
stiu si eu cu faza cu eroare dar eu credeam ca doar la viteze de peste 100

ce mi se pare najpa ca are eroare de vro 5 km si la viteze mici

#58
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
iar weekend, iar mers acasa, iar mers la nunta cu Loganelul...
ce sa zic, Loganelul si-a facut din nou datoria la maxim, spatiul interior s-a dovedit din nou foarte util, mai ales la furatul miresei si la caratul sticlelor prajiturilor tortului etc.

pe langa acestea, masina merge bine, deja mi se pare lenesa... :P
ce ma dispera este cutia, mi se pare tot timpul ca ar fi putut fi mai lungi toate vitezele de la a 2-a in sus
adica din ce stiu eu motorul are cuplul maxim intre 1700 si 2200 de rpm sau ceva de genul, dar eu mai tot timpul cand conduc ma aflu undeva intre 2000 si 2500

nu mai zic ca pe la 110 km/h cred ca ai vro 3000 rpm sau ceva de genul, iar pentru viteze mai mari, dieselul se tureaza extrem de mult

#59
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Dupa o lunga lunga perioada de inactivitate revin si eu cu informatii despre Loganel.
Este bine sanatos, a ajuns pe la 59800 km fara probleme, trebuie schimbata deja distributia si se va vedea daca se va face pe garantie la Dacia sau va iesi din garantie...
Cert este ca diferenta este in jur de 10 milioane intre cele 2 variante.
Noutatea ar fi ca ultimele 4 zile masina a fost in posesia subsemnatului la Iasi din anumite motive :P.
Cu aceasta ocazie mi s-a imbunatatit parerea despre Logan ca si masina de oras pentru ca...se incalzeste repede in interior desi este Diesel si caldura vine inclusiv la locurile din spate, are demaraj arhisuficient ca sa te strecori prin oras atunci cand ai nevoie si nu in ultimul rand suspensiile inalte si moi iti permit sa "zbori" peste denivelarile drumului si liniile de tranvai care sunt la greu in Iasi. Si te mai poti si parca peste borduri.Asa ca so far so good...

Postez link si la un filmulet pe care l-am facut cu modalitatea de afisare a meniului "ascuns" din display care afiseaza cati Litri mai sunt in rezervor, lucru care mi se pare extrem de folositor:

filmuletz afisare nr Litri ramasi in rezervor Logan

Revin si cu ceva poze, mai ales ca a aparut si un nou membru in familie :P pe care o sa-l includ in acest Jurnal de indata ce o sa aiba acte in regula :P

Attached Files



#60
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Cu ocazia ultimei calatorii acasa a avut ocazia sa-i fac si un consum partial.
Asadar Home to Iasi= 242.9 km am plecat cu 35 litri am ajuns cu 23 deci am consumat 12 litri
Asadar consum 12/242.9=4.94 l/100 km
Am mers perfect regulamentar asa ca ma declar foarte foarte multumit.
O sa postez un consum si dupa ce fac mai multi km in oras...

#61
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Nush daca mai citeste jurnalul asta de bord cineva dar eu postez in continuare.
Astazi Loganelul a primit o imbunatatire majora: computer de bord!

Mi l-a activat un membru de pe forumul monomarca si coleg totodata, a durat cam o ora jumate toata operatiunea, actionarea se face din capatul manetei de stergator care acum se comporta ca si buton.
Pentru cei interesati la o cautare pe google la "imbunatatiri Logan tk" o sa gasiti ce va mai intereseaza
Suplimentar am mai activat si o chestie interesanta si anume la stropierea parbrizului sa porneasca si stergatoarele: la o stropire rapida pornesc doar o data, la o stropire mai lunga pornesc de 3 ori.
Abia astept sa fac mai multi km ca sa vad ce medie de consum imi indica!
O sa pun si un filmuletz cu computerul de bord in curand!

#62
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 17.10.2003

View Postbbogdanmircea, on 10th December 2009, 10:19, said:

Suplimentar am mai activat si o chestie interesanta si anume la stropierea parbrizului sa porneasca si stergatoarele: la o stropire rapida pornesc doar o data, la o stropire mai lunga pornesc de 3 ori.


Misto chestia asta, mi-ar placea si mie.

Consum: alimentez aseara, resetez toate alea si plec acasa (20 km). Cum era destul de aglomerat si se lasase si noaptea si in plus incepuse si o burnita marunta (iar stergatoarele sunt de tot rahatul) am lasat depasirile si am mers cu colana: 60-70 km/h, in jur de 1500 rot/min in treapta a 5-a. Cand era nevoie, acceleram extrem de fin, oricum abia atingeam aceleratia. Consum in fata blocului (dupa computerul de bord) = 2,7 :)
Pacat ca n-am avut cu ce sa-i fac poza.

Motorelul a fost tare amarat, mai mai ca dadea sa se opreasca, deci nu mai fac alta data.

#63
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
e posibil sa fie undeva pe acolo consumul tau.
Apropo de motoras ca era puternic subturat, am intalnit mai multi taximetristi care aplicau metoda asta la greu, era ceva de genul ca ei prin oras la 40-50 la ora schimbau ba a-4-a ba a-5-a nu-mi venea sa cred...nu mai zic ca motorul era intr-o dardaiala continua.
Probabil asa si-au dat ei seama marii soferi ca o sa consume f putin...normal ca dup-aia cumpara vreun norocos masina aia si plange in pumni ca e motorul praf...

In legatura cu imbunatatiri, respectivul mi s-a parut foarte profesionist...nu vreau sa-i fac reclama sau ceva, dar cand o sa mai am banuti "de aruncat", o sa fac la el si alte chestii, gen activare martor usi deschise (o sa ma coste ceva m mult ptr ca trebuie puse switchuri de contact si la usile din spate), deschidere portbagaj din telecomanda, blocare automata usi si schimbare culoare la display si la ace (ros-albastru probabil).

Deocamdata BC-ul mi s-a parut cea mai utila ca si raport pret-utilitate. Si stergatoarele mi s-au parut m utile decat blocarea automata la usi...spre deosebire de Golf am si functia de range si imi place ca arata si cati litri ai consumat de la ultima resetare, sunt curios cat de precis este.

O intrebare stupida ptr posesori, desi cred ca gasesc si pe google: setarea la ceas se poate face separat si la ore, sau doar din minute...eu am dat din greseala ora inainte cam cu juma de ora si a trebuit sa apas de am disperat ca sa il aduc inapoi...n-as crede ca poate sa fie atat de stupid.

In continuare Logan rullz in Iasi, care e un oras plin de hartoape, pana acum consum aratat de BC pe 30 km cat am facut de la instalare am 6.8 in regim de mers cam 5 km cu motorul rece la munca si inapoi.
Ma declar extrem extrem de multumit.

Edited by bbogdanmircea, 11 December 2009 - 13:17.


#64
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 17.10.2003
Nu se poate, ca ai doar un butonel. Dar daca tii apasat, o sa vezi ca minutele se schimba pe rand, apoi observa ca te grabesti :) si schimba cifrele zecilor de la minute, apoi daca insisti sa tii apasat incepe sa schimbe orele. Singura chestie la care trebuie sa fii atent e ca daca vrei sa te opresti la 10:10 si din viteza ai trecut pana pe la 10:50 si o iei usurel cu minutele, dupa 10:59 iti face 11:00, nu tine cont doar de minute.

#65
cipix

cipix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 06.01.2006
cum se comporta loganul asta nou DCI ? :)

#66
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Nu am mai factu update de mult pentru ca masina e din nou in posesia tatalui meu...
Astazi am aflat ca Loganelul tocmai ce a primit ieri o distributie noua si schimb de ulei la cei 60000 de km pe care tocmai i-a facut...
Normal ca distributia a fost facuta la un service de incredere pentru a tariful cerut de reprezentanta era mai mult decat inacceptabil, 16 mil sau ceva de genul.
Cred ca pana la urma a fost 4 mil kitul de distributie (curea si o rola) si uleiul si 2 mil manopera o sa mai intreb. Trebuie sa schimbe si cureaua de accesorii si o rola de acolo parca pentru ca nu le-a gasit pe stoc. In rest s-a facut si verificare de joc la bucse pivoti articulatii dar nici o problema pana acum.
Este redutabil acest motor 1.5 DCI de 70 CP, nu consuma ulei, foarte fiabil, iar consumul mediu ultima oara cand m-am uitat pe CB era de 5.8 la mers pe la tara cu porniri opriri deci un fel de urban...ce sa zic este super acest consum.

#67
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Update. S-a schimbat distributia dar a ramas de schimbat cureaua si rola de la accesorii.
Stupoare la pret: 4 mil!!!!

#68
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006

View Postbbogdanmircea, on 19th February 2010, 10:51, said:

Update. S-a schimbat distributia dar a ramas de schimbat cureaua si rola de la accesorii.
Stupoare la pret: 4 mil!!!!


Alea sunt mai scumpe decat distributia :). Asa este si la Megane -  kitul distributie este vro 2.5-3 mil iar rolele accesorii si cureau 8-9 mil  :deadtongue:

Ma asteptam sa fie exact invers...

#69
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Mda asa e s-a schimbat si acel intinzator + rola + curea accesorii toata treaba a costat 420 ROn kitul + 50 RON manopera...
Asa ca si hint, se gaseste de cumparat probabil si rola singura, ea fiind de plastic este cea care se uzeaza, si se prinde foarte usor pe intinzator printr-un surub.
In fine rola avea o urma pe ea de la cureaua de accesorii, dar eu cred ca ar mai fi dus usor macar 30 000 km...in fine s-a schimbat preventiv si cu asta basta.
M-am mai uitat pe computerul de bord si consumul mediu era 5.6 ... data viitoare o sa fac si filmulet.

#70
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Se pare ca in urma alimentarii cu motorina de la Lukoil masina porneste mai greu...motorina "buna tare" se pare.
Trecem inapoi la PETROM ca Lukoil se pare ca este de tot rahatul.

#71
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
De ce nu pui de la omv sprint diesel?

#72
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
E cam scump la astia puneam eu inainte la Golf pana am pus de nevoie vro 20 litri de la PETROM si a tras motorul de a rupt fata de OMV. Stiu ca la origine e aceiasi motorina de fapt difera doar aditivarea dar nu mai cred ca se merita diferenta de la OMV Sprint Diesel la PETROL Diesel EURO 5. Poate iarna TOP Nordic Diesel sa faca banii dar pe vreme buna o sa bag de la PETROm asta e sigur pentru ca e ceva mai ieftin.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate